Κατασκευές για πτέρυγες και PSS ....μόνο για "τρελα γούστα".....
Απάντηση: Κατασκευές για πτέρυγες και PSS ....μόνο για "τρελα γούστα".....
Ευχαριστώ Νίκο...
Τα Vampire τελειωσαν
Έβαλα servo και διακόπτη στο δικό μου, και μένει να κολλήσω το κάθετο για να κάνω το πρώτο δοκιμαστικό πέταγμα στον διάδρομο (να δω πως πλανάρει, και να πω στον Ηρακλή που είναι το κέντρο βάρους).
Σήμερα προμηθεύτηκα felizol DOW και έκοψα 12 panel για 6 πτέρυγες VOODOO.
Πολύ πιθανόν να υπάρξουν 2 (ίσως και 3) διαφορετικές παραλλαγές του.
Η μια θα είναι όπως ακριβώς και το Vampire (straight leading edge) και θα αποτελεί την δοκιμασμένη λύση ,
η δεύτερη κατ επιθυμία ελαφρώς εμπροσθοκλινης (ο θεός να βάλει το χέρι του όταν θα πετάξει αυτή η εκδοχή με το νεύρο που θα έχει) και
η τρίτη αρκετά οπισθοκλινης για πολύ μεγάλες ταχύτητες.
Είμαι υπό σκέψη για τις τρεις παραπάνω εκδοχές
Δεν σταμάτησα όμως στα παραπάνω....
Το MIG-3 πήγε στον μπογιατζή για βάψιμο.
Λευκό με κόκκινα διακριτικά και χρώματα διπλής επίστρωσης.
Αύριο ξεκινάει η προεργασία και έως τα μέσα της άλλης εβδομάδας λογικά θα είναι τελειωμένο
Παρέλαβα και τα ατρακτακια από τα VOODOO .....Όλα σε μαύρο χρώμα
Όπως καταλαβαίνεις υπάρχει πολύύύύ φωτογραφικό υλικό.
Περιμένω όμως να διορθωθεί το πρόβλημα στο πετάμε για να ποστάρω τις φωτογραφίες....που δεν τις έχει δει μέχρι στιγμής κανένας , εκτος από τον Ηρακλή και 3 πολύ καλους φίλους μου
Τα Vampire τελειωσαν
Έβαλα servo και διακόπτη στο δικό μου, και μένει να κολλήσω το κάθετο για να κάνω το πρώτο δοκιμαστικό πέταγμα στον διάδρομο (να δω πως πλανάρει, και να πω στον Ηρακλή που είναι το κέντρο βάρους).
Σήμερα προμηθεύτηκα felizol DOW και έκοψα 12 panel για 6 πτέρυγες VOODOO.
Πολύ πιθανόν να υπάρξουν 2 (ίσως και 3) διαφορετικές παραλλαγές του.
Η μια θα είναι όπως ακριβώς και το Vampire (straight leading edge) και θα αποτελεί την δοκιμασμένη λύση ,
η δεύτερη κατ επιθυμία ελαφρώς εμπροσθοκλινης (ο θεός να βάλει το χέρι του όταν θα πετάξει αυτή η εκδοχή με το νεύρο που θα έχει) και
η τρίτη αρκετά οπισθοκλινης για πολύ μεγάλες ταχύτητες.
Είμαι υπό σκέψη για τις τρεις παραπάνω εκδοχές
Δεν σταμάτησα όμως στα παραπάνω....
Το MIG-3 πήγε στον μπογιατζή για βάψιμο.
Λευκό με κόκκινα διακριτικά και χρώματα διπλής επίστρωσης.
Αύριο ξεκινάει η προεργασία και έως τα μέσα της άλλης εβδομάδας λογικά θα είναι τελειωμένο
Παρέλαβα και τα ατρακτακια από τα VOODOO .....Όλα σε μαύρο χρώμα
Όπως καταλαβαίνεις υπάρχει πολύύύύ φωτογραφικό υλικό.
Περιμένω όμως να διορθωθεί το πρόβλημα στο πετάμε για να ποστάρω τις φωτογραφίες....που δεν τις έχει δει μέχρι στιγμής κανένας , εκτος από τον Ηρακλή και 3 πολύ καλους φίλους μου
Απάντηση: Κατασκευές για πτέρυγες και PSS ....μόνο για "τρελα γούστα".....
