ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Pantelis papageorgiou
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: Τρί Σεπ 28, 2010 9:01 am

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από Pantelis papageorgiou »

Αντώνης Κριτζάς έγραψε: καλά Χριστούγεννα φίλοι
Καταλαβαίνω ότι οι συμμετοχές δεν είναι πολλές αλλά γιατί δεν υπάρχουν υποκατηγορίες που να δίνουν αντικειμενικότητα
Δεν έχω γνώσεις για του διαγωνισμούς αυτούς πέραν αυτών του παρόντος θέματος αλλά νομίζω ότι δεν μπορούν να μπούνε όλα αυτά τα διαφορετικά μοντέλα στο ίδιο "καλάθι"

Αρκετοί φίλοι μου έχουν ακούσει από εμένα για ένα γνωστό μου που είναι αεροναυπηγός στην Αγγλία Toυ έκανα την ερώτηση κατά πόσο θα μπορούσε να γίνει η απόλυτη σμίκρυνση στα σχέδια ενός α/π για να γίνει αερομοντέλο ............ μου απάντησε ότι απλά δεν θα πετάξει
Δεκάδες παραμέτρους μου ανέπτυξε για να καταλάβω όπως το πόσο overpower είναι τα αερομοντέλα και γιατί ,σχέσεις πτερυγικού φόρτου κλπ κλπ
Αρα το έργο των κατασκευαστών και κριτών είναι πολύ δύσκολο


P.S. Κάτι που έχω ακούσει για κλίκες είναι αληθές η είναι τζιζζζζζζζζ θέμα?


Αντώνη,
ο λόγος που οι συμμετοχές είναι λίγες δεν έχει καμία σχέση με το πόσες υποκατηγορίες υπάρχουν. Δεν έχω πρόθεση να συνεχίσω εδώ την κουβέντα για την ένδεια συμμετοχών. Έχω ήδη εκφέρει άποψη επί του θέματος πολλάκις. Δεν χρειάζεται να επαναλαμβάνομαι.
Κλίκες υπάρχουν παντού, σε όλους τους χώρους. Ο αερομοντελισμός δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση. Όταν όμως απέχεις από αγώνες (τριών συμμετοχών) επειδή θεωρείς ότι αυτοί οι τρεις συνιστούν κλίκα, είσαι, το λιγότερο, αφελής.
ArgyrisGiannetakis
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: Παρ Δεκ 22, 2017 12:15 pm

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από ArgyrisGiannetakis »

Pantelis papageorgiou έγραψε: Αργύρη,
ΔΕΝ εκτιμώνται διότι απλούστατα ΔΕΝ το απαιτεί η κατηγορία. Δεν ενδιαφέρει κανέναν τι κόπο κάνεις για να πετάξεις το μοντέλο σου (όπως ΔΕΝ απασχολεί κανέναν ο κόπος που έκανες για να το φτιάξεις). Απασχολεί μόνο το τελικό αποτέλεσμα σε όψη και πτήση. Και 5000 ώρες κοπιαστικής δουλειάς να ρίξεις σε ένα μοντέλο, αν το αποτέλεσμα είναι χαμηλής ποιότητας θα πάρεις χαμηλή βαθμολογία. Αντίστοιχα και στην πτήση, και 5 κιλά ιδρώτα να χύσεις στην τηλεκετεύθυνση, αν το αποτέλεσμα είναι κακό θα πάρεις χαμηλή βαθμολογία.
Τώρα, Αργύρη και Γιώργο,
κάνετε μια πρόταση αλλά δεν συγκεκριμενικοποιείτε τον τρόπο εφαρμογής. Κάντε την πρόταση, αφού πρώτα το επεξεργαστείτε, και εισηγηθείτε πόσο θα είναι το bonus των μοντέλων με υψηλό πτερυγικό φορτίο. Από ποιό πτερυγικό φορτίο και μετά θα εφαρμόζεται και με τί ποσοστό βαθμολόγησης θα ευνοούνται τα βαρειά μοντέλα. Και πόσο θα είναι το bonus όσο θα ανεβαίνει το πτερυγικό φορτίο.
Νομίζω ότι θα καταλήξετε σε αδιέξοδο γιατί οι παράμετροι είναι ατελείωτοι.
Πάντως κάντε την προσπάθεια, αν και είμαι σίγουρος ότι οι αντιδράσεις θα είναι πολύ περισσότερες και πολύ εντονότερες από την δική μου. Θα πρέπει να υπάρχει μια αντικειμενική τεκμηρίωση, πράγμα αφάνταστα δύσκολο.


