Super Spοrtster 40
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Super Spοrtster 40
Super Sportster 40
Η κλασσικη του εμφάνιση είναι γνωστή "στο μάτι" κάθε μοντελιστή σχεδόν.
Η πτήση του είναι σχετικά γλυκιά, σε σχέση με αυτό που καλείται να πράξει. Προσωπικά, ήταν το πρώτο χαμηλοπτέρυγο που πέταξα και βεβαιώθηκα οτι ως δάσκαλος στο χώρο των χαμηλοπτέρυγων, ίσως είναι ο ιιδανικότερος (αυτό εξαρτάται και από το στήσιμό του φυσικά).
Η Great Planes, καρτασκευάστρια εταιρεία, μας έχει συνηθίσει σε στιβαρές και σοβαρές κατασκευές με αποτέλεσμα από σπάνια έως ποτέ να καταφέρει μοντελιστής να διαπιστώσει κάποια "μικροαμέλεια".
Το συγκεκριμένο S.S. το στήσαμε με το Λυκούργο, όμως αμελήσαμε να χρησιμοποιήσουμε διαπερατές καρφίτσες στους μεντεσέδες του rudder. Δυστυχώς μετά την τρίτη πτήση και δη πάνω σε απογείωση ξεκόλλησε, αλλά ευτυχώς το προσγειώσαμε χωρίς να πάθει καμία ζημιά.
Το S.S. 40 είναι "προχτισμένο" κατά 90% και ο χρόνος που θα χρειαστείτε για να αποτελειώσετε το δέσιμό του δε θα ξεπεράσει τις 5 με 10 ώρες το πολύ.
SPECIFICATIONS
Stock Number: GPMA1042
Wingspan: 55.5 in (1410 mm)
Wing Area: 555 sq in (35.8 dm2)
Weight: 4.75-5.0 lb (2.2-2.3kg)
Wing Loading: 19.7-20.8 oz/sq ft (59.7-62.9 g/dm2)
Fuselage Length: 46 in (1170 mm)
Engine Required: 2-stroke .40-.46 cu in (6.5-7.5 cc) or 4-stroke .52 cu in (8.5 cc)
Radio Required: 4-channel with 4 servos
Parts Listing - Accessories Needed - Product Manual
Η κλασσικη του εμφάνιση είναι γνωστή "στο μάτι" κάθε μοντελιστή σχεδόν.
Η πτήση του είναι σχετικά γλυκιά, σε σχέση με αυτό που καλείται να πράξει. Προσωπικά, ήταν το πρώτο χαμηλοπτέρυγο που πέταξα και βεβαιώθηκα οτι ως δάσκαλος στο χώρο των χαμηλοπτέρυγων, ίσως είναι ο ιιδανικότερος (αυτό εξαρτάται και από το στήσιμό του φυσικά).
Η Great Planes, καρτασκευάστρια εταιρεία, μας έχει συνηθίσει σε στιβαρές και σοβαρές κατασκευές με αποτέλεσμα από σπάνια έως ποτέ να καταφέρει μοντελιστής να διαπιστώσει κάποια "μικροαμέλεια".
Το συγκεκριμένο S.S. το στήσαμε με το Λυκούργο, όμως αμελήσαμε να χρησιμοποιήσουμε διαπερατές καρφίτσες στους μεντεσέδες του rudder. Δυστυχώς μετά την τρίτη πτήση και δη πάνω σε απογείωση ξεκόλλησε, αλλά ευτυχώς το προσγειώσαμε χωρίς να πάθει καμία ζημιά.
Το S.S. 40 είναι "προχτισμένο" κατά 90% και ο χρόνος που θα χρειαστείτε για να αποτελειώσετε το δέσιμό του δε θα ξεπεράσει τις 5 με 10 ώρες το πολύ.
