SU 26M 30% Peak Model !!!
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
Μεχρι και το manual στα Κινεζικα ειναι.
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
Καλημερα παιδια
Και βεβαια ειναι Κινεζος, οπως και με τον προηγουμενο (DL), τωρα DLE, η πλειοψηφια των χρηστων ειναι απολυτα ευχαριστημενοι και στην Ελλαδα και στο εξωτερικο, εκατονταδες τα θρεντ στο rc-u & FlyGiants και οχι μονο.
Το μανουαλ τωρα του Κινεζου ειναι 3-4σελιδες με τα μισα Κινεζικα και τα αλλα μισα Αγγλικα, ομως ο Αμερικανος αντιπροσωπος, εχει ενα μανουαλ που δινει ρεστα, 6 σελιδες αναλυτικα με ενοτητες, προδιαγραφες, safty instructions, engine installation, ignition system, engine break-in, curburetor adjustment, starting engine cold, warm & engine maintence. Tι αλλο χρειαζεται ενας χρηστης.
Επισης εαν κανεις τον κοπο και ψαχτεις λιγουλακι, οπως λεει ο φιλος GeorgeC και διαβασεις, οοολο και κατι παραπανω βρισκεις. _Β_ΟΕτσι λοιπον εχω κατεβασει και τις αναλυτικες οδηγιες απο το σαιτ της Walbro για την ρυθμιση και του καρμπυρατερ (Low Speed, Idle, Mixture & High Speeed Mixture).
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
Πες' τα Χρυσοστομε!
-
- Δημοσιεύσεις: 588
- Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 8:37 pm
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
CARAPIS έγραψε: ↑Καλημερα παιδια
Και βεβαια ειναι Κινεζος, οπως και με τον προηγουμενο (DL), τωρα DLE, η πλειοψηφια των χρηστων ειναι απολυτα ευχαριστημενοι και στην Ελλαδα και στο εξωτερικο, εκατονταδες τα θρεντ στο rc-u & FlyGiants και οχι μονο.
Το μανουαλ τωρα του Κινεζου ειναι 3-4σελιδες με τα μισα Κινεζικα και τα αλλα μισα Αγγλικα, ομως ο Αμερικανος αντιπροσωπος, εχει ενα μανουαλ που δινει ρεστα, 6 σελιδες αναλυτικα με ενοτητες, προδιαγραφες, safty instructions, engine installation, ignition system, engine break-in, curburetor adjustment, starting engine cold, warm & engine maintence. Tι αλλο χρειαζεται ενας χρηστης.
Επισης εαν κανεις τον κοπο και ψαχτεις λιγουλακι, οπως λεει ο φιλος GeorgeC και διαβασεις, οοολο και κατι παραπανω βρισκεις. _Β_ΟΕτσι λοιπον εχω κατεβασει και τις αναλυτικες οδηγιες απο το σαιτ της Walbro για την ρυθμιση και του καρμπυρατερ (Low Speed, Idle, Mixture & High Speeed Mixture).
Ειδατεεεεε.....εχω εγκαταλειψει το καυσιμο χρονια και ζαμανια τωρα...πουουουουου να ξερω απο αυτα....συγχωρατε με αλλα το μυαλο μου γυρναει τριφασικα..δεν καιει καυσιμο...σορρυ..
Ξανα μανα καλες απο-προσγειωσεις κυριοι!
Υ.Γ. Vhal+Carapis...no hard feelings!
Μια παρεα ειμαστε ολοι με τα κουσουρια μας...+(*)ΠΕΤΑΜΕ!!!
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
fazerdreamer έγραψε: ↑Ειδατεεεεε.....εχω εγκαταλειψει το καυσιμο χρονια και ζαμανια τωρα...πουουουουου να ξερω απο αυτα....συγχωρατε με αλλα το μυαλο μου γυρναει τριφασικα..δεν καιει καυσιμο...σορρυ..
Ξανα μανα καλες απο-προσγειωσεις κυριοι!
Υ.Γ. Vhal+Carapis...no hard feelings!
Μια παρεα ειμαστε ολοι με τα κουσουρια μας...+(*)ΠΕΤΑΜΕ!!!
Γεια σου βρε Στεφαναρα
Οι φιλοι δεν 'παρεξηγουντε'+(*), αυτο το τελευταιο, το ΥΓ λεω, ξαναπες το...γιατι το ξεχναμε τις πιο πολλες φορες !