Οπως ειπα και πιο πανω Παντελη μου εχω καταλαβει και βλεποντας πως τρεχει ενας αγωνας (γιατι εξω δεν εχω παρακολουθηση) οτι δεν υπολογιζεται η ικανοτητα παρα μονο η εκτελεση και οχι η δυσκολία του αερομοντελου πανω στην ασκηση.Αυτη ειναι η τοποθετηση μου σε ολα τα μηνματα μου με οσο πιο αναλυτικό τροπο μπορω να εκφραστω.Η κατηγορία απαιτει να τεκμηριωσεις οπως ειπα και πιο πανω (για να μην επαναλαμβανομαι) το κατασκευαστικο αλλα πτητικά δεν ξεχωριζει τον βαθμο δυσκολίας τυπου αερομοντελου ενας κριτης στην εκτελεση μιας ιδιας ασκησης σε δυο διαφορετικής δυσκολίας αερομοντελα!Εσυ μεταξυ ενος ευκολου και ενος δυσκολου αερομοντελου βλεπεις διαφορες και αν ναι σε ποιες (Στην πτηση) και με τι θα πιστευες οτι εχεις περισοτερες πιθανοτητες να κανεις ενα δυσκολο ακροβατικό, με ενα ευκολο αεοσκαφος η με ενα δυσκολο?Εαν τα κανατε και οι δυο και περνατε 9 και οι δυο γιατι την εκτελεσατε ακριβως τέλεια για 9 , ποια θα ηταν η διαφορα να επιλέξεις ενα δυσκολο αερομοντέλο απο το να επιλεξεις ενα ιδιο με του αντιπαλου σου?Εσυ πιστευεις οτι ειναι ευκολο να διακριθει ενας αθλητης με ενα ευκολο πτητικά αεροσκαφος η με ενα δυσκολο ?
Εκει που λες ...... Και 5000 ώρες κοπιαστικής δουλειάς να ρίξεις σε ένα μοντέλο, αν το αποτέλεσμα είναι χαμηλής ποιότητας θα πάρεις χαμηλή βαθμολογία. Αντίστοιχα και στην πτήση, και 5 κιλά ιδρώτα να χύσεις στην τηλεκετεύθυνση, αν το αποτέλεσμα είναι κακό θα πάρεις χαμηλή βαθμολογία.
Ολα τα παραδειγματα μου δεν ηταν για κακο αποτελεσμα αλλα για ακριβως το ιδιο!!!Αρα θα χυσει 5 κιλα ιδρωτα χωρις ιδιαιτερο λογο και θα χαλασει και η τηλεκατευθυνση γιατι θα βραχυκυκλωσει χαχαχαχαχαχα:-*

Με την γνωμη του Γιωργου δεν συμφωνω σε καμμια περιπτωση γιατι ειναι πολύ δυσκολο να τεκμηριωσεις υπο κλιμακα εναν πτερυγικό φορτο στην επιφανεια μιας πτερυγας γιατι πολύ απλά τα υλικά , οι αεροτομές, οι γωνίες,κινητηρες,οι επιδοσεις σε τοσα διαφορετικές κλιμακες δεν θα εδιναν καμμια μετρηση συγκρυσημη.Ειναι εκθετικές οι διαφορες !
Εγω δεν κανω καμμια προταση για εισηγηση για συζητηση.Παιρνω μερος με τους συγκεκριμένους κανονες .
Η διαφορα της αποψης μου στην εκτελεση μιας ασκησης σε σχεση με τον βαθμο δυσκολίας αναμεσα σε δυο τυπους αερομοντελων στην ιδια κατηγορία ειναι τα παραπανω μηνηματα μου!
Pantelis papageorgiou
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: Τρί Σεπ 28, 2010 9:01 am

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από Pantelis papageorgiou »

ΟΚ. Δεν κάνεις όμως κατανοητό τί εννοείς. Θα πρέπει ή δεν θα πρέπει να λαμβάνεται υπ' όψει η δυσκολία του μοντέλου στην πτήση; Και αν ναι, πώς; Με ποιόν τρόπο και ποιές διαδικασίες;
ArgyrisGiannetakis
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: Παρ Δεκ 22, 2017 12:15 pm

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από ArgyrisGiannetakis »

