Σελίδα 8 από 20

Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 05, 2009 1:33 pm
από iiyamaflatron
sos.o.ka έγραψε: ασε είδαμε και ανεμοπτεριστικα σωματεία και λέσχες.................μακρυάαααααααααα



Καλά κυκλοφορεί πολύ ραδιο αρβυλα εδω .^%^

Για πες μας πού ειδες τα σωματεία και τις λέσχες ??*SAR* στην τηλεόραση ??
και έχεις και άποψη ? >:(

Δηλαδη Οσοι ειναι γραμμένοι στις λέσχες ειναι χαζοί και εσυ ο έξυπνος ??

Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 05, 2009 2:23 pm
από Τρύφωνας
iiyamaflatron έγραψε: Καλά κυκλοφορεί πολύ ραδιο αρβυλα εδω .^%^

Για πες μας πού ειδες τα σωματεία και τις λέσχες ??*SAR* στην τηλεόραση ??
και έχεις και άποψη ? >:(

Δηλαδη Οσοι ειναι γραμμένοι στις λέσχες ειναι χαζοί και εσυ ο έξυπνος ??


Hey iiyamaflatron

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ !!!! Να μπορείς να πείς και ΟΧΙ στα σωματεία και τις λέσχες αν δεν γουστάρεις!!!!

Αυτό είναι και το νόημα της ελευθερίας του ΧΟΜΠΙ!!!!

Εσύ iiyamaflatron όπως και πολλοί άλλοι μπορείς να έχεις ΕΠΙΣΗΣ την ελευθερία να γραφτείς στο σωματείο που θέλεις!!!!!

Κατάλαβες τώρα iiyamaflatron τι σημαίνει ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ;;;;;;;

Ο sosoka δεν γουστάρει τα σωματεία!!! Και καλά κάνει αφού γουστάρει να πετάει για την πάρτη του...χωρίς τα σωματεία δηλαδή να μην υπάρχει αερομοντελισμός;;;; Όχι iiyamaflatron παιδί μου...δεν μας τα λές καλά....

Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 05, 2009 2:40 pm
από gregman
μια διευκρινηση...

τα 400 ποδια δεν ειναι νεα εφευρεση , ισχυει εδω και πολλες δεκαετιες για ενα απλο λογο ,το ελαχιστο υψος για πτησεις επανδρωμενων αεροσκαφων με κανονες πτησης εξ οψεως ειναι 500 ποδια για μη κατοικημενες περιοχες αρα εφαρμοζεται ενας τυπικος διαχωρισμος 100 ποδων.

η χρηση του εναεριου χωρου πανω απο τα 400 ποδια μπορει να γινει μονο κατοπιν αδειας και με εκδοση notam απο την ΥΠΑ ωστε η κυκλοφορια να αποφευγει την συγεκριμενη περιοχη.

Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 05, 2009 2:42 pm
από savasp30
Τελικα το αποτελεσμα ποιο ειναι? Θα μπορω να πεταω στην αλανα διπλα στο σπιτη μου? γιατι αυτο ειναι το ''ζουμι'' της υποθεσης!!!! γι αυτο επελεξα και αυτο το χομπυ επειδη υπαρχει ελευθερια μεσα σε λογικα πλαισια βεβαια. Ευχαριστω.

Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 05, 2009 2:42 pm
από Αντώνης Κριτζάς
iiyamaflatron δίαβασε καλά και μετά πες (πχ δεν μπορούν ολοι να πληρώσουν ατομική ασφάλεια οπότε μονόδρομος ) διαβασε καλά σε παρακαλω και θα δεις.................
περισσότερη ανάλυση?......... όση θες αλλα διαβασε και μετέφρασε

ps o επιθετικός τόνος προς τί?

Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 05, 2009 2:45 pm
από Τρύφωνας
gregman έγραψε: μια διευκρινηση...

τα 400 ποδια δεν ειναι νεα εφευρεση , ισχυει εδω και πολλες δεκαετιες για ενα απλο λογο ,το ελαχιστο υψος για πτησεις επανδρωμενων αεροσκαφων με κανονες πτησης εξ οψεως ειναι 500 ποδια για μη κατοικημενες περιοχες αρα εφαρμοζεται ενας τυπικος διαχωρισμος 100 ποδων.

η χρηση του εναεριου χωρου πανω απο τα 400 ποδια μπορει να γινει μονο κατοπιν αδειας και με εκδοση notam απο την ΥΠΑ ωστε η κυκλοφορια να αποφευγει την συγεκριμενη περιοχη.



