ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Άβαταρ μέλους
Dell Gatto Grande
Δημοσιεύσεις: 1721
Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από Dell Gatto Grande »

Pantelis papageorgiou έγραψε: Επαναφέρεις μια κουβέντα την οποία μόνος σου χαρακτήρισες αδιέξοδη λίγο πιο πριν.
Δεν εντοπίζω καμία αδικεία στο παράδειγμα που παραθέτεις.
Αν έχεις πρόταση, υπόβαλέ την. Μην αναλώνεσαι όμως σε αόριστες διαπιστώσεις του τύπου "χρειάζεται να υπάρχει κριτήριο πτητικής δυσκολίας" χωρίς να λες ποιο είναι αυτό και πως πρέπει να εφαρμόζεται.
Σε ό,τι αφορά το P47: Εφ' οσον ήσουν σωστά προετοιμασμένος-προπονημένος, δεν βρίσκω κανέναν λόγο να μην έγραφες 4087. Μην ξεχνάς μετά από πόση προπόνηση το έγραψες με το MXS-R. Θυμήσου τις πρώτες σου συμμετοχές με το Sukhoi. Δεν ήξερες να πετάς τότε ή το sukhoi ήταν δυσκολότερο από το MXS-R;



Ακριβώς τα ίδια αεροπλάνα Sukhoi και MXS-R.Το λάθος μου ήταν ότι μελετούσα video και προσπαθούσα να αναπαραγάγω την πτήση του πραγματικού που αναπαραστουσα. Όπως σωστά μου είχαν εξηγήσει ο Graham και ο Chris ,στους αγώνες υπάρχει και ο παράγοντας κριτής που δεν επιβάλλεται να γνωρίζει πως πετά το κάθε full size. Το μονο που άλλαξα είναι να πετάω .. " σαν άνθρωπος " :D

Κλείσε τον ήχο και κοίτα μονο εικόνα από το video .
"450+degrees/sec rolling rate" Καθόλου scale δε το πετάει :D

http://www.youtube.com/watch?v=hiVPAAu8SOA


Εδώ διαφωνούμε φίλε Παντελή και για μένα είσαι λάθος.
Το P-47 έχει μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας χειριστικά .Εκ φύσεως τα Unlimited aerobatic έχουν καλύτερο performance στις ασκήσεις . .. εκτος εάν πετάει κάνα p-47 στa RedBull AirRace και δεν το έχω πάρει χαμπάρι?

I rest my case (2f)
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

βάλε πάλι το video.........
Άβαταρ μέλους
Dell Gatto Grande
Δημοσιεύσεις: 1721
Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από Dell Gatto Grande »

Αντώνης Κριτζάς έγραψε: βάλε πάλι το video.........


Αντώνη , δε νομίζω να υπάρχει πρόβλημα με το video. Εγώ το βλέπω μια χαρά.
(Κανε διαγραφή το μήνυμα μου αυτό να μην φλυαρούμε)
Pantelis papageorgiou
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: Τρί Σεπ 28, 2010 9:01 am

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από Pantelis papageorgiou »

Μην αναλώνεσαι σε αόριστες διαπιστώσεις του τύπου "χρειάζεται να υπάρχει κριτήριο πτητικής δυσκολίας" χωρίς να λες ποιο είναι αυτό και πως πρέπει να εφαρμόζεται.
ArgyrisGiannetakis
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: Παρ Δεκ 22, 2017 12:15 pm

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από ArgyrisGiannetakis »

Και ούτε χρειάζεται να υπάρξει.
Στην F4C δεν υπάρχει κανένα κριτήριο πτητικής δυσκολίας γιατί είναι διαγωνισμός αντιγραφής και αναπαράστασης.


