ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΑΠΟ NiMH ΣΕ LIPO
ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΑΠΟ NiMH ΣΕ LIPO
Χαίρετε
Θα ήθελα να αλλάξω τις μπαταρίες απο δύο παλαιά μοντέλα που εχω αεροπλάνο με μπαταρία ΝιΜΗ 7 στοιχείων 950 mah και ελικόπτερο με μπαταρία ΝιΜΗ 8 στοιχείων 9,6V και 950 mah σε μπαταρίες Lipo
Αν εχει κάποιος τις θεωρητικές ή πρακτικές γνώσεις θα ήθελα την βοηθεια του
Θα ήθελα να αλλάξω τις μπαταρίες απο δύο παλαιά μοντέλα που εχω αεροπλάνο με μπαταρία ΝιΜΗ 7 στοιχείων 950 mah και ελικόπτερο με μπαταρία ΝιΜΗ 8 στοιχείων 9,6V και 950 mah σε μπαταρίες Lipo
Αν εχει κάποιος τις θεωρητικές ή πρακτικές γνώσεις θα ήθελα την βοηθεια του
Απάντηση: ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΑΠΟ NiMH ΣΕ LIPO
LIFE να βαλεις
Εαν βάλεις LIPO θα χρειαστεις Bec.
7sel x 1,2 = 8,4
8sel x 1,2 = 9,6
Σίγουρα? Ειναι για δεκτη? Για μοτερ?
Εαν βάλεις LIPO θα χρειαστεις Bec.
7sel x 1,2 = 8,4
8sel x 1,2 = 9,6
Σίγουρα? Ειναι για δεκτη? Για μοτερ?
Απάντηση: ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΑΠΟ NiMH ΣΕ LIPO
Ευχαριστώ για την γρήγορη απάντηση
Είναι ένα αεροπλάνο και ένα ελικόπτερο 20 χρόνων πριν αγορασμένα από κατάστημα του Πειραιά που παραμείναν ανενεργά μετά από λίγες πτήσεις στην αρχή
Τώρα ξανά μπήκα στον πειρασμό να του παλιού χόμπι
Η μπαταρία είναι κοινή και για μοτέρ και για ηλεκτρονικά δέκτη- σέρβο και στα δύο
Ελικόπτερο BMI Carboon FP 0304-000
Rotordiameter 510
RC 4 channels
Είναι ένα αεροπλάνο και ένα ελικόπτερο 20 χρόνων πριν αγορασμένα από κατάστημα του Πειραιά που παραμείναν ανενεργά μετά από λίγες πτήσεις στην αρχή
Τώρα ξανά μπήκα στον πειρασμό να του παλιού χόμπι
Η μπαταρία είναι κοινή και για μοτέρ και για ηλεκτρονικά δέκτη- σέρβο και στα δύο
Ελικόπτερο BMI Carboon FP 0304-000
Rotordiameter 510
RC 4 channels
Απάντηση: ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΑΠΟ NiMH ΣΕ LIPO
xmmmm
Άρα πας σε τρισελη lipo, αφού εχεις esc.
Άρα πας σε τρισελη lipo, αφού εχεις esc.
Απάντηση: ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΑΠΟ NiMH ΣΕ LIPO
Με 3cel θα εχω 3,7χ3=11,1 Volt ενω είχα 7χ1,2=8,4Volt στο αεροπλάνο και 8χ1,2=9,6Volt με NiMH δεν θα υπάρξει πρόβλημα ;
Απάντηση: ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΑΠΟ NiMH ΣΕ LIPO
Εχουμε χασει λιγο την μπάλα.
Πάμε από την αρχή.
Το μοτέρ είναι καρβουνάτο ή brassless?
Όταν λες "9,6Volt με NiMH" εννοείς στο μοτέρ ή στον δέκτη?
Πάμε από την αρχή.
Το μοτέρ είναι καρβουνάτο ή brassless?
Όταν λες "9,6Volt με NiMH" εννοείς στο μοτέρ ή στον δέκτη?
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΑΠΟ NiMH ΣΕ LIPO
maras έγραψε: ↑Με 3cel θα εχω 3,7χ3=11,1 Volt ενω είχα 7χ1,2=8,4Volt στο αεροπλάνο και 8χ1,2=9,6Volt με NiMH δεν θα υπάρξει πρόβλημα ;
3 κελιά Χ 4,20V σύνολο 12,6V θα έχεις!