Αυτό είναι πολύ σωστό. Τα Ultra lights πετούν στα 500ft.

Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 05, 2009 2:48 pm
από Τρύφωνας
savasp30 έγραψε: Τελικα το αποτελεσμα ποιο ειναι? Θα μπορω να πεταω στην αλανα διπλα στο σπιτη μου? γιατι αυτο ειναι το ''ζουμι'' της υποθεσης!!!! γι αυτο επελεξα και αυτο το χομπυ επειδη υπαρχει ελευθερια μεσα σε λογικα πλαισια βεβαια. Ευχαριστω.


Hey savasp30

ΟΧΙ δεν θα μπορείς. Για τους ακόλουθους λόγους:
1) Δεν θα έχεις ασφαλιστική κάλυψη (βλέπε ομαδικές ασφάλειες μέσω λεσχών) για αυτή την πτήση
2) Δεν θα έχεις έγκριση απο τον ιδιοκτήτη του χώρου για αυτή την πτήση (απ' την στιγμή που θα είσαι παράνομος ως ανασφάλιστος).

Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 05, 2009 2:54 pm
από Τρύφωνας
Γι αυτό λοιπόν σε κάθε σελίδα θα σας θυμίζω τα εξής:

--Όπως και όταν φτιάχνεις ένα σπίτι πρώτα φτιάχνεις τα θεμέλια και τελευταία βάζεις την σκεπή!!!!
Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Η "ΣΚΕΠΗ" ΤΟΥ "ΣΠΙΤΙΟΥ".........>F<

--Αυτοί φτάσανε να μιλάνε για την "σκεπή" χωρίς να υπάρχει "σπίτι"!!!!!!>F<

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ "ΣΠΙΤΙ" ΚΥΡΙΟΙ;;;; ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΟΔΡΟΜΙΑ ΚΥΡΙΟΙ;;;;;;;;*SAR*

Αντί λοιπόν για κανονισμούς που αφαλοκόβουν τα ελεύθερα πεδία πτήσεων γιατί δεν φτιάχνετε κανένα μοντελοδρόμιο που να ισχύουν και οι κανονισμοί σας;;;;;;;;;;

Τα ήδη υπάρχοντα μοντελοδρόμια είναι ήδη γεμμάτα.....Αν έρθουν περισσότεροι θα γίνει και το κακό (που κατα τα άλλα απεύχεστε να μην γίνει...)

Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 05, 2009 2:54 pm
από savasp30
Οποτε θελοντας και μη θα πρεπει να γραφτουμε σε καποιο μοντελοδρομιο, θα γινοτανε καποια στιγμη αυτο αλλα τωρα θα γινει ποιο γρηγορα για πολυ κοσμο φανταζομαι.

Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 05, 2009 3:04 pm
από Τρύφωνας
savasp30 έγραψε: Οποτε θελοντας και μη θα πρεπει να γραφτουμε σε καποιο μοντελοδρομιο, θα γινοτανε καποια στιγμη αυτο αλλα τωρα θα γινει ποιο γρηγορα για πολυ κοσμο φανταζομαι.


Και θα γίνεται και της "πόπης" το κάγκελο εκεί πέρα.....

3 στο νούμερο είναι τα έρμα.....Θα τα βυθίσουνε με τόσο κόσμο που θα τους στείλουν......

Εδώ στα Σπάτα πριν 30 χρόνια και τα Σ/Κ δεν μπορούσες να πετάξεις που υπήρχαν και οι αλάνες και ο αερομοντελισμός ήταν ελεύθερο χόμπι....
Φαντάσου τώρα τι θα γίνει.....
Εγώ πάντως αν προχωρήσει αυτό θα είμαι ο πρώτος που δεν θα ξαναπετάξει - όχι εις ένδειξη διαμαρτυρίας- αλλά συνειδητά βλέποντας τον κίνδυνο απο την μάζωξη και το στοίβαγμα στους χώρους αυτούς της κατά τα άλλα ελεγχόμενης και "ασφαλισμένης" πτήσης.......
Α....ρε .....Το ΑΣΦΑΛΗΣ έχει αντικατασταθεί με το "ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΗ" λές και η Nationale Nedelanden θα κάνει τις πτήσεις ασφαλέστερες........Τα κεφάλια μας ποιός θα τα ασφαλίσει;;;;;;

Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 05, 2009 4:07 pm
από ankon
Εχουμε ενα χομπυ ....θα μας το γ........νε και αυτο .Στα χαρτια βεβαια !!!
Αν ποτε καταφερουν να το περασουν.Εδω βγαλανε νομο για το τσιγαρο και βλεπετε τι γινεται......ολοι μα ολοι καπνιζουν ακομα και μεσα στις δημοσιες υπηρεσιες. Τρυφωνα ,αν και πεταω σε οργανωμενο χωρο εν τουτοις ειμαι μαζι σας .Ελευθερια...ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ και θα αγωνισθουμε για αυτο.

Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 05, 2009 5:52 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Νομίζω ότι τα υπάρχοντα μοντελοδρόμια με την σοβαρότητα που έχουν δείξει θα θέσουν όρια μελών η πτήσεων και τότε οι υπόλοιποι τι θα κάνουν ...........χαρτάκι προτεραιότητας η μπουκάλα

Θέλω να δώ τους eazystarακιδες και λοιπούς να περιμένουν σειρά για διάδρομο
θέλω να δώ το πρώτο μοντελοδρόμιο για δυναμικό (μοντελοδρόμιο ο Άγιος πατέρας ΑΕ)
θέλω να δώ "πόρτα" φουσκωτούς (αυτό το γράφω για πλάκα)

και μία απορία αν πετώ από την παραλία και πάνω από την θάλασσα χωρίς αδεια απο ??????????????????? ποιον να περιμένω το λιμενικό, την αστυνομία,ΥΠΑ η και τους τρεις (και αυτό για πλάκα)

το ψάξανε πολύ ε!

Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 05, 2009 6:10 pm
από NIKOS
Καποτε αρχες δεκαετιας 1990 ηταν εδω στην Κοζανη 1-2 ατομα που ξεκινησανε να ασχολουντε με τον αερομοντελισμο.Δεν ηξεραν ο ενας την υπαρξη του αλλου μεχρι που σιγα σιγα γνωριστηκανε και πετουσανε σε χωματοδρομους-μικρες αλανες κτλ κτλ.Μεχρι και το 1995 τα ατομα απο 1-2 γινανε 5-6 και μεχρι τα τελη του 1999 γινανε-γιναμε 10 ενεργα.Κοντα στο 1996 χρειαζοταν ομως μεγαλυτερο μερος με υποδομη για να μπορουμε να χωρεσουμε και ετσι ζητησαμε απο την Αεροπορια να μας αφησουνε να πεταμε στο Αεροδρομιο της Κοζανης τις μερες που δεν εχει πτησεις.Αλλες φορες μπορουσαμε να μπουμε και αλλες φορες οχι μεχρι που καποια στιγμη απαγορευτηκε να μπαινουμε η ''παρεα'' να πεταμε.Αρχες του 2000 εγινε ο ΣΑΚ Κοζανης (Συλλογος αερομοντελιστων Κοζανης) και πλεον δηλωναμε υπευθηνα με καταστατικο των ατομων στο ΑΤΑ (Αρχηγειο τακτικης αεροποριας) για το ποια ατομα θα μπορουνε να εισελθουν στην πιστα του αεροδρομιου τις μερες που δεν εχει προγραμματισμενες πτησεις.Ετσι συνεχισαμε μεχρι και τα μεσα του 2009 να πεταμε 3 μερες την εβδομαδα και να κανουμε το χομπυ που τοσο αγαπαμε.

Μετα τα μεσα του 2009 και αφου οι πτησεις γινανε καθημερινες απο την Ολυμπιακη (3 φορες την βδομαδα) και την Athens Airways (καθημερινα) σταματησε και η εισοδος μας στην πιστα του αεροδρομιου.

Απο τα τελη ομως του 2007 η αναγκη για δικο μας χωρο μας εκανε να αρχισουμε να ψαχνουμε μιας και ξεραμε οτι καποια στιγμη οι πτησεις μας στο Αεροδρομιο της Κοζανης φτανανε στο τελος τους.
Σαν συλλογος παλι και με την ανεκτιμητη βοηθεια του τοτε Προεδρου του Συλλογου Σακη Μιχαηλιδη μας παραχωρηθηκε μερος στο Μαυροδενδρι Κοζανης και με την βοηθεια της τοπικης αυτοδιοικησης διαμορφωθηκε ο χωρος (υποστεγα-ασφαλτος πιστα- ασφαλτος εως τον χωρο του μοντελοδρομιου) και φτασαμε στα εγκαινια που εγιναν με τον Παννεληνιο αγωνα ελικοπτερων.