Και εγω κανω μια διαπιστωση δικιά μου οσο μπορω κατανοητη.Ελα ντε ?αυτη ειναι η απορία μου....θα πρεπει η δεν πρεπει αυτη η δικιά μου διαπιστωση να υφστατε σαν απορία!Αν οχι και εγω θα ηθελα μια εξηγηση.Γιαυτο και σε ρωταω εγκυκλοπαιδεικά και οχι για αλλο λογο,να μου απαντησεις στις ερωτησεις μου πιο πανω.Εγω ρωταω δεν κανω εισηγηση να οριστουν διαδικασιες, αφου δεν γνωριζω καν αν η διαπιστωση μου ειναι κοινη απορία και για αλλους μοντελιστες η μονο δικιά μου.Αν μου εξηγησει κανεις τα παρακατω θα εχω μια εικονα αν οι αποριες μου στεκουν.
!Εσυ μεταξυ ενος ευκολου και ενος δυσκολου αερομοντελου βλεπεις διαφορες και αν ναι σε ποιες (Στην πτηση) και με τι θα πιστευες οτι εχεις περισοτερες πιθανοτητες να κανεις ενα δυσκολο ακροβατικό, με ενα ευκολο αεοσκαφος η με ενα δυσκολο?Εαν τα κανατε και οι δυο και περνατε 9 και οι δυο γιατι την εκτελεσατε ακριβως τέλεια για 9 , ποια θα ηταν η διαφορα να επιλέξεις ενα δυσκολο αερομοντέλο απο το να επιλεξεις ενα ιδιο με του αντιπαλου σου αφου πτητικά δεν θα ειχες καποιο μπονους δυσκολίας?Εσυ πιστευεις οτι ειναι ευκολο να διακριθει ενας αθλητης με ενα ευκολο πτητικά αεροσκαφος η με ενα δυσκολο ?



Δεν ζηταω να παρουσιαζει κανεις ταυτοτητα καλυτερης ικανοτητας με σφραγιδα FAI.Στο κατασκευαστικό
και στο στατικο ελεγχο παιζουν τεραστιο ρολο οι αποδειξεις.Στο πτητικο μονο η εκτελεση ειναι αποδειξει ικανοτητας και οχι κριση της διαφορετικοτητας των πτητικων χαρακτηριστικων των τυπων αερομοντελου?Τις διαδικασιες της δημιουργουν οι υπευθυνοι της FAI εγω τι δυνατοτητα εχω να ορισω μια διαδικασια.
Αυτα φιλαρακι μου καλο!!
Mogolos
Δημοσιεύσεις: 3255
Εγγραφή: Δευ Ιουν 29, 2009 8:57 am

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από Mogolos »

Συνεπώς!
Ειναι θέμα χαρακτήρα του αγώνα.
Ολοι παίζουν με τους ιδους κανόνες.
Οι οποίοι πρακτικά σε κάνουν να επιλέγεις πιο απλό αεροπλάνο σε κατασκευή και με όσο καλύτερη πτητική συμπεριφορά.
Και τελειώνει η κουβέντα??

Ή κανουμε προτάσεις που μπορούμε να εφαρμόσουμε δοκιμαστικά σε δικά μας meeting?
ArgyrisGiannetakis
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: Παρ Δεκ 22, 2017 12:15 pm

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από ArgyrisGiannetakis »

Mogolos έγραψε: Συνεπώς!
Ειναι θέμα χαρακτήρα του αγώνα.
Ολοι παίζουν με τους ιδους κανόνες.
Οι οποίοι πρακτικά σε κάνουν να επιλέγεις πιο απλό αεροπλάνο σε κατασκευή και με όσο καλύτερη πτητική συμπεριφορά.
Και τελειώνει η κουβέντα??

Ή κανουμε προτάσεις που μπορούμε να εφαρμόσουμε δοκιμαστικά σε δικά μας meeting?



