Σελίδα 8 από 8
Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 01, 2009 5:33 pm
από CARAPIS
..., χρειαστηκε να κοντηνουν οι ντιζες στα aelarons και στο elevator για να χωρεσουν τα ενησχημενα κλιπ.Στα aelarons αλαχτηκαν τα πισω bal-links με τα κλιπ της DU-BRO ετσι ωστε να αποφυγομε στο μελλον 'στριψιμο' λογο της πολης δυναμης ή οχι καλης στερεωσης και αλλαγης στον αερα της γωνιας των πηδαλιων στο κεντρο.
Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 08, 2009 9:33 pm
από CARAPIS
Γεια σας και παλι
Ηρθε η ωρα και πηγαμε για 'ρυθμιση' της αντλιας και ελενχο στις καινουργιες συνδεσεις.
Πεμπτη που μας περασε, ανεβηκαμε Δερβενοχωρια με τον Αγγελο, μας παιδεψε λιγακι αλλα τον ραγουλαραμε, κινητηρα-pump, oλα καλα και παρολο τον αερα 4-5β γεματα, πεταξε σχεδον τελεια, ελειπε το καλυμα του κινητηρα και ηταν λιγο πισοβαρο. Τελικα ενα μεγαλο χαμοελο μας εμεινε στο τελος της μερας !!!
ΥΓ
Περιμενω κατι βιντεακια απο τον 'Karaflas'...!
Eαν το διαβασεις, κατεβασετα εδω σε αυτο το θεμα, εαν δεν σε πειραζει.
Κατι προσγειωσεις, αλλο πραγμα μεεεε 5β κοντρα, στο μισο μετρο... κυριολεκτικα (& κατι περιεργα 'μπαλωνιασματα'..., εεεε Αγγελε !!!), και οοχι μονο...!!! Εαν τα δειτε θα μου πειτε, οεοοο!
Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF
Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 11, 2009 4:48 pm
από CARAPIS
Γεια σας παιδια
Εδω ειμαστε παλι,να δουμε κανα δυο καλουδια που μπηκαν πανω στο ΥΑΚ 54.
α) Τα πα*****ακια (μισα αεροδυναμικα) στους τροχους σε scale look
Ειναι της G.P. του λιγο μεγαλητερου, ομως τεριαζουν τελεια με μια μικρη μετεροπη, εφυγαν τα μπρατσα τα αλουμινενια τα δικα τος για ελαφρωμα και για να ερθουν πιο κοντα στους τροχους που εχω πανω στο α/φ.
β) Αλαξε το πισω μαμας συστημα σκελους-τροχου, με το σετ servo-saver συστημα της Dubro
και τα δυο δειχνουν και λειτουργουν αψογα μετα απο αρκετες δοκιμες και αποπροσγειωσεις.
Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF
Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 11, 2009 5:39 pm
από CARAPIS
..., και το καλυτερο, για εμενα Smoke System, oεοοοοοο...!
Περιμενω καταληλο καιρο και ευκαιρια χρονου για δοκιμες και αποτελεσματα.
Η αντλια καπνου που τοποθετηθηκε ειναι η ελαφρυτερη και απο τις πιο αξιοπιστες (ΤΜΕ)με πολυ καλες συστασεις-αναφορες απο φορα του εξωτερικου. Τοποθετηθηκε ενα δευτερο τεποζιτο με ταπα βενζινης 270 cc οπως επισηςκαι σωληνακια βενζινης. Εγιναν οι τρυπουλες στα πλαινα του σκαφους για τα σωληνακια αερισμου και τροφοδοσιας και φτιαχτηκε μιασπειρα απο σωληνακι καυσιμου, αλουμινενιο και μπηκε μεσα στην εξατμιση για την προθερμανση του λαδιου του καπνου.....
Το α/φ ξαναζυγιστηκε και ειναι ετοιμο για τις δοκιμες, γιααα να δουμε...
Παραλληλα με την αντλια αλλαξε η μπαταρια του α/φ απο μια NiMi 1700 mA Sub-c σε δυο Hyperion LiFe 2100, μια για τον δεκτη και μια για την αντλια χωρις καμια επιβαρυνση σε βαρος.
Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF
Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 11, 2009 5:42 pm
από CARAPIS
............,
Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF
Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 11, 2009 5:44 pm
από CARAPIS
..............,.,.,
Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF
Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 11, 2009 5:47 pm
από CARAPIS
.,.,.,.,.,.,....,