ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE
Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE
Καλησπέρα στους φίλους εδώ και Χρόνια Πολλά.
Στο F3A έχουμε έμμεσο έλεγχο του wing loading ως εξής:
1. Μέγιστο βάρος 5Kg
2. Μέγιστες διαστάσεις 2x2m
Αρα όλοι λίγο πολλοί είμαστε κοντα αναφορικά με το wing loading.
Ωστόσο το wing loading δεν είναι αρκετό για την πτήση, παίζουν ρόλο και άλλοι παράγοντες όπως αεροτομές, μέγεθος ατράκτου, διπλάνο ή μονοπλάνο, electric ή glow, προπέλες contra κτλ.
Ολα αυτά κάνουν την κατηγορία ιδιαίτερα περίπλοκη, συναρπαστική αλλά και πολύ ανταγωνιστική μεταξύ των αθλητών.
Τώρα σε σχέση με τη scale κατηγορία, αυτό που προτείνεται εμμέσως μέσω του wing loading είναι οι τζετάδες να πετάνε σε μια κατηγορία και προπελάδες σε κάποια άλλη? Μετά θα πρέπει να διαχωρίσουμε τους προπελάδες σε high wing loading βλέπε warbirds και low wing loading βλέπε τύπου piper cub. Αυτό δεν κάνει τους κανονισμούς ιδιαίτερα περίπλοκους?
To θέμα σε κάθε περίπτωση είναι να δούμε ένα παττερν του μοντέλου στα πλαίσια μιας scale πτήσης το οποίο καθορίζεται από τις προδιαγραφές του μοντέλου και ελέγχεται από το έμπειρο μάτι του κριτή.
Φιλικά,
Νίκος
Στο F3A έχουμε έμμεσο έλεγχο του wing loading ως εξής:
1. Μέγιστο βάρος 5Kg
2. Μέγιστες διαστάσεις 2x2m
Αρα όλοι λίγο πολλοί είμαστε κοντα αναφορικά με το wing loading.
Ωστόσο το wing loading δεν είναι αρκετό για την πτήση, παίζουν ρόλο και άλλοι παράγοντες όπως αεροτομές, μέγεθος ατράκτου, διπλάνο ή μονοπλάνο, electric ή glow, προπέλες contra κτλ.
Ολα αυτά κάνουν την κατηγορία ιδιαίτερα περίπλοκη, συναρπαστική αλλά και πολύ ανταγωνιστική μεταξύ των αθλητών.
Τώρα σε σχέση με τη scale κατηγορία, αυτό που προτείνεται εμμέσως μέσω του wing loading είναι οι τζετάδες να πετάνε σε μια κατηγορία και προπελάδες σε κάποια άλλη? Μετά θα πρέπει να διαχωρίσουμε τους προπελάδες σε high wing loading βλέπε warbirds και low wing loading βλέπε τύπου piper cub. Αυτό δεν κάνει τους κανονισμούς ιδιαίτερα περίπλοκους?
To θέμα σε κάθε περίπτωση είναι να δούμε ένα παττερν του μοντέλου στα πλαίσια μιας scale πτήσης το οποίο καθορίζεται από τις προδιαγραφές του μοντέλου και ελέγχεται από το έμπειρο μάτι του κριτή.
Φιλικά,
Νίκος
-
- Δημοσιεύσεις: 74
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 22, 2017 12:15 pm
Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE
Γιωργο σιγα τον μάπα.....χαχαχαχχα
Ναι αλλα μεχρι να παω να τις ριξω με ποναει η μεση μου......ξεγωφιάστηκα...χαχαχαχαχα
Φιλε αν δεν κανω λαθος υπαρχει ο συντελεστης Κ φακτορ που θα πρεπει να το περικλύει αυτο!Ειναι πολύ βασικό να βλεπουμε και να ξεχωρίζουμε ενα ευκολο απο ενα δυσκολο!Δεν ειναι το ιδιο το παιπερ με το δικηνητηριο η το τζετ η το warbird.Η μερα με την νυχτα! Και βεβαια θα πρεπει να ειναι και τοσο η διαφορα στο Κ φακτορ ετσι ωστε να μην μπορει να ξεπερναει μια μεσαια η μια ιδια πτηση ενος δυσκολου αεροσκαφους με ενα υποτιθεται ευκολου τυπου Π.χ ακροβατικού με warbird που εχουν το ιδιο προγραμμα η ενος Πιαπερ με ενα δικηνητηριο η με ενα τυπου παρασολ αεροπλάνου που τρωει περισοτερο ξυλο σε ολη την πτηση του!
Και αυτο ειναι και ενα εναυσμα για να κατεβαινουν και αεροπλάνα πολυπλοκότερα στους αγωνες και οχι απλά για την ευκολία των ασκησεων.Αλλιως ολοι θα πηγαιναμε με απλά και ευκολα.Πρεπει να επιβραυευεται η δυσκολία και η πολυπλοκοτητα και να κατανοειται .Αυτο γινεται αμα εχεις πεταξει κσε ολες τις κατηγορίες και σε με ολα τα αεροσκαφη για να το διαπυστωσεις.
Αυτα!!!
