Σαν σήμερα....

Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Σαν σήμερα....

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

Ακόμη και αυτός που βρίσκεται "επί σκοπόν" με το χαμόγελο στα χείλη είναι >:(
Ήταν τόσο ικανοποιημένοι από το θεάρεστο έργο τους που τραβούσαν φωτογραφίες

http://www.youtube.com/watch?v=uEJB8Q2pzAM


Αν δεν έκαναν μακακίες οι Εγγλέζοι στο Μάλεμε ακόμα θα προσπαθούσαν οι Γερμανοί
Αν είχαν καταστρέψει τους διαδρόμους δεν θα κατάφερναν τιποτα οι αλεξιπτωτιστές από μόνοι τους Ηταν δε τόσο διαλυμένοι από την αντίσταση των "αφοπλισμένων" Κρητικών _Β_Ο που δεν τολμούσαν να καταλάβουν το αεροδρόμιο που επι 24 ωρες είχαν εγκαταλείψει οι λιγοστοί Νεοζηλανδοί που το προστάτευαν με ελαφρά όπλα Εχει πολύ ενδιαφέρον μία μελέτη για την μάχη της Κρήτης Τεράστια προσφορά αίματος και από τις δύο πλευρές για ένα στρατηγικό σημείο το οποίο μάλιστα δεν αξιοποιήθηκε όσο η Μάλτα η οποία κράτησε και πολύ περισσότερο
Φανταστείτε τι θα γινόταν αν δεν είχε γίνει ο αφοπλισμός της Κρήτης (από τον Μεταξά με τον φόβο της επανάστασης εναντίον του η αν είχε επιτρέψει την επιστροφή των Κρητών μαχητών από το μέτωπο)
Άβαταρ μέλους
sukhoi.su29
Δημοσιεύσεις: 3471
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
Τοποθεσία: Μαραθώνας

Δημοσίευση από sukhoi.su29 »

Η Μάχη της Κρήτης - μέρος Γ' - Κάντανος .

Στις 3 Ιούνη 1941 οι Ναζί καίνε και ισοπεδώνουν την Κάντανο.

Άφησαν τρεις επιγραφές , μοναδικά ιστορικά μνημεία κτηνωδίας , ανθρώπινης διαστροφής και θράσους σε όλη την Ευρώπη.




".....Τις 2 πινακίδες – επιγραφές , τοποθέτησαν οι Ναζί στις εισόδους της Καντάνου από Χανιά και Παλαιόχωρα.
Την 3η που είναι από μάρμαρο την έφεραν το 1943 προοριζόμενη για το μνημείο που θα κατασκεύαζαν ....

Η 1η : “Δια την κτηνώδη δολοφονίαν Γερμανών αλεξιπτωτιστών, αλπινιστών και του μηχανικού από άνδρας , γυναίκας και παιδιά και παπάδες μαζύ και διότι ετόλμησαν να αντισταθούν κατά του μεγάλου Ράιχ κατεστράφη την 3-6-1941 η Κάνδανος εκ θεμελίων , διά να μην επαναοικοδομηθεί πλέον ποτέ”

Η 2η : “ως αντίποινων των από οπλισμένων πολιτών ανδρών και γυναικών εκ των όπισθεν δολοφονηθέντων Γερμανών στρατιοτόν κατεστράφη η Κάνδανος ”

Η 3η : “ Εδώ υπήρχε η κάνδανος κατεστράφη προς εξιλασμόν της δολοφονίας 25 Γερμανών στρατιωτικών”

Παρατηρήσεις:
1) Η ορθογραφία των επιγραφών – πλακών .

2) Οι Ναζί χαρακτηρίζουν δολοφόνους αυτούς που αμυνόμενοι υπερασπίζονται την πατρίδα τους

Για την διαρκή παρουσία της Καντάνου και των κατοίκων της στην ιστορία όλων των εποχών πολλές μεγάλες πόλεις της Ελλάδας έχουν δώσει το όνομα της σε δρόμους πολλά ριζίτικα τραγούδια αναφέρονται στους αγώνες των κατοίκων της για ελευθερία, πολλοί ζωγράφοι, χαράκτες και συγγραφείς έχουν ο καθένας με τον τρόπο του αποθανατίσει την παρουσία αυτή.

Το πολεμικό ναυτικό είχε μέχρι το 1963 στην δύναμη του , το Κάντανος Α/Β 587.."



πηγή: http://www.kantanouselinou.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=207%3Akantanos&catid=52%3Aoikismoi&lang=el
Συνημμένα
5.jpg
5.jpg (116.27 KiB) Προβλήθηκε 258 φορές
4.jpg
4.jpg (145.1 KiB) Προβλήθηκε 258 φορές
3.jpg
3.jpg (181.25 KiB) Προβλήθηκε 258 φορές
1.jpg
1.jpg (99.92 KiB) Προβλήθηκε 258 φορές
2.jpg
2.jpg (54.9 KiB) Προβλήθηκε 258 φορές
Άβαταρ μέλους
sukhoi.su29
Δημοσιεύσεις: 3471
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
Τοποθεσία: Μαραθώνας

.

Δημοσίευση από sukhoi.su29 »

...στις 19 Ιουνίου του 240 π.χ. ο Ερατοσθένης (Κυρήνη 276 π.Χ. – Αλεξάνδρεια 194 π.Χ.) υπολογίζει την περίμετρο της Γής.

Ήταν μαθηματικός, γεωγράφος, αστρονόμος, γεωδαίτης, ιστορικός και φιλόλογος.
Ο τρόπος που χρησιμοποίησε ήταν πραγματικά ευφυέστατος.