Κάτω από απόλυτη μυστικότητα έγιναν εχθές τα πρώτα πετάγματα στο VAMPIRE για να προσδιορίσω το κέντρο βάρους.....
Παρέα λοιπόν με τον MIKE και τον Γιατρό (στο ρολο του ακοντιστή) και με άπνοια , το μοντέλο κατάφερε (παρόλο που βγήκε 1 κιλό και 370 γραμμάρια) να πλεύσει σχεδόν τον μισό διάδρομο...
Περιμένω πλέον τις κατάλληλες συνθήκες για να πραγματοποιήσω την πρώτη ολοκληρωμένη πτήση και να την καταγράψω σε video .
Aραγε θα καταφέρει να εκπληρώσει τις προσδοκίες μου και να επισκιάσει όλα τα προηγούμενα σχέδια και κατασκευές μου ? ? ?
Παρέα λοιπόν με τον MIKE και τον Γιατρό (στο ρολο του ακοντιστή) και με άπνοια , το μοντέλο κατάφερε (παρόλο που βγήκε 1 κιλό και 370 γραμμάρια) να πλεύσει σχεδόν τον μισό διάδρομο...
Περιμένω πλέον τις κατάλληλες συνθήκες για να πραγματοποιήσω την πρώτη ολοκληρωμένη πτήση και να την καταγράψω σε video .
Aραγε θα καταφέρει να εκπληρώσει τις προσδοκίες μου και να επισκιάσει όλα τα προηγούμενα σχέδια και κατασκευές μου ? ? ?
- Συνημμένα
-
- 1606879_579325032137012_1418011028_n.jpg (85.55 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
-
- 1549559_579324995470349_211417132_n.jpg (79.54 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
-
- 1536704_579325075470341_861268000_n.jpg (54.46 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 296
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 24, 2013 7:47 pm
Απάντηση: Κατασκευές για πτέρυγες και PSS ....μόνο για "τρελα γούστα".....
Και βεβαια θα τα καταφερει...είναι πολύ τζαματη πτερυγα και θα ζωγραφισει όταν την πεταξεις!!!:/)-:,)H-:R
Απάντηση: Κατασκευές για πτέρυγες και PSS ....μόνο για "τρελα γούστα".....
Aνδρεας Μανδαρακας έγραψε: ↑Και βεβαια θα τα καταφερει...είναι πολύ τζαματη πτερυγα και θα ζωγραφισει όταν την πεταξεις!!!:/)-:,)H-:R
Ανδρέα με αυτήν την κατασκευή έθεσα τον πήχη πολύ ψηλά.
Το ζητούμενο δεν είναι απλά η ομορφιά αλλά και τα πτητικά χαρακτηριστικά.
Αν και 170 γραμμάρια βαρύτερη από ότι αρχικά υπολόγιζα (χρειάστηκε 200 γραμμάρια μολύβι για να ζυγίσει και από 1170 έφτασε τα 1370) το βάρος της μηδενίζεται με ένα πολύ ελαφρύ αεράκι κάτω από τα φτερά.
Το αρχικό πέταγμα έγινε με ζύγισμα στο 22% στα 52 χιλιοστά από το προσβολής και ήταν σχετικά αναίσθητη.
Στην συνέχεια έβγαλα 20 γραμμάρια και πήγα το κέντρο βάρους στα 53 χιλιοστά.
Με αυτό το ζύγισμα και κίνηση στο elevator περίπου 4 χιλιοστά πάνω και 4 χιλιοστά κάτω με 40% expo είναι πάρα πολύ νευρική.
Μείωσα την κίνηση στα 3 χιλιοστά πάνω και 3 κάτω και έβαλα 50% expo και έστρωσε. Αυτό σημαίνει ότι είμαι σε καλό δρόμο.
Ίσως να χρειαστεί να πάω άλλο ένα χιλιοστό πίσω και να μικρύνω την κίνηση στα 2 χιλιοστά πάνω και 2 κάτω αφήνοντας το expo στο 50%.Εκεί πιστεύω ότι είναι και το απόλυτο ζύγισμα της , κάτι βέβαια που θα δείξει, μόνο κατά τις πρώτες δοκιμαστικές πτήσεις.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα στο πρώτο πέταγμα είναι το "τριμαρισμα" του elevator.Εάν είναι έστω και ένα χιλιοστό down trim δεν προλαβαίνεις να κάνεις KIX.
