Σελίδα 8 από 16

Απάντηση: Easy Glider - Εκπαιδευτικό ηλεκτρο-ανεμόπτερο

Δημοσιεύτηκε: Δευ Φεβ 08, 2010 11:53 am
από vhal
vhal έγραψε: ...

ΥΓ: Τελικά είναι Ο έλικας ή Η έλικα (αν κάποιος έχει πρόχειρο τον "Μπαμπινιώτη" ας ρίξει μια γρήγορη ματιά...)


Επειδή δεν έχω "Μπαμπινιώτη" πρόχειρο έψαξα στο net και βρήκα το πολύ ενδιαφέρον site "ΠΥΛΗ για την Ελληνική γλώσσα"


Σύμφωνα με αυτό είναι σωστοί και οι δύο τύποι (εδώ
)

Βαγγέλης

ΥΓ: Ας κάνει κάποιος συντονιστής και μια μεταφορά σε νέο θέμα γιατί ξεφύγαμε...

Απάντηση: Easy Glider - Εκπαιδευτικό ηλεκτρο-ανεμόπτερο

Δημοσιεύτηκε: Δευ Φεβ 08, 2010 1:31 pm
από King Kostas
vhal έγραψε: Επειδή δεν έχω "Μπαμπινιώτη" πρόχειρο έψαξα στο net και βρήκα το πολύ ενδιαφέρον site "ΠΥΛΗ για την Ελληνική γλώσσα"


Σύμφωνα με αυτό είναι σωστοί και οι δύο τύποι (εδώ
)

Βαγγέλης

ΥΓ: Ας κάνει κάποιος συντονιστής και μια μεταφορά σε νέο θέμα γιατί ξεφύγαμε...


+1

Πάει το easy glider.....το φάγαμε.

Η ώρα της Πεντέλης πάντως είναι κοντά για μένα. Βρήκα μόντα και έκανα το Easy Glider Electric από speed 400 σε outrunner brushless....αρκετή δουλειά και δεν αξίζει! Δεν αξίζει τον κόπο γιατί μπορεί τοποθετώντας (scratch build) από το μηδέν το firewall για να κάτσει η βάση του outrunner να χάσεις πολύ εύκολα τη μοίρα ροπής και στρέψης του μοτέρ και όταν ανοίγεις το throttle να πηγαίνεις αλλού για αλλού ή καλύτερα…..ALU Fun Park. Όποιος θέλει κάτι τέτοιο να πάει να πάρει κατευθείαν το Easy Glider Pro που έχει έτυμη την βάση…….και άντε για.

Βλέπετε οι κακίες συνήθειες του «τρόμπα» μοντελιστή δε ξέχνιουνται!!!!

Πρακτικά ένα balancer θέλω για τον φορτιστή μου (Triton 1) για να φορτίσω με ασφάλεια τη Li-Po

Πλάκα πλάκα το easy glider με το παρακάτω setup:

Μπαταρία: Li-Po 2s/1p 1200mAh στα 20C 90gr
Servo: 2e Himax 55s + 2e Avox 100gr
Drive: Spinner+Prop+Motor+Esc+Rx 160gr
Body: Wings+Frame+Stab+Vertical 530gr
Glue: CA 30gr

Μου βγήκε σε συνολικό βάρος στα 910gr.

Τώρα παίζω με την μπαταρία για να δω που θα ζυγίσει η «******ά»!!!

Πλέον μόνο η πλαγιά μπορεί μας πει αν το έφτιαξα καλά ή όχι. Άντε και καλά 40ντα!!!

Απάντηση: Easy Glider - Εκπαιδευτικό ηλεκτρο-ανεμόπτερο

Δημοσιεύτηκε: Δευ Φεβ 08, 2010 4:51 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Dr.KC έγραψε: +1

Πάει το easy glider.....το φάγαμε.

Η ώρα της Πεντέλης πάντως είναι κοντά για μένα. Βρήκα μόντα και έκανα το Easy Glider Electric από speed 400 σε outrunner brushless....αρκετή δουλειά και δεν αξίζει! Δεν αξίζει τον κόπο γιατί μπορεί τοποθετώντας (scratchbuild) από το μηδέν το firewallγια να κάτσει η βάση του outrunnerνα χάσεις πολύ εύκολα τη μοίρα ροπής και στρέψης του μοτέρ και όταν ανοίγεις το throttleνα πηγαίνεις αλλού για αλλού ή καλύτερα…..ALUFunPark. Όποιος θέλει κάτι τέτοιο να πάει να πάρει κατευθείαν το EasyGliderProπου έχει έτυμη την βάση…….και άντε για.