Έχοντας πρόσβαση στα επιστημονικά χειρόγραφα της βιβλιοθήκης της Αλεξάνδρειας , καθώς και απο τα λεγόμενα των εντόπιων κατοίκων , απέκτησε την γνώση ότι στη Συήνη (σημερινό Ασσουάν) ο ήλιος κατά το μεσημέρι του θερινού ηλιοστασίου ρίχνει τις ακτίνες του κάθετα και φωτίζει τον πυθμένα των πηγαδιών . ( πλευρικώς δε των πηγαδιών δεν εσχηματίζετο καμμία σκιά επί του εδάφους ).
Όντας οπαδός της θεωρίας της σφαιρικότητας της Γής , συμπέρανε επομένως πως η νοητή προέκταση της κάθετα προσπιπτόμενης ακτίνας του ηλίου θα έτεμνε το κέντρο της Γής. (βλ. κάτωθι σχήμα)

Ταυτογχρόνως στην Αλεξάνδρεια ,οι προσπιπτόμενες ακτίνες του ηλίου εσχημάτιζαν γωνία 7,2 μοιρών σε σχέση με την κάθετο που διαπερνά το συγκεκριμένο γεωγραφικό σημείο , γεγονός το οποίο επαλήθευσε ,καρφώνοντας μια ράβδο στο έδαφος , και μετρώντας το μήκος της σκιάς που εσχηματίζετο . Εκ της τριγωνομετρίας ,έχουμε ημφ=(απέναντι κάθετος /προσκείμενη ) δηλαδή ημφ = (μήκος σκιάς / μήκος ράβδου) .
Η γωνία αυτή αποτελεί το 1/50 της περιφέρειας του κύκλου.
(360/7,2) .

Στην συνέχεια , χαράσσοντας την νοητή ευθεία που ενώνει το σημείο της ράβδου στην Αλέξάνδρεια με το κέντρο της γής ,και λαμβάνοντας υπόψιν την παραλληλότητα των ηλιακών ακτίνων , εκ του γεγονότος ότι οι εντός εναλλάξ γωνίες είναι ίσες , συμπέρανε ότι η γωνία μεταξύ της νοητής ευθείας της ράβδου της Αλεξάνδρειας και της νοητής ευθείας της ηλιακής ακτίνας στο Ασσουάν -στο σημείο τομής τους στο κέντρο της Γής - θα ήταν και αυτή 7,2 μοίρες .
Αν μπορούσε λοιπόν να μετρήσει τη απόσταση ,S , μεταξύ Αλεξάνδρειας και Ασσουάν , τότε η περίμετρος της γής θα ήταν κατά αντιστοιχία , S x 50.

Ο Ερατοσθένης μέτρησε λοιπόν την απόσταση σε 5040 "Στάδια" και επακολούθως περιφέρεια της Γης σε 252.000 "Στάδια".



*έχει τεθεί στο παρελθόν το ερώτημα για το ποιο είδος σταδίου χρησιμοποίησε.Αν χρησιμοποίησε το αττικό στάδιο (184,98 m), τότε υπολόγισε την περιφέρεια σε 46.615 Km.Αν χρησιμοποίησε το οδοιπορικό στάδιο (157,50 m), τότε την υπολόγισε σε 39.690 Km , ακριβέστατος υπολογισμός δεδομένου ότι το πραγματικό μέγεθος είναι 40.007 Km.

Σε κάθε περίπτωση ο μαθηματικός τρόπος σκέψης του και η μεθοδολογία του ήταν πράγματι αξιοθαύμαστη.
Συνημμένα
eratosthenes_kyrenaios.jpg
eratosthenes_kyrenaios.jpg (36.42 KiB) Προβλήθηκε 258 φορές
Eratosthenes_measurement.jpg
Eratosthenes_measurement.jpg (40.55 KiB) Προβλήθηκε 258 φορές
Άβαταρ μέλους
sukhoi.su29
Δημοσιεύσεις: 3471
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
Τοποθεσία: Μαραθώνας

.

Δημοσίευση από sukhoi.su29 »

...Στις 24 Ιουνίου του 1930 ο Lawrence A. Hyland (του Εργαστηρίου Ναυτικής Έρευνας των Η.Π.Α. ) εντοπίζει για πρωτη φορά με ραντάρ το ίχνος ενός αεροσκάφους .

RA.D.A.R.
RA.dio D.etection A.nd R.anging


Σύντομο Ιστορικό.

Στην Ιστορία του Β'.Π.Π. μνημονεύεται συχνά η πρώτη μαζική και αποτελεσματική χρήση του ραντάρ απο τους Βρεττανούς , - ( η οποία τους έσωσε κυριολεκτικά απο τις επιθέσεις των γερμανικών αεροσκαφών της Luftwaffe δίνοντας τους την δυνατότητα να τα ανιχνεύουν έγκαιρα και να απογειώνουν τα δικά τους μαχητικά προκειμένου να τα αντιμετωπίσουν ) - με αποτέλεσμα , συχνά ,να χρεώνεται σε αυτούς η μελέτη και η κατασκευή του λεγόμενου Ραδιοεντοπιστή ,γνωστότερου αλλιώς με το διεθνές όνομα RA.D.A.R.που προέρχεται από σύντμηση των αγγλικών λέξεων "RΑdio Detection Αnd Ranging" και σημαίνει "ανίχνευση με ηλεκτρομαγνητικά κύματα και μέτρηση αποστάσεως".

Παρ 'ολα αυτά , θα μπορούσαμε να πούμε πως , κανένα κράτος , αλλά ούτε κάποιος μεμονωμένος ερευνητής , επιστήμονας ή μηχανικός , θα μπορούσε να διεκδικήσει την αποκλειστικότητα της εφεύρεσής του.
Θα πρέπει να δούμε το "ραντάρ" σαν μια συσσώρευση απο πολλές εξελίξεις και βελτιώσεις , στις οποίες πήραν μέρος επιστήμονες από πολλά κράτη με πολλές έρευνες .
Ας δούμε κάποιους σημαντικούς σταθμούς στην ανακάλυψη σημαντικών βασικών γνώσεων και σημαντικών εφευρέσεων που όλες αναμφίβολα στηρίζονται στην ανακάλυψη και την θεωρία διάδοσης των Ηλεκτρομαγνητικών Πεδίων .

1865 Ο Σκωτσέζος φυσικός James Clerk Maxwell παρουσιάζει την "Θεωρία του Ηλεκτρομαγνητικού Πεδίου" . Έχει αποδειχθεί ότι τα ηλεκτρικά και μαγνητικά πεδία ταξιδεύουν μέσα στο χώρο με τη μορφή κυμάτων, και με την ταχύτητα του φωτός.