Τέλος καλό όλα καλά....ελπίζω μόνο να βγάλει κανένα καλό δυτικό αέρα για να προχωρήσουμε με τον MIKE σε stress test......
-
- Δημοσιεύσεις: 296
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 24, 2013 7:47 pm
Απάντηση: Κατασκευές για πτέρυγες και PSS ....μόνο για "τρελα γούστα".....
Βασιλη μου προξενει ενδιαφερον το ποσο μικρες κινησεις και μεγαλο expo εχεις στο elevator και εχω την εντυπωση ότι εισαι πολύ πισω από το κανονικο κεντρο βαρους της πτερυγας#**...το βαρος που εχεις επιτυχει δεν ειναι απαγορευτικο,μια πτερυγα στο 1.8 εκπετασμα που εχω στο ιδιο βαρος με βαρια μπαταρια αλλα με 15-25 χιλ κινηση με 25%expo.Απλως οταν δεν εχω airspeed αρχιζει να γινεται αναισθητη και αν συνεχισω να την"κραταω" θα ριξει και φτερο,αλλα όταν εχω ταχυτητα εχω φυσιολογικο ελεγχο.Και να φανταστείς ότι η πτερυγα μου εχει διαφορετικο πτητικο προσαντολισμο από την δικη σου.Ισως αυτό να ηταν αυτό που βιωσες στο "πέταγμα" που εκανες για να την δοκιμασεις...πιστευω όταν την πεταξεις στην πλαγια να προτιμήσεις το κ.β που ηταν αναισθητη στην δοκιμη σου και με μεγαλυτερες κινησεις γιατι αυτή η πτερυγα που εσυ ξερεις καλυτερα είναι για ταχυτητα και ετσι πρεπει να πεταει,όχι σαν Thermal και στανταρ από 25 χλμ/ωρα αερα και πανω.Σιγουρα θα αποδειχθεί τρελο εργαλειο!!!!!
Απάντηση: Κατασκευές για πτέρυγες και PSS ....μόνο για "τρελα γούστα".....
Σε μια πτέρυγα το κέντρο βάρους πρέπει να βρίσκετε πιο μπροστά από το κέντρο πιέσεων του φτερού διαφορετικά δεν θα ολισθαίνει στον αέρα (δεν θα πλανάρει δηλαδή) κολοβαρη πτέρυγα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΟΠΟ....
Δεν υπάρχουν κολοβαρες πτέρυγες που πετάνε.
Μια οπισθοκλινη πτέρυγα έχει παρα πολύ μεγάλες ανοχές ως προς την θέση του κέντρου βάρους σε αντίθεση με μια εμπροσθοκλινη η με μια με straight leading edge.
Μια πτέρυγα η οποια είναι εμπροσθοβαρή για να πετάξει ευθεία οριζόντια χρειάζεται up trim.
Αυτό σημαίνει ότι όσο οι ταχύτητες αυξάνονται έχει την τάση να τραβάει πάνω και χρειάζεται να ταΐσεις down trim.
Όταν αναφέρομαι σε ταχύτητες αναφέρομαι πάντοτε σε ταχύτητα αέρα και όχι εδάφους.
Ένα πολύ καλο test είναι να βάλεις την πτέρυγα (και οποιοδήποτε ανεμόπτερο) σε βύθιση 45 μοίρες.
Εάν τραβήξει πάνω είναι εμπροσθοβαρή και αν βουτήξει (σε κανονικό ανεμόπτερο και όχι πτέρυγα) είναι κολοβαρο.
Αυτό συμβαίνει διότι παρα πολύ απλά μια εμπροσθοβαρή κατασκευή έχει up trim οπότε όταν ανεβαίνουν οι ταχύτητες τραβάει πάνω σε αντίθεση με μια κολοβαρη κατασκευή στην οποία συμβαίνει το αντίθετο,έχει δηλαδή down trim άρα βουτάει.
Οι αεροτομές που είναι σχεδιασμένες ειδικά για πτέρυγες έχουν ένα μικρό reflex (ανασήκωμα) όσο πλησιάζουν στο εκφυγής και χαρακτηρίζονται ως AUTOSTABLE.