Πίστεψε με Κώστα ότι στο ανεμόπτερο η θέση του μοτέρ λίγη σημασία έχει
Στο δικό μου μετά την πτώση που είχε................. έχει πάρει κάργα …….και θα σου πω πως δε καταλαβαίνεις την διαφορά………..

Απάντηση: Easy Glider - Εκπαιδευτικό ηλεκτρο-ανεμόπτερο

Δημοσιεύτηκε: Δευ Φεβ 08, 2010 5:51 pm
από King Kostas
Το καταλαβαίνω.

Απλά μιας και είναι η πρώτη μου με Α/Π είπα να το κάνω δραματικό.

Θα πέσει πολύ γέλιο.

Απάντηση: Easy Glider - Εκπαιδευτικό ηλεκτρο-ανεμόπτερο

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 29, 2010 12:43 am
από King Kostas
Η πρώτη πτήση έγινε. (3 μποφόρ, πλαγιά, Βόρια Ελλάδα)

Μάλλον, δε το λες και πτήση…..χαροπάλεμα μάλλον του πάει καλύτερα.

Το θέμα είναι ότι όλα πήγαν τόσο χάλια που δεν κατάλαβα τι από όλα μπορεί και να έφταιγε.

Βασικά το μοντέλο ζύγισε μια χαρά στα 7cm με μια ελαφριά κλίση 5 μοιρών εμπρός. Τα φτερά είναι παράλληλα με το horizontal, το fin καθετότατο, το μοτέρ έκατσε καλά, οι κινήσεις όσο λέει η multiplex, η μπαταρία έκατσε στο bay της μια χαρά, έβαλα και σκρατσάκια για να μη πάει πουθενά….όλα φάνηκαν μια χαρά.

Έκανα το απαιτούμενο τεστ των πηδαλίων και off-you-go.

Ρε παιδιά, τι πανωλεθρία ήταν αυτή. Καταρχάς το μοντέλο έστριβε με δυσκολία και έβαζε τη ουρά κάτω. Οι στροφές όλες ήταν με ουρά κάτω και stallαριστές. Μετά άρχισε τα δελφινίσματα…..και μετά ο όλεθρος. Μετά την τέταρτη στούκα τα παράτησα…..έμεινα και από spiner…..χε χε χε!!!....δηλαδή έγινε λίγο κώλος και η βάση του μοτέρ....αλλά να είναι καλά το elapor!!!!

Το υπόλοιπο μοντέλο απλά άσπαστο…μιλάμε μαντέμι.

Λοιπόν, το συμμάζεψα, το ξαναζύγισα και πάλι μου βγαίνει 5 μοίρες μπροστόβαρο.

Να πάω να το πετάξω ή να το πετάξω στα σκουπίδια…..μου την έχει σπάσει.

Πετάω χρόνια, αλλά αυτή την ξενέρα δε τη έχω ξαναπάθει.

Απάντηση: Easy Glider - Εκπαιδευτικό ηλεκτρο-ανεμόπτερο

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 29, 2010 1:19 am
από vhal
Να κάνω μια "χαζή ερώτηση"?
Το ζύγισμα το έκανες με το μοντέλο έτοιμο για πτήση? Δηλαδή με τη μπαταρία στη θέση της?

Απάντηση: Easy Glider - Εκπαιδευτικό ηλεκτρο-ανεμόπτερο

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 29, 2010 8:59 am
από Mogolos
Η συμπεριφορά που περιγράφεις μοιαζει να ειναι ενος ΠΙΣΩΒΑΡΟΥ σκάφους.
1. Βαλε πιο μπροστα την μπαταρία, ή βαλε βαρακι.
2. Εαν δεν το εχεις κάνει ακόμα, "Μεγαλωσε" το rader σου.

Απάντηση: Easy Glider - Εκπαιδευτικό ηλεκτρο-ανεμόπτερο

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 29, 2010 9:52 am
από vhal
Κι εγώ αυτό νομίζω Γιάννη, αλλά λέει ότι το έχει ζυγίσει το μοντέλο στα 70mm (ή λίγο πιο μπροστά). Εκτός αν το έχει ζυγίσει λάθος (ας πούμε χωρίς την μπαταρία ...)

