Σελίδα 8 από 10
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 11, 2013 8:18 am
από Mogolos
Το "ονομα" ειναι 15% της τιμής. Το υπόλοιπο ειναι στανταρς παραγωγης και ποιοτικος ελεγχος. Με λίγα λόγια το εργοστάσιο που βγάζει σερβο για την Foutaba και την Houftaba με διαφορετικά αυτοκόλλητα, η τελική τους τιμή θα εχει διαφορά 15-20%. Μην ελπίζετε ότι με 10 ευρω θα πάρετε ενα σερβο που κανει 30!!!
Φυσικα αναφέρομαι στις διεθνες τιμες και όχι πόσο βρησκουμε ενα προίον στην ελληνική αγορά.
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 12, 2013 8:50 pm
από RedCharly
Δεν άργησα και πολύ και σήμερα αφού άλλαξα το servo με ένα Futaba έκανα μια πτήση και προσγειώθηκα ο Δημήτρης μου γκρίνιασε παραπονιάρικα
-Έμενα βόλτα δεν μου το έχεις δώσει.
Ε είπα κι εγώ θα κάνει μια πτησούλα και επειδή εχ εμπιστοσύνη στον Δημήτρη του το έδωσα. Έτσι απογειώθηκε γλυκά γλυκά και μετά ΑΡΧΙΣΕ το ΔΡΑΜΑ. Loop (το'χω) roll (σχεδόν το'χω) stall turn (τα'χασα) και ότι άλλο μπορείς να σκεφτείς έκανε το μοντέλο μου στα χέρια του.
Ζήλεψα δεν μπορώ να πω όταν δεν το κατέβασε γλυκά στο έδαφος πήρα κι εγώ κάποιες ανάσες. Να και το video
http://www.youtube.com/watch?v=z9mUn7b8EvI
μετά την αλλαγη του servo
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 12, 2013 10:41 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Racer !!!!!!!!!! μοντέλο με τον κατάλληλο πιλότο!!!!!!!
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 12, 2013 11:32 pm
από dgiatr
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑Racer !!!!!!!!!! μοντέλο με τον κατάλληλο πιλότο!!!!!!!
.....η αλήθεια είναι οτι όταν πετάω μοντέλα των άλλων είμαι πιο ......"χαλαρός".....αλήθεια γιατί...;!@/-=}{{(σσσσσσ...μην μας ακούσει ο Σπύρος >:()
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 23, 2013 10:00 pm
από RedCharly
Και αυτο απο ληψη που εκανα μονος μου σημερα στο Ελληνικο.
http://www.youtube.com/watch?v=B5fF0xvwKkQ
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 23, 2013 10:45 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Μπράβο Σπύρο Εχεις γίνει πιλοτάρα
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 23, 2013 11:23 pm
από RedCharly
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑Μπράβο Σπύρο Εχεις γίνει πιλοτάρα
Αντωνη ευχαριστω αλλα δεν ειμαι εγω το μοντελο ειναι γλυκο και οι μετατροπες του Παναγιωτη
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 26, 2013 3:40 pm
από pansot
Για τις αλανες καλος ειναι στο μοντελοδρομιο να δω προσγειωση.
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 26, 2013 3:59 pm
από RedCharly
pansot έγραψε: ↑Για τις αλανες καλος ειναι στο μοντελοδρομιο να δω προσγειωση.
Αντιλαμβανομαι πως θεωρουμε αλλανιαρης και απο αλλο σχετικο θεμα πιθανον να ειμαι πιο νοστιμος.
Μοντελοδρομιο, πιο μοντελοδρομιο..... Εκει ειναι δυσκολα φιλε, θελει χερια και γνωσεις κι εγω ουτε το ενα εχω ουτε το αλλο.
Μην ξεχνας πως μεχρι και στο ελληνικο σπαω μοντελα (διαβασε παραπανω)
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 26, 2013 4:48 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Εκτός θέματος αλλά βάζω στοίχημα ότι το ο Σπύρος ακουμπά το GILMORE παντού βελούδο V:))
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 26, 2013 5:35 pm
από pansot
Μπράβο Σπύρο πάντα μετριόφρων μου αρέσεις έστω και αλανιάρης+(*)
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 26, 2013 10:28 pm
από King Kostas
Το πρόβλημα με τα πεδία σαν του "Ελληνικού", του "Ασπροπύργου" κτλ, είναι ότι δεν σε αναγκάζουν να ακολουθήσεις patern προσγείωσης, μιας και μπορείς να κατέβεις όπου θες χωρίς περιορισμό.