SPECIFICATIONS
Stock Number: GPMA1042
Wingspan: 55.5 in (1410 mm)
Wing Area: 555 sq in (35.8 dm2)
Weight: 4.75-5.0 lb (2.2-2.3kg)
Wing Loading: 19.7-20.8 oz/sq ft (59.7-62.9 g/dm2)
Fuselage Length: 46 in (1170 mm)
Engine Required: 2-stroke .40-.46 cu in (6.5-7.5 cc) or 4-stroke .52 cu in (8.5 cc)
Radio Required: 4-channel with 4 servos
Parts Listing - Accessories Needed - Product Manual
- Συνημμένα
-
- SS1.jpg (69.07 KiB) Προβλήθηκε 52 φορές
-
- SS2.jpg (114.3 KiB) Προβλήθηκε 52 φορές
Απ: Super Spοrtster 40
To συγκεκριμένο αερομοντέλο είναι μια καλή επιλογή για κάποιον που θέλει να πάρει το βάπτισμα του πυρός πρίν περάσει σε scale warbirds μιας και τα περισσότερα πολεμικά με έλικα είχαν την διάταξη του "tail dragger" δηλαδή του ουραίου τροχού.
Το μοντέλο αυτό απευθύνεται για χρήση στην δεύτερη φάση της εκπαίδευσης ενός μοντελιστή. Δεν συστήνεται για χρήση απο έναν αρχάριο λόγω της ταχύτερης πτήσης του - φοράει ημισυμετρική αεροτομή - απο ένα υψηλοπτέρυγο με κλάρκ αεροτομή.
Καλές Πτήσεις σε όσους το έχουν επιλέξει.
Τρύφωνας
Το μοντέλο αυτό απευθύνεται για χρήση στην δεύτερη φάση της εκπαίδευσης ενός μοντελιστή. Δεν συστήνεται για χρήση απο έναν αρχάριο λόγω της ταχύτερης πτήσης του - φοράει ημισυμετρική αεροτομή - απο ένα υψηλοπτέρυγο με κλάρκ αεροτομή.
Καλές Πτήσεις σε όσους το έχουν επιλέξει.
Τρύφωνας
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Απ: Super Spοrtster 40
έγραψε:
To συγκεκριμένο αερομοντέλο είναι μια καλή επιλογή για κάποιον που θέλει να πάρει το βάπτισμα του πυρός πρίν περάσει σε scale warbirds μιας και τα περισσότερα πολεμικά με έλικα είχαν την διάταξη του "tail dragger" δηλαδή του ουραίου τροχού.
Το μοντέλο αυτό απευθύνεται για χρήση στην δεύτερη φάση της εκπαίδευσης ενός μοντελιστή. Δεν συστήνεται για χρήση απο έναν αρχάριο λόγω της ταχύτερης πτήσης του - φοράει ημισυμετρική αεροτομή - απο ένα υψηλοπτέρυγο με κλάρκ αεροτομή.Καλές Πτήσεις σε όσους το έχουν επιλέξει.
Τρύφωνας
Τα πράγματα έχουν ακριβώς όπως τα αναφέρεις Τρύφωνα.
Το Super Sprtster 40 δεν είναι αεροπλάνο που θα σηκώσει εύκολα ένα χέρι που δεν έχει ασκηθεί καλά πριν. Ίσως μάλιστα να μην προλάβει καν να σηκωθεί. Σίγουρα όμως, είναι ένα εκπαιδευτικό χαμηλοπτέρυγο αεροπλάνο για όποιον θέλει να ασχοληθεί με τα πολεμικά scale αμέσως μετά την τριβή του με ένα εκπαιδευτικό υψηλοπτέρτυγο αεροπλάνο.
Δε σου κρύβω ότι ο ουραίος τροχός με προβλημάτισε από την πρώτη κιόλας προσγείωσή μου. Αυτό γιατί δεν είχα ρωτήσει κανέναν, δεν είχα ασχοληθεί ποτέ στο sim με σύστημα tail dragger και ενώ κατέβηκε όμορφα, δεν έλεγε να ακουμπήσει η πίσω ρόδα!
Φυσικά, όταν είδα οτι εξαντλώ το διάδρομο και οτι παράλληλα ΔΕΝ έχω rudder άρα το αεροπλάνο απλώς έτρεχε στην άσφαλτο ακυβέρνητο, τότε συνειδητοποίησα οτι χρειάζομαι λίγο up elevator για να το καθίσω
(Η ιστορία αυτή θα μπορούσε να ονομαστεί "ανακαλύπτοντας τον κόσμο των αεροπλάνων")
Το Super Sportster σου δίνει πολλές δυνατότητες. Μπορείς να παίξεις μαζί του όπως θέλεις, πραγματοποιώντας σχεδόν όλες τις ακροβατικές ασκήσεις. Μπορεί να είναι ένα νευρικό μοντέλο και να δώσει "χαρά" σε έμπειρα χέρια, μπορεί όμως με το "μαλάκωμα" των κινήσεων και λίγο expo να πραγματοποιήσει μια αλήθινά smooth πτήση.