Αν το ζυγίσει σωστά, το μοντέλο πετάει μόνο του. Τη μετατροπή του rudder δεν τη χρειάζεται για να πετάξει σωστά - μην τον "μπριζώνεις" τον άνθρωπο. Ας την αφήσει για αργότερα όταν θα ξέρει και για ποιο λόγο να την κάνει.

Απάντηση: Easy Glider - Εκπαιδευτικό ηλεκτρο-ανεμόπτερο

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 29, 2010 11:38 am
από Αντώνης Κριτζάς
Όταν πρωτοπέταξα το easy glider ήμουν άπειρος και ατριμάριστος Το μοντέλο μου έκανε όλα τα χατίρια και συγχωρούσε όλα τα λάθη μου
Το μεγαλύτερο από όλα είναι ότι το στολάριζα στην προσπάθεια να πάει υπερβολικά αργά όταν ανεμοπτέριζε Το σίγουρο είναι ότι αν όλα αυτά στα κάνει με μοτέρ τότε έκανες λάθος ζύγισμα Με το κατάλληλο ζύγισμα (σχεδόν ουδέτερο) και λίγο down το μοντέλο σε νορμάλ συνθήκες είναι άψογο
Προσπάθησε πάλι αλλα μη το κάνεις μπροστόβαρο

Απάντηση: Easy Glider - Εκπαιδευτικό ηλεκτρο-ανεμόπτερο

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 29, 2010 9:01 pm
από King Kostas
vhal έγραψε: Να κάνω μια "χαζή ερώτηση"?
Το ζύγισμα το έκανες με το μοντέλο έτοιμο για πτήση? Δηλαδή με τη μπαταρία στη θέση της?


Δεν υπάρχουν χαζές ερωτήσεις στην αεροπορία. Καλά κάνεις και το ρωτάς.

Το μοντέλο ζυγίστηκε έτυμο για πτήση, spinner+prop, lipo pack, canopy…και τις προσευχές μου!!!! Η ζύγιση έγινε με το CG Balancer της Great Planes, το οποίο και δεν με έχει πουλήσει ποτέ από το 2002.

Το CG στα 7cm από το leading edge (LE) και 0,5cm από το wing root

Σίγουρα κάπου θα είχα κάνει ******ά.



To ανεμόπτερο επισκευάστηκε πλήρως εχθές το βράδυ…σαν καινούριο…λέμε τώρα!!!

Το μοντέλο μαζί με την μπαταρία μετά την επισκευή βγήκε 700gr H LiPo βγαίνει στα 70gr και το out runner που έβαλα φτάνει μόλις τα 70gr….οπότε τo σκάφος, με κόλλες, servo, καλώδια, horns, RΧ, ESC και spinner+prop βγήκε κάπου στα 560-570gr…not BAD!!!

Το αεροπλάνο ζύγισε στα 7cm με τα πάντα όλα μέσα. Η πλάκα είναι ότι αρχίζει από neutral position και σιγά σιγά αρχίζει και ρίχνει τη μύτη. Η πλάκα είναι ότι η μπαταρία δεν μπορεί να πάει πιο πίσω. Anyway.

Θα πάω για πτήση στο Ελληνικό (τώρα με το Σαλόνι ΜΟΤΟ είναι ανοιχτά) και θα σας ενημερώσω.

Αν αργήσω…να φάτε!!!

Απάντηση: Easy Glider - Εκπαιδευτικό ηλεκτρο-ανεμόπτερο

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 29, 2010 9:28 pm
από xristos
εδω αλλος ενας...............ομοιοπαθων........

http://www.youtube.com/watch?v=K5FlAxVfY7A


στο 1. 07 ξεκινα την απογειωση............

ουτε αυτος καταλαβε γιατι εγιναν ολα αυτα.....

Απάντηση: Easy Glider - Εκπαιδευτικό ηλεκτρο-ανεμόπτερο

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 29, 2010 10:10 pm
από Αντώνης Κριτζάς
απορώ πώς κάποιος έκανε αυτό το κόσμημα και δεν κατάφερε να το ζυγίσει σωστά!!!!!!!!!!

Απάντηση: Easy Glider - Εκπαιδευτικό ηλεκτρο-ανεμόπτερο

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 01, 2010 1:11 am
από King Kostas
xristos έγραψε:
ουτε αυτος καταλαβε γιατι εγιναν ολα αυτα.....


Σε αυτή την περίπτωση δεν έχουμε μόνο ένα καθαρά πισώβαρο μοντέλο.