Γιαννη μου ο χαρακτηρας του αγωνα ειναι μια χαρα.Ολοι παιζουν με τους ιδιους κανονες, δεν υπαρχει αμφιβολία σε αυτο.Αυτο που αλλαζει και το ειπα απο το πρωτο μηνυμα ειναι ο κ φακτορ στο 6C.3.6.11.Realism in Flight .Εαν ειναι ιδιος σε ενα παραδειγμα που εφερα σε δυο διαφορετικου τυπου αερομοντελα .Βαθμολογουνται βαση της δυσκολίας του καθε τυπου η απλα ψυχρά ειναι μια εκτελεση αρτια το ζητουμενο?Εαν ειναι αρτια στην εκτελεση και τα δυο θα παρει το taube συνολικο Κ παραπανω η θα παρει το ιδιο με ενα παιπερ? Και με τι κριτηρια?λογο βαρους λογω ντραγκ? λογο αερα?λογο......? Ποση διαφορα ειναι δικαια στο Κφακτορ ?απλα πραγματα.Αυτη η διαφορα ειναι ικανη να πεισει καποιν να φτιαξει ενα δυσκολο αερομοντελο η θα φοβαται οτι αυτη η διαφορα δεν θα εκτιμηθει δικαια λογο μη κατανοησης των κριτων της αντικειμενικης διαφορας του Κφακτορ? Τοσο απλά !Αρα εδω κολαει και το ευκολο αερομοντελο σαν καλυτερη επιλογη....

Πρεπει και τα παιδια που ξεκινησαν και την συζητηση να μας πουν τις σκεψεις τους για να δουμε αν συμπηπτουν και ειναι δημιουργικές η ακυρες οι οποιες απορίες που μας εφερε η κατα τα αλλα ομορφη συζητηση μας!!!
Εξαλου το βασικο προβλημα της κατηγορίας ειναι για την ωρα η συμετοχες!

......Και που λετε εκει που πεταγα τις βομβες βγηκε ενας τυφλοποντηκας και παραπονιοταν οτι την εφαγε στο κεφαλι.....χαχαχαχαχα Αυτα ειναι αληθινα προβληματα χαχαχαχαχ
Pantelis papageorgiou
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: Τρί Σεπ 28, 2010 9:01 am

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από Pantelis papageorgiou »

Αργύρη και Γιάννη
Επειδή η ερώτηση "τι αεροπλάνο να φτιάξω για τους αγώνες" έχει συζητηθεί πολύ στο παρελθόν, πιστεύω ότι αεροπλάνα που σε προδιαθέτουν για καλύτερη πτητική συμπεριφορά είναι και προτιμώτερα.
Γενικά, και εκτός αγωνιστικού, όταν αφιερώνεις 2-3 χιλιάδες ώρες δουλειάς σε ένα μοντέλο, δεν θέλεις να είναι καλοπέταχτο?

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
Άβαταρ μέλους
Dell Gatto Grande
Δημοσιεύσεις: 1721
Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από Dell Gatto Grande »

ArgyrisGiannetakis έγραψε: ........Αυτο που αλλαζει και το ειπα απο το πρωτο μηνυμα ειναι ο κ φακτορ στο 6C.3.6.11.Realism in Flight .Εαν ειναι ιδιος σε ενα παραδειγμα που εφερα σε δυο διαφορετικου τυπου αερομοντελα .Βαθμολογουνται βαση της δυσκολίας του καθε τυπου η απλα ψυχρά ειναι μια εκτελεση αρτια το ζητουμενο?......



Δε βαθμολογείται η δυσκολία . Βαθμολογείται η ρεαλιστικότητα "Realism" που παρουσιάζεις σε σχέση με το full size που έχεις επιλέξει να επιδείξεις.

Κανένα κριτήριο δεν υπάρχει στους κανόνες που να συγκρίνει τα μοντέλα / συμμετοχές μεταξύ τους. Προφανώς για αποφυγή παρεξηγήσεων.


Και επαναλαμβάνω ,δε έχει σημασία ο κινητήρας ,δε έχει σημασία η αεροτομή , τα υλικά ,δε έχει σημασία η εργασία ,δε έχει σημασία το χρώμα .

Το επίπεδο δυσκολίας χειρισμού ενός αερομοντελου προέρχεται απο το wingloading.
Το επίπεδο δυσκολίας χειρισμού ενός αερομοντελου είναι ανάλογο του wingloading.
Όσο πιο βαρύ τόσο πιο άσχημα πετάει.Όσο πιο ελαφρύ τόσο καλύτερα πετάει .


Dell Gatto Grande έγραψε: ...Ο κανόνας που προτείνω δεν έχει σκοπό να κάνει κανένα διαχωρισμό κανενός τύπου μοντέλου.
Ούτος ή άλλος πολλά Jet έχουν μικρότερο wing loading από πολλές προπέλες.

Απλά έχω αυτή την ιδέα για να υπάρχει μια επιβράβευση στα μοντέλα που ξεφεύγουν από ένα wing loading limit... που αν υπάρχει θέληση στις συναντήσεις μας στο μέλλον μπορούμε να εντοπίσουμε.