Στην προκειμενη περίπτωση το ζητούμενο είναι να βρω ακριβώς το σωστό κέντρο βάρους .
Όσο πιο πίσω πηγαίνει το κέντρο βάρους (όσο πλησιάζει δηλαδή στο κέντρο πιέσεων) τόσο λιγότερο up trim χρειάζεται αλλα γίνετε εξαιρετικά ευαίσθητη στις κινήσεις και χρειάζεται να τις μικραίνεις και να βάζεις expo.
Αυτό προϋποθέτει καλά servo κατά προτίμηση ψηφιακά και χωρίς τζόγους.
1 χιλιοστό τζόγος είναι ανεπίτρεπτο σε μια πτέρυγα τύπου plank
Όσο λιγότερο up trim τόσο μικρότερη αντίσταση στον αέρα άρα μικρότερη οπισθέλκουσα άρα μεγαλύτερες ταχύτητες άρα περισσότερο Lift.
Το ένα φέρνει το άλλο.
Όταν πριν από αρκετό καιρό αγοράσαμε από Αμερική το MOTH και το μεγάλο αδελφάκι του το M60 στα manual έγραφε ακριβώς αυτά που σου γράφω παραπάνω και δεν σου κρύβω ότι με ξάφνιασαν όταν τα πρωτοδιάβασα διότι ήταν αδιανόητο (για μενα) κίνηση της τάξης των 5 χιλιοστών από full UP σε full DOWN.
Ειδικά στο M60 μετά από 6 μήνες πτήσεων και ένα σορό πειραματισμούς ως προς το κέντρο βάρους έχω φτάσει 4 χιλιοστά πίσω από αυτό που μου προτείνει ο κατασκευαστής για ξεκίνημα και δεν σου κρύβω ότι είναι ένα από τα πιο καλοζυγισμένα μοντέλα που έχω στην κατοχή μου.
Εκεί που το βάζεις εκεί ακριβώς μένει.
Ούτε πάνω ούτε κάτω.
Δεν έχει καμια απολύτως τάση να αλλάξει τη γωνια πτήσης του η να διορθώσει από μονο του.
Αυτό ακριβώς επιθυμώ να πετύχω και με το ζύγισμα του VAMPIRE.
Κλείνοντας εδώ αισθάνομαι ότι πρέπει να ζητήσω συγγνώμη για όλο αυτό το κατεβατό που ίσως να έχει ξαναγραφτεί και να μην έχει πέσει στην αντίληψη μου.
Εάν υπάρχουν κάποιες απορίες είμαι στην διάθεση σας.....
AAAAA και για να μην ξεχνιόμαστε κόπηκαν τα φτερά για 6 VOODOO ....... φωτογραφίες στα προσεχώς
Δεν υπάρχουν κολοβαρες πτέρυγες που πετάνε.
Μια οπισθοκλινη πτέρυγα έχει παρα πολύ μεγάλες ανοχές ως προς την θέση του κέντρου βάρους σε αντίθεση με μια εμπροσθοκλινη η με μια με straight leading edge.
Μια πτέρυγα η οποια είναι εμπροσθοβαρή για να πετάξει ευθεία οριζόντια χρειάζεται up trim.
Αυτό σημαίνει ότι όσο οι ταχύτητες αυξάνονται έχει την τάση να τραβάει πάνω και χρειάζεται να ταΐσεις down trim.
Όταν αναφέρομαι σε ταχύτητες αναφέρομαι πάντοτε σε ταχύτητα αέρα και όχι εδάφους.
Ένα πολύ καλο test είναι να βάλεις την πτέρυγα (και οποιοδήποτε ανεμόπτερο) σε βύθιση 45 μοίρες.
Εάν τραβήξει πάνω είναι εμπροσθοβαρή και αν βουτήξει (σε κανονικό ανεμόπτερο και όχι πτέρυγα) είναι κολοβαρο.
Αυτό συμβαίνει διότι παρα πολύ απλά μια εμπροσθοβαρή κατασκευή έχει up trim οπότε όταν ανεβαίνουν οι ταχύτητες τραβάει πάνω σε αντίθεση με μια κολοβαρη κατασκευή στην οποία συμβαίνει το αντίθετο,έχει δηλαδή down trim άρα βουτάει.