Θα γινει συλεκτικό το φουτερ μου μεχρι να βρεθούμε....χαχαχαχα Του χρονου στα scale!!xαχαχαχα
Ναι αλλα μεχρι να παω να τις ριξω με ποναει η μεση μου......ξεγωφιάστηκα...χαχαχαχαχα
Φιλε αν δεν κανω λαθος υπαρχει ο συντελεστης Κ φακτορ που θα πρεπει να το περικλύει αυτο!Ειναι πολύ βασικό να βλεπουμε και να ξεχωρίζουμε ενα ευκολο απο ενα δυσκολο!Δεν ειναι το ιδιο το παιπερ με το δικηνητηριο η το τζετ η το warbird.Η μερα με την νυχτα! Και βεβαια θα πρεπει να ειναι και τοσο η διαφορα στο Κ φακτορ ετσι ωστε να μην μπορει να ξεπερναει μια μεσαια η μια ιδια πτηση ενος δυσκολου αεροσκαφους με ενα υποτιθεται ευκολου τυπου Π.χ ακροβατικού με warbird που εχουν το ιδιο προγραμμα η ενος Πιαπερ με ενα δικηνητηριο η με ενα τυπου παρασολ αεροπλάνου που τρωει περισοτερο ξυλο σε ολη την πτηση του!
Και αυτο ειναι και ενα εναυσμα για να κατεβαινουν και αεροπλάνα πολυπλοκότερα στους αγωνες και οχι απλά για την ευκολία των ασκησεων.Αλλιως ολοι θα πηγαιναμε με απλά και ευκολα.Πρεπει να επιβραυευεται η δυσκολία και η πολυπλοκοτητα και να κατανοειται .Αυτο γινεται αμα εχεις πεταξει κσε ολες τις κατηγορίες και σε με ολα τα αεροσκαφη για να το διαπυστωσεις.
Αυτα!!!
Θα γινει συλεκτικό το φουτερ μου μεχρι να βρεθούμε....χαχαχαχα Του χρονου στα scale!!xαχαχαχα
-
- Δημοσιεύσεις: 235
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 28, 2010 9:01 am
Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE
Η F4C είναι κατηγορία κατασκευαστών, πρωτίστως και δευτερευώντος πιλότων.
Η πτήση έχει περισσότερη σημασία να μοιάζει με την πτήση του πραγματικού παρά να εκτελούνται δύσκολες ασκήσεις.
Οι προβλεπόμενες ασκήσεις στο πτητικό της F4C, είναι απλές. Τόσο απλές που , σχεδόν, όλοι οι μοντελιστές μπορούν να εκτελέσουν. Βαθμολογούνται, με Κ factor 13, η απογείωση και η προσγείωση που δεν βαθμολογούνται στα ακροβατικά. Και όλα αυτά γιατί είναι κατηγορία scale. Σημασία έχει το πόσο μοιάζει το μοντέλο με το αυθεντικό σε όψη και πτήση. Σε αυτά ο πτερυγικός φόρτος είναι κάτι εντελώς αδιάφορο. Όποιος χτίσει ελαφρύτερο μοντέλο έχει ενδογενές πλεονέκτημα. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει φτιαχτεί κανονισμός που να το κάνει μειονέκτημα.
Η πτήση έχει περισσότερη σημασία να μοιάζει με την πτήση του πραγματικού παρά να εκτελούνται δύσκολες ασκήσεις.
Οι προβλεπόμενες ασκήσεις στο πτητικό της F4C, είναι απλές. Τόσο απλές που , σχεδόν, όλοι οι μοντελιστές μπορούν να εκτελέσουν. Βαθμολογούνται, με Κ factor 13, η απογείωση και η προσγείωση που δεν βαθμολογούνται στα ακροβατικά. Και όλα αυτά γιατί είναι κατηγορία scale. Σημασία έχει το πόσο μοιάζει το μοντέλο με το αυθεντικό σε όψη και πτήση. Σε αυτά ο πτερυγικός φόρτος είναι κάτι εντελώς αδιάφορο. Όποιος χτίσει ελαφρύτερο μοντέλο έχει ενδογενές πλεονέκτημα. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει φτιαχτεί κανονισμός που να το κάνει μειονέκτημα.
-
- Δημοσιεύσεις: 74
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 22, 2017 12:15 pm
Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE
Ας το πουμε αλλιως.Και τα τρία εντελως scale σε όλα τουςμοτερ...υλικά...ΟΛΑ!!!Ολες οι ασκησεις ιδιες και για τα τρία μοντέλα τα παρακατω στα Κ φακτορ!!!Πεταει ενα παιπερ ακροβατικο και τα κανει ολα ετσι οπως πρεπει!Πεταει ενα δυσκολο warbird και τα κανει ολα ετσι οπως πρεπει! Πεταει μια αντίκα camel με gnome κινητηρα....και τα κανει ολα ετσι οπως πρεπει!Στο πτητικό κομματι η ερωτηση ειναι η εξής,,,,,Που ανταμείβεται ο πιλότος του camel περισότερο απο του παιπερ?και υποψην το 6C.3.6.11.Realism in Flight .....να εχουν βαθμολογηθει επισης το ιδιο. Που ανταμειβεται?Ισως αυτο εννοει ο Γιωργος.Και εγω επισης.
Γιαυτο και λεω οτι δεν ειναι δικαιο να σε αναγκαζουν τα ευκολα μοντέλα να κατασκευασεις ενα ευκολο πτητικά μοντέλο και οχι ενα camel !!
Ο κρητης ειναι υποχρεομένος να βαθμολογησει ιδια by the book?.... μπορει να κανει κατι άλλο?
Γιαυτο και λεω οτι δεν ειναι δικαιο να σε αναγκαζουν τα ευκολα μοντέλα να κατασκευασεις ενα ευκολο πτητικά μοντέλο και οχι ενα camel !!
