Pantelis papageorgiou έγραψε: ↑Επαναφέρεις μια κουβέντα την οποία μόνος σου χαρακτήρισες αδιέξοδη λίγο πιο πριν.
Δεν εντοπίζω καμία αδικεία στο παράδειγμα που παραθέτεις.
Αν έχεις πρόταση, υπόβαλέ την. Μην αναλώνεσαι όμως σε αόριστες διαπιστώσεις του τύπου "χρειάζεται να υπάρχει κριτήριο πτητικής δυσκολίας" χωρίς να λες ποιο είναι αυτό και πως πρέπει να εφαρμόζεται.
Σε ό,τι αφορά το P47: Εφ' οσον ήσουν σωστά προετοιμασμένος-προπονημένος, δεν βρίσκω κανέναν λόγο να μην έγραφες 4087. Μην ξεχνάς μετά από πόση προπόνηση το έγραψες με το MXS-R. Θυμήσου τις πρώτες σου συμμετοχές με το Sukhoi. Δεν ήξερες να πετάς τότε ή το sukhoi ήταν δυσκολότερο από το MXS-R;
Ακριβώς τα ίδια αεροπλάνα Sukhoi και MXS-R.Το λάθος μου ήταν ότι μελετούσα video και προσπαθούσα να αναπαραγάγω την πτήση του πραγματικού που αναπαραστουσα. Όπως σωστά μου είχαν εξηγήσει ο Graham και ο Chris ,στους αγώνες υπάρχει και ο παράγοντας κριτής που δεν επιβάλλεται να γνωρίζει πως πετά το κάθε full size. Το μονο που άλλαξα είναι να πετάω .. " σαν άνθρωπος " :D
Κλείσε τον ήχο και κοίτα μονο εικόνα από το video .
"450+degrees/sec rolling rate" Καθόλου scale δε το πετάει :D
http://www.youtube.com/watch?v=hiVPAAu8SOA
Εδώ διαφωνούμε φίλε Παντελή και για μένα είσαι λάθος.
Το P-47 έχει μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας χειριστικά .Εκ φύσεως τα Unlimited aerobatic έχουν καλύτερο performance στις ασκήσεις . .. εκτος εάν πετάει κάνα p-47 στa RedBull AirRace και δεν το έχω πάρει χαμπάρι?
I rest my case (2f)