ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE
Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE
Εδω ειναι που ο Γιώργος λέει να υπάρχει ο συντελεστής για το βάρος ώστε να μην ειναι 100 και για τα δυο αεροπλάνα. Κάτι τέτοιο δεν κάνουν και στα ανεμόπτερα;
-
- Δημοσιεύσεις: 74
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 22, 2017 12:15 pm
Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE
Ok απο μένα !!! αν και μου εβαλες μπαγάσα νεα λεξη προκληση!!!χαχαχαχα
-
- Δημοσιεύσεις: 235
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 28, 2010 9:01 am
Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE
Mogolos έγραψε: ↑Εδω ειναι που ο Γιώργος λέει να υπάρχει ο συντελεστής για το βάρος ώστε να μην ειναι 100 και για τα δυο αεροπλάνα. Κάτι τέτοιο δεν κάνουν και στα ανεμόπτερα;
Το έχω καταλάβει και επιχειρηματολογώ αντίθετα προς αυτή την πρόταση.
Δεν γνωρίζω τι γίνεται στα ανεμόπτερα.
Πάντως θα είχε ένα ενδιαφέρον να μας αναλύσει ο Γιώργος το ΠΩΣ θα εφαρμόστεί κάτι τέτοιο.
Για την ώρα δεν μας έχει πει.
-
- Δημοσιεύσεις: 74
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 22, 2017 12:15 pm
Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE
Pantelis papageorgiou έγραψε: ↑Αργύρη, το K factor είναι ίδιο για όλους, είτε piper είτε rafalle. Όλα τα K factors, για στατική ή πτητικη, ΔΕΝ αλλαζουν ανάλογα με το αεροπλάνο. Είναι συντελεστές σπουδαιότητας, ιδιοι για όλους τους διαγωνιζομένους και όλα τα αεροπλάνα.
Άρα, η ερώτηση που έκανες είναι χωρίς νόημα.
Εν ολίγοις, τα K factors είναι συντελεστές που ΔΕΝ αλλάζουν ανάλογα με το αεροπλάνο. Με αυτούς τους συντελεστές πολλαπλασιάζονται οι επί μέρους βαθμοί που παίρνει ο διαγωνιζόμένος. Όλοι αυτοί οι επί μέρους βαθμολογίες αθροίζονται και προκύπτει η τελική βαθμολογία.
Αυτό γίνεται ώστε να δοθεί η ανάλογη βαρύτητα σε κάθε επί μέρους κρινόμενο υποσύνολο. πχ, άλλο βάρος έχει στα στατικά η ακρίβεια περιγράμματος (k factor=13) και άλλο βάρος η περιπλοκότητα σήμανσης(k factor=3).
Αντίστοιχα και στην πτήση άλλο βάρος έχουν προσγείωση-απογείωση (k factor=11) και άλλο το οριζόντο 8 (k factor=7).
Με αυτά τα k factors πολλαπλασιάζεται η επί μέρους βαθμολογία που είναι από 0 έως 10. Και μετά προστίθενται.
Ελπίζω να έγινα κατανοητός.
Παντελη μου θα ειχει νοημα η τελευταια ερωτηση μου?... Βεβαια ειναι η ιδια εαν ζηταγα προς διευκρινηση, και θα ηταν ευχης εργο για κατανοηση προς τις απορίες μου.... ο συνολικός Kfactor 100 συντελεστης εκτελεσης, σπουδαιοτητας(νεα λεξη), δυσκολίας(δικη μου λεξη) ειναι το ιδιο πραγμα ?Το περικλυει όλο?και με πιο κριτηριο ? και απο καθε ξεχωριστού κριτη η και απο του τρεις?
Εαν δεν καταλαβω και με αυτην τοτε Συγνωμη εκ των προτερων ..... καποιο προβλημα θα εχω και μετα τις γιορτες θα παω να το κοιταξω.Αληθεια το λεω μην με παρεξηγησεις!!Ξερεις ποσο σε αγαπαω!!!