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
Γεια σας παιδια και παλι
Σημερα εγινε το δευτερο διωρο των 2500 σαλ και ειμαστε ετοιμοι για τις επομενες 4 ωρες στις 4000 σαλ.
Το μοτερ δουλευει ρ ο λ ο ι !!!
Περνει μπροστα αμεσως με δυο-τρια φλιπ.
Θερμοκρασια απο 69C-78C, μισαωρες οι δυο πρωτες ωρες και μια και μια οι δευτερες με μισαωρα διαλειματα.
Βελονες δεν εχω πειραξει ακομη, δεν εχει χρειαστει.
Τι αλλο να ζητησω απο εναν καινουργιο κινητηρα...!!!
Να και μερικες foto απο την σημερινη μερα-απογευμα στην Πεντελη...
Σημερα εγινε το δευτερο διωρο των 2500 σαλ και ειμαστε ετοιμοι για τις επομενες 4 ωρες στις 4000 σαλ.
Το μοτερ δουλευει ρ ο λ ο ι !!!
Περνει μπροστα αμεσως με δυο-τρια φλιπ.
Θερμοκρασια απο 69C-78C, μισαωρες οι δυο πρωτες ωρες και μια και μια οι δευτερες με μισαωρα διαλειματα.
Βελονες δεν εχω πειραξει ακομη, δεν εχει χρειαστει.
Τι αλλο να ζητησω απο εναν καινουργιο κινητηρα...!!!
Να και μερικες foto απο την σημερινη μερα-απογευμα στην Πεντελη...
- Συνημμένα
-
- IMG0095A.jpg (89.65 KiB) Προβλήθηκε 63 φορές
-
- IMG0094A.jpg (88 KiB) Προβλήθηκε 63 φορές
-
- IMG0093A.jpg (86.96 KiB) Προβλήθηκε 63 φορές
-
- IMG0092A.jpg (90.79 KiB) Προβλήθηκε 63 φορές
-
- IMG0091A.jpg (87.19 KiB) Προβλήθηκε 63 φορές
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
...5....4....3....2....1.....
-
- Δημοσιεύσεις: 37
- Εγγραφή: Παρ Οκτ 31, 2008 8:05 pm
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
Χριστο καλοπεχτο το εργαλειο. Μιας και περιμενω και 'γω τον πρωτο μου βενζινοκινητηρα εχω δυο ερωτησεις. Το σωληνακι που εχεις μαζεψει διπλα στη δεξαμενη καυσιμου ειναι προφανως αυτο που "αναπνεει" η δεξαμενη. Δεν εχω καταλαβει, απλως το τυλιγουμε και αφηνουμε το ακρο ελευθερο; Επισης,λες οτι ξεκινησες το στρωσιμο με λαδι Amsoil. Απ' οτι ειδα στον καταλογο της βγαζει μονο συνθετικα 'η' κανω λαθος; Δεν θα αργησει να στρωσει με συνθετικο;
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
Δημητρο γεια σου κι απο εμενα
Ναι καλα καταλαβες, ειναι το σωληνακι της 'αναπνοης΄και ναι το αφηνουμε εξω απο το α/φ αφου το τυλιξουμε μια δυο φορες για να μην βγαζει καυσιμο.
Για το στρωσιμο τωρα ναι το συνθετικο χρειαζεται τις διπλες ωρες για να στρωσει απο οτι με το ορυκτελαιο.
Ευχαριστω γιατις ευχες, νασε καλα και Πετουμενος...!!!
Φιλικα
Χρηστος
Ναι καλα καταλαβες, ειναι το σωληνακι της 'αναπνοης΄και ναι το αφηνουμε εξω απο το α/φ αφου το τυλιξουμε μια δυο φορες για να μην βγαζει καυσιμο.
Για το στρωσιμο τωρα ναι το συνθετικο χρειαζεται τις διπλες ωρες για να στρωσει απο οτι με το ορυκτελαιο.
Ευχαριστω γιατις ευχες, νασε καλα και Πετουμενος...!!!
Φιλικα
Χρηστος
-
- Δημοσιεύσεις: 37
- Εγγραφή: Παρ Οκτ 31, 2008 8:05 pm
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
Xρισταρα ευχαριστω. Ποτε πεταει ο SUλας;
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
Γεια σας παιδια...!!!