Τα βαριά αυτά τα μοντέλα είναι καταδικασμένα πτητικά να μην βγάλουν τις ασκήσεις.
Μονο οι ταχύτητες που είναι αναγκασμένα να πετούν είναι τόσο μακριά από τα scale G που πρέπει να επιδεικνύουν, που απλά δείχνουν άσχημα.

Σε πρώτο βήμα πρέπει να κατανοήσουμε ότι η χειριστική δυσκολία για να εκτελεστή μια άσκηση δεν επηρεάζεται από τους πόσους κινητήρες έχει ένα μοντέλο η εάν έχει 200.000 rivets , ή εάν έχει λειτουργικά slats ,flaps, airbrakes , κινητήρα turboprop, ή εάν είναι ακροβατικό ή όχι.

Την χειριστική πτητική δυσκολία στις πτητικές ασκήσεις μεταξύ διαφορετικών μοντέλων την ορίζει το wingloading που έχουν.

Άλλο να πετάς 18κάναλο μπαλόνι με 18 διαφορετικές λειτουργίες και άλλο να πετάς 4κάναλο ιπτάμενο τσιμεντόλιθο με το γκάζι κολλημένο τέρμα περιμένοντας το stall .



Καλές γιορτές με υγεία @P@
Pantelis papageorgiou
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: Τρί Σεπ 28, 2010 9:01 am

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από Pantelis papageorgiou »

Pantelis papageorgiou έγραψε: Αργύρη,
Δεν ενδιαφέρει κανέναν τι κόπο κάνεις για να πετάξεις το μοντέλο σου (όπως ΔΕΝ απασχολεί κανέναν ο κόπος που έκανες για να το φτιάξεις). Απασχολεί μόνο το τελικό αποτέλεσμα σε όψη και πτήση. Και 5000 ώρες κοπιαστικής δουλειάς να ρίξεις σε ένα μοντέλο, αν το αποτέλεσμα είναι χαμηλής ποιότητας θα πάρεις χαμηλή βαθμολογία. Αντίστοιχα και στην πτήση, και 5 κιλά ιδρώτα να χύσεις στην τηλεκετεύθυνση, αν το αποτέλεσμα είναι κακό θα πάρεις χαμηλή βαθμολογία.


Γιώργο,
κάνεις μια πρόταση αλλά δεν συγκεκριμενικοποιείς τον τρόπο εφαρμογής. Κάνε την πρόταση, αφού πρώτα το επεξεργαστείς, και εισηγήσου πόσο θα είναι το bonus των μοντέλων με υψηλό πτερυγικό φορτίο. Από ποιό πτερυγικό φορτίο και μετά θα εφαρμόζεται και με τί ποσοστό βαθμολόγησης θα ευνοούνται τα βαρειά μοντέλα. Και πόσο θα είναι το bonus όσο θα ανεβαίνει το πτερυγικό φορτίο.
Νομίζω ότι θα καταλήξεις σε αδιέξοδο γιατί οι παράμετροι είναι ατελείωτοι.
Πάντως κάνε την προσπάθεια, αν και είμαι σίγουρος ότι οι αντιδράσεις θα είναι πολύ περισσότερες και πολύ εντονότερες από την δική μου. Θα πρέπει να υπάρχει μια αντικειμενική τεκμηρίωση, πράγμα αφάνταστα δύσκολο
ArgyrisGiannetakis
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: Παρ Δεκ 22, 2017 12:15 pm

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από ArgyrisGiannetakis »

Δε βαθμολογείται η δυσκολία . Βαθμολογείται η ρεαλιστικότητα "Realism" που παρουσιάζεις σε σχέση με το full size που έχεις επιλέξει να επιδείξεις.

Κανένα κριτήριο δεν υπάρχει στους κανόνες που να συγκρίνει τα μοντέλα / συμμετοχές μεταξύ τους. Προφανώς για αποφυγή παρεξηγήσεων.


Και επαναλαμβάνω ,δε έχει σημασία ο κινητήρας ,δε έχει σημασία η αεροτομή , τα υλικά ,δε έχει σημασία η εργασία ,δε έχει σημασία το χρώμα .

Το επίπεδο δυσκολίας χειρισμού ενός αερομοντελου προέρχεται απο το wingloading.
Το επίπεδο δυσκολίας χειρισμού ενός αερομοντελου είναι ανάλογο του wingloading.
Όσο πιο βαρύ τόσο πιο άσχημα πετάει.Όσο πιο ελαφρύ τόσο καλύτερα πετάει .