Εάν επιμένετε να πετάτε σε τέτοιους χώρους, πράγμα που δεν το θεωρώ κακό, προσπαθήστε να βάλετε κάποια όρια, με κάποιο τρόπο, έτσι ώστε να προσπαθήστε πάντα να προσγειώνεστε εκεί μέσα...και μου κάνει εντύπωση που σε κάποιες προσγειώσεις ο αέρας είναι αρκετός και θα έπρεπε το μοντέλο να "κρατά" ένα κλικ παραπάνω....
Στο συγκεκριμένο thread, όλες οι προσγειώσεις είναι μέτριες, ακόμα και αυτές που φαίνονται βελούδο, και το λέω διότι σε όλες το μοντέλο κατεβαίνει μαλλιά-κουβάρια και σταματά μετά από σχεδόν 60 μέτρα.....
Το μοντέλο σε πρώτη φάση χρειάζεται άλλη προπέλα για να μπορεί να κρατά attitude κατά την προσγείωση και φυσικά να κατεβαίνει "κουρδισμένο" και όχι μαλλιά....
Θα πρότεινα να παίρνατε κανένα κουβά ασβέστη και να φτιάχνατε ένα διάδρομο....
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 27, 2013 12:51 am
από RedCharly
King Kostas έγραψε: ↑Στο συγκεκριμένο thread, όλες οι προσγειώσεις είναι μέτριες, ακόμα και αυτές που φαίνονται βελούδο,
Κωστα ειλικρινα χαιρομαι για το μηνυμα αυτο αφου μπορω ετσι να δειξω και στους αλλους οτι λεω αληθεια οταν λεω πως δεν ξερω να πεταω και ειδικα να προσγειώνω
King Kostas έγραψε: ↑και το λέω διότι σε όλες το μοντέλο κατεβαίνει μαλλιά-κουβάρια και σταματά μετά από σχεδόν 60 μέτρα.....
Κωστα φανταζομαι πως εσυ θα μπορεσεις να το κατεβασεις πολυ καλυτερα σαν πεπιραμνος πιλοτος αλλα εχω δυο αποριες.... Τι σχεση εχει να κανει το μαλι και το κουβαρι με το μοντελο και πως μπορεσες να διακρινεις τον ακριβη αριθμο μετρων ?
King Kostas έγραψε: ↑Το μοντέλο σε πρώτη φάση χρειάζεται άλλη προπέλα για να μπορεί να κρατά attitude κατά την προσγείωση και φυσικά να κατεβαίνει "κουρδισμένο" και όχι μαλλιά....
Εχωντας τα παραπανω κατα νου παραμενω διαθεσιμος να μου διδαξεις καποια πραγματα και σε προσκαλω να ερθεις ατο ελληνικο και να πεταξεις το μοντελο ωστε να αποκτήσεις ιδία πείρα του τι σημαινει πτηση με το Gilmore και ειμαι σιγουρος πως θα μπορέσεις να με βοηθησεις να βελτιώσω τις πτήσεις μου
Κλείνοντας θα ηθελα να σε ευχαριστήσω μια ακομη φορα για τα καλα σου λογια και τις συμβουλες σου και ενημερωσε με αν θες για το ποτε θα ερθεις να εχω φερει και τον κουβα με τον ασβεστη.
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 27, 2013 11:17 pm
από King Kostas
oav163 έγραψε: ↑
Κωστα ειλικρινα χαιρομαι για το μηνυμα αυτο αφου μπορω ετσι να δειξω και στους αλλους οτι λεω αληθεια οταν λεω πως δεν ξερω να πεταω και ειδικα να προσγειώνω
Το ότι "χαίρεσαι" δε φαίνεται και ιδιαίτερα...αλλά έχει την πλάκα του όλο αυτό. Επί της ουσίας ωστόσο σε ότι αφορά στις ικανότητες σου περί πτήσης και προσγείωσης δεν πιστεύω ότι έκανα κάποιο μεμπτό σχόλιο... αντιθέτως θα έλεγα ότι πετάς με αξιοπρέπεια το μοντέλο και δεν ξέρω για πιο λόγο επιμένεις να λες συνέχεια ότι δεν ξέρεις να πετάς; Άλλωστε το μόνο που σχολίασα είναι ότι το μοντέλο προσγειώνεται πολύ γρήγορα παρόλο τον κόντρα αέρα που επικρατεί...οπότε θεωρώ αυτονόητο τον όρο "Μέτρια Προσγείωση"....πιστεύοντας πάντα ότι μπορείς να το κάνεις και καλύτερα...+(*)
oav163 έγραψε: ↑
Κωστα φανταζομαι πως εσυ θα μπορεσεις να το κατεβασεις πολυ καλυτερα σαν πεπιραμνος πιλοτος αλλα εχω δυο αποριες.... Τι σχεση εχει να κανει το μαλι και το κουβαρι με το μοντελο και πως μπορεσες να διακρινεις τον ακριβη αριθμο μετρων ?