Ίσως σε αυτή την περίπτωση να υπάρχουν και κατασκευαστικά λάθη. Το λέω γιατί το μοντέλο δεν σήκωσε ποτέ την ουρά κατά την τροχοδρόμηση…απλά ξεκόλλησε απότομα.

Μου έχει τύχει αντίστοιχη κατάσταση με Cessna 172 της Flair, όπου η θέση που μου έδινε για την τοποθέτηση του κινητήρα ήταν υπερβολικά κοντά στο firewall και με λάθος γωνίες από κατασκευής….το μοντέλο δεν κατάφερα να το πετάξω ποτέ σωστά ότι και αν προσπάθησα. Το πρόβλημα λύθηκε με την αφαίρεση 2 μοιρών προσβολής από το φτερό, 4 μοίρες up και 3 μοίρες right στη βάση του μοτέρ και τοποθέτηση 1.5cm πιο έξω του μοτέρ σε σχέση με την αρχική τοποθέτηση. Η πλάκα είναι ότι το μοντέλο ζύγιζε καλά και πριν αλλά και μετά τις αλλαγές.

Θεωρώ ότι η συμπεριφορά του μοντέλου στο video έχει να κάνει με πολλά αλυσιδωτά προβλήματα. Ο κύριος δε μου φαίνεται για αρχάριος ή άσχετος.

Πίσω στα δικά μας τώρα.

Το easy glider πέταξε σήμερα στο ελληνικό με 5 μποφοράκια. Χρειάστηκε λίγο trim down και ελάχιστα αριστερά στα ailerons. To μοτέρ απλά δε χρειάστηκε. Με το που το έδιωξα από το χέρι μου φούσκωσε καμιά 10αριά μέτρα λόγω αέρα και το γύρισα με ουρά για γκάζια. Στα καπάκια πήρε άλλα 5 μέτρα και έπαιξα για κανένα 15αλεπτο.

Η προσγείωση σχεδόν stallαριστή και εύκολη.

Μετά δοκίμασα και το μοτέρ. Λοιπόν, στα 5 μποφόρ το power setup μου:

Motor: Brushless Outrunner 450w / 1500kv
Prop: 9x5
Speed Control: ESC-20
Battery: Li-Po 2S/1P 1250mAh / 20C

απλά δεν κάνει τίποτα!!! Σε αυτά τα μποφόρ θέλεις πιο πολύ δύναμη. Θεωρώ ότι θα είναι ΟΚ στα 3 μποφοράκια με κανένα δυναμικό ή θερμικό…διαφορετικά κλάφτα.

Σε γενικές γραμμές έβγαλα 5 πτήσεις των 15 με 20 λεπτών.

Το μοντέλο θέλει extra rudder area, το elevator δεν κάνει πολλά, και σίγουρα θέλει κανένα 250άρι γραμμάρια για να έχει μπάσιμο και πορεία μέσα στο wind stream. Το υλικό είναι απλά τρομερό. Το μοντέλο τρώει φάπες από τον αέρα, παραμορφώνει και μαζεύει μόνο του….κυριολεκτικά για κουλούς.

Fun Factor: Δυστυχώς δε με ενθουσίασε. Είναι ένα καλό και τίμιο εκπαιδευτικό που συγχωράει λάθη…..αυτό είναι βέβαια που το κάνει και τόσο αγαπητό…μέχρι εκέι όμως.

Σε γενικές γραμμές, είναι ένα πολύ καλό πρώτο ανεμόπτερο…το οποίο θα το έχω μαζί μου στις διακοπές και όπου πάω.

Ήδη άρχισα την έρευνα για μεγαλύτερο και πιο scale. Θα ήθελα την άποψη σας.

Απάντηση: Easy Glider - Εκπαιδευτικό ηλεκτρο-ανεμόπτερο

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 23, 2010 10:23 pm
από King Kostas
Dr.KC έγραψε:

....Fun Factor: Δυστυχώς δε με ενθουσίασε. Είναι ένα καλό και τίμιο εκπαιδευτικό που συγχωράει λάθη…..αυτό είναι βέβαια που το κάνει και τόσο αγαπητό…μέχρι εκέι όμως....



Let's refraze!!!

Τι να λέμε τώρα. Λοιπόν, έλιωσα στη πτήση με το Easy Glider….και με γεμάτο στομάχι….ο Father έφτιαξε τα καλύτερα παιδάκια ever.