-
- Δημοσιεύσεις: 235
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 28, 2010 9:01 am
Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE
ArgyrisGiannetakis έγραψε: ↑Παντελη μου θα ειχει νοημα η τελευταια ερωτηση μου?... Βεβαια ειναι η ιδια εαν ζηταγα προς διευκρινηση, και θα ηταν ευχης εργο για κατανοηση προς τις απορίες μου.... ο συνολικός Kfactor 100 συντελεστης εκτελεσης, σπουδαιοτητας(νεα λεξη), δυσκολίας(δικη μου λεξη) ειναι το ιδιο πραγμα ?Το περικλυει όλο?και με πιο κριτηριο ? και απο καθε ξεχωριστού κριτη η και απο του τρεις?
Εαν δεν καταλαβω και με αυτην τοτε Συγνωμη εκ των προτερων ..... καποιο προβλημα θα εχω και μετα τις γιορτες θα παω να το κοιταξω.Αληθεια το λεω μην με παρεξηγησεις!!Ξερεις ποσο σε αγαπαω!!!
Όχι. ΔΕΝ είναι το ίδιο πράγμα. ΔΕΝ υπάρχει κανένας συντελεστής δυσκολίας.
Τα K factors αντιπροσωπεύουν (για το πτητικό μέρος) την αξία της κάθε άσκησης αλλά και του ρεαλισμού πτήσης ,στη συνολική βαθμολογία.
Απλά το άθροισμα των επί μέρους K factors είναι 100. Αν αθροίσεις όλα τα K factors θα βρεις 100.
Όσο μικρότερο το k factor μιας άσκησης τόσο λιγότερη η αξία της άσκησης στην συνολική βαθμολογία.
Πχ. το k factor της απογείωσης είναι 11.Αυτό σημαίνει ότι η απογείωση αντιπροσωπεύει το 11% της συνολικής βαθμολογίας της πτήσης. Αντίστοιχα η προσγείωση άλλο ένα 11%, ο ήχος 4%, η ταχύτητα 9%, η ομαλότητα 9% και ούτω καθ' εξής.
-
- Δημοσιεύσεις: 74
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 22, 2017 12:15 pm
Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE
Να διευκρινησω παλι οτι δεν εισηγούμαι καμμια αλλαγη !Υποθετικά μιλαω και παιρνω θεση εαν θα επρεπε να επιβραυευεται η δυσκολία ενος αερομοντέλου. θετουμε τα Κ φακτορ γιατι ειναι αυτα που πολλαπλασιαζουν το αριθμό βαθμολογίας π.χ. της απογειωσης με 11Κ δηλαδη εαν ενα δυσκολο μοντελο κανει την απογειωση και βαθμολογηθει με 8 και το ευκολο επισης με 8 .Και τα δυο θα εχουν απο 88. Δικαιο που εκαναν αρτια την απογειωση αλλα αδικο το Κφακτορ?Αυτο εννοω!Εαν ηταν 10 το Κ φακτορ στο ευκολο κατευθειαν θα ειχαν 8 βαθμους διαφορα.Και δεν θα ειχε το βαρος ο κριτης οτι δεν βαθμολογησε αρτια και τις δυο απογειωσεις! με 8 και τους δυο!