1886 Ο Γερμανός φυσικός Heinrich Rudolf Hertz ανακάλυψε τα ηλεκτρομαγνητικά κύματα, καταδεικνύοντας και επαληθεύοντας έτσι τη θεωρία του Maxwell. Είναι γνωστό ότι έδωσε το όνομα του στην μονάδα μέτρησης της συχνότητας των Η/Μ κυμάτων.

1897 Ο Ιταλός εφευρέτης Guglielmo Marconi κατάφερε την πρώτη διαβίβαση σε μεγάλη απόσταση των ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων.

1900 Ο Nicola Tesla διατύπωσε την βασική για την λειτουργία του Ραντάρ θεωρία ότι η ανάκλαση των ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ανίχνευση κινούμενων μεταλλικών αντικειμένων.

1904 Ο Γερμανός μηχανικός Hülsmeyer εφευρίσκει το "telemobiloscope" για την παρακολούθηση της κυκλοφορίας αντικειμένων στο νερό σε κακές συνθήκες ορατότητας.
Αυτή είναι η πρώτη πρακτική εφαρμογή του ραντάρ.

1921 Η εφεύρεση του Magnetron από τον Αμερικανό φυσικό Άλμπερτ Wallace Hull .Magnetron είναι μια ταλαντώτρια διόδος λυχνία που παράγει ισχυρό Η/Μ πεδίο ,του οποίου η διάδοση και ανάκλαση στα πρός ανίχνευση αντικείμενα θα αποτελέσει την βάση κατασκευής του ραντάρ.

1922 Οι Αμερικανοί ηλεκτρολόγοι μηχανικοί Albert H. Taylor και Leo C. Young απο το Ναυτικό Ερευνητικό Εργαστήριο (ΗΠΑ) εντοπίζουν ένα ένα ξύλινο πλοίο .

1930 Ο Lawrence A. Hyland (επίσης του Εργαστηρίου Ναυτικής Έρευνας), εντοπίζει ένα αεροσκάφος για πρώτη φορά.

1931 Στη Βρετανία, η πρώτη γνωστή πρόταση για ένα σύστημα ραντάρ ήρθε από τους William AS Butement και ΡΕ Pollard, τον Ιανουάριο του 1931.

1933 Ο Rudolph Kühnhold παρουσίασε το λεγόμενο Funkmessgerät ένα πρωτότυπο το οποίο δούλευε με πομπό ισχύος περίπου 40 Watt. Από τις δοκιμές αυτές αναπτύχθηκε το Freya-ραντάρ (http://www.radartutorial.eu/19.kartei/karte851.de.html
) το οποίο άρχισε να παράγεται μαζικά από το 1938.

1935Ο Robert Watson-Watt διατυπώνει την θεωρία της δυαντότητας εντοπισμού αεροσκαφών σε μεγάλη απόσταση με χρήση ραδιοκυμάτων και έφτιαξε τα πρώτα σχέδια για την κατασκευή μιας συσκευής.
Ξεκινώντας οι Βρεττανοί εντατική έρευνα ,κατάφεραν μέχρι το 1939 να διαθέτουν μια αλυσίδα μυστικών σταθμών ραδιο-διόπτευσης (RDF) που απετέλεσαν όπως ήδη αναφέραμε τον καταλυτικό παράγοντα διάσωσης του Βρετανικού εδάφους απο τον αστραπιαίο πόλεμο του Χίτλερ ο οποίος μη έχοντας την δυνατότητα να την "χτυπήσει" με το πανίσχυρο πεζικό του, ήταν αναγκασμένος να προβεί πρώτα απο όλα σε αεροπορικές επιθέσεις προκειμένου να πλήξει σημαντικούς , καίριους , στρατηγικούς στόχους.

1936 Η ανάπτυξη του Klystron από τους τεχνικούς George F. Metcalf και William C. Hahn, της General Electric θα αποτελέσει πλέον το βασικό ηλεκτρονικό στοιχείο των ραντάρ σαν ταλαντώτριας λυχνίας .

1939 Δύο μηχανικοί από το Πανεπιστήμιο του Birmingham, οι John Turton Randall και Henry Albert Howard Boot κατασκεύασαν ένα μικρό αλλά ισχυρό ραντάρ με το οποίο εφοδίασαν τα βομβαρδιστικά B-17. Τώρα θα μπορούσαν να βρουν και να χτυπήσουν τα γερμανικά υποβρύχια κάτω απο δυσμενέις συνθήκες ορατότητας.

Περίπου 1.940 διαφορετικές συσκευές ραντάρ αναπτύχθηκαν στις ΗΠΑ, την Ρωσία, την Γερμανία, την Γαλλία και την Ιαπωνία....."



radartutorial
https://www.youtube.com/watch?v=bU_ABeCdWYs
Συνημμένα
img8511.jpg
img8511.jpg (47.94 KiB) Προβλήθηκε 258 φορές
333333.jpg
333333.jpg (84.79 KiB) Προβλήθηκε 258 φορές
22222.jpg
22222.jpg (74.07 KiB) Προβλήθηκε 258 φορές
11111.jpg
11111.jpg (60.76 KiB) Προβλήθηκε 258 φορές
Άβαταρ μέλους
sukhoi.su29
Δημοσιεύσεις: 3471
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
Τοποθεσία: Μαραθώνας

.

Δημοσίευση από sukhoi.su29 »

"..Το Αερόπλοιο ή Ζέππελιν είναι ένα είδος αεροπλάνου που σχεδίασε και κατασκεύασε ο Φέρντιναντ Φον Ζέππελιν.
Η πρώτη πτήση του έγινε στις 2 Ιουλίου του 1900.
Κατασκευάστηκε σε ένα ειδικά διαμορφωμένο χώρο κοντά στη Λίμνη Κωνσταντίας.
Ο σκελετός του ήταν κατασκευασμένος από αλουμίνιο, ενώ είχε 16 χώρους αποθήκευσης υδρογόνου που ήταν και το καύσιμο που έκαιγε.
Έφτανε τα 16 μίλια την ώρα με τις 2 μηχανές του ιπποδύναμης 16 αλόγων. Έγιναν από τότε πολλές πτήσεις.