Το Χτίσιμο στο ARF μας είναι εύκολο και ΟΛΑ τα τμήματα της κατασκευής έχουν απόλυτη εφαρμογή μεταξύ τους. Με λίγα λόγια είναι η χαρά του "άπειρου" μοντέρ :>)
Ξεκινάμε από το δέσιμο του φτερού και από τις ρόδες που στηρίζονται πάνω του. Λίγη υπομονή και προσοχή χρειάζεται στο κόλλημα της ξύλινης βάσης στο εσωτερικό των δύο "παπουτσιών", για να μη σας ταλαιπωρήσει στην περίπτωση που ξεκολλήσουν σε απότομη προσγείωση αργότερα. Στην έξω πλευρά, στάξτε λίγη κυανοακρυλική στους μεταλικούς άξονες, αν και θα χρειάζεται και άλλη μετά από λίγες πτήσεις.
- Συνημμένα
-
- SS4.jpg (114.95 KiB) Προβλήθηκε 52 φορές
-
- SS3.jpg (95.44 KiB) Προβλήθηκε 52 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Απ: Super Spοrtster 40
Στη συνέχεια, ακολουθεί η τοποθέτηση των aileron στα φτερά. Τίποτα το ανησυχητικό.
Μην ξεχάσετε μονάχα να "μπήξετε" καρφίτσες στα πλαστικά μεντεσεδάκια πριν στεγνώσει η εποξική κόλλα.
(Το προτείνει και στο manual και η Great Planes. Πρώτη φωτογραφία).
Για τους "μερακλήδες" υπάρχουν προσχεδιασμένα flaps όπου εμφανίζονται αφαιρώντας το μονοκότ στα άκρα των φτερών. Δεν ξέρω αν είναι απαραίτητα. Δεν ξέρω καν αν αξίζει ο κόπος για αυτή τη φασαρία, σε ένα μοντέλο ARF φθηνό και τέτοιου μεγέθους.
Η αλήθεια είναι ότι δεν κατεβαίνει αργά, αλλά εν πάσει περιπτώσει είναι ελεγχόμενο έτσι ώστε η χρήση flaps να μη θεωρείται απαραίτητη (Φωτογραφία 2)
Το σημαντικότερο εμπόδιο που μπορεί να συναντήσει κανείς κατά τη διάρκεια δεσίματος του Super Sportster, είναι η τοποθέτηση της μηχανής πάνω στη βάση ...ή μάλλον η τοποθέτηση της βάσης πάνω στο firewall.
Αυτό γιατί το Super Sportster δεν έχει cowl που αφαιρείται όπως έχουμε συνηθίσει από τα περισσότερα μοντέλα μας. Το άνοιγμα λοιπόν μπροστά, ελλείψει cowl είναι στενό και προκαλεί δυσκολία στο βίδωμα της βάσης. Νομίζω ότι η καλύτερη και πιο πακτική τακτική απο πλευράς ευκολίας αλλά και ασφάλειας, είναι η αρχική στήριξη της μηχανής πάνω στη βάση.
Ακολούθως με βάση και μηχανή ακουμπάμε το firewall και παίρνουμε μέτρα ρυθμίζοντας σωστά τις αποστάσεις. Βιδώνουμε τη βάση χρησιμοποιώντας ξυλόβιδες, τις οποίες πρώτα αν -θέλουμε- τις ποτίζουμε με κυανοακρυλική κόλλα.
Δυνατότητα να χρησιμοποιήσουμε βίδες και παξιμάδια, δεν υπάρχει.
Μην ξεχάσετε μονάχα να "μπήξετε" καρφίτσες στα πλαστικά μεντεσεδάκια πριν στεγνώσει η εποξική κόλλα.
(Το προτείνει και στο manual και η Great Planes. Πρώτη φωτογραφία).
Για τους "μερακλήδες" υπάρχουν προσχεδιασμένα flaps όπου εμφανίζονται αφαιρώντας το μονοκότ στα άκρα των φτερών. Δεν ξέρω αν είναι απαραίτητα. Δεν ξέρω καν αν αξίζει ο κόπος για αυτή τη φασαρία, σε ένα μοντέλο ARF φθηνό και τέτοιου μεγέθους.
