Σελίδα 10 από 30
Απάντηση: JU-87B Stuka
Δημοσιεύτηκε: Δευ Σεπ 08, 2014 10:30 pm
από Δημήτρης Άρτα
Ευχαριστώ πολυ.Προσπάθησα πολύ για το σκέλος και ήταν ότι καλύτερο μπορούσα να κάνω από οικονομικής και κατασκευαστικής πλευράς.Αργότερα αν προκύψει κάτι καλύτερο εύκολα αλλάζει το όλο σύστημα.
Απάντηση: JU-87B Stuka
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Σεπ 21, 2014 9:30 pm
από Δημήτρης Άρτα
Συνέχεια της κατασκευής με το κομμάτι της ατράκτου στο πίσω μέρος που θα δεχθεί τα fairing του ρηνιαίου σκέλους και planking της ατράκτου!
Απάντηση: JU-87B Stuka
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Σεπ 21, 2014 9:32 pm
από Δημήτρης Άρτα
Πέτσωμα του κάτω μέρος της ατράκτου!
Απάντηση: JU-87B Stuka
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Σεπ 21, 2014 9:35 pm
από Δημήτρης Άρτα
Planking και του κάτω μέρους του ρύγχους.....!
Απάντηση: JU-87B Stuka
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Σεπ 21, 2014 9:49 pm
από Δημήτρης Άρτα
Και τώρα τα δύσκολα!Μιας και δεν θα μπεί ο Zenoah 62 που προτείνει ο Ziroli αλλά ο DLE 55RA έχουμε μια διαφορά 300gr περίπου υπολοιπόμενου βάρους για να ζυγίσει το αεροπλάνο!Αρκετοί βάζουν στην κατασκευή τους μέχρι και κεφαλή από σφυρί μπροστά στο χώρο του κινητήρα για να ζυγίσει το αεροπλάνο στο κέντρο βάρους!
Οπότε για να αποφύγω τα περιττά ''εργαλεία'' ,το κάτω μέρος του χώρου του κινητήρα, αντί για κομμάτι μπάλσας κατάλληλα διαμορφωμένο,χρησιμοποιήσα σκληρό ξύλο πλανισμένο και γυαλοχαρτισμένο ....αρκετά!(Συν 250gr η όλη κατασκευή!)
Απάντηση: JU-87B Stuka
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Σεπ 21, 2014 9:56 pm
από Δημήτρης Άρτα
Στο σημείο αυτό θα μπούν και οι βάσεις για την μεταλλική κατασκευή απόρριψης της βόμβας της ατράκτου!
Απάντηση: JU-87B Stuka
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Σεπ 21, 2014 9:59 pm
από Δημήτρης Άρτα
Πρώτη απόπειρα για το πίσω τμήμα του fairing που θα καλύπτει το πίσω σκέλος .....!
Απάντηση: JU-87B Stuka
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Σεπ 21, 2014 10:00 pm
από Δημήτρης Άρτα
Το πραγματικό......
Απάντηση: JU-87B Stuka
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Σεπ 21, 2014 10:02 pm
από Δημήτρης Άρτα
....και η δικιά μου προσπάθεια!!!
Απάντηση: JU-87B Stuka
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 05, 2014 1:32 pm
από Δημήτρης Άρτα
Το να τοποθετηθούν τα 2πλά elevator στο stabiliser δεν ήταν και το πιό εύκολο πράγμα!Όπως επίσης και η τοποθέτηση των fairing of tip balance.....!(Τα αεροδυναμικά πτερύγια στο πίσω φτερό)!
Και όλο αυτό το σύνολο να τοποθετηθεί στην ντίζα του elevator σέρβο και να λειτουργεί και σωστά.....!!!
Η τύχη του πρωτάρη με βοήθησε και τα πέτυχα με την πρώτη.....!!!
https://www.youtube.com/watch?v=anZSWN-sukQ
https://www.youtube.com/watch?v=it7tiYTT2aU
Απάντηση: JU-87B Stuka
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 05, 2014 3:49 pm
από Red
Μπραβο Δημητρη!!!!
Πολυ ωραια και καθαρη η δουλεια σου. Το μοντελο σου γινεται απλα φανταστικο.
Απάντηση: JU-87B Stuka
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 05, 2014 5:20 pm
από Δημήτρης Άρτα
Ευχαριστώ πολύ!!
Απάντηση: JU-87B Stuka
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 25, 2014 2:12 pm
από Δημήτρης Άρτα
Φτιάχνωντας τις καλωδιώσεις για τα navigation lights και πρίν κλείσω την άτρακτο έχουμε και λέμε!
Δεξιό ακροπτερύγιο green nav light(αναμμένο μόνιμα) - Αριστερό ακροπτερύγιο red nav light(αναμμένο μόνιμα)
Και στο πίσω μέρος του Rudder λευκό μόνιμα αναμμένο!
Είναι σωστά?
Υπήρχε και κάποιο άλλο navigation light (Π.x. Red Beacon) κάπου αλλού?Τι ύσχειε τότε στα βομβαρδιστικά της Luft ??
Απάντηση: JU-87B Stuka
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 25, 2014 2:26 pm
από Δημήτρης Άρτα
Αφού τριμαρίστικαν σωστά το οριζόντιο και κάθετο σταθερό και πρίν κολληθούν μόνιμα αρχίζουμε σιγά σιγά να κλείνουμε την άτρακτο!
Απάντηση: JU-87B Stuka
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 25, 2014 2:40 pm
από Δημήτρης Άρτα
Glassάρισμα επιφανειών!Πρώτη μου φορά με αρκετή βοήθεια!Τρίψιμο καλό των επιφανειών, πέρασμα με εποξική ρυτίνη και υαλούφασμα 18gr ,ελαφρύ τρίψιμο και ένα χέρι πέρασμα με αραιωμένο υδατοδιαλυτό βερνίκι πολυουρεθάνης πατωμάτων(μια τεχνική που διάβασα σε πολλές κατασκευές στο εξωτερικό!Δοκιμή κάνουμε,θα δείξει.....!!
Έπειτα πάλι τρίψιμο και πέρασμα με αστάρι, αλλά έχουμε καιρό ακόμα!