Σταμάτησαν οριστικά όταν ένα Ζέππελιν, το "Χίντενμπουργκ" εξερράγη έξω από τη Νεα Υόρκη το 1937 και έχασαν τη ζωή τους 14 άτομα, ενώ διατάχθηκε έρευνα για τα αίτια.
Πολλοί υποστηρίζουν ακόμα και σήμερα ότι ήταν δολιοφθορά και ότι υπήρχε βόμβα στους χώρους των αποσκευών....."
Συνημμένα
Uss_los_angeles_airship_over_Manhattan.jpg
Uss_los_angeles_airship_over_Manhattan.jpg (134.75 KiB) Προβλήθηκε 258 φορές
Άβαταρ μέλους
sukhoi.su29
Δημοσιεύσεις: 3471
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
Τοποθεσία: Μαραθώνας

.

Δημοσίευση από sukhoi.su29 »

...Στις 3 Ιουλίου του 1928 ο Σκωτσέζος εφευρέτης John Logie Baird επιτυγχάνει την πρώτη μεταφορά έγχρωμου σήματος , μεταξύ δυο συσκευών τοποθετημένων η μια (πομπός) απέναντι στην άλλη (δέκτης ) που χρησιμοποιούσαν δίσκους σάρωσης για την εκπομπή αλλά και την λήψη του σήματος .
Οι δίσκοι διέθεταν 3 σειρές ανοιγμάτων μια για κάθε βασικό χρώμα . (R.G.B. - red , green , blue - όπως είναι γνωστό το τηλεοπτικό σήμα χρησιμοποιεί τα τρία βασικά χρώματα ,κόκκινο , πράσινο , μπλέ προκειμένου να συνθέσει όλα τα υπόλοιπα. )

Ο Baird πέτυχε τελικά την πρώτη ασύρματη έγχρωμη μετάδοση στις 4 Φεβρουαρίου 1938 , στέλνοντας εικόνα με σάρωση 120 γραμμών από το Crystal Palace Studios Baird σε μια οθόνη στο Dominion Theatre του Λονδίνου....."

πηγή :wiki
Συνημμένα
baird_science_museum.jpg
baird_science_museum.jpg (69.91 KiB) Προβλήθηκε 258 φορές
Άβαταρ μέλους
sukhoi.su29
Δημοσιεύσεις: 3471
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
Τοποθεσία: Μαραθώνας

.

Δημοσίευση από sukhoi.su29 »

04 Ιουλίου 1976. Επιχείρηση Έντεμπε

"....Στρατιωτική επιχείρηση επίλεκτων δυνάμεων του ισραηλινού στρατού για την απελευθέρωση των επιβατών ενός αεροσκάφους της Air France, που κρατούνταν όμηροι από παλαιστίνιους και γερμανούς τρομοκράτες στο αεροδόμιο Έντεμπε της πρωτεύουσας της Ουγκάντας, Καμπάλα. Έλαβε χώρα το βράδυ της 3ης Ιουλίου και ολοκληρώθηκε τις πρώτες πρωινές ώρες της 4ης Ιουλίου 1976.

Οι Ισραηλινοί τής έδωσαν την κωδική ονομασία «Επιχείρηση Αστροπελέκι».

Όλα ξεκίνησαν πάνω από την Κόρινθο το πρωί της 27ης Ιουνίου 1976, όταν εκδηλώθηκε αεροπειρατεία σ' ένα Airbus A300 της Air France με 248 επιβάτες και 12μελές πλήρωμα.

Οι αεροπειρατές ήταν 4, 2 Παλαιστίνιοι που ανήκαν στην οργάνωση «Λαϊκό Μέτωπο για την Απελευθέρωση της Παλαιστίνης» (PFLP) και 2 Γερμανοί της τρομοκρατικής οργάνωσης «Επαναστατικοί Πυρήνες» (Revolutionare Zellen).
Το αεροπλάνο προερχόταν από το Τελ Αβίβ και είχε προορισμό το Παρίσι, με ενδιάμεσο σταθμό το αεροδρόμιο του Ελληνικού, από το οποίο επιβιβάσθηκαν οι αεροπειρατές μαζί με άλλους επιβάτες.
Ο επικεφαλής των αεροπειρατών Βίλφριντ Μπέζε ζήτησε την απελευθέρωση 40 Παλαιστινίων και 12 άλλων ατόμων, που κρατούνταν σε φυλακές της Κένυας, της Ελβετίας, της Γαλλίας και της Γερμανίας, προκειμένου να αφήσει ελεύθερους τους ομήρους.

Το αεροπλάνο άλλαξε πορεία και προσγειώθηκε στη Βεγκάζη της Λιβύης, όπου παρέμεινε για 7 ώρες.
Αφού ανεφοδιάσθηκε, κατευθύνθηκε στην Καμπάλα της Ουγκάντα, όπου κυβερνούσε ο θηριώδης Ίντι Αμίν Νταντά, ο οποίος δήλωνε φίλος των Παλαιστινίων.

Η κυβέρνηση του Ισραήλ αρνήθηκε να διαπραγματευτεί με τους αεροπειρατές και αποφάσισε να πραγματοποιήσει στρατιωτική επιχείρηση για τη διάσωση των ομήρων.
Η περιώνυμη «Μοσάντ» ανέλαβε αμέσως δράση για τη συλλογή των απαραίτητων πληροφοριών, προκειμένου να έχει επιτυχή έκβαση η επιχείρηση.

Το απόγευμα της 3ης Ιουλίου, τέσσερα C-130 της ισραηλινής πολεμικής αεροπορίας με 100 κομάντος κατευθύνθηκαν με σιγή ασυρμάτου προς το αεροδρόμιο του Έντεμπε, όπου έφθασαν λίγες ώρες αργότερα.
Ένα άλλο αεροπλάνο με ιατρικό υλικό προσγειώθηκε στο αεροδρόμιο «Κενυάτα» του Ναϊρόμπι.
Η βοήθεια της Κένυας, που ήταν «στα μαχαίρια» με το καθεστώς Αμίν, έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην επιχείρηση.