Ο κρητης ειναι υποχρεομένος να βαθμολογησει ιδια by the book?.... μπορει να κανει κατι άλλο?
-
- Δημοσιεύσεις: 235
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 28, 2010 9:01 am
Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE
Δεν κατανοώ για ποιό λόγο θα πρέπει να ανταμοιφθεί ο πιλότος του Camel έναντι αυτού του Piper για ένα stall turn. Σημασία στην κατηγορία έχει να εκτελεστεί με scale τρόπο και ακρίβεια. Τίποτε άλλο.
ΔΕΝ είναι διαγωνισμός πτητικής ικανότητας η F4C. Είναι διαγωνισμός αντιγραφής και αναπαράστασης.
Θυμήσου πως πέταγε ο Γιώργος το Sukhoi τις πρώτες χρονές που λάμβανε μέρος στην F4 ARF και πως πετάει τώρα το MXS-R. Καμία σχέση.Τότε το πέταγε σαν fun fly. Και φυσικά δεν έπαιρνε καλή κατάταξη. Μαθαίνοντας καλά και αναλυτικά τις απαιτήσεις της κατηγορίας έγινε ασυναγώνιστος. Γιατί πετάει πραγματικά scale.
H F4C ΔΕΝ είναι διαγωνισμός πτητικών ικανοτήτων.
Είναι διαγωνισμός αντιγραφής και αναπαράστασης.
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!
ΔΕΝ είναι διαγωνισμός πτητικής ικανότητας η F4C. Είναι διαγωνισμός αντιγραφής και αναπαράστασης.
Θυμήσου πως πέταγε ο Γιώργος το Sukhoi τις πρώτες χρονές που λάμβανε μέρος στην F4 ARF και πως πετάει τώρα το MXS-R. Καμία σχέση.Τότε το πέταγε σαν fun fly. Και φυσικά δεν έπαιρνε καλή κατάταξη. Μαθαίνοντας καλά και αναλυτικά τις απαιτήσεις της κατηγορίας έγινε ασυναγώνιστος. Γιατί πετάει πραγματικά scale.
H F4C ΔΕΝ είναι διαγωνισμός πτητικών ικανοτήτων.
Είναι διαγωνισμός αντιγραφής και αναπαράστασης.
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE
καλά Χριστούγεννα φίλοι
Καταλαβαίνω ότι οι συμμετοχές δεν είναι πολλές αλλά γιατί δεν υπάρχουν υποκατηγορίες που να δίνουν αντικειμενικότητα
Δεν έχω γνώσεις για του διαγωνισμούς αυτούς πέραν αυτών του παρόντος θέματος αλλά νομίζω ότι δεν μπορούν να μπούνε όλα αυτά τα διαφορετικά μοντέλα στο ίδιο "καλάθι"
Αρκετοί φίλοι μου έχουν ακούσει από εμένα για ένα γνωστό μου που είναι αεροναυπηγός στην Αγγλία Toυ έκανα την ερώτηση κατά πόσο θα μπορούσε να γίνει η απόλυτη σμίκρυνση στα σχέδια ενός α/π για να γίνει αερομοντέλο ............ μου απάντησε ότι απλά δεν θα πετάξει
Δεκάδες παραμέτρους μου ανέπτυξε για να καταλάβω όπως το πόσο overpower είναι τα αερομοντέλα και γιατί ,σχέσεις πτερυγικού φόρτου κλπ κλπ
Αρα το έργο των κατασκευαστών και κριτών είναι πολύ δύσκολο
P.S. Κάτι που έχω ακούσει για κλίκες είναι αληθές η είναι τζιζζζζζζζζ θέμα?
Καταλαβαίνω ότι οι συμμετοχές δεν είναι πολλές αλλά γιατί δεν υπάρχουν υποκατηγορίες που να δίνουν αντικειμενικότητα
Δεν έχω γνώσεις για του διαγωνισμούς αυτούς πέραν αυτών του παρόντος θέματος αλλά νομίζω ότι δεν μπορούν να μπούνε όλα αυτά τα διαφορετικά μοντέλα στο ίδιο "καλάθι"
Αρκετοί φίλοι μου έχουν ακούσει από εμένα για ένα γνωστό μου που είναι αεροναυπηγός στην Αγγλία Toυ έκανα την ερώτηση κατά πόσο θα μπορούσε να γίνει η απόλυτη σμίκρυνση στα σχέδια ενός α/π για να γίνει αερομοντέλο ............ μου απάντησε ότι απλά δεν θα πετάξει
Δεκάδες παραμέτρους μου ανέπτυξε για να καταλάβω όπως το πόσο overpower είναι τα αερομοντέλα και γιατί ,σχέσεις πτερυγικού φόρτου κλπ κλπ
Αρα το έργο των κατασκευαστών και κριτών είναι πολύ δύσκολο
P.S. Κάτι που έχω ακούσει για κλίκες είναι αληθές η είναι τζιζζζζζζζζ θέμα?
-
- Δημοσιεύσεις: 74
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 22, 2017 12:15 pm
Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE
Χρόνια πολλα φιλαρακια και σε όλους μας!Καλα Χριστούγεννα με υγεια και ευτυχία ευχομαι!!+(*)+(*)
Ναι Παντελη μου το εχω διαπιστωσει οτι ειτε πεταει ενα παιπερ ειτε πεταει ενα πολυκινητηριο ειτε ενα τζετ τον κριτή τον ενδιαφερει το πως εκανε την ασκηση !Αλλα μονο αυτο! Αυτο εννοω με την παραπανω ερωτηση μου στο προηγουμενο μυνημα μου.