Θεωρω οτι εναι λαθος διατυπωση αυτη η διευκρινηση.
Υπαρχει και κρητηριο κατασκευαστικής δυσκολίας και κριτηριο πτητικής δυσκολίας.Και τα Κ φακτορς δεν ειναι ουτε συντελεστες σπουδαιοτητας ουτε συντελεστες εκτελεσης , ειναι συντελεστες δυσκολίας και αριθμητικό προσυμο που θα πολαπλασιαστει με την βαθμολογία!Αλλο συντελεστη σου εχει στην ασκηση της απογειωσης που ειναι ιδιαιτερες διαδικασιες και αλλον στις ασκησεις.Αρα ξεχωριζει τις ιδιαιτερες δυσκολιες στις διαδικασιες (απογειωση ,προσγειωση,11 και ρεαλισμ 9και 9)Στις ασκησεις με 7 δεν ξεχωριζει τους τυπους των αερομοντελων αλλα αναζητα την αναπαρασταση οπως και σε ολες τις ασκησεις, χωρις να κρινει βαθμο δυσκολίας αερομοντελου σε σχεση με την ασκηση.Αρα κρινει και βαθμολογει διαφορετικους τυπους αερομοντελων.Το αν ξερεις να το αναπαραστησεις επαφειεται στην ικανοτητα του χειριστη.Εαν αυτος εχει καταβαλει περισοτερη προσπαθεια δεν ανταμιβεται.ανταμιβεται το ιδιο με καποιον που αναπαραστησε σωστα την ασκηση με λιγοτερη προσπαθεια. Εαν προσκομησεις στοιχεια οτι ανηκουν σε non aerobatic και aerobatic δηλαδη υπαρχει διαφορετικοτητα παιρνεις μερος στην ιδια κατηγορία με αλλες ασκησεις αλλα με ιδιο Κ φακτορ(συντελεστη δυσκολίας)Τα non aerobatic αεροσκαφη λοιπον που ειναι αεροσκαφοι περιορισμενων αεροβατικων δυνατοτητων με ασκησεις........
Options A (Chandelle), N (Overshoot), R (Flight in
triangular circuit), S (Flight in rectangular circuit), T (Flight in a straight line at constant height)
and Z (Procedure Turn)
δεν εχουν περιορισμενο Κφακτορ (βαθμο δυσκολιας) αλλα τον ιδιο 7 παρολο που τα aerobatιc ειναι πιο ικανα να κανουν και αυτα που κανου τα non aerobatic αλλα και τεραστιο αριθμο αλλων ασκησεων και σε ποσοτητα και σε αναπαρασταση και σε ικανοτητα.
Γιαυτο ημουνα λιγο πιεστικος με το Κφακτορ (βαθμο δυσκολίας) στα προηγουμενα μηνμματα μου αλλα με παρεξηγησες!
Δεν ζηταει κανεις να μην επιλεξει ενας ενα ευκολο καλοταξιδο αερομοντελο για να αναπαραστησει!Αλλα αναζητα ενας που εχει επιλεξει να αναπαραστησει ενα ιδαιτερα ικανο και απαιτητικο αερομοντελο να βαθμολογηθει με διαφορετικό βαθμο δυσκολίας.
Ενας πιλοτος πραγματικων αεροσκαφων οταν θελησει να παει σε εναν διαφορετικό τυπο αεροσκφους πιο ικανο και απαιτητικό, απαιτηται και καλειται να προσκομησει στοιχεια που να αποδεικνειουν οτι ειναι ικανος να πεταξει το F-16 η το SR 71.
Εμεις στην αναπαρασταση ειναι απαραιτητο να ζητησουμε αλλη ανταμοιβη βαθμων λογο δυσκολίας του aerobatic τυπου που εχουμε επιλεξει? η αλλη κατηγορία?θα ειναι δικαιο?
Άβαταρ μέλους
Dell Gatto Grande
Δημοσιεύσεις: 1721
Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από Dell Gatto Grande »

Pantelis papageorgiou έγραψε: Μην αναλώνεσαι σε αόριστες διαπιστώσεις του τύπου "χρειάζεται να υπάρχει κριτήριο πτητικής δυσκολίας" χωρίς να λες ποιο είναι αυτό και πως πρέπει να εφαρμόζεται.