Πλεον ετοιμαζετε να μπει διχτυ ασφαλειας εμπρος απο τα υποστεγα και κατα μηκος της πιστας για ασφαλεια οπως και γκαζον στους χωρους εκτος πιστας.

Το ολο θεμα ειναι οτι ναι μεν χομπιστες ειμαστε ολοι και πεταμε για την πλακα μας και για να ξεφευγουμε απο την καθημερινοτητα αλλα αν δεν ειχαμε προσωπο (Συλλογος) δεν θα μπορουσαμε να πεταμε απο το 1995 και μετα στο αεροδρομιο της Κοζανης αλλα ουτε και δικο μας οργανωμενο χωρο θα ειχαμε τωρα (Μοντελοδρομιο Μαυροδενδρι).

Εννοειτε οτι υπαρχουν κανονισμοι και προσπαθουμε να τους ακολουθουμε οσο μπορουμε για την ασφαλεια ολων μας.

Επεισης με αφορμη τους αγωνες και τις εκδηλωσεις που καναμε φτασαμε να εχουμε 4 μελη καινουργια ενεργα.Δεν ειναι πολλα αλλα σιγουρα αν δεν ειμασταν εκει σαν συλλογος δεν θα μπορουσαν να μας βρουνε καποια απο αυτα.

Ολα τα παραπανω ειναι γεγονοτα και προσωπικες μου αποψεις.

Φιλικα Νικος Παπιστας.

Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 05, 2009 6:37 pm
από savasp30
NIKOS έγραψε: Καποτε αρχες δεκαετιας 1990 ηταν εδω στην Κοζανη 1-2 ατομα που ξεκινησανε να ασχολουντε με τον αερομοντελισμο.Δεν ηξεραν ο ενας την υπαρξη του αλλου μεχρι που σιγα σιγα γνωριστηκανε και πετουσανε σε χωματοδρομους-μικρες αλανες κτλ κτλ.Μεχρι και το 1995 τα ατομα απο 1-2 γινανε 5-6 και μεχρι τα τελη του 1999 γινανε-γιναμε 10 ενεργα.Κοντα στο 1996 χρειαζοταν ομως μεγαλυτερο μερος με υποδομη για να μπορουμε να χωρεσουμε και ετσι ζητησαμε απο την Αεροπορια να μας αφησουνε να πεταμε στο Αεροδρομιο της Κοζανης τις μερες που δεν εχει πτησεις.Αλλες φορες μπορουσαμε να μπουμε και αλλες φορες οχι μεχρι που καποια στιγμη απαγορευτηκε να μπαινουμε η ''παρεα'' να πεταμε.Αρχες του 2000 εγινε ο ΣΑΚ Κοζανης (Συλλογος αερομοντελιστων Κοζανης) και πλεον δηλωναμε υπευθηνα με καταστατικο των ατομων στο ΑΤΑ (Αρχηγειο τακτικης αεροποριας) για το ποια ατομα θα μπορουνε να εισελθουν στην πιστα του αεροδρομιου τις μερες που δεν εχει προγραμματισμενες πτησεις.Ετσι συνεχισαμε μεχρι και τα μεσα του 2009 να πεταμε 3 μερες την εβδομαδα και να κανουμε το χομπυ που τοσο αγαπαμε.

Μετα τα μεσα του 2009 και αφου οι πτησεις γινανε καθημερινες απο την Ολυμπιακη (3 φορες την βδομαδα) και την Athens Airways (καθημερινα) σταματησε και η εισοδος μας στην πιστα του αεροδρομιου.

Απο τα τελη ομως του 2007 η αναγκη για δικο μας χωρο μας εκανε να αρχισουμε να ψαχνουμε μιας και ξεραμε οτι καποια στιγμη οι πτησεις μας στο Αεροδρομιο της Κοζανης φτανανε στο τελος τους.
Σαν συλλογος παλι και με την ανεκτιμητη βοηθεια του τοτε Προεδρου του Συλλογου Σακη Μιχαηλιδη μας παραχωρηθηκε μερος στο Μαυροδενδρι Κοζανης και με την βοηθεια της τοπικης αυτοδιοικησης διαμορφωθηκε ο χωρος (υποστεγα-ασφαλτος πιστα- ασφαλτος εως τον χωρο του μοντελοδρομιου) και φτασαμε στα εγκαινια που εγιναν με τον Παννεληνιο αγωνα ελικοπτερων.