1. Το μαλιά κουβάρια...παραπέμπει απλά στο ότι το μοντέλο έρχεται γρήγορα...HOT...δεν εμπεριέχει ειρωνία...+(*)
2. Τα αεροπορικά μπετοφόρμ σκυροδέματα...όπως αυτά της πίστας του Ελληνικού αλλά και τα αντίστοιχα του Βενιζέλου έχουν τυποποιημένες διαστάσεις... συνήθως 6χ6 ή 8χ8 ή 10χ10 μέτρα... σε όλες τις προσγειώσεις το μοντέλο από την στιγμή που "πατά" διανύει τουλάχιστον 6 με 7 πλάκες...οπότε αυτό από μόνο του μας κάνει σχεδόν (+/-) 60 μέτρα....πολλά για μοντέλο κάτω των 5 κιλών....
oav163 έγραψε: ↑
Εχωντας τα παραπανω κατα νου παραμενω διαθεσιμος να μου διδαξεις καποια πραγματα και σε προσκαλω να ερθεις ατο ελληνικο και να πεταξεις το μοντελο ωστε να αποκτήσεις ιδία πείρα του τι σημαινει πτηση με το Gilmore και ειμαι σιγουρος πως θα μπορέσεις να με βοηθησεις να βελτιώσω τις πτήσεις μου
...πολύ ευχαρίστως, αν και δεν πιστεύω ότι χρίζεις διδαχής ειδικά από κάποιον σαν εμένα, απλά πρέπει να κάνεις κάποιες μικρές βελτιώσεις στα σημεία, όπως άλλωστε απαιτείται όταν πετάμε τόσο απαιτητικά μοντέλα όπως το Gilmore. Ωστόσο το θέμα της προπέλας ψάξε το. Δοκίμασε μικρότερο βήμα και γενικότερα παίξε με τις προπέλες.
oav163 έγραψε: ↑
Κλείνοντας θα ηθελα να σε ευχαριστήσω μια ακομη φορα για τα καλα σου λογια και τις συμβουλες σου και ενημερωσε με αν θες για το ποτε θα ερθεις να εχω φερει και τον κουβα με τον ασβεστη.
Σε ότι αφορά στα καλά λόγια και τις συμβουλές πάντα στην διάθεση σου. Από εκεί και πέρα το σενάριο του ασβέστη μην το υποτιμάς...αν ο ασβέστης είναι πρόβλημα μπορεί να πάρεις και κιμωλία και απλά να θέσεις τα όρια του διαδρόμου (αρχή και τέλος...κοινός τα δυο
Displaced thresholds ), οπότε έχοντας πάντα κατά νου ότι θα πρέπει να προσγειώνεσαι μέσα σε αυτά, θα καταφέρεις να κάνεις τέλειες προσγειώσεις πάντα και παντού.
Προσωπικά έμαθα να προσγειώνω στην Ανάβυσσο, και πάντα φρόντιζα είτε με το πόδι είτε με ένα ξύλο να φτιάχνω μια "εικονική" αρχή και ένα "εικονικό" τέλος του νοητού διαδρόμου, πάνω στο χώμα...δουλεύει πάντως...
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 28, 2013 12:25 am
από orck
Κωστα υπαρχει καποιος κανονας σχετικα με την προσγειωση; Δηλαδη θα πρεπει το αεροπλανο να σταματαει συντομα; Παντα το ειχα στο μυαλο μου οτι επιτυχημενη προσγειωση ειναι αυτη που μετα περνεις το αεροπλανο σε ενα κομματι χωρις να εχει σκορπισει.
Επισης πως μπορεις να κατεβεις οπως θες; Οταν εχει κοσμο ολοι πετανε σε συγκεκριμενο κυκλο και φυσικα απογειωση και προσγειωση παντα κοντρα στον αερα.