Ξέρεις αν έχει το μοντέλο σου speed control (ESC)( είναι ένα ηλεκτρονικό κύκλωμα σαν σπιρτόκουτο που στην μία πλευρά έχει δυο καλώδια μαύρο κόκκινο συνήθως και στην άλλη πλευρά τρία χρωματιστά Ακόμα έχει και ένα καλώδιο που με ένα πλακέ βύσμα πάει στον δέκτη σου) ?
Ξέρεις αν το μοτέρ είναι τριφασικό η καρβουνάτο (το τριφασικό έχει τρία καλώδια συνήθως μαύρο κίτρινο κόκκινο)?
Αν μπορείς ανέβασε φωτογραφίες με τον εξοπλισμό σου (800Χ600) η βαλε κάποια link
Που μένεις? Ίσως κάποιος γείτονας σε βοηθήσει
- Συνημμένα
-
- IMG_20200917_194820.jpg (102.24 KiB) Προβλήθηκε 102 φορές
Απάντηση: ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΑΠΟ NiMH ΣΕ LIPO
Στο ελικόπτερο το μοτέρ είναι καρβουνάτο δηλ εχει 2 καλώδια
Ειναι ενας ο μηχανισμός δέκτη και ρυμθιστές στροφών για τα 2 μοτερ και για τα 2 σερβο .Παίρνει ρεύμα κατευθείαν απο την μπαταρία 9,6V NiMH που είχα
Δεν υπάρχει χωριστά ESC ανεβάζω μερικές φωτο
Ειναι ενας ο μηχανισμός δέκτη και ρυμθιστές στροφών για τα 2 μοτερ και για τα 2 σερβο .Παίρνει ρεύμα κατευθείαν απο την μπαταρία 9,6V NiMH που είχα
Δεν υπάρχει χωριστά ESC ανεβάζω μερικές φωτο
- Συνημμένα
-
- e8.jpg (212.2 KiB) Προβλήθηκε 102 φορές
-
- e9.jpg (63.52 KiB) Προβλήθηκε 102 φορές
-
- e1.jpg (147.65 KiB) Προβλήθηκε 102 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΑΠΟ NiMH ΣΕ LIPO
Κατάλαβα ελικόπτερο Lama η κάτι παρόμοιο
Κοίτα για LIFE 9.6V 3S 800mAh με τον ανάλογο φορτιστή με μελέτη για το βάρος και τον όγκο για να μπαίνει στην θήκη ώστε να μη σου αλλάξει το κέντρο βάρους
Αν ξαναπάς σε NHMH ποντάρισε eneloop
Κοίτα για LIFE 9.6V 3S 800mAh με τον ανάλογο φορτιστή με μελέτη για το βάρος και τον όγκο για να μπαίνει στην θήκη ώστε να μη σου αλλάξει το κέντρο βάρους
Αν ξαναπάς σε NHMH ποντάρισε eneloop
Απάντηση: ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΑΠΟ NiMH ΣΕ LIPO
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑Κατάλαβα ελικόπτερο Lama η κάτι παρόμοιο
Κοίτα για LIFE 9.6V 3S 800mAh με τον ανάλογο φορτιστή με μελέτη για το βάρος και τον όγκο για να μπαίνει στην θήκη ώστε να μη σου αλλάξει το κέντρο βάρους
Αν ξαναπάς σε NHMH ποντάρισε eneloop
:D +1000000
Απάντηση: ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΑΠΟ NiMH ΣΕ LIPO
Οχι τύπου lama είναι μονού στροφείου
Οι Lipo δεν νομίζω να είναι 4,2V αλλά να ειναι 3,7V?
Στο απεικονιζόμενο ελικόπτερο μου. Πόση τάση (άνω-κάτω όριο )μπορεί να δεχθεί ώστε να μην υπολειτουργεί αλλά και χωρίς κίνδυνο;
Αν βάλω δηλ Lipo α) 7,4V 2S θα λειτουργεί ; β) 11.1V 25C 3S1P Lipo θα καταστραφεί;
Οι Lipo δεν νομίζω να είναι 4,2V αλλά να ειναι 3,7V?
Στο απεικονιζόμενο ελικόπτερο μου. Πόση τάση (άνω-κάτω όριο )μπορεί να δεχθεί ώστε να μην υπολειτουργεί αλλά και χωρίς κίνδυνο;
Αν βάλω δηλ Lipo α) 7,4V 2S θα λειτουργεί ; β) 11.1V 25C 3S1P Lipo θα καταστραφεί;
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΑΠΟ NiMH ΣΕ LIPO
έκανες αναφορά για 2 μοτέρ γι αυτό και υπέθεσα οτι είναι τύπου LAMA
Σε ότι αφορά την τάση των LIPO ριξε μια ματιά εδώ
Voltage -The voltage of a battery is also determined by the cell arrangement (series), and there are a few common voltage measurements worth noting:
Charged - the voltage of a fully-charged LiPo cell is 4.20V, and charging above this will damage the cell.
