dgiatr έγραψε: ↑Πάρα πολλά ευχαριστώ στο φίλο Νίκο (windsurfer) για την υπομονή, τη διάθεση αλλά και ΕΠΙΜΟΝΗ >:( του να μου μεταδώσει τις πολύτιμες γνώσεις του _Β_Ο σχετικά με την χρήση του αερογράφου στα αγαπημένα μας warbirds +(*).
.....thanks :'(
Να'σαι καλά φίλε Μήτσο, τα συγχαρητήρια είναι όλα δικά σου και σου αξίζουν
ΥΓ: πολύ ευχαριστήριο πέφτει, τι να σημαίνει άραγε;
Eπιπλέον βελτιώσεις :
1. Το ξέρω - το ξέρω...να πάει ο πιλότος πιο πίσω!
2. Σβάστιγκα στο rudder
3. Να μπουν τα "όπλα" μπροστά πάνω στο cowl.
4. Να το βρωμίσω κι άλλο...(καλά καλά πλάκα κάνω)
dgiatr έγραψε: ↑Mπράβο Χρηστάρα άψογο το video και στο πτητικό μέρος αλλά και στη μουσική υπόκρουση!
Μου φαίνεται θα τον απολύσω τον δικό μου τον camer-AMAN και θα προσλάβω τον δικό σου...
Ευχαριστώ Δημήτρη για τα καλά σου λόγια! Με ευχαριστεί που το πρώτο μου video από το πρώτο μου warbird βγήκε καλό,και με την βοήθεια του κάμεραμαν Κώστα που διαπρέπει όταν πιάνει την κάμερα!
dgiatr έγραψε: ↑Eπιπλέον βελτιώσεις :
1. Το ξέρω - το ξέρω...να πάει ο πιλότος πιο πίσω!
2. Σβάστιγκα στο rudder
3. Να μπουν τα "όπλα" μπροστά πάνω στο cowl.
4. Να το βρωμίσω κι άλλο...(καλά καλά πλάκα κάνω)
Kill marks on rudder (εκτός αν είναι στραβάδι!)
RLM 02 φωλιές τροχών & καπάκια
w1ndsurfer έγραψε: ↑Kill marks on rudder (εκτός αν είναι στραβάδι!)
τόσο μπροστά που κάθεται στο cockpit ..εσυ τι λες να είναι ..γεράκι;
έχεις δει κάτι γυναίκες οδηγούς και κάτι γέρους όταν πιάνουν το τιμόνι που η μούρη τους πάει να κολλήσει στο παρ-μπριζ;
dgiatr έγραψε: ↑τόσο μπροστά που κάθεται στο cockpit ..εσυ τι λες να είναι ..γεράκι;
έχεις δει κάτι γυναίκες οδηγούς και κάτι γέρους όταν πιάνουν το τιμόνι που η μούρη τους πάει να κολλήσει στο παρ-μπριζ;
Επί του θέματος :
Νομίζω ότι είναι η πρώτη φορά που βλέπω τον Χρήστο στον αέρα...και πολύ το χάρηκα
Μου έκανε επίσης εντύπωση το καλό τράβηγμα του βίντεο , κοντά και καθαρά με σταθερό ζουμάρισμα
Το hellcat είναι πανέμορφο και η πτήση scale
Για το messerschsmit τα λόγια περιττεύουν ..ότι να πούμε είναι λίγο ,υπόκλιση βαθιά στην δουλειά σας ,και του συνονόματου Windsurfer..
Όσο για τον πιλότο ...μήπως τον φρενάρισες απότομα :-\ και κόλλησε στο παρμπρίζ ?? ^%^
Πάρα πολλά ευχαριστώ στο φίλο Νίκο (windsurfer) για την υπομονή, τη διάθεση αλλά και ΕΠΙΜΟΝΗ >:( του να μου μεταδώσει τις πολύτιμες γνώσεις του _Β_Ο σχετικά με την χρήση του αερογράφου στα αγαπημένα μας warbirds +(*).
.....thanks :'(
Το μοντελο σου εδειξε φοβερα... πραγματικα χαρμα οφθαλμων.. εαν εχεις χρονο δωσε κανενα στοιχειο για τα χρωματα που χρησιμοποιησες βερνικια κλπ.
Ο αερογράφος που χρησιμοποιήθηκε είναι ένας απλός των 25-30 ευρώ ( δεν είναι ανάγκη να είναι διπλής ενεργείας ).
Το μπεκ που χρησιμοποίησα σε όλο το βάψιμο είναι το 0,5, δεν χρειάστηκε ούτε μικρότερο αλλά ούτε και μεγαλύτερο.
Τα χρώματα που χρησιμοποίησα είναι τα : white ensign models αλλά εξίσου καλά είναι και τα gunze απο τον Καλφάκη στην Ιπποκράτους.
Οι κωδικοί των χρωμάτων είναι :
φτερο επάνω - rlm 74, rlm 75
φτερο κάτω - rlm 76
άτρακτος επάνω - rlm 74,75
άτρακτος μέση και κάτω - rlm 76
mottling - αραιό rlm 74,02
εξάτμιση - πρώτα πέρασμα όλη με burnt sienna (κεραμιδί), μετά στα άκρα της εξάτμισης πέρασμα με λευκό-σταχτί (specular white) και προς την βάση της κάθε εξάτμισης πέρασμα με smoke.
Στο τέλος έγινε wash στο μοντέλο για να δείχνει "βρώμικο" και να ''κόψουν-ξεθωριάσουν" λίγο τα χρώματα.
Για την τεχνική αυτή χρησιμοποιούμε white spirit-διαλυτικό μέσα στο οποίο αραιώνουμε μία πολύ μικρή ποσότητα απο λάδi ζωγραφικής (η αναλογία είναι - σε ένα καπάκι απο μπουκαλάκι εμφιαλωμένου νερού βάζουμε μέχρι επάνω white spirit και μετά βάζουμε πολύ μικρή ποσότητα απο το λάδι ζωγραφικής -όσο πιάνει η άκρη μιας οδοντογλυφίδας ) και το ανακατεύτουμε καλά με ένα πινελάκι. Μετά απλώνουμε το διάλυμα αυτό με το πινελάκι πάνω στις επιφάνειες που θέλουμε να δείξουμε το εφέ.
Τα λάδια ζωγραφικής που χρησιμοποίησα είναι :
lamp black, burnt umber - κάτω φτερό
flake white hue, brown oxide - πάνω φτερό, άτρακτος.
τα λάδια και το διαλυτικό απο Πλαίσιο.
Στο τέλος το πέρασα βερνίκι ματ-σατινέ πολυουρεθάνης με καταλύτη απο οποιοδήποτε μαγαζί με χρώματα αυτοκινήτων.
ξέχασα να πω...σχετικά με το ξεθώριασμα των χρωμάτων οτι μια πολύ εύκολη τεχνική που έχει άμεσα και πολύ ωραία αποτελέσματα είναι εφόσον κάποιος περάσει το βασικό χρώμα πάνω στο μοντέλο, στη συνέχεια να ξαναβάλει στον αερογράφο το ίδιο χρώμα αλλά "σπασμένο" (αραιωμένο με λίγο λευκό π.χ.) για να βγεί ενα τόνο πιο ανοικτό και να ψεκάσει κυρίως στο κέντρο των panels πάνω απο το ίδιο βασικό χρώμα. Ωραίο αποτέλεσμα προκύπτει επίσης και όταν ψεκάσεις ελαφρώς πάνω σε κοίλες επιφάνειες.