Η αλήθεια είναι ότι δεν κατεβαίνει αργά, αλλά εν πάσει περιπτώσει είναι ελεγχόμενο έτσι ώστε η χρήση flaps να μη θεωρείται απαραίτητη (Φωτογραφία 2)
Το σημαντικότερο εμπόδιο που μπορεί να συναντήσει κανείς κατά τη διάρκεια δεσίματος του Super Sportster, είναι η τοποθέτηση της μηχανής πάνω στη βάση ...ή μάλλον η τοποθέτηση της βάσης πάνω στο firewall.
Αυτό γιατί το Super Sportster δεν έχει cowl που αφαιρείται όπως έχουμε συνηθίσει από τα περισσότερα μοντέλα μας. Το άνοιγμα λοιπόν μπροστά, ελλείψει cowl είναι στενό και προκαλεί δυσκολία στο βίδωμα της βάσης. Νομίζω ότι η καλύτερη και πιο πακτική τακτική απο πλευράς ευκολίας αλλά και ασφάλειας, είναι η αρχική στήριξη της μηχανής πάνω στη βάση.
Ακολούθως με βάση και μηχανή ακουμπάμε το firewall και παίρνουμε μέτρα ρυθμίζοντας σωστά τις αποστάσεις. Βιδώνουμε τη βάση χρησιμοποιώντας ξυλόβιδες, τις οποίες πρώτα αν -θέλουμε- τις ποτίζουμε με κυανοακρυλική κόλλα.
Δυνατότητα να χρησιμοποιήσουμε βίδες και παξιμάδια, δεν υπάρχει.
- Συνημμένα
-
- SS7.jpg (103.94 KiB) Προβλήθηκε 52 φορές
-
- SS6.jpg (117.48 KiB) Προβλήθηκε 52 φορές
-
- SS5.jpg (103.41 KiB) Προβλήθηκε 52 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Απ: Super Spοrtster 40
Μερικές φωτογραφίες με τη μηχανή τοποθετημένη.
Εμείς εγκαταστήσαμε τη γνωστή OS max 55 η οποία κάνει το Super Sportster over powered, ...αλλά και ενδιαφέρον ;;)
(μέχρι να φύγει κάποια στιγμή μόνη της και να μείνει πίσω το μοντέλο).
Παρατηρήστε το άνοιγμα για την τοποθέτηση του κινητήρα μπροστά και την έλλειψη του Cowl που αναφέραμε πριν.
Εμείς εγκαταστήσαμε τη γνωστή OS max 55 η οποία κάνει το Super Sportster over powered, ...αλλά και ενδιαφέρον ;;)
(μέχρι να φύγει κάποια στιγμή μόνη της και να μείνει πίσω το μοντέλο).
Παρατηρήστε το άνοιγμα για την τοποθέτηση του κινητήρα μπροστά και την έλλειψη του Cowl που αναφέραμε πριν.
- Συνημμένα
-
- SS10.jpg (58.71 KiB) Προβλήθηκε 52 φορές
-
- SS9.jpg (54.62 KiB) Προβλήθηκε 52 φορές
-
- SS8.jpg (58.88 KiB) Προβλήθηκε 52 φορές
Απ: Super Spοrtster 40
@P@Tελικα τιιιι εγινε Ιωαννη, με την δυφυλη πεταει καλιτερα? @P@
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Απ: Super Spοrtster 40
Ναι χρήστο. Με δίφυλλα τα πάει καλύτερα, τα τρίφυλλα το χαλάνε. ;;)
(παρατήρησες την προπέλα ε; Αυτή όντως ήταν η πρώτη που δοκιμάσαμε, αλλά ο κινητήρας μας παίδεψε στη ρύθμιση. Με την 12/6 όλα μοιάζουν καλύτερα).
Τέλος, μερικές ακόμη εικόνες...