Προσωπικά πιστευω οτι ειναι διαγωνισμός πτητικων ικανοτητων και μαλιστα πολύ σοβαρός!!Γιατι για να μαθεις να πετας ενα δικηνητηριο η ενα warbird η ενα τζετ scale , θελει πολύ περισοτερο ικανοτητες απο εναν πιλοτο, που πεταει ενα Παιπερ (που υποψην δεν ειναι ενα ευκολο αεροπλανο για να το πεταξεις scale).
Και ας πω πως δεν βαζω τον φορτο εργασιας στα δαχτυλα και στους διακοπτες και στην εγκεφαλικη σκεψη που απαιτείται ......και βαλω μονο την παραπανω δουλεια και το αγχος που απαιτει ενα πολύ δυσκολο κατασκευαστικά αερομοντελο ....δηλαδη τον ψυχολογικο παραγοντα οταν πετας (που ειναι ειναι ενα τεραστιο θεμα απο μονο του αυτο ) και το εχουμε νιωσει ολοι μας!!!!
Κανενα αεροπλανο δεν εχει την ιδια πτητική συμπεριφορα.
Οπως ειναι σωστο να κρινουμε ποσο καλα εκανε την ασκηση αλλο τοσο ειναι σωστο να ξεχωριζουμε οτι αυτο που πεταει μπροστα μας δεν ειναι παιπερ αλλα ενα τζετ που ο πιλοτος του τζετ μπορει να πεταξει το παιπερ scale , αλλα ο πιλοτος του παιπερ δεν μπορει καν να το βαλει μπροστα χαχαχαχα(λεμε τωρα).Αυτο λεω και πιο πανω οτι δεν ειναι δικαιο να μην αναγνωριζεται η πτητική ικανοτητα του χειρηστη που πεταει ενα δυσκολο μοντελο σε σχεση με εναν πιλοτο που δικαιος και καλα κανει και θελει να εχει να πεταει ενα παιπερ και οχι ενα τζετ η ενα warbird η ενα αντικα με gnome (που εχει πολύ ξυλο)
Οπως αναγνωριζεται η κατασκευαστική ικανοτητα του κατασκευαστη (και μαλιστα και δυο ιδιων αερομοντελων) ποιος το εχει κατασκευασει καλύτερα ετσι πρεπει να αναγνωριζεται και η πτητική ικανοτητα των χειρηστων που πετανε δυσκολα αερομοντελα απο αυτους που επιλεγουν οπως ειπα (και καλα κανουν) δικαιωμα τους ειναι τα πιο καλοταξιδα αεροσκαφη.
Αλλιως πιο το νοημα να κατεβασει καποιος ενα δυσκολο μοντελο πτητικά?Γιατι κατασκευαστικα μπορει να εχει περισοτερη πολυπλοκοτητα ενα warbird η ενα camel που βαθμολογηται αναλογα, αλλα στο πτητικο κομματι (στις ιδιες ασκησεις) με ενα παιπερ ακριβως και στην ιδια ρεαλιστικοτητα σε βαθμους η ικανοτητα δεν μετραει σαν βαθμους παρα μονο σαν εκτελεση!
Αυτα φιλαρακια!!!
Παντα με αγαπη!
Χρονια πολλα!!!!+(*)
Ναι Παντελη μου το εχω διαπιστωσει οτι ειτε πεταει ενα παιπερ ειτε πεταει ενα πολυκινητηριο ειτε ενα τζετ τον κριτή τον ενδιαφερει το πως εκανε την ασκηση !Αλλα μονο αυτο! Αυτο εννοω με την παραπανω ερωτηση μου στο προηγουμενο μυνημα μου.
Προσωπικά πιστευω οτι ειναι διαγωνισμός πτητικων ικανοτητων και μαλιστα πολύ σοβαρός!!Γιατι για να μαθεις να πετας ενα δικηνητηριο η ενα warbird η ενα τζετ scale , θελει πολύ περισοτερο ικανοτητες απο εναν πιλοτο, που πεταει ενα Παιπερ (που υποψην δεν ειναι ενα ευκολο αεροπλανο για να το πεταξεις scale).
Και ας πω πως δεν βαζω τον φορτο εργασιας στα δαχτυλα και στους διακοπτες και στην εγκεφαλικη σκεψη που απαιτείται ......και βαλω μονο την παραπανω δουλεια και το αγχος που απαιτει ενα πολύ δυσκολο κατασκευαστικά αερομοντελο ....δηλαδη τον ψυχολογικο παραγοντα οταν πετας (που ειναι ειναι ενα τεραστιο θεμα απο μονο του αυτο ) και το εχουμε νιωσει ολοι μας!!!!
Κανενα αεροπλανο δεν εχει την ιδια πτητική συμπεριφορα.
