Ωραία δουλειά,καθαρή κι όμορφη.
Μπράβο Φίλε.
Περιένουμε τη συνέχεια.
Heinkel HE-162 ... επειδή «τάδε έφη ο Νίκος» …
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3479
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Re: Heinkel HE-162 ... επειδή «τάδε έφη ο Νίκος» …
«Αρκετό ξύλο έφαγα»… και τελειώνω με τα ξυλουργικά. Απολαυστική δουλειά που μοιάζει με κατασκευή ενός τεράστιου σκαριού… στην οποία έχω λίγη εμπειρία. Το αποτέλεσμα είναι αρκετά ικανοποιητικό, μακράν καλύτερο από το φτερό. Όλα φαίνονται επίπεδα, χωρίς τρύπες και φουσκώματα.
- Συνημμένα
-
- 3.jpg (104.86 KiB) Προβλήθηκε 1382 φορές
-
- 2.jpg (126.98 KiB) Προβλήθηκε 1382 φορές
-
- τριτον.jpg (85.63 KiB) Προβλήθηκε 1382 φορές
Re: Heinkel HE-162 ... επειδή «τάδε έφη ο Νίκος» …
Προχωράμε σε στόκο, επίστρωση, γεμιστικό αστάρι … καμία έκπληξη εδώ. Ανησυχίες έχω σχετικά με την προσαρμογή των πλαστικών μερών αλλά πρώτα απ΄όλα την εγκατάσταση των πορτών των τροχών. Συστήνονται αλουμινένιες από 0,5 χιλ. πλάκα. Δεν έχω καμία εμπειρία με την κόλληση αλουμινίου η τον συνδυασμό του με άλλα υλικά.
- Συνημμένα
-
- 5.jpg (119.9 KiB) Προβλήθηκε 1382 φορές
-
- 4.jpg (100.87 KiB) Προβλήθηκε 1382 φορές
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3479
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Re: Heinkel HE-162 ... επειδή «τάδε έφη ο Νίκος» …
Φοβερή δουλειά.
Απίστευτο μοντέλο.!!!
Αυτή η τουρμπίνα "καπέλλο",είναι τρομακτική.
Υ.Γ Έχεις και ελληνικό καΐκι φίλε ??
Τι να πούμε τώρα..δεν υπάρχουν λόγια.
Απίστευτο μοντέλο.!!!
Αυτή η τουρμπίνα "καπέλλο",είναι τρομακτική.
Υ.Γ Έχεις και ελληνικό καΐκι φίλε ??
Τι να πούμε τώρα..δεν υπάρχουν λόγια.
Re: Heinkel HE-162 ... επειδή «τάδε έφη ο Νίκος» …
Παίγνια με τα πλαστικά πήγαν σχετικά καλά – τα φαίρινκ είναι ημιτελές προϊόν και θέλουνε αρκετό ψάξιμο. Στο τέλος τα βρήκα σχεδόν παντού εκτός απ΄ την μύτη που το τελικό της σχήμα δεν ανταποκρίνεται εντελώς στην πραγματικότητα. Μπορεί ο κόσμος να μην το προσέξει αλλά εγώ το διακρίνω με την πρώτη… και αυτό μετράει.
Η πρώτη συναρμολόγηση εμπνέει σεβασμό. Στο άμεσο μέλλον με περιμένει η εγκατάσταση της τουρμπίνας, των πορτών των retracts, η καμπίνα … και αυτά. Επόμενη φάση ρυθμίσεις των ηλεκτρικών και της τηλεκατεύθηνσης.
Η πρώτη συναρμολόγηση εμπνέει σεβασμό. Στο άμεσο μέλλον με περιμένει η εγκατάσταση της τουρμπίνας, των πορτών των retracts, η καμπίνα … και αυτά. Επόμενη φάση ρυθμίσεις των ηλεκτρικών και της τηλεκατεύθηνσης.
- Συνημμένα
-
- 13.jpg (75.4 KiB) Προβλήθηκε 1232 φορές
-
- 14.jpg (100.27 KiB) Προβλήθηκε 1232 φορές
-
- 16.jpg (107.51 KiB) Προβλήθηκε 1232 φορές
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3479
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Re: Heinkel HE-162 ... επειδή «τάδε έφη ο Νίκος» …
τρίψε βάψε ,τρίψε βάψε,τρίψε βάψε...
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3479
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Re: Heinkel HE-162 ... επειδή «τάδε έφη ο Νίκος» …
...μόλις πέφτει το πράϊμερ , άλλο πράμα γίνεται !!!
Ωραία δουλειά.
Ωραία δουλειά.
Re: Heinkel HE-162 ... επειδή «τάδε έφη ο Νίκος» …
Τον συνδυασμό αλουμινίου με την μπάλσα τζάμπα τον φοβόμουνα. Οι πόρτες των πίσω τροχών ήτανε για πλάκα – το αλουμίνιο 0,5 χιλ. επεξεργάζεται πανεύκολα και εποξική κόλλα μετάλλων δουλεύει μια χαρά σ΄αυτές επιφάνειες. Διαφορά βάρους γυμνού αλουμινίου σε σχέση με μπάλσα αρκετά ενισχυμένη με ύφασμα είναι ελάχιστη …
Δεν κατάφερα όμως να φτιάξω την πόρτα του μπροστινού εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο. Εδώ συνδυάζονται δυο κάθετες καμπύλες και ζορίστηκα πάρα πολύ χωρίς το αποτέλεσμα να με ικανοποιεί. Στο τέλος επωφελήθηκα από την αρχική αποκοπή μέσα στην οποία κόλλησα δυο πλάκες αλουμινίου όπου στηρίζονται οι μεντεσέδες.
Δεν κατάφερα όμως να φτιάξω την πόρτα του μπροστινού εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο. Εδώ συνδυάζονται δυο κάθετες καμπύλες και ζορίστηκα πάρα πολύ χωρίς το αποτέλεσμα να με ικανοποιεί. Στο τέλος επωφελήθηκα από την αρχική αποκοπή μέσα στην οποία κόλλησα δυο πλάκες αλουμινίου όπου στηρίζονται οι μεντεσέδες.
- Συνημμένα
-
- signal-2025-02-17-103727_002.jpeg (78.38 KiB) Προβλήθηκε 4 φορές
-
- signal-2025-02-17-103727_003.jpeg (85.12 KiB) Προβλήθηκε 4 φορές
-
- signal-2025-02-17-103727_004.jpeg (69.45 KiB) Προβλήθηκε 4 φορές