Τα ισραηλινά μεταγωγικά προσγειώθηκαν με ανοιχτές τις μπουκαπόρτες μία ώρα πριν από τα μεσάνυχτα. Αμέσως ξεφόρτωσαν μία μαύρη Μερσέντες και ορισμένα πολιτικά αυτοκίνητα συνοδείας, παραπλανώντας τους ουγκαντέζους, που νόμισαν ότι μετέφεραν τον δικτάτορα και την ακολουθία του.

Αμέσως κατευθύνθηκαν στο παλιό κτίριο του αεροδρομίου, όπου οι αεροπειρατές, που εν τω μεταξύ είχαν γίνει έξι, κρατούσαν μόνο τους 103 ομήρους εβραϊκής καταγωγής, καθώς τους υπόλοιπους τους είχαν απελευθερώσει.
Οι ισραηλινοί κομάντος φώναξαν στους ομήρους στα εβραϊκά και τα αγγλικά να καλυφθούν και άρχισαν αμέσως την ανταλλαγή πυροβολισμών με τους αεροπειρατές, που είχαν τη βοήθεια της φρουράς του αεροδρομίου.

Σε μισή ώρα όλα είχαν τελειώσει. Κατά την επιχείρηση σκοτώθηκαν και οι έξι αεροπειρατές, τρεις όμηροι και από ισραηλινής πλευράς ο αρχηγός των κομάντος συνταγματάρχης Γιονατάν Νετανιάχου, αδελφός του σημερινού πρωθυπουργού του Ισραήλ, Μπένιαμιν Νετανιάχου.

Μία κρίσιμη παράμετρος για την επιτυχία της «Επιχείρησης Αστροπελέκι» ήταν η κατασκευή των κτιρίων του αεροδρομίου από ισραηλινή εταιρεία, η οποία πρόθυμα έδωσε τα αρχιτεκτονικά σχέδια στους σχεδιαστές της στρατιωτικής επιχείρησης.
Αυτοί μέσα στις λίγες μέρες που είχαν στη διάθεσή τους κατασκεύασαν ένα ομοίωμα του αεροδρομίου, όπου εκπαιδεύτηκαν οι κομάντος.

Την επαύριο της επιχείρησης στο Έντεμπε, η κυβέρνηση της Ουγκάντας ζήτησε την έκτακτη συνεδρίαση του Συμβουλίου Ασφαλείας, προκειμένου να καταδικάσει την ισραηλινή επιδρομή.
Το Συμβούλιο, υπό την πίεση των Αμερικανών, ουδέποτε εξέδωσε απόφαση.

Η επιτυχής κατάληξη της αεροπειρατείας θεωρήθηκε εθνικό επίτευγμα και επιβεβαίωση της ισχύος του Ισραήλ, σε μία περίοδο έντονης ριζοσπαστικοποίησης των Παλαιστινίων.

Για τη «Μοσάντ», τη μυστική υπηρεσία του Ισραήλ, υπήρξε ορόσημο της δράσης της, μετά τη σύλληψη και απαγωγή του ναζιστή Άιχμαν το 1960 στην Αργεντινή, που επιβεβαίωσε τη φήμη και τις ικανότητές της.

Το συμβάν αποτέλεσε το θέμα κινηματογραφικών ταινιών όπως :
«Νίκη στο Έντεμπε» (1976) του Μάρβιν Τσόμσκι, με πρωταγωνιστές τους Άντονι Χόπκινς, Μπαρτ Λάνκαστερ, Ελίζαμπεθ Τέιλορ και Ρίτσαρτ Ντρέιφους.
...."


http://www.sansimera.gr
Συνημμένα
Entebbe_Uganda_Airport_Old_Tower1.jpg
Entebbe_Uganda_Airport_Old_Tower1.jpg (38.56 KiB) Προβλήθηκε 258 φορές
entebbe200.jpg
entebbe200.jpg (62.96 KiB) Προβλήθηκε 258 φορές
entebbe-996x497.jpg
entebbe-996x497.jpg (88.45 KiB) Προβλήθηκε 258 φορές
Άβαταρ μέλους
sukhoi.su29
Δημοσιεύσεις: 3471
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
Τοποθεσία: Μαραθώνας

.

Δημοσίευση από sukhoi.su29 »

O Erich Alfred Hartmann (1922 -1993) - παρατσούκλι "Bubi" από τους συντρόφους του και "Black Devil" από τους σοβιετικούς - καταρρίπτει 7 σοβιετικά μαχητικά κατά την διάρκεια αερομαχίας που διεξάγεται πάνω απο το Κούρσκ.

Ο Hartmann ήταν ένας απο τους "Άσσους" της αεροπορικής ιστορίας του Β'ΠΠ.
Πέταξε σε 1.404 πολεμικές αποστολές και συμμετείχε σε 825 αερομαχίες .
Κατέρριψε 352 συμμαχικά αεροσκάφη- (345 Σοβιετικά και 7 αμερικανικά ).

Hartmann, μια προπολεμική πιλότος ανεμοπλάνο, προσχώρησε στην Luftwaffe το 1940 και ολοκληρώθηκε πιλότος μαχητικού εκπαίδευσή του το 1942. Μετατέθηκε για Jagdgeschwader 52 (JG 52) στο Ανατολικό Μέτωπο και είχε την τύχη να τεθούν υπό την εποπτεία του μερικά από τα Luftwaffe 's πιο έμπειρους πιλότους μαχητικών. Υπό την καθοδήγησή τους, Hartmann αναπτυχθεί σταθερά την τακτική του, η οποία του χάρισε το πολυπόθητο Ritterkreuz mit Eichenlaub, Schwertern und Brillanten (Ιππότης Σταυρός του Σιδήρου Σταυρού με φύλλα βελανιδιάς, ξίφη και τα διαμάντια) στις 25 του Αυγούστου του 1944 για τη διεκδίκηση 301 εναέρια νίκες. Κατά τη στιγμή της παρουσίασής της στην Hartmann, αυτό ήταν υψηλότερο στρατιωτικό παράσημο της Γερμανίας. (Σημείωση 1)