Οπως ειναι σωστο να κρινουμε ποσο καλα εκανε την ασκηση αλλο τοσο ειναι σωστο να ξεχωριζουμε οτι αυτο που πεταει μπροστα μας δεν ειναι παιπερ αλλα ενα τζετ που ο πιλοτος του τζετ μπορει να πεταξει το παιπερ scale , αλλα ο πιλοτος του παιπερ δεν μπορει καν να το βαλει μπροστα χαχαχαχα(λεμε τωρα).Αυτο λεω και πιο πανω οτι δεν ειναι δικαιο να μην αναγνωριζεται η πτητική ικανοτητα του χειρηστη που πεταει ενα δυσκολο μοντελο σε σχεση με εναν πιλοτο που δικαιος και καλα κανει και θελει να εχει να πεταει ενα παιπερ και οχι ενα τζετ η ενα warbird η ενα αντικα με gnome (που εχει πολύ ξυλο)
Οπως αναγνωριζεται η κατασκευαστική ικανοτητα του κατασκευαστη (και μαλιστα και δυο ιδιων αερομοντελων) ποιος το εχει κατασκευασει καλύτερα ετσι πρεπει να αναγνωριζεται και η πτητική ικανοτητα των χειρηστων που πετανε δυσκολα αερομοντελα απο αυτους που επιλεγουν οπως ειπα (και καλα κανουν) δικαιωμα τους ειναι τα πιο καλοταξιδα αεροσκαφη.
Αλλιως πιο το νοημα να κατεβασει καποιος ενα δυσκολο μοντελο πτητικά?Γιατι κατασκευαστικα μπορει να εχει περισοτερη πολυπλοκοτητα ενα warbird η ενα camel που βαθμολογηται αναλογα, αλλα στο πτητικο κομματι (στις ιδιες ασκησεις) με ενα παιπερ ακριβως και στην ιδια ρεαλιστικοτητα σε βαθμους η ικανοτητα δεν μετραει σαν βαθμους παρα μονο σαν εκτελεση!
Αυτα φιλαρακια!!!
Παντα με αγαπη!
Χρονια πολλα!!!!+(*)
-
- Δημοσιεύσεις: 74
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 22, 2017 12:15 pm
Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE
Και κατι πιο απλο σαν εικονα στο μυαλό.......
Για να πανε ευθεια οριζοντία δυο αερομοντελα τα παρακατω, στην απλη κατηγορια οχι των ακροβατικων,......που υποτιθεται οτι ειναι η πιο (ευκολη) λεμε τωρα ...ασκηση των αγωνων....ποιο θα χρειστει περισότερες ικανότητες και χειρησμους για να παει εστω ευθεια?και με αερα και χωρις......!@/-=}{{
Τι ικανοτητα εχει και χρειαζεται καποιος και βαθμο δυσκολίας στο ενα και τι στο αλλο?
Ας σκεφτουμε και στις αλλες ασκησεις νοερα.......!@/-=}{{
Για να πανε ευθεια οριζοντία δυο αερομοντελα τα παρακατω, στην απλη κατηγορια οχι των ακροβατικων,......που υποτιθεται οτι ειναι η πιο (ευκολη) λεμε τωρα ...ασκηση των αγωνων....ποιο θα χρειστει περισότερες ικανότητες και χειρησμους για να παει εστω ευθεια?και με αερα και χωρις......!@/-=}{{
Τι ικανοτητα εχει και χρειαζεται καποιος και βαθμο δυσκολίας στο ενα και τι στο αλλο?
Ας σκεφτουμε και στις αλλες ασκησεις νοερα.......!@/-=}{{
- Συνημμένα
-
- main-qimg-813aa8669425bc7bf67c826341850e3f-c.jpg (33.34 KiB) Προβλήθηκε 68 φορές
-
- images.jpg (7.33 KiB) Προβλήθηκε 68 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 74
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 22, 2017 12:15 pm
Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑καλά Χριστούγεννα φίλοι
Καταλαβαίνω ότι οι συμμετοχές δεν είναι πολλές αλλά γιατί δεν υπάρχουν υποκατηγορίες που να δίνουν αντικειμενικότητα
Δεν έχω γνώσεις για του διαγωνισμούς αυτούς πέραν αυτών του παρόντος θέματος αλλά νομίζω ότι δεν μπορούν να μπούνε όλα αυτά τα διαφορετικά μοντέλα στο ίδιο "καλάθι"
Αρκετοί φίλοι μου έχουν ακούσει από εμένα για ένα γνωστό μου που είναι αεροναυπηγός στην Αγγλία Toυ έκανα την ερώτηση κατά πόσο θα μπορούσε να γίνει η απόλυτη σμίκρυνση στα σχέδια ενός α/π για να γίνει αερομοντέλο ............ μου απάντησε ότι απλά δεν θα πετάξει
Δεκάδες παραμέτρους μου ανέπτυξε για να καταλάβω όπως το πόσο overpower είναι τα αερομοντέλα και γιατί ,σχέσεις πτερυγικού φόρτου κλπ κλπ
Αρα το έργο των κατασκευαστών και κριτών είναι πολύ δύσκολο
P.S. Κάτι που έχω ακούσει για κλίκες είναι αληθές η είναι τζιζζζζζζζζ θέμα?
Αντωνη μου υπαρχουν υποκατηγοριες στην F4C .Eιναι η F4H που ειναι πιο απλα κατασκευστικα τα πραγματα και η ARF που ειναι η πιο απλη, αλλα οι ασκησεις ειναι ιδιες σε ολες της κατηγορίες , και ειναι 2.....των ακροβατικών και των μη ακροβατικων.Οποτε σε βελτιωνουν πτητικά σιγα σιγα και κατασκευαστικα.
Οποτε αμα θελει να πεταξει κανεις ενα πολύ δυσκολο αερομοντελο θελει πολύ περισοτερη προσπαθεια για να αποκτηση ικανοτητα και να εκτελεσει σωστα την ασκηση που θα βαθμολογηθει (ιδια με εναν που εχει επιλεξει ενα αερομοντελο ευκολο αλλα με ιδιες ασκησεις)
-
- Δημοσιεύσεις: 235
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 28, 2010 9:01 am
Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE
Αγαπητοί φίλοι.