Καλές γιορτές με υγεία @P@


Αντε ευτυχως πηρα μια απαντηση!!!
Δε βαθμολογείται η δυσκολία . Βαθμολογείται η ρεαλιστικότητα "Realism" που παρουσιάζεις σε σχέση με το full size που έχεις επιλέξει να επιδείξεις.Κανένα κριτήριο δεν υπάρχει στους κανόνες που να συγκρίνει τα μοντέλα / συμμετοχές μεταξύ τους. Προφανώς για αποφυγή παρεξηγήσεων.

Αυτη με καλυπτει! για να επιλεξω ενα ευκολο αερομοντελο!Για δυσκολο ?
Με αριστα το 100 στο Κφακτορ οποτε παλι δεν μου διαχωριζει κανεις με εγραφο την δυσκολία αλλα μονο τον ρεαλισμό.Εναν ρεαλισμό που στην πτηση δεν αντιλαμβανεται η δεν ειναι υποχρεομενος ενας κριτης να λαβει υποψην του το ποσο δυσκολο ειναι το καθε αερομοντελο? Αρα ενα παιπερ με 60 η 80 κφακτορ και ενα taube με 60 η 80 κφακτορ η εκτελεση της ασκησης ειναι το ζητουμενο!Τουλαχιστον πηρα μια απαντηση!

Το επίπεδο δυσκολίας χειρισμού ενός αερομοντελου προέρχεται απο το wingloading.
Το επίπεδο δυσκολίας χειρισμού ενός αερομοντελου είναι ανάλογο του wingloading.
Όσο πιο βαρύ τόσο πιο άσχημα πετάει.Όσο πιο ελαφρύ τόσο καλύτερα πετάει .


Σε ενα αεροσκαφος η αερομοντελο μονο το βαρος ειναι ο βαθμος δυσκολίας?Η αεροδυναμική δεν παιζει καποιον ρολο?Αερομοντελο λεγεται? Μηπως λεγεται wingmodelo χαχαχαχαχα η βαρομοντελο?χαχαχαχα
Οι ροπες του κινητηρα δεν εχουν επιδραση σε μια ασκηση?Οι αεροτομες οι scale πχ, του taube που ειναι undercamber δεν δημιουργουν εναν δυσκολο παραγοντα στην πτηση σε σχεση με ενα αλλο με (μη scale) αεροτομες?Η τρυπια ατρακος του που δημιουργει turbulence στην ουρα δεν ειναι ενας βαθμος δυσκολίας που το παιπερ δεν εχει.(το καημενο)...το βαλαμε στην μεση και το βαραμε χαχαχαχα

Ολα αυτα και αλλες δυο σελιδες να γραφω ...οπως ειπαμε δεν αναζητουνται με εμπρακτο τροπο στην λεξη ρεαλισμ σαν βαθμο δυσκολίας αλλα σαν ασκηση εκτελεση!Δεν λεει καπου στους κανονες τα υψηλοπτερυγα ευνουνται ...οποτε το μεγιστο κ φακτορ καλό θα ηταν να μην περναει το Κ40.....η τα τζετ εχουν βαθμο δυσκολιας αρα καλο θα ηταν ο κριτης να εχει μια διαφορα τουλαχιστον 10 η 20 Κφακτορ.

Και με την ευκαιρία ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΣΕ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΝΕΙΕΣ ΣΑΣ!!!ΥΓΕΙΑ!!!
Pantelis papageorgiou
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: Τρί Σεπ 28, 2010 9:01 am

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από Pantelis papageorgiou »

Αργυράκο, πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι εννοείς με τις αναφορές σου στα K-factors.
K-factors είναι οι συντλεστές βαρύτητας στην αξιολόγηση της F4 είτε στο στατικό είτε στο πτητικό.
Για τον ρεαλισμό στην πτήση έχει 3 διαφορετικούς συντελεστές:
Ήχος=4
Ταχύτητα=9
Ομαλότητα=9