:>) Κ Α Τ Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Ο Ο Ο...ΟΟΟΟΟοοοοοο...!!! :>)
Αααας τα παρουμε απο την αρχη. Σημερα λοιπον μαζι με τον GeorgeC & τον αδερφο του τον Διονυση, ανεβηκαμε στο Ακραιφνιοοο.
Η ημερα καταπληκτικη, 2-3Β, ηλιοφανεια, 15-16 C. To τοπιο ακομη μια φορα γαληνιο, ησυχο, καταπρασινο, ολα καθαρα και ωραια !
Εβαλα τον κινητηρα και εκαψε δυο ωριτσες ακομη με μισαωρα διαλειματα καιαιαιαιαι ετοιμοι...,ειχε πια μεσημεριασει, ημασταν εκει απο τις 09:00 το πρωι.
Με προσοχη και με την check-list στο χερι και μετα τα απαραιτητα radio-check με τον κινητηρα σβηστο και αναμενο, ενωθηκαν τα σερβο στον δεκτη & ελενχθηκαν η σωστη φορα-διευθυνση σε ολα τα πηδαλια, κλπ...
Περναμε στα δυσκολα τωρα και μετα την επιμονη (σωστη και δικαιολογημενη) του Γιωργου για ζυγισμα κατα τον κατασκευαστη, παρα την δικη μου επιμονη να το πεταξουμε με το ΚΒ στον σωληνα του φτερου, το ελληνικο δαιμονιο-πατεντα ελαμψε για μια φορα ακομη και μιας και το Cowl δεν ηταν πανω στο α/φ για την σωστη ψηξη του κινη/ρα, επιστρατευτηκαν ενας κοφτης μια πενσα ενα μυτοτσιμπιδο και δυο μπαταριες που ειχα μαζι και ζυγιση για την αντικατασταση του βαρους του Cowl (καλυμμα του κινητηρα) που ελειπεεεε για να φερουμε το ΚΒ εκει που μας εδινε ο κατ/στης...ειχε γελιο παιδια , ριξτε μια ματια στο βιντεακι σε επομενο ποστ..., χαχαχαχα..._P_P, ετοιμαστηκαμε να βαλουμε τον κινητηρα μπροστα για να πεταξει στον αερα εκει που του πρεπει.
Λιγο κλεισιμο της βελονας της χαμηλης ωστε να εχω ομαλο και αδιακοπο, χωρις κομπιασματα, ανεβασμα των στροφων, λιγο ανοιγμα της υψηλης μεχρι να δουμε το τερμα και μπουκωμα καμια 3000-ρια στροφες μην τυχον και σφυριξει στον αερα κατα την πτηση (στο στροφ/τρο με την 22 x 8 ειδαμε 6900-7000 και κατεβηκα στις 6600-6700), δυο τρεις δοκιμες με το α/φ σε γωνια 45 μοιρων και το ιδιο εντελως καθετα, ρυθμισμα ρελαντι να μην τραβαει το α/φ στο εδαφος και φυγαμεεεεε...
:>) Κ Α Τ Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Ο Ο Ο...ΟΟΟΟΟοοοοοο...!!! :>)
Αααας τα παρουμε απο την αρχη. Σημερα λοιπον μαζι με τον GeorgeC & τον αδερφο του τον Διονυση, ανεβηκαμε στο Ακραιφνιοοο.
Η ημερα καταπληκτικη, 2-3Β, ηλιοφανεια, 15-16 C. To τοπιο ακομη μια φορα γαληνιο, ησυχο, καταπρασινο, ολα καθαρα και ωραια !
Εβαλα τον κινητηρα και εκαψε δυο ωριτσες ακομη με μισαωρα διαλειματα καιαιαιαιαι ετοιμοι...,ειχε πια μεσημεριασει, ημασταν εκει απο τις 09:00 το πρωι.
Με προσοχη και με την check-list στο χερι και μετα τα απαραιτητα radio-check με τον κινητηρα σβηστο και αναμενο, ενωθηκαν τα σερβο στον δεκτη & ελενχθηκαν η σωστη φορα-διευθυνση σε ολα τα πηδαλια, κλπ...