Κανείς δεν είπε ότι δεν απαιτούνται πτητικά "skills" για να έχει κανείς ευπρόσωπη παρουσία στην F4C. Από φέτος μάλλιστα που η βαθμολιγία σχετικοποιείται (ανάγεται στην βαθμολογία του πρώτου η οποία παίρνει 1000), η πτήση έχει ελαφρώς μεγαλύτερη αξία από ότι παλαιότερα δεδομένου μάλιστα ότι κάνεις 3 πτήσεις και κρατάς τις δύο καλύτερες. (Εγώ διαφωνώ με αυτό τον τρόπο βαθμολόγησης αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία).
Όμως επειδή ακριβώς δεν είναι κατηγορία "ενιαίου" αλλά διαγωνισμός αντιγραφής και αναπαράστασης, έχεις κάθε ευκαιρία να προπονηθείς και να παρουσιάσεις ό,τι μοντέλο θέλεις (μέχρι 15 κιλά).
Γεγονός είναι ότι τα jet μειονεκτούν ακριβώς και μόνο λόγω του περιορισμού βάρους καθώς είναι πολύ δύσκολο να φτιάξεις ένα jet 15κιλών που να έχει διαστάσεις τέτοιες ώστε να πετάει και καλά.
Για αυτό υπάρχει το jetmasters και η κατηγορία F4G
Κανείς δεν είπε ότι δεν απαιτούνται πτητικά "skills" για να έχει κανείς ευπρόσωπη παρουσία στην F4C. Από φέτος μάλλιστα που η βαθμολιγία σχετικοποιείται (ανάγεται στην βαθμολογία του πρώτου η οποία παίρνει 1000), η πτήση έχει ελαφρώς μεγαλύτερη αξία από ότι παλαιότερα δεδομένου μάλιστα ότι κάνεις 3 πτήσεις και κρατάς τις δύο καλύτερες. (Εγώ διαφωνώ με αυτό τον τρόπο βαθμολόγησης αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία).
Όμως επειδή ακριβώς δεν είναι κατηγορία "ενιαίου" αλλά διαγωνισμός αντιγραφής και αναπαράστασης, έχεις κάθε ευκαιρία να προπονηθείς και να παρουσιάσεις ό,τι μοντέλο θέλεις (μέχρι 15 κιλά).
Γεγονός είναι ότι τα jet μειονεκτούν ακριβώς και μόνο λόγω του περιορισμού βάρους καθώς είναι πολύ δύσκολο να φτιάξεις ένα jet 15κιλών που να έχει διαστάσεις τέτοιες ώστε να πετάει και καλά.
Για αυτό υπάρχει το jetmasters και η κατηγορία F4G
Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE
Χρονια πολλά και απο μένα
Αργύρη καλως ηλθες. +(*)
Παρακολουθώ την κουβέντα και όλοι εχουν δίκιο.
Αυτό που πέει ο Αργύρης ειναι ερώτημα βασικό για τον χαρακτήρα των αγώνων. Ισως σε αυτό πρέπει να επικεντρωθούμε και την συνέχεια την βρήσκουμε.
Ποιά ειναι λοιπόν η βασική ιδέα των αγώνων?
Ποιός ο χαρακτήρας αυτού?
Και ποιά τα αποτελέσματα?
Αργύρη καλως ηλθες. +(*)
Παρακολουθώ την κουβέντα και όλοι εχουν δίκιο.
Αυτό που πέει ο Αργύρης ειναι ερώτημα βασικό για τον χαρακτήρα των αγώνων. Ισως σε αυτό πρέπει να επικεντρωθούμε και την συνέχεια την βρήσκουμε.
Ποιά ειναι λοιπόν η βασική ιδέα των αγώνων?
Ποιός ο χαρακτήρας αυτού?
Και ποιά τα αποτελέσματα?
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1719
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE
Pantelis papageorgiou έγραψε: ↑.....Γεγονός είναι ότι τα jet μειονεκτούν ακριβώς και μόνο λόγω του περιορισμού βάρους καθώς είναι πολύ δύσκολο να φτιάξεις ένα jet 15κιλών που να έχει διαστάσεις τέτοιες ώστε να πετάει και καλά.
Για αυτό υπάρχει το jetmasters και η κατηγορία F4G....
Επικαλούμενος την πείρα μου στα jet μοντέλα , αυτό που λες φίλε Παντελή είναι λάθος.Τα Jet δεν μειονεκτούν καθόλου .Αυτός είναι και ο λόγος που δεν επιδιώκω τον διαχωρισμό τους. Εάν δεν φτιάξεις καμιά ιπτάμενη σφήνα και επιλέξεις ένα μικρό viper , βγαίνεις στα 10kg , έχεις και φτερό να το στηρίξειςς και επιφάνειες να βγάλεις ασκήσεις .
Ο κανόνας που προτείνω δεν έχει σκοπό να κάνει κανένα διαχωρισμό κανενός τύπου μοντέλου.
Ούτος ή άλλος πολλά Jet έχουν μικρότερο wing loading από πολλές προπέλες.
Απλά έχω αυτή την ιδέα για να υπάρχει μια επιβράβευση στα μοντέλα που ξεφεύγουν από ένα wing loading limit... που αν υπάρχει θέληση στις συναντήσεις μας στο μέλλον μπορούμε να εντοπίσουμε.
