Γυροσκόπιο και JR 9303 (9ch)
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Γυροσκόπιο και JR 9303 (9ch)
Πρόσφατα φίλος μοντελιστής από το Μαραθώνα παιδεύτηκε πολύ (και εγώ μαζί του λίγο), προσπαθώντας να ρυθμίσουμε το γυροσκόπιο του ...ή μάλλον καλύτερα, την ουρά του ελικοπτέρου του που "ψαλιδίζει" (Raptor 50 και G401 futaba)
Τα περίεργα είναι, -για να μην κάνω μεγάλη ανάλυση- ότι το ίδιο ακριβώς setup σε άλλον Raptor με την ίδια τηλεκατεύθυνση λειτουργούν άψογα. Οι ευαισθησίες και οι γενικές ρυθμίσεις όλες σωστές. Το μόνο που διαφέρει στο συγκεκριμένο μοντέλο, είναι ...ο κινητήρας (στο μοντέλο που παρουσιάζεται το πρόβλημα χρησιμοποιεί έναν OS50).
Πάει κάπου το μυαλό σας; Δυό τρεις που το κοιτάξαμε, δε βρήκαμε άκρη.
Τα περίεργα είναι, -για να μην κάνω μεγάλη ανάλυση- ότι το ίδιο ακριβώς setup σε άλλον Raptor με την ίδια τηλεκατεύθυνση λειτουργούν άψογα. Οι ευαισθησίες και οι γενικές ρυθμίσεις όλες σωστές. Το μόνο που διαφέρει στο συγκεκριμένο μοντέλο, είναι ...ο κινητήρας (στο μοντέλο που παρουσιάζεται το πρόβλημα χρησιμοποιεί έναν OS50).
Πάει κάπου το μυαλό σας; Δυό τρεις που το κοιτάξαμε, δε βρήκαμε άκρη.
Απ: Γυροσκόπιο και JR 9303 (9ch)
Γιάννη δες τι γίνεται αν αλλάξεις θέση στο γυροσκόπιο -- κάπου μπροστά ας πούμε μαζί με το δέκτη.
Καμιά φορά μικροσυντονισμοί προκαλούν αυτό το "ψαλλίδισμα"
Βαγγέλης
Καμιά φορά μικροσυντονισμοί προκαλούν αυτό το "ψαλλίδισμα"
Βαγγέλης
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Απ: Γυροσκόπιο και JR 9303 (9ch)
Βαγγέλη δεν είναι δικό μου το ελικόπτερο αλλιώς θα επιχειρούσα έως και πτώση απο μπαλκόνι (με σβηστό κινητήρα).
Ο dr Γιώργος όμως, φαντάζομαι θα ακολουθήσει την οδηγία σου, εφόσον τίποτε πλέον δεν έχει να χάσει.
Το ψαλίδισμα πάντως που παρατηρήσαμε, δείχνει σαν "μικρή ευαισθησία" με καθυστέρηση στη διόρθωση, πράγμα που δε συμβαίνει όμως. Παραμένει το πρόβλημα ακόμη και αν τερματίσουμε το sensitivity.
Να είσαι καλά.
Ο dr Γιώργος όμως, φαντάζομαι θα ακολουθήσει την οδηγία σου, εφόσον τίποτε πλέον δεν έχει να χάσει.
Το ψαλίδισμα πάντως που παρατηρήσαμε, δείχνει σαν "μικρή ευαισθησία" με καθυστέρηση στη διόρθωση, πράγμα που δε συμβαίνει όμως. Παραμένει το πρόβλημα ακόμη και αν τερματίσουμε το sensitivity.
Να είσαι καλά.
Απ: Γυροσκόπιο και JR 9303 (9ch)
Κοιταξτε ιμαντα μηπως λειπουν δοντια και αποσταση του ball link απο το κεντρο του σερβο να μην ειναι πανω απο 8-12 χιλιοστα. Επισης αν ειναι πολυ πλουσιο το μοτερ.
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Απ: Γυροσκόπιο και JR 9303 (9ch)
Η ανταπόκρισή σου ...είναι εκθαμβωτική Πάνο, όμως...