Hartmann σημείωσε την 352η και τελευταία εναέρια νίκη του στις 8 Μαΐου 1945. Μαζί με το υπόλοιπο της JG 52, παρέδωσε στο Ηνωμένες Πολιτείες Στρατού δυνάμεις και παραδόθηκε στον Κόκκινο Στρατό. Σε μια προσπάθεια να τον πιέσει σε λειτουργία με τη Σοβιετική φιλικό της Ανατολικής Γερμανίας Volksarmee, δικάστηκε για χαλκευμένες κατηγορίες για εγκλήματα πολέμου και καταδικάστηκε, η καταδίκη του είναι μετά θάνατον ακυρώνεται από ρωσικό δικαστήριο ως κακόβουλο δίωξη. Hartmann καταδικάστηκε σε 25 χρόνια σκληρής εργασίας και πέρασε 10 χρόνια σε διάφορα σοβιετικά στρατόπεδα φυλακών και γκουλάγκ μέχρι που κυκλοφόρησε το 1955.

Το 1956, Hartmann εντάχθηκε στο νεοσύστατο Δυτικής Γερμανίας Luftwaffe στην Bundeswehr, και έγινε ο πρώτος Geschwaderkommodore του Jagdgeschwader 71 "Richthofen". Hartmann παραιτήθηκε νωρίς από την Bundeswehr το 1970, κυρίως λόγω της αντίθεσής του προς το F-104 Starfighter ανάπτυξη της Luftwaffe και τις προκύπτουσες συγκρούσεις με τους ανωτέρους του για το ζήτημα αυτό. Στα νεότερα χρόνια της ζωής του, μετά τη στρατιωτική του καριέρα είχε τελειώσει, έγινε ένα πολιτικό εκπαιδευτής πτήσεων. (2) Πέθανε από φυσικά αίτια, στις 20 Σεπτεμβρίου 1993.
Erich Alfred Hartmann (19 Aprilíou 1922 éo̱s 20 September 1993), me to paratsoúkli «Bubi" apó tous syntrófous tou kai to "The Black Devil" apó ta sovietiká antipálous tou, í̱tan énas Germanós pilótos katá ti̱ diárkeia tou V 'Pankosmíou Polémou kai eínai i̱ pio epitychi̱méni̱ machi̱tí̱s ásos sti̱n istoría ti̱s enaéries polemikés epicheirí̱seis. Pétaxe 1.404 polemikés apostolés kai symmeteíche se aeromachíes se 825 xecho̱ristés periptó̱seis. Ischyrísti̱ke, kai pistó̱thi̱ke me, katárripsi̱ 352 Allied aeroskáfi̱-345 Sovietikí̱s kai 7 amerikanikoú exypi̱retó̱ntas me ti̱n Luftwaffe. Katá ti̱ diárkeia ti̱s kariéras tou, Hartmann anankásti̱ke na syntriví̱-gi̱ katestramméni̱ machi̱tí̱s 14 forés tou ofeíletai se vlávi̱ pou lamvánontai apó ta méri̱ to̱n echthrikó̱n aeroskafó̱n pou eíche mólis katarrífthi̱ke í̱ mi̱chanikí̱ vlávi̱. Hartmann den katarrífthi̱ke í̱ anankásti̱ke na prosgeio̱theí lógo̱ echthriká pyrá. (1)

Hartmann, mia propolemikí̱ pilótos anemopláno, proschó̱ri̱se sti̱n Luftwaffe to 1940 kai olokli̱ró̱thi̱ke pilótos machi̱tikoú ekpaídef̱sí̱ tou to 1942. Metatéthi̱ke gia Jagdgeschwader 52 (JG 52) sto Anatolikó Méto̱po kai eíche ti̱n týchi̱ na tethoún ypó ti̱n epopteía tou meriká apó ta Luftwaffe 's pio émpeirous pilótous machi̱tikó̱n. Ypó ti̱n kathodí̱gi̱sí̱ tous, Hartmann anaptychtheí statherá ti̱n taktikí̱ tou, i̱ opoía tou chárise to polypóthi̱to Ritterkreuz mit Eichenlaub, Schwertern und Brillanten (Ippóti̱s Stav̱rós tou Sidí̱rou Stav̱roú me fýlla velanidiás, xífi̱ kai ta diamántia) stis 25 tou Av̱goústou tou 1944 gia ti̱ diekdíki̱si̱ 301 enaéria níkes. Katá ti̱ stigmí̱ ti̱s parousíasí̱s ti̱s sti̱n Hartmann, af̱tó í̱tan ypsi̱lótero stratio̱tikó parási̱mo ti̱s Germanías. (Si̱meío̱si̱ 1)

Hartmann si̱meío̱se ti̱n 352i̱ kai telef̱taía enaéria níki̱ tou stis 8 Maḯou 1945. Mazí me to ypóloipo ti̱s JG 52, parédo̱se sto I̱no̱ménes Politeíes Stratoú dynámeis kai paradóthi̱ke ston Kókkino Strató. Se mia prospátheia na ton piései se leitourgía me ti̱ Sovietikí̱ filikó ti̱s Anatolikí̱s Germanías Volksarmee, dikásti̱ke gia chalkev̱ménes kati̱goríes gia enklí̱mata polémou kai katadikásti̱ke, i̱ katadíki̱ tou eínai metá thánaton akyró̱netai apó ro̱sikó dikastí̱rio o̱s kakóvoulo dío̱xi̱. Hartmann katadikásti̱ke se 25 chrónia skli̱rí̱s ergasías kai pérase 10 chrónia se diáfora sovietiká stratópeda fylakó̱n kai nkoulánk méchri pou kyklofóri̱se to 1955.