Περναμε στα δυσκολα τωρα και μετα την επιμονη (σωστη και δικαιολογημενη) του Γιωργου για ζυγισμα κατα τον κατασκευαστη, παρα την δικη μου επιμονη να το πεταξουμε με το ΚΒ στον σωληνα του φτερου, το ελληνικο δαιμονιο-πατεντα ελαμψε για μια φορα ακομη και μιας και το Cowl δεν ηταν πανω στο α/φ για την σωστη ψηξη του κινη/ρα, επιστρατευτηκαν ενας κοφτης μια πενσα ενα μυτοτσιμπιδο και δυο μπαταριες που ειχα μαζι και ζυγιση για την αντικατασταση του βαρους του Cowl (καλυμμα του κινητηρα) που ελειπεεεε για να φερουμε το ΚΒ εκει που μας εδινε ο κατ/στης...ειχε γελιο παιδια , ριξτε μια ματια στο βιντεακι σε επομενο ποστ..., χαχαχαχα..._P_P, ετοιμαστηκαμε να βαλουμε τον κινητηρα μπροστα για να πεταξει στον αερα εκει που του πρεπει.
Λιγο κλεισιμο της βελονας της χαμηλης ωστε να εχω ομαλο και αδιακοπο, χωρις κομπιασματα, ανεβασμα των στροφων, λιγο ανοιγμα της υψηλης μεχρι να δουμε το τερμα και μπουκωμα καμια 3000-ρια στροφες μην τυχον και σφυριξει στον αερα κατα την πτηση (στο στροφ/τρο με την 22 x 8 ειδαμε 6900-7000 και κατεβηκα στις 6600-6700), δυο τρεις δοκιμες με το α/φ σε γωνια 45 μοιρων και το ιδιο εντελως καθετα, ρυθμισμα ρελαντι να μην τραβαει το α/φ στο εδαφος και φυγαμεεεεε...
- Συνημμένα
-
- DSC01984.jpg (100.79 KiB) Προβλήθηκε 63 φορές
-
- DSC01989.jpg (99.01 KiB) Προβλήθηκε 63 φορές
-
- DSC01986.jpg (99.8 KiB) Προβλήθηκε 63 φορές
-
- DSC01983.jpg (86.92 KiB) Προβλήθηκε 63 φορές
-
- DSC01985.jpg (101.27 KiB) Προβλήθηκε 63 φορές
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
Nα το πρωτο βιντεακι απο το τελευταιο τεποζιτο στο εδαφος, στις 4000 σαλ...
http://www.youtube.com/watch?v=RB0uadR2bLc
http://www.youtube.com/watch?v=RB0uadR2bLc
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
..., καιαιαιαιαι τωρα το πρωτο βιντεακι απο το SU 26M, παιδιααα..., T Ρ Ε Ν Ο Ο ΟΟοοοοοοο...!!!:>>>:>):>>>
http://www.youtube.com/watch?v=ZFjeMARA5oo
http://www.youtube.com/watch?v=ZFjeMARA5oo
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
Μπράβο Χρήστο κούκλα το αεροπλανάνο!!! Αν και ζαλίστηκα λίγο πρωί πρωί ^%^...
Βάλε και μία 23Χ8 Menz και θα δεις τρελή διαφορά, νομίζω η 22Χ8 είναι μικρή.
Άντε καλές πτήσεις και να το χαρείς όσο εσύ θες!!!
Βάλε και μία 23Χ8 Menz και θα δεις τρελή διαφορά, νομίζω η 22Χ8 είναι μικρή.
Άντε καλές πτήσεις και να το χαρείς όσο εσύ θες!!!
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
Nα και ενα δευτερο, για να ξαναζαλιστει ο Κωστας...^%^
Μειναμε απο μπαταρια στην βιντεοκαμερα και ειναι τραβηγμενο με την φοτωγραφικη..., ειπαμε οτι μπορουμε κανουμε, να εχουμε τουλαχιστον μια εγγραφη...!
Παιδια πεταει σαν ΤΡΕΝΟ...@P@:>>>:>)
http://www.youtube.com/watch?v=DVZc1SOTpXc
Μειναμε απο μπαταρια στην βιντεοκαμερα και ειναι τραβηγμενο με την φοτωγραφικη..., ειπαμε οτι μπορουμε κανουμε, να εχουμε τουλαχιστον μια εγγραφη...!
Παιδια πεταει σαν ΤΡΕΝΟ...@P@:>>>:>)
http://www.youtube.com/watch?v=DVZc1SOTpXc