E-flite P-47 Razorback 1.2m BNF
Απάντηση: E-flite P-47 Razorback 1.2m BNF
Eπιτέλους βρέθηκε στον φυσικό του χώρο... Φυσικά ο ΑΚ +(*) με την πρώτη ευκαιρία θα μας το δείξει πολύ πολύ καλύτερα! :>)
- Συνημμένα
-
- 290417ermis1.jpg (142.76 KiB) Προβλήθηκε 170 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: E-flite P-47 Razorback 1.2m BNF
Ω!!! πώς πήγε??? πες εντυπώσεις...............
Απάντηση: E-flite P-47 Razorback 1.2m BNF
To μοντέλο στον αέρα είναι ένα θαύμα. Με τρίσελη που είναι το εργοστασικό setup κάνει τα πάντα αλλά θέλεις να το δεις και λίγο πιο γρήγορο γι αυτό πολλοί βάζουν 4cell. Η τροχοδρόμηση με προβλημάτισε αρκετά καθώς το μοντέλο ενώ τροχοδρομεί καλά στον διάδρομο εάν ο αέρας του αλλάξει διευθυνση αισθάνομαι ότι υπακούει αλλά με καθυστέρηση. Το αποτέλεσμα είναι υπερδιόρθωση με καταλήγει η πορεία σε S πολλές φορές κάνοντας βόλτες στην φαρδιά χωμάτινη επέκταση του Ερμή μας. Πάντως με τα φλαπς το μοντέλο έχει τόσο lift που απογείωνεται στα 3 μέτρα! Ανυπομονώ να το ξαναπετάξουμε!
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: E-flite P-47 Razorback 1.2m BNF
το gyro δεν κρατά την ουρά?
Απάντηση: E-flite P-47 Razorback 1.2m BNF
Τα γυροσκόπια των αεροπλάνων δεν ρυθμίζονται είναι σαν της ουράς του ε/π που εάν δεν δώσεις την ανάλογη κίνηση κρατάνε σταθερά - η λειτουργία αυτή λέγεται heading hold. Στα α/π βάζουν rate mode που η διόρθωση γίνεται στιγιμαία πχ στην ριπή αέρα που θα θέλει να αλλάξει την πορεία του α/π αλλά φυσικά δεν θα σε κρατήσει σε ευθεία στο crosswind εάν δεν διορθώσεις. Φυσικά θα βοηθήσει κάνοντας την τάση για εκτροπή μικρότερη. Για το φαινόμενο όμως της περίεργης τροχοδρόμησης αισθάνομαι ότι μπορεί να οφείλεται στην γεωμετρία των σκελών. Εάν υπήρχε η δυνατότητα να ρθυμίσω ομαλά και όχι βάζοντας δύναμη ώστε να στρεβλώσω τα σκέλη όπως θα ήθελα να κάνω δοκιμές θεωρώ ότι θα υπάρχει μια ιδανική γωνία ειδικά στην σύγκλιση των τροχών που το μοντέλο τροχοδρομεί ευθεία χωρίς τάσεις για εκφυγή και παράλληλα θα είναι εφικτή η αλλαγή πορείας με το rudder γραμμικά και ομάλα μόνο με το πηδάλιο - όταν το πίσω το ροδάκι θα έχει σηκωθεί. Δοκίμασα με τον "παραδοσιακό" τρόπο να αλλάξω λίγο τις γωνίες αλλά δεν σε αφήνουν τα dummy σκέλη να τα πιάσεις σωστά οπότε η βάζοντας δύναμη το μονο που κατάφερα ήταν να χαλαρώσει το ένα σκέλος στην βάση του `M`
PS και στο ε/π εάν ρυθμίσεις την ουρά σε rate κράταει η ουρά την τάση που δημιουργεί το κεντρικό στροφείο αλλά και η πτήση γίνεται σαφώς πιο scale. Είναι όμως σχεδόν αδύνατο να κάνεις ακροβατικά.
PS και στο ε/π εάν ρυθμίσεις την ουρά σε rate κράταει η ουρά την τάση που δημιουργεί το κεντρικό στροφείο αλλά και η πτήση γίνεται σαφώς πιο scale. Είναι όμως σχεδόν αδύνατο να κάνεις ακροβατικά.
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: E-flite P-47 Razorback 1.2m BNF
μερικές φώτο όσο ανεβαίνει το βιντεο
- Συνημμένα
-
- DSC02377.JPG (111.94 KiB) Προβλήθηκε 170 φορές
-
- DSC02366.JPG (237.73 KiB) Προβλήθηκε 170 φορές
-
- DSC02365.JPG (197.58 KiB) Προβλήθηκε 170 φορές
-
- DSC02364.JPG (226.26 KiB) Προβλήθηκε 170 φορές
-
- DSC02362.JPG (306.65 KiB) Προβλήθηκε 170 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: E-flite P-47 Razorback 1.2m BNF
μία ακόμα στον αέρα και την επόμενη φορά καλύτερες
- Συνημμένα
-
- DSC02378.JPG (99.93 KiB) Προβλήθηκε 170 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: E-flite P-47 Razorback 1.2m BNF
Πολύ ωραίο....:>) άντε και 4cell... !@/-=}{{
Απάντηση: E-flite P-47 Razorback 1.2m BNF
Σωκράτηηη καλοπεταχτόοοο..., πολύ ωραίο, μπραβο σας... :>)
Χρησταρας
Χρησταρας
Απάντηση: E-flite P-47 Razorback 1.2m BNF
Eυχαριστούμε Χρήστο, με το καλό να βρεθούμε από κοντά και να το πιάσεις στα χέρια σου @P@