Nominal - this can be considered a sort of "half-charged" voltage, as it is 3.70V, in between charged and discharged. Nominal voltage is what manufacturers use when describing the voltage of their batteries.
Discharged - the voltage of a discharged LiPo cell is 3.00V, and discharging below this will definitely damage the cell.
Because the battery shown has a 3S arrangement, it is marked with its nominal voltage of 11.1V (3.70V*3 cells). A fully charged 3S pack is 12.60V and a fully discharged 3S pack is 9.00V.
Σε ότι αφορά την τελευταία ερώτηση σου τα πράγματα έχουν ως εξής
Τα 8,4V είναι λίγα και όσο περνά η ώρα λιγότερα Τα 12,6V απο την άλλη θα σε εντυπωσιάσουν μεν αλλά σύντομα το μοτέρ θα καεί. Εκανα το ίδιο σε ένα απο τα πρώτα αεροπλανάκια που είχα με καρβουνάτο μοτέρ Στην αρχή ήταν πολύ καλό μα σύντομα πέθανε.
Οι αποφάσεις δικές σου
Σε ότι αφορά την τάση των LIPO ριξε μια ματιά εδώ
Voltage -The voltage of a battery is also determined by the cell arrangement (series), and there are a few common voltage measurements worth noting:
Charged - the voltage of a fully-charged LiPo cell is 4.20V, and charging above this will damage the cell.
Nominal - this can be considered a sort of "half-charged" voltage, as it is 3.70V, in between charged and discharged. Nominal voltage is what manufacturers use when describing the voltage of their batteries.
Discharged - the voltage of a discharged LiPo cell is 3.00V, and discharging below this will definitely damage the cell.
Because the battery shown has a 3S arrangement, it is marked with its nominal voltage of 11.1V (3.70V*3 cells). A fully charged 3S pack is 12.60V and a fully discharged 3S pack is 9.00V.
Σε ότι αφορά την τελευταία ερώτηση σου τα πράγματα έχουν ως εξής
Τα 8,4V είναι λίγα και όσο περνά η ώρα λιγότερα Τα 12,6V απο την άλλη θα σε εντυπωσιάσουν μεν αλλά σύντομα το μοτέρ θα καεί. Εκανα το ίδιο σε ένα απο τα πρώτα αεροπλανάκια που είχα με καρβουνάτο μοτέρ Στην αρχή ήταν πολύ καλό μα σύντομα πέθανε.
Οι αποφάσεις δικές σου
Απάντηση: ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΑΠΟ NiMH ΣΕ LIPO
Έχει δύο μοτέρ ένα για κύριο έλικα και δεύτερο μοτέρ στον οπίσθιο έλικα.
Αν βάλω την LIFE 9.6V 3S 800mAh θα χρειαστώ ειδικό φορτιστή ή
μπορώ να φορτίζω με τον προηγούμενο που είχα για την NiMH ;
Ποια η διαφορά με την NiMH eneloop όπως και με απλή NiMH ;
Αν βάλω την LIFE 9.6V 3S 800mAh θα χρειαστώ ειδικό φορτιστή ή
μπορώ να φορτίζω με τον προηγούμενο που είχα για την NiMH ;
Ποια η διαφορά με την NiMH eneloop όπως και με απλή NiMH ;
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΑΠΟ NiMH ΣΕ LIPO
Το μεγάλο πλεονέκτημα στις Eneloops και άλλες τέτοιες μπαταρίες είναι η μεγάλη διάρκεια ζωής τους. Κρατούν τη φόρτισή τους για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα σε κατάσταση αποθήκευσης σε αντίθεση με τις NHMH που σιγά σιγά χάνουν την φόρτιση τους. Υπάρχουν και άλλα πλεονεκτήματα όπως του οτι δεν κρατάνε μνήμη και μπορείς να τις επαναφορτίζεις απο το σημείο που τις άφησες χωρίς να χρειάζονται αποφόρτιση
Η LIFE από όσο ξέρω φορτίζει με δικό της φορτιστή
Η LIFE από όσο ξέρω φορτίζει με δικό της φορτιστή
Απάντηση: ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΑΠΟ NiMH ΣΕ LIPO
LIFE, LIPO, LION με ειδικό φορτιστη που φυσικά φορτίζει και NM, MC, ΜΒ κλπ