To 1956, Hartmann entáchthi̱ke sto neosýstato Dytikí̱s Germanías Luftwaffe sti̱n Bundeswehr, kai égine o pró̱tos Geschwaderkommodore tou Jagdgeschwader 71 "Richthofen". Hartmann paraití̱thi̱ke no̱rís apó ti̱n Bundeswehr to 1970, kyrío̱s lógo̱ ti̱s antíthesí̱s tou pros to F-104 Starfighter anáptyxi̱ ti̱s Luftwaffe kai tis prokýptouses synkroúseis me tous ano̱térous tou gia to zí̱ti̱ma af̱tó. Sta neótera chrónia ti̱s zo̱í̱s tou, metá ti̱ stratio̱tikí̱ tou kariéra eíche teleió̱sei, égine éna politikó ekpaidef̱tí̱s ptí̱seo̱n. (2) Péthane apó fysiká aítia, stis 20 Septemvríou 1993.
Άβαταρ μέλους
sukhoi.su29
Δημοσιεύσεις: 3471
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
Τοποθεσία: Μαραθώνας

Απάντηση: Σαν σήμερα....

Δημοσίευση από sukhoi.su29 »

..πάει στράφι αυτό....θα το ξαναφτιάξουμε...w
Άβαταρ μέλους
sukhoi.su29
Δημοσιεύσεις: 3471
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
Τοποθεσία: Μαραθώνας

.

Δημοσίευση από sukhoi.su29 »

Στις 10 Ιουλίου του 1962 εκτοξεύτηκε στην κορυφή ενός πυραύλου Θορ-Δέλτα ο πρώτος στην ιστορία τηλεπικοινωνιακός δορυφόρος -Τέλσταρ 1 - και πραγματοποίησε μία σειρά πειραμάτων, όπως τον συγχρονισμό των χρονομέτρων του αστεροσκοπείου του Γκρίνουιτς και του αστεροσκοπείου του Πολεμικού Ναυτικού των Η.Π.Α.(1).

Επίσης, μετέδωσε με επιτυχία από το διάστημα τις πρώτες τηλεοπτικές εικόνες , μεσολάβησε στο πρώτο ασύρματο υπερατλαντικό τηλεφώνημα και παρείχε την πρώτη ζωντανή τηλεοπτική εκπομπή από τις Η.Π.Α. στην Ευρώπη.

Τέλσταρ (Telstar) είναι το όνομα διαφόρων τηλεπικοινωνιακών δορυφόρων.
Οι δύο πρώτοι δορυφόροι Τέλσταρ ήταν πειραματικοί και σχεδόν πανομοιότυποι.

Ο Τelstar 1 ,προέκυψε από τη συνεργασία της NASA και των εταιρειών τηλεπικοινωνίας AT&T - Bell Labs - France Telecom, και εκτοξεύτηκε από το Ακρωτήριο Κανάβεραλ στις 10 Ιουλίου του 1962 με πύραυλο τύπου Δέλτα.
Zύγιζε 63,4 κιλά, είχε διάμετρο 90 εκατοστά και έκανε αναμετάδοση των κυμάτων, που δεχόταν από τη Γη, αφού πρώτα τα ενίσχυε(2).

Η ηλεκτρική τροφοδοσία του Τέλσταρ 1 γινόταν με μπαταρίες νικελίου-καδμίου, οι οποίες ξαναφορτίζονταν από 3.600 ηλιακά κύτταρα.
Τα ηλεκτρονικά του κυκλώματα περιείχαν περισσότερα από 1000 τρανζίστορ.
Η καρδιά του Τέλσταρ 1 ήταν μία ειδικώς σχεδιασμένη ηλεκτρονική λυχνία οδεύοντος κύματος, η οποία μπορούσε να ενισχύσει ένα σήμα 10.000 φορές.


-****-
.Με την κωδική ονομασία Starfish Prime: οι Η.Π.Α. πυροδότησαν στο Διάστημα, 400 χιλιόμετρα πάνω από το νησί Τζόνστον του Ειρηνικού Ωκεανού, μια θερμοπυρηνική βόμβα ισχύος 1,4 μεγατόνων περίπου 90 φορές πιο ισχυρή από τη βόμβα της Χιροσίμα.
Λίγο μετά την έκρηξη, ένα τεχνητό σέλας έγινε ορατό με γυμνό μάτι στον Ειρηνικό, ενώ ο ηλεκτρομαγνητικός παλμός της δοκιμής, πολύ ισχυρότερος από το αναμενόμενο, προκάλεσε ζημιές σε ηλεκτρικά συστήματα και έκαψε λάμπες στους δρόμους της Χαβάης, 1.445 χιλιόμετρα από το σημείο μηδέν...
..οι μηχανικοί της Nasa παρ' όλα αυτά κατάφεραν να επιτύχουν την εκτόξευση παρακάμπτοντας τα προβλήματα που προέκυψαν απο την ύπαρξη του ισχυρότατου ηλεκτρομαγνητικού πεδίου....αλλά......
στις 21 Φεβρουαρίου του 1963, τα τρανζίστορ του Τέλσταρ 1 τελικά υπέκυψαν στις σωρευτικές βλάβες της ακτινοβολίας ....)
Συνημμένα
Telstar.jpg
Telstar.jpg (20.04 KiB) Προβλήθηκε 258 φορές
Άβαταρ μέλους
sukhoi.su29
Δημοσιεύσεις: 3471
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
Τοποθεσία: Μαραθώνας

.

Δημοσίευση από sukhoi.su29 »

..το βράδυ της 17ης πρός την 18η Ιουλίου 1943 , 596 αεροσκάφη της R.A.F. - (324 Lancasters , 218 Halifaxes, 54 Stirlings ) , βομβαρδίζουν την βάση ανάπτυξης των πυραύλων V1-V2 στο Peenemunde. στα πλαίσια της "επιχείρησης hydra".

(Η βάση είχε ανακαλυφθεί απο αναγνωριστικό σκάφος της R.A.F. στις 23 Ιουνίου...http://www.petame.gr/forumv/showpost.php?p=75219&postcount=3
)


Operation Hydra - The Peenemünde Raid
https://www.youtube.com/watch?v=fIwB6rwzXsI
Άβαταρ μέλους
sukhoi.su29
Δημοσιεύσεις: 3471
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
Τοποθεσία: Μαραθώνας

.

Δημοσίευση από sukhoi.su29 »

.....στις 20 Ιουλίου του 1944 τα B-17 ("Ιπτάμενα Φρούρια") της 8th Αir Force ** , βομβαρδίζουν την Λειψία , το Ντεσσάου και αρκετούς ακόμα βιομηχανικούς στόχους στην Γερμανία....


**http://www.petame.gr/forumv/showthread.php?p=78985







"....THURSDAY, 20 JULY 1944

STRATEGIC OPERATIONS (Eighth Air Force): Mission 484: 1,172 bombers and 542 fighters are dispatched to hit oil and industrial targets in C Germany; 19 bombers and 8 fighters are lost:
1. Of 417 B-17s, 107 hit Dessau, 69 hit Kothen, 56 hit Leipzig/Mockau, 45 hit the Leipzig bearing industry, 36 hit Nordhuasen Airfield, 23 hit Kolleda Airfield, 20 hit targets of opportunity, 12 hit Bitterfeld, 12 hit Giessen Airfield, and 12 hit Rudolstadt; they claim 11-9-7 Luftwaffe aircraft; 15 B-17s are lost and 188 damaged; 1 airman is KIA, 10 WIA and 129 MIA. Escort is provided by 253 P-38s, P-47s and P-51s; they claim 5-0-3 Luftwaffe aircraft in the air and 2-0-0 on the ground; 2 P-47s and 4 P-51s are lost, 1 P-51 is damaged beyond repair; 1 airman is WIA and 3 MIA.

2. Of 295 B-17s, 155 hit Merseburg, 53 hit Lutzkendorf, 47 hit Wetzlar and 7 hit targets of opportunity; 2 B-17s are lost and 153 damaged; 2 airmen are WIA and 21 MIA. Escort is provided by 178 P-38s, P-47s and P-51s; they claim 1-1-1 Luftwaffe aircraft in the air and 1-0-4 on the ground; 1 P-51 is lost (pilot is MIA) and 1 damaged beyond repair.

3. Of 460 B-24s, 123 hit Erfurt Nord and 11 hit Erfurt/Bindersleben Airfields; 80 hit Schmalkalden; 72 hit Gotha; 24 hit Freiburg, 18 hit Fulda, 12 hit Idstein, 10 hit Bad Salzungen, 10 hit Wernhausen and 9 hit Homburg marshalling yards; 21 hit Berka, 12 hit Bad Nauheim, 7 hit Koblenz, 6 hit Boppard and 6 hit targets of opportunity; 1 B-24 is lost and 31 damaged; 2 airmen are WIA and 9 MIA. Escort is provided by 45 of 47 P-47s; they claim 6-0-3 Luftwaffe aircraft on the ground; 1 P-47s is lost (pilot is MIA).
Mission 485: 6 of 6 B-17s drop leaflets in France during the night.
12 B-24s fly CARPETBAGGER missions. ..
.."

http://www.8thafhs.org/combat1944b.htm
Συνημμένα
B-17_Flying_Fortress.jpg
B-17_Flying_Fortress.jpg (67.25 KiB) Προβλήθηκε 258 φορές
Άβαταρ μέλους
sukhoi.su29
Δημοσιεύσεις: 3471
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
Τοποθεσία: Μαραθώνας

.

Δημοσίευση από sukhoi.su29 »

Στις 4 Αυγούστου 1944 το πειραματικό XP-47JThunderbolt , εξοπλισμένο με κινητήρα G.E. CH-5 turbo_supercharger πέταξε με ταχύτητα 505 mph - (813 km/h) , κάνοντας ρεκόρ ταχύτητας μεταξύ όλων των εμβολοφόρων πολεμικών αεροσκαφών του Β'Π.Π..
Παρ' όλα αυτά η ομάδα ανάπτυξης της thunderbolt δεν προχώρησε στην παραγωγή του ,αφού προτίμησε να επικεντρωθεί στο project του πιο εξελιγμένου XP-72 ...........
Συνημμένα
Republic_XP-47J_three-quarter_front_view.jpg
Republic_XP-47J_three-quarter_front_view.jpg (38.38 KiB) Προβλήθηκε 258 φορές
17-84n.jpg
17-84n.jpg (30.58 KiB) Προβλήθηκε 258 φορές
Άβαταρ μέλους
sukhoi.su29
Δημοσιεύσεις: 3471
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
Τοποθεσία: Μαραθώνας

.

Δημοσίευση από sukhoi.su29 »

Το K-141 - ( υποβρύχιο "Κούρσκ" ) - χάνεται στην Θάλασσα του Μπάρεντς τις πρωϊνές ώρες της 12ης Αυγούστου του 2000.


Το K-141 ήταν Ρωσικό πυρηνοκίνητο υποβρύχιο που χάθηκε μαζί με όλο το πλήρωμά όταν βυθίστηκε στη Θάλασσα του Μπάρεντς στις 12 Αυγούστου του 2000.
Το Κούρσκ , ( Атомная подводная лодка "Курск" - (А.П.Л. "Курск") ) , ήταν υποβρύχιο κλάσης Όσκαρ ΙΙ.... πήρε το όνομά του από τη Ρωσική πόλη του Κούρσκ στην οποία έλαβε χώρα το 1943 η μεγαλύτερη μάχη τεθωρακισμένων στην ιστορία, κατά τη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου.....


https://en.wikipedia.org/wiki/Kursk_submarine_disaster

https://en.wikipedia.org/wiki/Russian_submarine_Kursk_(K-141
)

https://www.youtube.com/watch?v=ZTgbfRQAWrY
Συνημμένα
002 Ships_Submarine_Kursk_079699_.jpg
002 Ships_Submarine_Kursk_079699_.jpg (77.19 KiB) Προβλήθηκε 258 φορές
000 K-141_Kursk_Russian_submarine.jpg
000 K-141_Kursk_Russian_submarine.jpg (46.67 KiB) Προβλήθηκε 258 φορές
00000-Памятник_Моряl.jpg
00000-Памятник_Моряl.jpg (178.6 KiB) Προβλήθηκε 258 φορές
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ελεύθερη συζήτηση - Διαγωνισμοί”