Οι αεροτομές που είναι σχεδιασμένες ειδικά για πτέρυγες έχουν ένα μικρό reflex (ανασήκωμα) όσο πλησιάζουν στο εκφυγής και χαρακτηρίζονται ως AUTOSTABLE.
Στην προκειμενη περίπτωση το ζητούμενο είναι να βρω ακριβώς το σωστό κέντρο βάρους .
Όσο πιο πίσω πηγαίνει το κέντρο βάρους (όσο πλησιάζει δηλαδή στο κέντρο πιέσεων) τόσο λιγότερο up trim χρειάζεται αλλα γίνετε εξαιρετικά ευαίσθητη στις κινήσεις και χρειάζεται να τις μικραίνεις και να βάζεις expo.
Αυτό προϋποθέτει καλά servo κατά προτίμηση ψηφιακά και χωρίς τζόγους.
1 χιλιοστό τζόγος είναι ανεπίτρεπτο σε μια πτέρυγα τύπου plank
Όσο λιγότερο up trim τόσο μικρότερη αντίσταση στον αέρα άρα μικρότερη οπισθέλκουσα άρα μεγαλύτερες ταχύτητες άρα περισσότερο Lift.
Το ένα φέρνει το άλλο.
Όταν πριν από αρκετό καιρό αγοράσαμε από Αμερική το MOTH και το μεγάλο αδελφάκι του το M60 στα manual έγραφε ακριβώς αυτά που σου γράφω παραπάνω και δεν σου κρύβω ότι με ξάφνιασαν όταν τα πρωτοδιάβασα διότι ήταν αδιανόητο (για μενα) κίνηση της τάξης των 5 χιλιοστών από full UP σε full DOWN.
Ειδικά στο M60 μετά από 6 μήνες πτήσεων και ένα σορό πειραματισμούς ως προς το κέντρο βάρους έχω φτάσει 4 χιλιοστά πίσω από αυτό που μου προτείνει ο κατασκευαστής για ξεκίνημα και δεν σου κρύβω ότι είναι ένα από τα πιο καλοζυγισμένα μοντέλα που έχω στην κατοχή μου.
Εκεί που το βάζεις εκεί ακριβώς μένει.
Ούτε πάνω ούτε κάτω.
Δεν έχει καμια απολύτως τάση να αλλάξει τη γωνια πτήσης του η να διορθώσει από μονο του.
Αυτό ακριβώς επιθυμώ να πετύχω και με το ζύγισμα του VAMPIRE.
Κλείνοντας εδώ αισθάνομαι ότι πρέπει να ζητήσω συγγνώμη για όλο αυτό το κατεβατό που ίσως να έχει ξαναγραφτεί και να μην έχει πέσει στην αντίληψη μου.
Εάν υπάρχουν κάποιες απορίες είμαι στην διάθεση σας.....
AAAAA και για να μην ξεχνιόμαστε κόπηκαν τα φτερά για 6 VOODOO ....... φωτογραφίες στα προσεχώς
Απάντηση: Κατασκευές για πτέρυγες και PSS ....μόνο για "τρελα γούστα".....
Η επόμενες φωτογραφίες αφιερωμένες εξαιρετικά....... Αντώνη για εσένα μιλάω και για όλους όσους γουστάρουν να ανεμοπτεριζουν "πολεμοπουλα".
Φρέσκια παραλαβή από τον μπογιατζή....τόσο φρέσκια που τα χρώματα κολλάνε ακόμα.
Το μοντέλο μετα που εγινε το λαμιναρισμα και το στοκαρισμα και τρίφτηκε επιμελώς , βάφτηκε με χρώματα διπλής επίστρωσης και βερνικώθηκε.Στην προκειμενη περίπτωση ενώ η άτρακτος ξεκίνησε balsa και felizol κατέληξε composite
Η αρχή έγινε και μετά το MIG θα ακολουθήσει το aircobra .....όταν με το καλο επανέλθει πλήρως το site θα ποστάρω φωτογραφίες από όλη την φάση της κατασκευής και των 2
Φρέσκια παραλαβή από τον μπογιατζή....τόσο φρέσκια που τα χρώματα κολλάνε ακόμα.