...όμως δυστυχώς όλα αυτά έχουν ελεγχθεί. Είναι παράξενη η περίπτωση >:(
...όμως δυστυχώς όλα αυτά έχουν ελεγχθεί. Είναι παράξενη η περίπτωση >:(
Απ: Γυροσκόπιο και JR 9303 (9ch)
Δοκίμασε με ένα άλλο γυροσκόπιο, μήπως είναι βλαμμένο :-\
Απ: Γυροσκόπιο και JR 9303 (9ch)
Μηπως εχει πολυ βρωμια στο Tail rotor shaft με αποτελεσμα να κολαει το Tail Pitch Slider. Δοκιμασες να ξεκουμπωσεις το horn απο το σερβο να δεις αν δουλευει μαλακα η ζοριζει πουθενα η ντιζα. Πιστευω οτι τα εχεις κανει γιατι εισαι εμπειρος μοντελιστης αλλα επειδη μου εχει συμβει περιπου το ιδιο και το 9254 δεν εχει πολυ δυναμη για ριξε μια ματια.
Φιλικα Γιαννης
Φιλικα Γιαννης
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Απ: Γυροσκόπιο και JR 9303 (9ch)
Duke σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον!
Αποποιούμαι το χαρακτηρισμό του "έμπειρου μοντελιστή" και κρατώ μονάχα το "μοντελιστής" (άνευ επιθέτου). ;;)
Η αλήθεια είναι ότι δε έκανα τα πάντα (όσα ξέρω δηλαδή) γιατί δεν είναι δικό μου μοντέλο.
Για να είμαι ειλικρινής, το test με τη ντίζα απλώς μου επιβεβαιώθηκε ως επιτυχές, χωρίς να το δοκιμάσω.
Ο κάτοχος του ελικοπτέρου είναι επίσης αρκετά καλός γνώστης και δε θα του ξέφευγε κάτι τέτοιο :(
Κατά πάσα πιθανότητα και πάντα με τις ιδέες που μου δώσατε, θα καταλλήξουμε ...σε ένα "βλαμμένο" gyro ...όπως αναφέρει ο Κοσμάς.
Δεν υπάρχει κάτι άλλο για να ελεγχθεί.
Αποποιούμαι το χαρακτηρισμό του "έμπειρου μοντελιστή" και κρατώ μονάχα το "μοντελιστής" (άνευ επιθέτου). ;;)
Η αλήθεια είναι ότι δε έκανα τα πάντα (όσα ξέρω δηλαδή) γιατί δεν είναι δικό μου μοντέλο.
Για να είμαι ειλικρινής, το test με τη ντίζα απλώς μου επιβεβαιώθηκε ως επιτυχές, χωρίς να το δοκιμάσω.
Ο κάτοχος του ελικοπτέρου είναι επίσης αρκετά καλός γνώστης και δε θα του ξέφευγε κάτι τέτοιο :(
Κατά πάσα πιθανότητα και πάντα με τις ιδέες που μου δώσατε, θα καταλλήξουμε ...σε ένα "βλαμμένο" gyro ...όπως αναφέρει ο Κοσμάς.
Δεν υπάρχει κάτι άλλο για να ελεγχθεί.
-
- Δημοσιεύσεις: 721
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απ: Γυροσκόπιο και JR 9303 (9ch)
Καλησπέρα σε όλους.
Το GY-401, έχει πάνω του και ένα τριμμεράκι που ρυθμίζει το delay. Στο δικό μου το ράπτορ το τριαντάρι το έχω ,αν θυμάμαι καλά, περίπου στη μέση. Αυτό το τριμεράκι ρυθμίζει την καθυστέρηση στη διόρθωση οπότε ίσως χρειάζεται να παίξεις λίγο με αυτό.
Φιλικά Κώστας.
Το GY-401, έχει πάνω του και ένα τριμμεράκι που ρυθμίζει το delay. Στο δικό μου το ράπτορ το τριαντάρι το έχω ,αν θυμάμαι καλά, περίπου στη μέση. Αυτό το τριμεράκι ρυθμίζει την καθυστέρηση στη διόρθωση οπότε ίσως χρειάζεται να παίξεις λίγο με αυτό.
Φιλικά Κώστας.
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Απ: Γυροσκόπιο και JR 9303 (9ch)
Γειά και χαρά σου Κωστή ;;)
Συλλέγω όλα όσα γράφουμε εδώ, για να κάνουμε το Σαββατοκύριακο άλλη μια δοκιμή πριν απορρίψουμε το γυροσκόπιο στην τελική.
Η αλήθεια είναι, ότι πολλές φορές προβληματιζόμαστε με πράγματα "απλά" ...που είτε -λόγω απλότητας- παραβλέπουμε, είτε ...δε φτάνει εκεί το μυαλό μας!