6.3.6.1. Take-off ...................................................K = 11
6.3.6.2. Option 1 ...................................................K = 7
6.3.6.3. Option 2 ...................................................K = 7
6.3.6.4. Option 3 ...................................................K = 7
6.3.6.5. Option 4 ...................................................K = 7
6.3.6.6. Option 5 ...................................................K = 7
6.3.6.7. Option 6 ...................................................K = 7
6.3.6.8. Option 7 ...................................................K = 7
6.3.6.9. Option 8 ...................................................K = 7
6.3.6.10. Approach and Landing .............................K = 11
6.3.6.11. Realism in flight
a) Model Sound .......................................K = 4
b) Speed of the model aircraft ..................K = 9
c) Smoothness of flight ............................K = 9
Total K Factor .........................................................K = 100
ArgyrisGiannetakis
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: Παρ Δεκ 22, 2017 12:15 pm

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από ArgyrisGiannetakis »

καλε μου Παντελακο μου μην ξεχνας οτι εχεις να κανεις με εναν ανικητο....χχαχαχαχα τοσο αναλυτικός μπορω να ειμαι τι να κανω!ετσι με εκανε η μαμα μου χαχαχαχαχα

Παραδειγμα !!!!Παιπερ vs taube στις ιδιες ασκησεις και τα δυο βαθμολογουνται το ιδιο! στα παρακατω!Μην μου πεις οτι δεν τυχαινει? να κανει κανεις μια αρτια πτηση!!! σε υψηλο επιπεδο πιλοτων?

6.3.6.1. Take-off .................................................. .K = 11
6.3.6.2. Option 1 .................................................. .K = 7
6.3.6.3. Option 2 .................................................. .K = 7
6.3.6.4. Option 3 .................................................. .K = 7
6.3.6.5. Option 4 .................................................. .K = 7
6.3.6.6. Option 5 .................................................. .K = 7
6.3.6.7. Option 6 .................................................. .K = 7
6.3.6.8. Option 7 .................................................. .K = 7
6.3.6.9. Option 8 .................................................. .K = 7
6.3.6.10. Approach and Landing .............................K = 11
6.3.6.11. Realism in flight
a) Model Sound .......................................K = 4
b) Speed of the model aircraft ..................K = 9
c) Smoothness of flight ............................K = 9
Total K Factor .................................................. .......K = 100

Στο συνολικό Κ φακτορ Κ 100 που τοσες ωρες μιλαω ......τι διαχωριζει τα δυο στην κριση του κριτη ?αφου δεν βαθμολογηται η δυσκολία αλλα η εκτελεση της ασκησης.Και το κακο ειναι οτι ρωτω για να μαθω και οχι για να κανω εισηγηση.
Ποια κρητηρια απασχολουν τον κριτη στο συνολικό Κφακτορ ?Κριτηρια εκτελεσης? η κριτηρια δυσκολίας|?Η και τα δυο?Πως το βλεπει εμπρακτα καποιος που πεταει (υποτιθεται) καποιο πιο δυσκολο? Επαφίεται στην κριση του καθε κριτη αφου δεν αναφερουν τιποτα σαν βαθμιδα οι κανόνες?
ΕΕΕΕ αμα δεν ειμαι και τωρα αναλυτικός δεν πειραζει.Καλη καρδια!χαχαχαχα +(*)
Άβαταρ μέλους
Dell Gatto Grande
Δημοσιεύσεις: 1721
Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από Dell Gatto Grande »

ArgyrisGiannetakis έγραψε: ......Σε ενα αεροσκαφος η αερομοντελο μονο το βαρος ειναι ο βαθμος δυσκολίας?


Είναι ένα διαθέσιμο μετρήσιμο μέγεθος που έχω αίσθηση ότι μπορούμε να αξιοποιήσουμε στους αγώνες μας. Θα εξισορροπήσει μερικώς την αδικία που περιγράφεις.

ArgyrisGiannetakis έγραψε: Οι ροπες του κινητηρα δεν εχουν επιδραση σε μια ασκηση?


Χτύπησες νεύρο . Στα δικά μου μοντέλα oι ροπες του κινητήρα δεν επηρεάζουν την πτήση μου.Και μάλλον το μυστικό της πτητικής μου απόδοσης.Μπορούμε να το συζητήσουμε επί καφεποσίας _P_P
΄Η αλλιώς γιατί το stick του γκαζιού πρέπει να ελένχει και τα aileron για να βγει το loop!

ArgyrisGiannetakis έγραψε: Οι αεροτομες οι scale πχ, του taube που ειναι undercamber δεν δημιουργουν εναν δυσκολο παραγοντα στην πτηση σε σχεση με ενα αλλο με (μη scale) αεροτομες?