Στην πρώτη φωτογραφία ένα από τα σημεία που λησμονήσαμε με το Λυκούργο να βάλουμε καρφίτσες για ασφάλεια. Αποτέλεσμα; Μετά από μια γρήγορη προσγείωση στο Μαραθώνα και ένα σχετικά "βίαιο" φρενάρισμα του αεροπλάνου με το πόδι, να ξεκολλήσει το rudder και η πίσω ρόδα, χωρίς όμως να φαίνεται. Φάνηκε ξεκάθαρα στην αμέσως επόμενη απογείωση το Πάσχα στη Χίο, όπου έφυγαν όλα στον άερα και σε ύψος ενός μέτρου!
Στη δεύτερη φωτογραφία ο αδελφικός φίλος Σπύρος κατά την επιδιόρθωση.
Στην τρίτη φωτογραφία η τοποθέτηση του δέκτη στα 2,4G
Στην τέταρτη φωτογραφία ...τα "εντόσθια"
(παρατήρησες την προπέλα ε; Αυτή όντως ήταν η πρώτη που δοκιμάσαμε, αλλά ο κινητήρας μας παίδεψε στη ρύθμιση. Με την 12/6 όλα μοιάζουν καλύτερα).
Τέλος, μερικές ακόμη εικόνες...
Στην πρώτη φωτογραφία ένα από τα σημεία που λησμονήσαμε με το Λυκούργο να βάλουμε καρφίτσες για ασφάλεια. Αποτέλεσμα; Μετά από μια γρήγορη προσγείωση στο Μαραθώνα και ένα σχετικά "βίαιο" φρενάρισμα του αεροπλάνου με το πόδι, να ξεκολλήσει το rudder και η πίσω ρόδα, χωρίς όμως να φαίνεται. Φάνηκε ξεκάθαρα στην αμέσως επόμενη απογείωση το Πάσχα στη Χίο, όπου έφυγαν όλα στον άερα και σε ύψος ενός μέτρου!
Στη δεύτερη φωτογραφία ο αδελφικός φίλος Σπύρος κατά την επιδιόρθωση.
Στην τρίτη φωτογραφία η τοποθέτηση του δέκτη στα 2,4G
Στην τέταρτη φωτογραφία ...τα "εντόσθια"
- Συνημμένα
-
- SS14.jpg (70.63 KiB) Προβλήθηκε 52 φορές
-
- SS13.jpg (52.29 KiB) Προβλήθηκε 52 φορές
-
- SS12.jpg (61.06 KiB) Προβλήθηκε 52 φορές
-
- SS11.jpg (55.58 KiB) Προβλήθηκε 52 φορές
Απ: Super Spοrtster 40
Αγαπητοί φίλοι (κατασκευαστές) επισκευαστές και μη,
Θα ήθελα να κάνω μια επισήμανση όσον αφορά το σκέλος των κολλήσεων των μερών των αεροπλάνων. Την κεντρική ένωση των φτερών μεταξύ τους (εκεί που συνήθως υπάρχει και το ξύλο της διέδρου -dihedral brace), πάντα χρησιμοποιούμε κόλλα εποξική 30 λεπτών και πάνω. (Ποτέ δεν τα κολλάμε με 5λεπτη). Φανταστείτε οτι παλαιότερα που φτιάχναμε τα κιτ μόνοι μας συνηθίζαμε μετά την κόληση και ένωση των 2 μερών των φτερών μεταξύ τους να τα ενισχύουμε στην ραφή με χρήση υαλουφάσματος εμποτισμένου με εποξική ρυτίνη για έξτρα προστασία.
Επίσης όπως είδα στις φωτό τα "μεντεσεδάκια" των πηδαλίων μάλλον είναι τύπου Mylar hinges, (αυτό το μαλακό και εύκαμπτο υλικό που μοιάζει με πλαστικοποιημένο χαρτάκι), αυτό το υλικό λοιπόν κολλιέται καλλίτερα και ασφαλέστερα με λεπτόρευστη κυανοακριλική.
Τρόπος κόλλησης:
Αφού τοποθετήσετε το πηδάλιο στην θέση του, τότε μόνο στάζετε την λεπτόρευστη κυανοακριλική στην σχισμή που έχετε ήδη εισχωρήσει το Mylar hinges (μεντεσεδάκι).
Προσέξτε, αν στάξετε κόλλα πάνω του πριν και επιχειρήσετε μετά να το τοποθετήσετε στη σχισμή, ή δε θα κολληθεί γιατί η κόλλα θα έχει ήδη στεγνώσει, ή ενδέχεται να κάνετε κακή κόλληση με άσχημες συνέπειες.
ΜΦΧ
Τρύφωνας.
Θα ήθελα να κάνω μια επισήμανση όσον αφορά το σκέλος των κολλήσεων των μερών των αεροπλάνων. Την κεντρική ένωση των φτερών μεταξύ τους (εκεί που συνήθως υπάρχει και το ξύλο της διέδρου -dihedral brace), πάντα χρησιμοποιούμε κόλλα εποξική 30 λεπτών και πάνω. (Ποτέ δεν τα κολλάμε με 5λεπτη). Φανταστείτε οτι παλαιότερα που φτιάχναμε τα κιτ μόνοι μας συνηθίζαμε μετά την κόληση και ένωση των 2 μερών των φτερών μεταξύ τους να τα ενισχύουμε στην ραφή με χρήση υαλουφάσματος εμποτισμένου με εποξική ρυτίνη για έξτρα προστασία.
Επίσης όπως είδα στις φωτό τα "μεντεσεδάκια" των πηδαλίων μάλλον είναι τύπου Mylar hinges, (αυτό το μαλακό και εύκαμπτο υλικό που μοιάζει με πλαστικοποιημένο χαρτάκι), αυτό το υλικό λοιπόν κολλιέται καλλίτερα και ασφαλέστερα με λεπτόρευστη κυανοακριλική.
Τρόπος κόλλησης:
Αφού τοποθετήσετε το πηδάλιο στην θέση του, τότε μόνο στάζετε την λεπτόρευστη κυανοακριλική στην σχισμή που έχετε ήδη εισχωρήσει το Mylar hinges (μεντεσεδάκι).
Προσέξτε, αν στάξετε κόλλα πάνω του πριν και επιχειρήσετε μετά να το τοποθετήσετε στη σχισμή, ή δε θα κολληθεί γιατί η κόλλα θα έχει ήδη στεγνώσει, ή ενδέχεται να κάνετε κακή κόλληση με άσχημες συνέπειες.
ΜΦΧ
Τρύφωνας.
Απ: Super Spοrtster 40
Ας δούμε και το μοντέλο εν πτήσει...
Βαγγέλης
Βαγγέλης
- Συνημμένα
-
- DSC_6796_800.jpg (50.34 KiB) Προβλήθηκε 52 φορές
-
- DSC_6813_800.jpg (54.97 KiB) Προβλήθηκε 52 φορές
-
- DSC_6812_800.jpg (69.56 KiB) Προβλήθηκε 52 φορές
-
- DSC_6791_800.jpg (55.15 KiB) Προβλήθηκε 52 φορές
Απάντηση: Super Spοrtster 40
Πριν 1 μηνα αγορασα το συγκεκριμενο α/π ωραιο εμφανησιακα (πτητικα δεν το εχω δοκιμασει ευελπιστω το ΣΚ) αλλα εχω καποιες ερωτησεις επισημανσεις απο τους πιο εμπειρους του ειδους οπως ειπανε και τα παιδια πιο πανω για την κατασκευη.
1ον οι μεντεσεδες που περιεχει το κιτ ειναι απο ενα υλικο σαν υαλοφυσμα με εποξικη (mylar hinges). Κατα ποσο ειναι αξιοπιστοι οι συγκεκριμενοι μεντεσεδες και αν χρειαζονται αλλαγη με του κλασικους πλαστικους.
2ov οσο αφορα το κεντρο βαρους χρειαζεται καποια ιδιαιτερη επισημανση με κινητηρα os 55ax
3ον Τι προπελα προτεινετε
4ον Μια διαπιστωση για την τοποθετηση του κινητηρα οτι ειναι λιγο δυσκολη λογω οτι δεν εχει cowl να βγαινει αλλα ειναι συνεχεια τις ατρακτου
Υ.Γ Σορρυ για τις τοσες πολλες ερωτησεις αλλα μου αρεσει παρα πολυ το συγκεκριμενο α/π και δε θελω να εχω καποιο αναπαντεχο ατυχημα στην πρωτη πτηση
1ον οι μεντεσεδες που περιεχει το κιτ ειναι απο ενα υλικο σαν υαλοφυσμα με εποξικη (mylar hinges). Κατα ποσο ειναι αξιοπιστοι οι συγκεκριμενοι μεντεσεδες και αν χρειαζονται αλλαγη με του κλασικους πλαστικους.