Έχω πει ήδη την πρόταση μου.

Wing Loading / Wing Span = X

π.χ.

14,5kg A6M5 Zero WingLoading 16.1kg/m2 / 2.3m WingSpan = 7 _Β_Ο
https://ziroligiantscaleplans.com/plane-plans/a6m5-zero-plan-1232.html


max15kg P-47 Thunderbolt 92" WingLoading 16.5kg/m2 / 2.3m WingSpan = 7.1 _Β_Ο
https://ziroligiantscaleplans.com/plane-plans/p-47-thunderbolt-92-plan.html


max15kg PT-17 Kaydet/Stearman 87" WingLoading 10.9kg/m2 / 4.4m WingSpan(δυο φτερά 2x2.2) = 2.4 _Β_Ο
https://ziroligiantscaleplans.com/plane-plans/pt-17-kaydet-stearman-87-plan.html



9 kg P-47 Thunderbolt 70" WingLoading 15.5kg/m2 / 1.77m WingSpan = 8.7 _Β_Ο
https://ziroligiantscaleplans.com/plane-plans/p-47-thunderbolt-70-plan.html





Μετρήσεις σε μικρά glow warbird(με retracts) θα αναδείξουν τον ανώτερο συντελεστή που θα μπορούσαμε να λάβουμε σαν όριο.

Οποιος ξεφεύγει aπο το όριο αυτό θα ευνοείται.

Οι μετρήσεις βάρους θα γίνονται μετά το τέλος της κάθε προσγείωσης..




Το θέμα από πλευράς μου κλείνει εδώ.Από την μια δεν έχω κάτι άλλο να πω , από την άλλη δε θέλω να κουράσουμε ένα από τα πιο αξιόλογα θέματα του forum που άρχισε ο Παντελής .Ούτος ή άλλος τα δικά μου μοντέλα έχουν μικρό wingloading ;;)
Άβαταρ μέλους
Dell Gatto Grande
Δημοσιεύσεις: 1721
Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από Dell Gatto Grande »

ArgyrisGiannetakis έγραψε: .....Εαν αυτος εχει καταβαλει περισοτερη προσπαθεια δεν ανταμιβεται.


Εάν η προσπάθεια είναι ανάλογη του βάρους, όσο πιο βαρύ τόσο πιο δύσκολο , τότε μήπως μπορούμε να την επιβραβεύσουμε? Αυτό πρότεινα.

Παντos eάν υοθετηθεί ποτέ τέτοιος κανόνας θέλω να ονομαστεί "test Pap" :D
p.s. Έχω ήδη στείλει αναφορές και έχω μιλήσει με τους δικηγόρους μου xaxaxa :D`M`



Wikipedia "The faster an aircraft flies, the more lift can be produced by each unit of wing area, so a smaller wing can carry the same mass in level flight. Consequently, faster aircraft generally have higher wing loadings than slower aircraft. This increased wing loading also increases takeoff and landing distances."




.
Pantelis papageorgiou
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: Τρί Σεπ 28, 2010 9:01 am

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από Pantelis papageorgiou »

ArgyrisGiannetakis έγραψε: Και τα Κ φακτορς δεν ειναι ουτε συντελεστες σπουδαιοτητας ουτε συντελεστες εκτελεσης , ειναι συντελεστες δυσκολίας και αριθμητικό προσυμο που θα πολαπλασιαστει με την βαθμολογία!Αλλο συντελεστη σου εχει στην ασκηση της απογειωσης που ειναι ιδιαιτερες διαδικασιες και αλλον στις ασκησεις.


Από πού σου προκύπτει ότι τα k factors είναι συντελεστές δυσκολίας; Από τη στιγμή που ένα Cuban 8 έχει το ίδιο K factor με μια ευθεία οριζοντία διέλευση, θα πρέπει να θεωρήσουμε ότι οι δύο αυτές ασκήσεις έχουν τον ίδιο συντελεστή δυσκολίας; Είναι το ίδιο δύσκολο το Cuban 8 με την ευθεία οριζοντία; Και αν δεν σου αρέσει το παράδειγμα λόγω σύγκρισης άσκησης ακροβατικής με μή ακροβατική, βάλε στη θέση της ευθείας οριζοντίας την απόρριψη βομβών.
Φοβάμαι ότι κάνεις λάθος. Τα k factors είναι συντελεστές βαρύτητας.

Θα επιμείνω στη θέση μου και παρακαλώ να την αντικρούσετε με επιχειρήματα:
Στην F4C δεν υπάρχει κανένα κριτήριο πτητικής δυσκολίας γιατί είναι διαγωνισμός αντιγραφής και αναπαράστασης.
Αν δεν είναι έτσι μετατρέπoυμε την scale σε F3.
Pantelis papageorgiou
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: Τρί Σεπ 28, 2010 9:01 am

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από Pantelis papageorgiou »

Dell Gatto Grande έγραψε: Έχω πει ήδη την πρόταση μου.

Wing Loading / Wing Span = X

π.χ.

14,5kg A6M5 Zero WingLoading 16.1kg/m2 / 2.3m WingSpan = 7 _Β_Ο
https://ziroligiantscaleplans.com/plane-plans/a6m5-zero-plan-1232.html


max15kg P-47 Thunderbolt 92" WingLoading 16.5kg/m2 / 2.3m WingSpan = 7.1 _Β_Ο
https://ziroligiantscaleplans.com/plane-plans/p-47-thunderbolt-92-plan.html


max15kg PT-17 Kaydet/Stearman 87" WingLoading 10.9kg/m2 / 4.4m WingSpan(δυο φτερά 2x2.2) = 2.4 _Β_Ο
https://ziroligiantscaleplans.com/plane-plans/pt-17-kaydet-stearman-87-plan.html



9 kg P-47 Thunderbolt 70" WingLoading 15.5kg/m2 / 1.77m WingSpan = 8.7 _Β_Ο
https://ziroligiantscaleplans.com/plane-plans/p-47-thunderbolt-70-plan.html





Μετρήσεις σε μικρά glow warbird(με retracts) θα αναδείξουν τον ανώτερο συντελεστή που θα μπορούσαμε να λάβουμε σαν όριο.

Οποιος ξεφεύγει aπο το όριο αυτό θα ευνοείται.

Οι μετρήσεις βάρους θα γίνονται μετά το τέλος της κάθε προσγείωσης..




Το θέμα από πλευράς μου κλείνει εδώ.Από την μια δεν έχω κάτι άλλο να πω , από την άλλη δε θέλω να κουράσουμε ένα από τα πιο αξιόλογα θέματα του forum που άρχισε ο Παντελής .Ούτος ή άλλος τα δικά μου μοντέλα έχουν μικρό wingloading ;;)


Μην κλείνεις το θέμα και απάντησέ μου στο εξής απλό:
Σύμφωνα με το "test pap" το P47 θα πάρει 8,7/2,4=3.625 φορές υψηλότερη τελική πτητική αξιολόγηση από το stearman για την ίδια ποιότητα εκτέλεσης προγράμματος; (Α! και μην ξεχνάς ότι και stearman είναι aerobatic).
Άβαταρ μέλους
Dell Gatto Grande
Δημοσιεύσεις: 1721
Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από Dell Gatto Grande »

Pantelis papageorgiou έγραψε: Μην κλείνεις το θέμα και απάντησέ μου στο εξής απλό:
Σύμφωνα με το "test pap" το P47 θα πάρει 8,7/2,4=3.625 φορές υψηλότερη τελική πτητική αξιολόγηση από το stearman για την ίδια ποιότητα εκτέλεσης προγράμματος; (Α! και μην ξεχνάς ότι και stearman είναι aerobatic).



Παντελή πραγματικά δεν έχω κάτι έτοιμο που " αποφεύγω " να παρουσιάσω.
Η πρόταση μου είναι πρόχειρη και έχει ανάγκη να διορθωθεί και να συμπληρωθεί απ όλους σας.