Αν θυμάμαι καλά, το delay ήταν στο μηδέν. Θα ελεχθεί πάραυτα!
Να είσαι γερός.
Συλλέγω όλα όσα γράφουμε εδώ, για να κάνουμε το Σαββατοκύριακο άλλη μια δοκιμή πριν απορρίψουμε το γυροσκόπιο στην τελική.
Η αλήθεια είναι, ότι πολλές φορές προβληματιζόμαστε με πράγματα "απλά" ...που είτε -λόγω απλότητας- παραβλέπουμε, είτε ...δε φτάνει εκεί το μυαλό μας!
Αν θυμάμαι καλά, το delay ήταν στο μηδέν. Θα ελεχθεί πάραυτα!
Να είσαι γερός.
Απ: Γυροσκόπιο και JR 9303 (9ch)
έγραψε:
Γειά και χαρά σου Κωστή ;;)
Συλλέγω όλα όσα γράφουμε εδώ, για να κάνουμε το Σαββατοκύριακο άλλη μια δοκιμή πριν απορρίψουμε το γυροσκόπιο στην τελική.
Η αλήθεια είναι, ότι πολλές φορές προβληματιζόμαστε με πράγματα "απλά" ...που είτε -λόγω απλότητας- παραβλέπουμε, είτε ...δε φτάνει εκεί το μυαλό μας!
Αν θυμάμαι καλά, το delay ήταν στο μηδέν. Θα ελεχθεί πάραυτα!
Να είσαι γερός.
Γιαννη, τι σερβο εχει για την ουρα ? , ειναι π.χ. 9254 ? , το DS ειναι στην θεση ON , το δελαυ πρεπει να ειναι στο μηδεν για digital σερβο.
Αντωνης
Απ: Γυροσκόπιο και JR 9303 (9ch)
Γιάννη 0 πρέπει να είναι ΜΟΝΟ για γρήγορο ψηφιακό σερβο σαν το 9254.
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Απ: Γυροσκόπιο και JR 9303 (9ch)
Καλημέρα σας κύριοι :-)
Το delay ήταν στο μηδέν, -όσο θυμάμαι- και το servo είναι το κλασσικό για την περίπτωση Futaba dig 9254
Σας είπα από την αρχή, είναι λιγάκι περίπλοκη η περίπτωσή μας, όμως αυτή τη φορά θα γίνει μια πιό συντονισμένη προσπάθεια.
Αν το καταφέρουμε και δουλέψει ...θα κόψουμε το μοντέλο και όσοι συμμετείχαμε στην προσπάθεια εδώ, θα το μοιραστούμε. Τι λέτε; ;;)
Το delay ήταν στο μηδέν, -όσο θυμάμαι- και το servo είναι το κλασσικό για την περίπτωση Futaba dig 9254
Σας είπα από την αρχή, είναι λιγάκι περίπλοκη η περίπτωσή μας, όμως αυτή τη φορά θα γίνει μια πιό συντονισμένη προσπάθεια.
Αν το καταφέρουμε και δουλέψει ...θα κόψουμε το μοντέλο και όσοι συμμετείχαμε στην προσπάθεια εδώ, θα το μοιραστούμε. Τι λέτε; ;;)
Απ: Γυροσκόπιο και JR 9303 (9ch)
Εχθές ασχοληθήκαμε λίγο παραπάνω και έχω να πώ τα εξής.
1 ότι το Delay είναι στο Μηδέν .
2 μάλλον έχει να κάνει με τον κινητήρα καθώς παρατηρήθηκε μείωση του φαινόμενου σφίγγοντας την μικρή βελόνα .
1 ότι το Delay είναι στο Μηδέν .
2 μάλλον έχει να κάνει με τον κινητήρα καθώς παρατηρήθηκε μείωση του φαινόμενου σφίγγοντας την μικρή βελόνα .
Απ: Γυροσκόπιο και JR 9303 (9ch)
??? (O)# ??? (O)# ??? (O)# (O)# ???
..., γιααα τσεκαρετε, αζυγηστη ή ξεζυγησμενη φανα, αζυγηστα blade ουρας καιαιαια βλεπουμε ?!
'Κουρτισε' καλλιτερα γιαυτο 'εκοψε λιγο, ομως δεεεεν ειναι εκειη λυση, τσεκαρετε γιααα τουσ υψησιχνους κραδασμουσ πουουουουου ειναι 'μαρτυριο εως τους εντοπισεις.
:-\ ??? :-\ ??? :-\ ??? :-\ ??? :-\ ??? :-\ ???