Το πεδίο ήταν σε πλαγιά (350μ από την θάλασσα) με καθαρό 5αρι πρόσωπο στη πλαγιά. Έβαλα και την δεύτερη μπαταρία για extra 80γρ. ΠΟΛΕΜΟΣ…δε λέω τίποτε άλλο. Για πρωτάρα σε πλαγιά τα πήγα καλά.

Μετά από δύο στούκες “all the money”από απροσεξία μου, την πρώτη ράγισε ελαφριά το αριστερό φτερό και την δεύτερη ράγισε και η άτρακτος λίγο πριν το οριζόντιο. Η λύση δόθηκε με cyan acrylic 5’, επιταχυντή και οδοντογλυφίδες…on the field μάγκες. To Elapor είναι απλά φανταστικό σαν υλικό……θεωρώ ότι το Easy Glider είναι «μακράν» το καλύτερο πρώτο ανεμόπτερο.

Το Easy Glider παρά τις 2 στούκες πέταξε για πλάκα. Σύνολο πτήσης 87 λεπτά….ΞΕΠΑΤΩΘΗΚΑ όπως θα έλεγε και ο Τ. Σαμαράς,

Όσοι δεν έχουν πετάξει πλαγιά απλά ΧΑΝΟΥΝ και ευχαριστώ τους φίλους εδώ μέσα που με προέτρεψαν (ελπίζω την άλλη φορά να καταφέρω να έρθω Πεντέλη).

…..ααα και με την ευκαιρία να τονίσω ότι αν φυσάει τα πράματα γίνονται πολύ ζόρικα!!!!

Απάντηση: Easy Glider - Εκπαιδευτικό ηλεκτρο-ανεμόπτερο

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιούλ 12, 2010 11:31 am
από King Kostas
Άλλο ένα ανεμοπορικό ΣΚ έλαβε τέλος.

Πολύ και καλή πτήση.

Το Σαββάτο με καθαρό Βοριά στα 3-4 μποφόρ. Σύνολο πτήσης 2:37…..έλιωσα. (2 μπαταρίες 2S/1200mAh/20C….βέβαια το μοτέρ δε δούλεψε πάνω από 10 λεπτά στο σύνολο)

Την Κυριακή πέταξα το πρωί με ΝΔ 3-4 μποφόρ. Σύνολο πτήσης 1:22…..άλλο ξεπάτωμα.

Κυριακή απόγευμα Α 3 μποφόρ…..ο καιρός τρελάθηκε. Σύνολο πτήσης 0:38…..τι να πω….γέμισα.

Στο Easy Glider έβαλα μόνιμο βάρος 85gr πίσω από το μοτέρ (κόλλησα μακριά βίδα και της βίδωσα και 5 παξιμάδια…μπόμπα), άλλαξα και προπέλα από 9/5 σε 8/7 (τεράστια διαφορά και στην άνοδο, και στην κατανάλωση αλλά και στην σταθερότητα στο άνοιξε κλείσε) και πλέον το ανεμόπτερο έχει γίνει τούμπανο……..όλο το ΣΚ κύλησε αγρατσούνιστω…..ή τουλάχιστον χωρίς την ανάγκη για CA….μιας και οι θάμνοι πάντα χαράσσουν το υλικό και κάνουν και αρκετά βαθουλώματα.

Ένα μικρό θεματική ωστόσο θα ήθελα να αναφέρω και ελπίζω οι κατέχοντες του ανεμοπτέρου να μου απαντήσουν.

Θα μπορούσα να βρω τρόπο ώστε το Easy Glider να κατεβαίνει πιο αργά ή πιο στρωτά όταν έχουμε πάνω από 3 μποφοράκια;

Το λέω γιατί όλες οι προσγειώσεις ήταν του στιλ, έρχομαι από μακριά και ανοιχτά, προσεγγίζω την πλαγιά, μόλις περάσω το σκαλί της πλαγιάς χαροπαλεύω, ρίχνω φτερό μπαίνοντας στον αέρα και «σώζω» τελευταία στιγμή ακουμπώντας…και κάνοντας και καμιά τούμπα…….μιλάμε μασίφ το elapor.

θα ήθελα να έχω λίγο πιο καλό έλεγχο στην τελική φάση……μήπως ζητώ πολλά από το Easy Glider……ή άμα βάλω κανένα flapή spoilerνα σωθεί το πράμα;…έχει κάνει κανένας μουρλός καμιά τέτοια μόντα;