2ov οσο αφορα το κεντρο βαρους χρειαζεται καποια ιδιαιτερη επισημανση με κινητηρα os 55ax
3ον Τι προπελα προτεινετε
4ον Μια διαπιστωση για την τοποθετηση του κινητηρα οτι ειναι λιγο δυσκολη λογω οτι δεν εχει cowl να βγαινει αλλα ειναι συνεχεια τις ατρακτου
Υ.Γ Σορρυ για τις τοσες πολλες ερωτησεις αλλα μου αρεσει παρα πολυ το συγκεκριμενο α/π και δε θελω να εχω καποιο αναπαντεχο ατυχημα στην πρωτη πτηση
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Super Spοrtster 40
ntheodor υπάρχει απάντηση στο ερώτημα στήριξης της μηχανής:
"Νομίζω ότι η καλύτερη και πιο πρακτική τακτική απο πλευράς ευκολίας αλλά και ασφάλειας, είναι η αρχική στήριξη της μηχανής πάνω στη βάση.
Ακολούθως με βάση και μηχανή ακουμπάμε το firewall και παίρνουμε μέτρα ρυθμίζοντας σωστά τις αποστάσεις. Βιδώνουμε τη βάση χρησιμοποιώντας ξυλόβιδες, τις οποίες πρώτα αν -θέλουμε- τις ποτίζουμε με κυανοακρυλική κόλλα. Δυνατότητα να χρησιμοποιήσουμε βίδες και παξιμάδια, δεν υπάρχει".
Οι μεντεσέδες mylar δε χρειάζονται αντικατάσταση. Είναι ασφαλείς και ελεγμένοι.
Ως προς το κέντρο βάρους, επειδή η μηχανή που θα τοποθετήσεις είναι σχετικά βαριά, σε σχέση με αυτή που προτείνει ο κατασκευαστής, κατά πάσα πιθανότητα θα σου παρουσιαστούν τα εξής δύο φαινόμενα:
1ον Το αεροπλάνο θα γίνει επιθυμητά ελαφρώς μπροστόβαρο.
2ον Ενδέχεται το βάρος της εξάτμισης να βαραίνει το αεροπλάνο δίνοντας του μια ελαφριά κλίση προς την πλευρά της. Αν συμβεί αυτό, η προσθήκη ενός μικρού βάρους στο φτερό, είναι μία λύση. Προσωπικά, το αντιμετώπισα με αυτόν τον τρόπο.
Καλή τύχη.
"Νομίζω ότι η καλύτερη και πιο πρακτική τακτική απο πλευράς ευκολίας αλλά και ασφάλειας, είναι η αρχική στήριξη της μηχανής πάνω στη βάση.
Ακολούθως με βάση και μηχανή ακουμπάμε το firewall και παίρνουμε μέτρα ρυθμίζοντας σωστά τις αποστάσεις. Βιδώνουμε τη βάση χρησιμοποιώντας ξυλόβιδες, τις οποίες πρώτα αν -θέλουμε- τις ποτίζουμε με κυανοακρυλική κόλλα. Δυνατότητα να χρησιμοποιήσουμε βίδες και παξιμάδια, δεν υπάρχει".
Οι μεντεσέδες mylar δε χρειάζονται αντικατάσταση. Είναι ασφαλείς και ελεγμένοι.
Ως προς το κέντρο βάρους, επειδή η μηχανή που θα τοποθετήσεις είναι σχετικά βαριά, σε σχέση με αυτή που προτείνει ο κατασκευαστής, κατά πάσα πιθανότητα θα σου παρουσιαστούν τα εξής δύο φαινόμενα:
1ον Το αεροπλάνο θα γίνει επιθυμητά ελαφρώς μπροστόβαρο.
2ον Ενδέχεται το βάρος της εξάτμισης να βαραίνει το αεροπλάνο δίνοντας του μια ελαφριά κλίση προς την πλευρά της. Αν συμβεί αυτό, η προσθήκη ενός μικρού βάρους στο φτερό, είναι μία λύση. Προσωπικά, το αντιμετώπισα με αυτόν τον τρόπο.
Καλή τύχη.