Τα βαριά αυτά τα μοντέλα είναι καταδικασμένα πτητικά να μην βγάλουν τις ασκήσεις.
Μονο οι ταχύτητες που είναι αναγκασμένα να πετούν είναι τόσο μακριά από τα scale G που πρέπει να επιδεικνύουν, που απλά δείχνουν άσχημα.
Σε πρώτο βήμα πρέπει να κατανοήσουμε ότι η χειριστική δυσκολία για να εκτελεστή μια άσκηση δεν επηρεάζεται από τους πόσους κινητήρες έχει ένα μοντέλο η εάν έχει 200.000 rivets , ή εάν έχει λειτουργικά slats ,flaps, airbrakes , κινητήρα turboprop, ή εάν είναι ακροβατικό ή όχι.
Την χειριστική πτητική δυσκολία στις πτητικές ασκήσεις μεταξύ διαφορετικών μοντέλων την ορίζει το wingloading που έχουν.
Άλλο να πετάς 18κάναλο μπαλόνι με 18 διαφορετικές λειτουργίες και άλλο να πετάς 4κάναλο ιπτάμενο τσιμεντόλιθο με το γκάζι κολλημένο τέρμα περιμένοντας το stall .
Καλές γιορτές με υγεία @P@
-
- Δημοσιεύσεις: 74
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 22, 2017 12:15 pm
Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE
Pantelis papageorgiou έγραψε: ↑Αγαπητοί φίλοι.
Όμως επειδή ακριβώς δεν είναι κατηγορία "ενιαίου" αλλά διαγωνισμός αντιγραφής και αναπαράστασης, έχεις κάθε ευκαιρία να προπονηθείς και να παρουσιάσεις ό,τι μοντέλο θέλεις (μέχρι 15 κιλά).
Και βεβαια δεν ειναι κατηγορια ενιαιου αλλα διαγωνισμός , και μπορει να εχεις την ευκαιρια να προπονηθεις ......αλλα οι παραπανω ικανοτητες σου που θα καταβαλεις δεν θα προσμετρηθούν στις ιδιες ασκησεις με καποιον αλλον με ευκολοτερο πτητικά μοντέλο!Αυτο πως θα το συναγωνισθείς σε ενα διαγωνισμό αρτιας εκτελεσης μιας ασκησης?Φτιαχνωντας ενα πιο ευκολο αρα και συναγωνησιμο αερομοντέλο ?
Εμενα η προσωπική μου επιλογη ειναι το αγαπημενο μου και αν ειναι να ειναι το πιο δυσκολο δεν με απασχολει γιατι απλα πεταω και καλυτερευω οσο μπορω με αυτο που πραγματικά μου αρεσει να βλεπω στον αερα και οχι απαραιτητα να βγω πρωτος.
Αλλος ομως μπορει να επιθημει να εκτιμηθει η επιλογη ενος δυσκολου μοντελου για τους λογουςοπως αναφερω πιο πανω (πτητικα εννοω γιατι κατασκευαστικα εκτιμιέται αναλυτικά! εκει οι οδηγιες της ομοσπονδιας FAI τα διαχωριζουν πολύ αναλυτικα!)......και να προσμετρηθει η ικανοτητα του και η ψυχολογια του και η επιλογη του!
-
- Δημοσιεύσεις: 74
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 22, 2017 12:15 pm
Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE
Στο κατασκευαστικό οπως ειπα οι οδηγίες ειναι πολλές και σου ζηταει να τεκμηριωσεις ακόμα και τις σκονες και τις φθορες που ειχε πατησει ο πιλότος πανω στο φτερο!!!Τι εχεις φτιαξει και τι εχεις αγορασει....τα καλουπια ποιος τα εφτιαξε .....τα chip απο τα χρωματα....φωτογραφίες οσο πιο αναλυτικές υπαρχουν...!!!!Χιλιες δυο αποδειξεις....!!Και αυτο ειναι το σωστό!!!!
Για την πτηση ποιος εχει γνωσεις να καταλαβει το πως πετανε τοσοι διαφορετικοι τυποι αερομοντελων?ποιος εχει πεταξει ολους αυτους του τυπους αερομοντελων για να εχει σωστη κριση?Ποιος εχει διαβασει και μορφωθει όσο πρεπει και οσο απαιτουν οι αγωνες για το πως πεταγε ...τι κουσουρια...τι ιδιαιτερότητες.....τι δυσκολιες αντιμετοπιζαν οι πραγματικοι πιλοτοι?Ποιος ξερει πως εβγαινε ενα ρολ σε ενα χαρικειν η σε ενα Καμελ ετσι ωστε να μπορει να δει τις διαφορες και τι προσπαθεια ηθελε το ενα και τι το άλλο?Ποιος γνωριζει οτι οι gnome οι κινητηρες στην πτηση εχουν τεραστιες εκτροπες λογο της περιστρεφομενης μαζας τους (μιας και το μοτερ περιστρεφεται με την προπελα) και ειναι τεραστιο κατορθωμα να πας εστω και ευθεια σε μια ασκηση?εεεεεεε Χχαχαχαχαχαχα
Ολα αυτα και αλλες δυο σελιδες μπορω να απαριθμησω.