Επιλογή του κατασκευαστή! Εάν έχει scale αεροτομή θα έχει προβάδισμα στο στατικό και μπορεί μειονέκτημα στην πτήση. Εάν έχει κλεμμένες αεροτομές προς χάριν της πτητικής συμπεριφοράς τότε θα χάσει στο στατικό ... αν τον πιάσουν

ArgyrisGiannetakis έγραψε: Η τρυπια ατρακος του που δημιουργει turbulence στην ουρα δεν ειναι ενας βαθμος δυσκολίας που το παιπερ δεν εχει.


Επιλογή του κατασκευαστή !Κερδίζει στατικά το piper αλλα αυξάνει την πτητική δυσκολία .

Αυτό που δεν είναι επιλογή του κατασκευαστή , είναι υπόλοιπες συμμετοχές με μικρότερο wingloading που διαγωνίζονται για το ίδιο κύπελλο.

Καλά μιλάμε , φανταστείτε να υπάρχει kanenas που έχει φτιάξει piper με σκοπό να πάρει μέρος και να μας διαβάζει. Θα έχει τρομάξει ο άνθρωπος για τι τον περιμένει :D
Προτείνω να αποκλειστεί το piper από τα παραδείγματα μας .Να χρησιμοποιούμε το P-47 (2f)


Πάντως έχω την αίσθηση ότι απ όλες τις φετινές συμμετοχές όλοι ήμασταν κοντά στο wingloading. Και εάν θα έπρεπε να μαντέψω το μοντέλο με το υψηλότερο wing loading , τότε αυτό θα ήταν μάλλον κάποιο 40αρι glow!


_Β_Ο



Καλές γιορτές !s!1
ArgyrisGiannetakis
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: Παρ Δεκ 22, 2017 12:15 pm

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από ArgyrisGiannetakis »

Χααχχαχαχα αυτη η καταραμενη επιλογη του κατασκευαστη τα κανει όλα!!!!!χαχαχαχαχα

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Το παιπερ ειναι και γαμω τα αεροπλανα!και ιδανικο για να ξεκινησει κανεις και ΟΧΙ μονο, τους αγωνες!!!Εχει βαλει τα γυαλιά σε πολλους πιλοτους που υποτιθεται το νομιζαν για ευκολο!

Και εγω πιστευω οτι τα δικα μας μοντελα που πεταμε στους Ελληνικους αγωνες ειναι ολα πολύ καλοπαιταχτα!!

Η συζητηση ομως και οι απορία μου αφορα γενικά και οχι Ελληνικά λογο μικρης ποσοτητας και περιοριμενων τυπων.
Εκφραστικα κλεινω με το παραπανω μηνυμα μου!
Pantelis papageorgiou
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: Τρί Σεπ 28, 2010 9:01 am

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από Pantelis papageorgiou »

Αργύρη, το K factor είναι ίδιο για όλους, είτε piper είτε rafalle. Όλα τα K factors, για στατική ή πτητικη, ΔΕΝ αλλαζουν ανάλογα με το αεροπλάνο. Είναι συντελεστές σπουδαιότητας, ιδιοι για όλους τους διαγωνιζομένους και όλα τα αεροπλάνα.
Άρα, η ερώτηση που έκανες είναι χωρίς νόημα.
Εν ολίγοις, τα K factors είναι συντελεστές που ΔΕΝ αλλάζουν ανάλογα με το αεροπλάνο. Με αυτούς τους συντελεστές πολλαπλασιάζονται οι επί μέρους βαθμοί που παίρνει ο διαγωνιζόμένος. Όλοι αυτοί οι επί μέρους βαθμολογίες αθροίζονται και προκύπτει η τελική βαθμολογία.
Αυτό γίνεται ώστε να δοθεί η ανάλογη βαρύτητα σε κάθε επί μέρους κρινόμενο υποσύνολο. πχ, άλλο βάρος έχει στα στατικά η ακρίβεια περιγράμματος (k factor=13) και άλλο βάρος η περιπλοκότητα σήμανσης(k factor=3).
Αντίστοιχα και στην πτήση άλλο βάρος έχουν προσγείωση-απογείωση (k factor=11) και άλλο το οριζόντο 8 (k factor=7).
Με αυτά τα k factors πολλαπλασιάζεται η επί μέρους βαθμολογία που είναι από 0 έως 10. Και μετά προστίθενται.
Ελπίζω να έγινα κατανοητός.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αγώνες & Αποτελέσματα”