Απάντηση: Super Spοrtster 40
Ευχαριστω πολυ για την αμεση απαντηση οντως εχτες εγινε το το ζυγισμα και ειναι ελαφρως μπροστοβαρο και εχει μια κλιση προς την πλευρα τις εξατμισης οπως πολυ σωστα ανεφερες ποιο πανω
Απάντηση: Super Spοrtster 40
Διαβαζω για αυτο το μοντελο το οποιο εχω και εγω σε 60αρι.Θα ηθελα να πω πως για την στηριξη της μηχανης ,που οντως ειναι δυσκολη ,υπαρχει τροπος για να βιδωθει με βιδες και παξιμαδι ασφαλειας.Οποιος θελει του λεω !!
Αγγελος Κοντοσκιδης
Αγγελος Κοντοσκιδης
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Super Spοrtster 40
Άγγελε...
Στο Super Sportster 40, τα πράγματα είναι από πολύ δύσκολα, έως απίθανα. Δε νομίζω ότι αξίζει ο κόπος και η ταλαιπωρία της προσπάθειας. Θυμάμαι, με κούρασε πολύ.
Τώρα, για όσους έχουν πείσμα, και επιμονή, ενδεχομένως να μπορεί να γίνει κάτι, ας μην είμαι απόλυτος.
Σημειώνω πάντως ότι χέρι εκεί μέσα δε χωράει επουδενί. Εργαλείο; Πανδύσκολο.
Το δικό σου μοντέλο είναι το 60άρι και προφανώς έχει μεγαλύτερη άνεση για να το δουλέψει κάποιος.
Μην ξεχνάμε επίσης, ότι το δικό σου είναι χτιστό, πράγμα που σημαίνει ότι αν προνοήσεις, μπορείς να λύσεις αρκετές από τις δυσκολίες.
Έτσι και αλλιώς πάντως, έχει ενδιαφέρον να μάθουμε τον τρόπο που στηρίζεις τη βάση, ανεξαρτήτως "έγγραφης δήλωσης ενδιαφέροντος". !@/-=}{{
Να είσαι καλά.
Στο Super Sportster 40, τα πράγματα είναι από πολύ δύσκολα, έως απίθανα. Δε νομίζω ότι αξίζει ο κόπος και η ταλαιπωρία της προσπάθειας. Θυμάμαι, με κούρασε πολύ.
Τώρα, για όσους έχουν πείσμα, και επιμονή, ενδεχομένως να μπορεί να γίνει κάτι, ας μην είμαι απόλυτος.
Σημειώνω πάντως ότι χέρι εκεί μέσα δε χωράει επουδενί. Εργαλείο; Πανδύσκολο.
Το δικό σου μοντέλο είναι το 60άρι και προφανώς έχει μεγαλύτερη άνεση για να το δουλέψει κάποιος.
Μην ξεχνάμε επίσης, ότι το δικό σου είναι χτιστό, πράγμα που σημαίνει ότι αν προνοήσεις, μπορείς να λύσεις αρκετές από τις δυσκολίες.
Έτσι και αλλιώς πάντως, έχει ενδιαφέρον να μάθουμε τον τρόπο που στηρίζεις τη βάση, ανεξαρτήτως "έγγραφης δήλωσης ενδιαφέροντος". !@/-=}{{
Να είσαι καλά.
Απάντηση: Super Spοrtster 40
Στην δικια μου περιπτωση παντως μπηκε βιδωθηκε η βαση του κινητηρα πανω στο firewall με τις βιδες του κιτ και τα παξιμαδια που πιανουν πανω στο ξυλο του firewall
μετα βιδωθηκε η μηχανη πανω στην βαση με τις βιδες παλι του κιτ χωρις τα παξιμαδια βεβαια ηταν λιγο δυσκολο να βιδωθει γιατι η αλενοβιδες που εχει το κιτ ειναι σε ιντσες και δεν βρισκεις αλεν.Εαν καποιος εχει καποιο μαγαζι που να εχει μακρια αλεν σε ιντσες ας μας το πει
μετα βιδωθηκε η μηχανη πανω στην βαση με τις βιδες παλι του κιτ χωρις τα παξιμαδια βεβαια ηταν λιγο δυσκολο να βιδωθει γιατι η αλενοβιδες που εχει το κιτ ειναι σε ιντσες και δεν βρισκεις αλεν.Εαν καποιος εχει καποιο μαγαζι που να εχει μακρια αλεν σε ιντσες ας μας το πει