Αυτα πως εκτιμιουνται σε εναν πιλότο με δυσκολο μοντελο στις ιδιες ασκησεις?Still waiting for answers!_Β_Ο
Για την πτηση ποιος εχει γνωσεις να καταλαβει το πως πετανε τοσοι διαφορετικοι τυποι αερομοντελων?ποιος εχει πεταξει ολους αυτους του τυπους αερομοντελων για να εχει σωστη κριση?Ποιος εχει διαβασει και μορφωθει όσο πρεπει και οσο απαιτουν οι αγωνες για το πως πεταγε ...τι κουσουρια...τι ιδιαιτερότητες.....τι δυσκολιες αντιμετοπιζαν οι πραγματικοι πιλοτοι?Ποιος ξερει πως εβγαινε ενα ρολ σε ενα χαρικειν η σε ενα Καμελ ετσι ωστε να μπορει να δει τις διαφορες και τι προσπαθεια ηθελε το ενα και τι το άλλο?Ποιος γνωριζει οτι οι gnome οι κινητηρες στην πτηση εχουν τεραστιες εκτροπες λογο της περιστρεφομενης μαζας τους (μιας και το μοτερ περιστρεφεται με την προπελα) και ειναι τεραστιο κατορθωμα να πας εστω και ευθεια σε μια ασκηση?εεεεεεε Χχαχαχαχαχαχα
Ολα αυτα και αλλες δυο σελιδες μπορω να απαριθμησω.
Αυτα πως εκτιμιουνται σε εναν πιλότο με δυσκολο μοντελο στις ιδιες ασκησεις?Still waiting for answers!_Β_Ο
-
- Δημοσιεύσεις: 235
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 28, 2010 9:01 am
Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE
Αργύρη,
ΔΕΝ εκτιμώνται διότι απλούστατα ΔΕΝ το απαιτεί η κατηγορία. Δεν ενδιαφέρει κανέναν τι κόπο κάνεις για να πετάξεις το μοντέλο σου (όπως ΔΕΝ απασχολεί κανέναν ο κόπος που έκανες για να το φτιάξεις). Απασχολεί μόνο το τελικό αποτέλεσμα σε όψη και πτήση. Και 5000 ώρες κοπιαστικής δουλειάς να ρίξεις σε ένα μοντέλο, αν το αποτέλεσμα είναι χαμηλής ποιότητας θα πάρεις χαμηλή βαθμολογία. Αντίστοιχα και στην πτήση, και 5 κιλά ιδρώτα να χύσεις στην τηλεκετεύθυνση, αν το αποτέλεσμα είναι κακό θα πάρεις χαμηλή βαθμολογία.
Τώρα, Αργύρη και Γιώργο,
κάνετε μια πρόταση αλλά δεν συγκεκριμενικοποιείτε τον τρόπο εφαρμογής. Κάντε την πρόταση, αφού πρώτα το επεξεργαστείτε, και εισηγηθείτε πόσο θα είναι το bonus των μοντέλων με υψηλό πτερυγικό φορτίο. Από ποιό πτερυγικό φορτίο και μετά θα εφαρμόζεται και με τί ποσοστό βαθμολόγησης θα ευνοούνται τα βαρειά μοντέλα. Και πόσο θα είναι το bonus όσο θα ανεβαίνει το πτερυγικό φορτίο.
Νομίζω ότι θα καταλήξετε σε αδιέξοδο γιατί οι παράμετροι είναι ατελείωτοι.
Πάντως κάντε την προσπάθεια, αν και είμαι σίγουρος ότι οι αντιδράσεις θα είναι πολύ περισσότερες και πολύ εντονότερες από την δική μου. Θα πρέπει να υπάρχει μια αντικειμενική τεκμηρίωση, πράγμα αφάνταστα δύσκολο.
ΔΕΝ εκτιμώνται διότι απλούστατα ΔΕΝ το απαιτεί η κατηγορία. Δεν ενδιαφέρει κανέναν τι κόπο κάνεις για να πετάξεις το μοντέλο σου (όπως ΔΕΝ απασχολεί κανέναν ο κόπος που έκανες για να το φτιάξεις). Απασχολεί μόνο το τελικό αποτέλεσμα σε όψη και πτήση. Και 5000 ώρες κοπιαστικής δουλειάς να ρίξεις σε ένα μοντέλο, αν το αποτέλεσμα είναι χαμηλής ποιότητας θα πάρεις χαμηλή βαθμολογία. Αντίστοιχα και στην πτήση, και 5 κιλά ιδρώτα να χύσεις στην τηλεκετεύθυνση, αν το αποτέλεσμα είναι κακό θα πάρεις χαμηλή βαθμολογία.
Τώρα, Αργύρη και Γιώργο,
κάνετε μια πρόταση αλλά δεν συγκεκριμενικοποιείτε τον τρόπο εφαρμογής. Κάντε την πρόταση, αφού πρώτα το επεξεργαστείτε, και εισηγηθείτε πόσο θα είναι το bonus των μοντέλων με υψηλό πτερυγικό φορτίο. Από ποιό πτερυγικό φορτίο και μετά θα εφαρμόζεται και με τί ποσοστό βαθμολόγησης θα ευνοούνται τα βαρειά μοντέλα. Και πόσο θα είναι το bonus όσο θα ανεβαίνει το πτερυγικό φορτίο.
Νομίζω ότι θα καταλήξετε σε αδιέξοδο γιατί οι παράμετροι είναι ατελείωτοι.
Πάντως κάντε την προσπάθεια, αν και είμαι σίγουρος ότι οι αντιδράσεις θα είναι πολύ περισσότερες και πολύ εντονότερες από την δική μου. Θα πρέπει να υπάρχει μια αντικειμενική τεκμηρίωση, πράγμα αφάνταστα δύσκολο.