Το μοντέλο μετα που εγινε το λαμιναρισμα και το στοκαρισμα και τρίφτηκε επιμελώς , βάφτηκε με χρώματα διπλής επίστρωσης και βερνικώθηκε.Στην προκειμενη περίπτωση ενώ η άτρακτος ξεκίνησε balsa και felizol κατέληξε composite
Η αρχή έγινε και μετά το MIG θα ακολουθήσει το aircobra .....όταν με το καλο επανέλθει πλήρως το site θα ποστάρω φωτογραφίες από όλη την φάση της κατασκευής και των 2
- Συνημμένα
-
- 1521943_580116532057862_1463725713_n.jpg (46.7 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
-
- 1609888_580116505391198_485248682_n.jpg (50.8 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
Απάντηση: Κατασκευές για πτέρυγες και PSS ....μόνο για "τρελα γούστα".....
VAMPIRE project
- Συνημμένα
-
- vampire project ends (6).jpg (79.23 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
-
- vampire project ends (5).jpg (83.56 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
-
- vampire project ends (4).jpg (77.33 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
-
- vampire project ends (3).jpg (68.81 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
-
- vampire project ends (1).jpg (74.08 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
Απάντηση: Κατασκευές για πτέρυγες και PSS ....μόνο για "τρελα γούστα".....
)vampire project...
- Συνημμένα
-
- vampire project ends (11).jpg (75.99 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
-
- vampire project ends (10).jpg (88.55 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
-
- vampire project ends (9).jpg (86.27 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
-
- vampire project ends (7).jpg (84.87 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
-
- vampire project ends (8).jpg (84.06 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
Απάντηση: Κατασκευές για πτέρυγες και PSS ....μόνο για "τρελα γούστα".....
vampire project ....
- Συνημμένα
-
- vampire project ends (14).jpg (86.21 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
-
- vampire project ends (12).jpg (65.39 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
-
- vampire project ends (13).jpg (63.05 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
-
- vampire project ends (15).jpg (91.99 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
Απάντηση: Κατασκευές για πτέρυγες και PSS ....μόνο για "τρελα γούστα".....
Πολυ ωραια δουλεια !!!! επαγγελματικη
Μπραβο!!!
Περιμενουμε με αγωνια βιντεο
και παλι μπραβο!!!
Μπραβο!!!
Περιμενουμε με αγωνια βιντεο
και παλι μπραβο!!!
Απάντηση: Κατασκευές για πτέρυγες και PSS ....μόνο για "τρελα γούστα".....
Red έγραψε: ↑Πολυ ωραια δουλεια !!!! επαγγελματικη
Μπραβο!!!
Περιμενουμε με αγωνια βιντεο
και παλι μπραβο!!!
Σε ευχαριστώ πολύ παλικάρι....λίγη υπομονή και θα το δείτε από κοντά μαζί με το αδελφάκι του , το VOODOO (που ετοιμάζεται αυτήν την στιγμή ) , να πετάει στον Αθηναϊκό ουρανό πολύ σύντομα
Απάντηση: Κατασκευές για πτέρυγες και PSS ....μόνο για "τρελα γούστα".....
Τοποθέτηση καθετου στο VAMPIRE
- Συνημμένα
-
- vampire tail servo final (5).jpg (45.57 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
-
- vampire tail servo final (4).jpg (40.15 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
-
- vampire tail servo final (3).jpg (29.42 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
Απάντηση: Κατασκευές για πτέρυγες και PSS ....μόνο για "τρελα γούστα".....
μερικές φωτογραφίες ακόμα από το Vampire για να κλείσουμε και αυτό το κεφαλαιο και να περάσουμε στα VOODOO
- Συνημμένα
-
- vampire tail servo final (2).jpg (25.76 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
-
- vampire tail servo final (1).jpg (50.73 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
Απάντηση: Κατασκευές για πτέρυγες και PSS ....μόνο για "τρελα γούστα".....
Κεφαλαιο VOODOO μέρος πρώτο...
κοπή DOW
κοπή DOW
- Συνημμένα
-
- VOODOO 1 (5).jpg (21.57 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
-
- VOODOO 1 (4).jpg (22.19 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
-
- VOODOO 1 (1).jpg (24.08 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
-
- VOODOO 1 (7).jpg (35.29 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές