Σελίδα 8 από 14
Απάντηση: Volantex Ranger - Build Log
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 20, 2016 6:33 pm
από bladeskiller
Αυτό με το balance plug το κάνουν απλά για ευκολία στη συνδεσμολογία. Στην πραγματικότητα δεν το χρειάζεσαι. Θα κολλήσεις το + της εισόδου του UBEC με το + της εισόδου του ESC και το - της εισόδου του UBEC με το - της εισόδου του ESC. Κατόπιν θα κολλήσεις και το βύσμα στο οποίο θα βυσματώσει η μπαταρία και τέλος. Αυτό ,μάλιστα ,είναι πιο ασφαλές γιατί το UBEC τροφοδοτείται και αυτό από τα κύρια καλώδια της μπαταρίας και όχι από τα λεπτά καλωδιάκια του balance, τα οποία ναι μεν από ηλεκτρικής άποψης δεν έχουν πρόβλημα με το ρεύμα του δέκτη και των σερβό αλλά ,από μηχανική άποψη ,δεν πολυαντέχουν και έχω δει σε κάποιες περιπτώσεις να κόβονται ,ειδικά αν η μπαταρία στριμώχνεται στη θέση της και τα καλωδιάκια πιέζονται και τρίβονται. Σε μια τέτοια περίπτωση ο δέκτης και τα σερβό μένουν τελείως χωρίς ρεύμα.
Α και μην ξεχάσεις να κόψεις το κόκκινο καλωδιάκι του βύσματος του ESC που συνδέεται με το δέκτη.
Πάντως, αν θέλεις οπωσδήποτε να χρησιμοποιήσεις το βύσμα του balance, μπορείς να βρεις κι εδώ ,για να μην περιμένεις, καλώδιο προέκτασης balance, που η μία άκρη του έχει το βύσμα που θέλεις. Το κόβεις και κολλάς στο UBEC το κόκκινο με το κόκκινο και το μάυρο της άλλης άκρης με το μάυρο. Τα τρία μεσαία (αν μιλάμε για μπαταρία τεσσάρων στοιχείων) τα κόβεις τελείως προσέχοντας μην κάνουν επαφή μεταξύ τους ή με άλλο γειτονικό και προκληθεί βραχυκύκλωμα.
Απάντηση: Volantex Ranger - Build Log
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 23, 2016 1:51 am
από biomecanoid
Απάντηση: Volantex Ranger - Build Log
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 23, 2016 2:42 am
από biomecanoid
Batteries.xls
Απάντηση: Volantex Ranger - Build Log
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 23, 2016 11:11 pm
από biomecanoid
Απάντηση: Volantex Ranger - Build Log
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 30, 2016 9:38 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Πρώτη πτήση του Ranger....... πρώτη και του Βαλάντη σήμερα στο μοντελοδρόμιο του Ερμή
Ο Βαλάντης τα έχει φτιάξει όλα άψογα και έτσι μετά απο ένα preflight απο το team του Ερμή το μοντέλο παίρνει άδεια για απογείωση
Με την βοήθεια του πάντα πρόθυμου Σωκράτη ο Βαλάντης και το μοντέλο του πάνε πολύ καλά για πρώτη φορά στον αέρα :>)
http://www.youtube.com/watch?v=OjhtSmSDf6Q
Απάντηση: Volantex Ranger - Build Log
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 30, 2016 9:59 pm
από biomecanoid
Απάντηση: Volantex Ranger - Build Log
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 30, 2016 9:59 pm
από biomecanoid
Απάντηση: Volantex Ranger - Build Log
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 30, 2016 10:00 pm
από biomecanoid
Απάντηση: Volantex Ranger - Build Log
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 30, 2016 10:00 pm
από biomecanoid
Απάντηση: Volantex Ranger - Build Log
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 30, 2016 10:06 pm
από biomecanoid
Απάντηση: Volantex Ranger - Build Log
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 31, 2016 11:49 pm
από biomecanoid
Απάντηση: Volantex Ranger - Build Log
Δημοσιεύτηκε: Δευ Φεβ 01, 2016 8:04 am
από sukhoi.su29
..πολύ καλό το..." briefing " Βαλάντη .
Απάντηση: Volantex Ranger - Build Log
Δημοσιεύτηκε: Δευ Φεβ 01, 2016 3:56 pm
από biomecanoid
Δημοσιεύτηκε: Δευ Φεβ 01, 2016 5:29 pm
από biomecanoid
Oλοι όσοι έχουν το Ranger έχουν κάνει ότι φαίνεται στην photo:
http://1.bp.blogspot.com/-CJxPxf3BEtc/U0xOBvjYHRI/AAAAAAAAEJE/J7a3P5kFr14/s1600/Ranger-%2528164%2529.jpg
Εγώ δεν έχω 3D printer για να το κάνω τόσο ωραία οποτε βάζω ροδέλες
Το πρόβλημα όπως το καταλαβαίνω εγώ είναι πως το μοτέρ οσο πατάς γκάζι φυσάει την ουρα την σπρώχνει κάτω και το αεροπλάνο ανεβαίνει.
Έτσι πρέπει να στρέψουμε το μοτέρ ώστε να μην φυσάει τόσο πολύ την ουρα αρα η μοναδική επιλογή είναι να κοιταει ουρανό
Απάντηση: Volantex Ranger - Build Log
Δημοσιεύτηκε: Δευ Φεβ 01, 2016 7:50 pm
από Apnos
Καλησπέρα Βαλάντη,
Καταρχάς συγχαρητήρια για την επιτυχημένη παρθενική πτήση του αεροπλάνου σου. Κατά τα άλλα ισχύουν αυτά που είπαμε από κοντά (για την παρέα κλπ).
Στο θέμα μας:
Ταπεινή μου άποψη και χωρίς να είμαι ειδικός θεωρώ πως η προπέλα πρέπει να μπει όπως την έχει προβλέψει ο κατασκευαστής.
Σκέψου πως κάθε φορά που αλλάζεις τη γωνία του κινητήρα, θα πρέπει μετά να τριμάρεις εκ νέου τις επιφάνειες ελέγχου (στην προκειμένη το elevator) προκειμένου το αεροπλάνο σου να εξακολουθεί να πετάει σωστά. Σίγουρα μπορείς να βάλεις την προπέλα να κοιτάει αρκετά προς τον ουρανό και να αλλάξεις μετά τη θέσει του elevator προκειμένου να εξακολουθεί να πετάει ίσια, αλλά η αναλογία αυτής της κατάστασης στην αυτοκίνηση είναι σαν να λέμε πως αν στραβώσει ο ένας τροχός και το αυτοκίνητο “φεύγει” προς τη μία κατεύθυνση, εμείς αντί να τον ισιώσουμε, θα στραβώσουμε “ανάποδα” τον απέναντι προκειμένου να εξακολουθεί το αυτοκίνητο να πηγαίνει ίσια... Κάτι σαν τον κάβουρα δηλαδή. Πόσο αποδοτικό είναι αυτό;;;
Και το πιο σωστά “στημένο” αεροπλάνο σίγουρα θα έχει διαφορετική συμπεριφορά ανάλογα με το αν έχεις φουλ γκάζι, μισό γκάζι κλπ. (θα ανεβαίνει, θα κατεβαίνει κλπ). Θα πρέπει να βάλεις τη γωνία της προπέλας εκεί που λέει ο κατασκευαστής και να τριμάρεις σωστά το μοντέλο και το σωστά σημαίνει έτσι ώστε να βολεύει εσένα και τον τρόπο με τον οποίο συνήθως πετάς.
Επίσης να ξέρεις πως κάθε τι που αλλάζεις στο αεροπλάνο, θα αλλάζει και τη συμπεριφορά του, ενδεχομένως και δραματικά π.χ. αν βάλεις την προπέλα να κοιτάει προς τον ουρανό, θα έχεις μικρότερο αερόρευμα να πηγαίνει στο elevator και στο rudder, οπότε και μικρότερο έλεγχο στο μοντέλο μέσω αυτών των επιφανειών.
Βέβαια, δικό σου αεροπλάνο είναι και ότι θες θα κάνεις, πειράματα κλπ. Έτσι έγιναν εξάλλου και οι ανακαλύψεις, με πειράματα. Απλά κάνε τα πειράματα πριν το φορτώσεις ακριβά πράγματα... Παρουσίασε το αεροπλάνο κάποιο πρόβλημα που δεν λύθηκε με σωστό τριμάρισμα; Μήπως δεν χρειάζεται να ανακαλύψεις εκ νέου τον τροχό ειδικά όταν αυτή τη στιγμή υπάρχουν πολύ πιο χρήσιμα πράγματα για εσένα να μάθεις;
Σκέψου το και καλό βράδυ!