Πλεον ετοιμαζετε να μπει διχτυ ασφαλειας εμπρος απο τα υποστεγα και κατα μηκος της πιστας για ασφαλεια οπως και γκαζον στους χωρους εκτος πιστας.

Το ολο θεμα ειναι οτι ναι μεν χομπιστες ειμαστε ολοι και πεταμε για την πλακα μας και για να ξεφευγουμε απο την καθημερινοτητα αλλα αν δεν ειχαμε προσωπο (Συλλογος) δεν θα μπορουσαμε να πεταμε απο το 1995 και μετα στο αεροδρομιο της Κοζανης αλλα ουτε και δικο μας οργανωμενο χωρο θα ειχαμε τωρα (Μοντελοδρομιο Μαυροδενδρι).

Εννοειτε οτι υπαρχουν κανονισμοι και προσπαθουμε να τους ακολουθουμε οσο μπορουμε για την ασφαλεια ολων μας.

Επεισης με αφορμη τους αγωνες και τις εκδηλωσεις που καναμε φτασαμε να εχουμε 4 μελη καινουργια ενεργα.Δεν ειναι πολλα αλλα σιγουρα αν δεν ειμασταν εκει σαν συλλογος δεν θα μπορουσαν να μας βρουνε καποια απο αυτα.

Ολα τα παραπανω ειναι γεγονοτα και προσωπικες μου αποψεις.

Φιλικα Νικος Παπιστας.



Το να μας αφησει καποιο πολιτικο η στρατιωτικο αεροδρομιο εντος Αττικης να πεταμε το βλεπω απο δύσκολο εως και αδυνατο και ας εισαι και σε σύλλογο.

Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 05, 2009 6:38 pm
από sokratis
Αν και δεν ειμαι αερομοντελιστης(παρ`ολο που εχω ενα ηλεκτροκινητο μοτοανεμοπτερο που δεν αξιωθηκα να μαθω να πεταω) δεν μπορω να μην απαντησω στο θεμα που ανοιξατε καταθετωντας την αποψη μου. Πριν 9 χρονια βρεθηκα στο Geilenkirchen της Γερμανιας και συγκεκριμενα στη μεγαλυτερη βαση του ΝΑΤΟ για 4 μηνες.Το αεροδρομιο εχει κωδικο ETNG και φιλοξενει μεταξυ αλλων ,2 ανεμολεσχες,1 αερολεσχη,1 Λεσχη μοντελιστων,Σκοπευτικη Λεσχη κλπ.Τα Σαββατοκυριακα λοιπον που δεν υπηρχε επιχειρησιακη δραση απο πλευρας AWACS, πετουσαμε απο τον βοηθητικο τροχοδρομο(αερορυμουλκηση) και το ενδιαμεσο χορταρινο(με διπλο βιντζι) τα ανεμοπτερα, ενω αεροπλανα και μοτοανεμοπτερα προσαπογειωνοντουσαν απο τον κυριως. Τα μοντελα πετουσαν απο ενα μικρο χορταρινο διαδρομο(αν ψαξετε στο διαδικτυο μπορειτε να τα δειτε ολα αυτα),ενω ερχοντουσαν και πολλα α/φη απο αλλα αεροδρομια.Σε αποσταση ενος χλμ(Ολλανδια) υπηρχε χορταρινος διαδρομος(αλλο αεροδρομιο) που πετουσαν ανεμοπτερα που απογειωνε βιντζι με 4 συρματοσχοινα!!!Θυμαμαι πολλες φορες και μοντελακια με Jet κινητηρες να πετανε δαιμονισμενα πανω απο τα κεφαλια μας. Συνολικα μιλαμε για 15 ανεμοπτερα,2 μοτοανεμοπτερα 5-6 αεροπλανα,μοντελα κλπ. Ολα αυτα κι επειδη ο πυργος ηταν κλειστος, ειχαμε ολοι ανοιχτους ασυρματους και υπηρχαν παντα 2 ατομα υπευθυνα για τον ελεγχο. Απλα ο καθενας ανεφερε που ηταν και τι σχεδιαζε να κανει. Δεν εγινε ποτε ατυχημα,δεν σπασαμε ποτε λαμπα, δεν τσακωθηκαμε ~!!ποτε μας για θεμα προτεραιοτητας και στο τελος της ημερας ολοι ανταμωναμε στο barbekiou με λουκανικα και μπυρες_P_P.
Γιατι να μην ειναι κι εδω ετσι???