Δεν ξέρω να σου απαντήσω λοιπόν. Μήπως πρέπει να είναι βαθμολογία με K factor ?
Μήπως WingLoading Limit /AKA test "PAP" ^%^ K Factor 1 ?
Και να κάνουμε την απογείωση απο K11 , κ10? (Because TakeOff is optional...But Landing is mandatory :D )


Dell Gatto Grande έγραψε:
....Μετρήσεις σε μικρά glow warbird(με retracts = βάρος ) θα αναδείξουν τον ανώτερο συντελεστή που θα μπορούσαμε να λάβουμε σαν όριο.

Οποιος ξεφεύγει aπο το όριο αυτό θα ευνοείται....



Μήπως το όριο είναι το 8? Και όποια κατασκευή υπερβαίνει το 8 να ανταμείβεται από τον πιο ελαφρύ συναθλητή του αγώνα, στο K factor WingLoading Limit ?

Δηλαδή στην προκειμενη περίπτωση με το παρακάτω παράδειγμα των συμμετοχών , το P-47
θα Βαθμολογηθεί στο WingLoading Limit K1 με 3,625 βαθμούς?


Εάν πιστεύετε ότι δεν είναι χρήσιμο κάτι τέτοιο ή δεν θα συμβάλει στην βιωσιμότητα της F4 ,
τότε δε χρειάζεται να το συζητάμε.. .Ούτος ή άλλος τα δικά μου μοντέλα έχουν μικρό wingloading
ArgyrisGiannetakis
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: Παρ Δεκ 22, 2017 12:15 pm

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από ArgyrisGiannetakis »

Από πού σου προκύπτει ότι τα k factors είναι συντελεστές δυσκολίας; Από τη στιγμή που ένα Cuban 8 έχει το ίδιο K factor με μια ευθεία οριζοντία διέλευση, θα πρέπει να θεωρήσουμε ότι οι δύο αυτές ασκήσεις έχουν τον ίδιο συντελεστή δυσκολίας; Είναι το ίδιο δύσκολο το Cuban 8 με την ευθεία οριζοντία; Και αν δεν σου αρέσει το παράδειγμα λόγω σύγκρισης άσκησης ακροβατικής με μή ακροβατική, βάλε στη θέση της ευθείας οριζοντίας την απόρριψη βομβών.
Φοβάμαι ότι κάνεις λάθος. Τα k factors είναι συντελεστές βαρύτητας.


θα πρέπει να θεωρήσουμε ότι οι δύο αυτές ασκήσεις έχουν τον ίδιο συντελεστή δυσκολίας;Εσυ τι λες?Δεν ξερω ρωτω.
ArgyrisGiannetakis
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: Παρ Δεκ 22, 2017 12:15 pm

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από ArgyrisGiannetakis »

Παραθεση
Pantelis papageorgiou
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: Τρί Σεπ 28, 2010 9:01 am

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από Pantelis papageorgiou »

ArgyrisGiannetakis έγραψε: θα πρέπει να θεωρήσουμε ότι οι δύο αυτές ασκήσεις έχουν τον ίδιο συντελεστή δυσκολίας;Εσυ τι λες?Δεν ξερω ρωτω.



Δεν χρειάζεται να θεωρήσουμε τίποτε γιατί απλά δεν έχει η δυσκολία τον πρωτεύοντα ρόλο. Πρωτεύοντα ρόλο παίζει η πιστη αναπαραγωγή της πτήσης του αληθινού αεροσκάφους.
ArgyrisGiannetakis
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: Παρ Δεκ 22, 2017 12:15 pm

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από ArgyrisGiannetakis »

Ρε συ μας δουλευεις?
Pantelis papageorgiou
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: Τρί Σεπ 28, 2010 9:01 am

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από Pantelis papageorgiou »

Γιατί να σας δουλεύω ρε παιδιά. Αγώνες scale είναι. Όχι F3.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αγώνες & Αποτελέσματα”