Τωρα οπως σωστα ειπες και εχω διαπιστωσει και εγω και μου ξεκαθαρισες .....ειναι διαγωνισμός εκτελεσης ασκησεων στο πτητικό κομματι.Απο την τελευταια παραγραφο ρεαλισμ που ειναι το αλλο 22 % της γενικης βαθμολογίας μιας και τα πρωτα ειναι το 78% Που εκει ο ηχος πες οτι ειναι ιδιος π.χ (φορανε scale moter) βεβαια εκει μας εδιαφερει το πως ανοιγουμε κα κλεινουμε το γκαζι μας scale σε καθε μανουβρα δηλαδη οχι αποτομες διακυμανσεις on off...και τα αλλα δυο
a) Model Sound .......................................K = 4
b) Speed of the model aircraft ..................K = 9 συνολο 22% δηλαδη μια βαθμολογία σε καθε ενα πχ 8 χ22 =176
c) Smoothness of flight ............................K = 9
που και σε αυτα ο παραγοντας δυσκολίας του μοντελου πανω στην εκτελεση των ασκησεων μπορει να φερει ενα δυσκολο αερπλανο σε δυσμενεστερη θεση!Και λογο βαρους και λογο αεροδυναμικής.κλπ ...παντα κατα την γνωμη μου!Αρα συμπαιρενουμε οτι πανω στην πτηση εξωγενεις παραγοντες ροπες...αεροτομες....βαρος...αεροδυναμικη...χειρηστικος φορτος κλπ... πλην της αρτιας εκτελεσης της ασκησης δεν απασχολουν την βαθμολογία?
Αρα μενουμε στην επιλογη του κατασκευαστη αν ειναι σωστη η λανθασμενη η επιλογη του τυπου.
*** παραδειγμα εαν ειχε βαθμολογηθει σε ολες με 8****
6.3.6.1. Take-off .................................................. .K = 11 π.χ με 8 = 88
6.3.6.2. Option 1 .................................................. .K = 7 με 8= 56
6.3.6.3. Option 2 .................................................. .K = 7 8 56
6.3.6.4. Option 3 .................................................. .K = 7 8 56
6.3.6.5. Option 4 .................................................. .K = 7 8 56
6.3.6.6. Option 5 .................................................. .K = 7 8 56
6.3.6.7. Option 6 .................................................. .K = 7 8 56
6.3.6.8. Option 7 .................................................. .K = 7 8 56
6.3.6.9. Option 8 .................................................. .K = 7 8 56
6.3.6.10. Approach and Landing .............................K = 11 8 88
Τωρα οπως σωστα ειπες και εχω διαπιστωσει και εγω και μου ξεκαθαρισες .....ειναι διαγωνισμός εκτελεσης ασκησεων στο πτητικό κομματι.Απο την τελευταια παραγραφο ρεαλισμ που ειναι το αλλο 22 % της γενικης βαθμολογίας μιας και τα πρωτα ειναι το 78% Που εκει ο ηχος πες οτι ειναι ιδιος π.χ (φορανε scale moter) βεβαια εκει μας εδιαφερει το πως ανοιγουμε κα κλεινουμε το γκαζι μας scale σε καθε μανουβρα δηλαδη οχι αποτομες διακυμανσεις on off...και τα αλλα δυο
a) Model Sound .......................................K = 4
b) Speed of the model aircraft ..................K = 9 συνολο 22% δηλαδη μια βαθμολογία σε καθε ενα πχ 8 χ22 =176
c) Smoothness of flight ............................K = 9
που και σε αυτα ο παραγοντας δυσκολίας του μοντελου πανω στην εκτελεση των ασκησεων μπορει να φερει ενα δυσκολο αερπλανο σε δυσμενεστερη θεση!Και λογο βαρους και λογο αεροδυναμικής.κλπ ...παντα κατα την γνωμη μου!Αρα συμπαιρενουμε οτι πανω στην πτηση εξωγενεις παραγοντες ροπες...αεροτομες....βαρος...αεροδυναμικη...χειρηστικος φορτος κλπ... πλην της αρτιας εκτελεσης της ασκησης δεν απασχολουν την βαθμολογία?
Αρα μενουμε στην επιλογη του κατασκευαστη αν ειναι σωστη η λανθασμενη η επιλογη του τυπου.
*** παραδειγμα εαν ειχε βαθμολογηθει σε ολες με 8****
6.3.6.1. Take-off .................................................. .K = 11 π.χ με 8 = 88
6.3.6.2. Option 1 .................................................. .K = 7 με 8= 56
6.3.6.3. Option 2 .................................................. .K = 7 8 56
6.3.6.4. Option 3 .................................................. .K = 7 8 56
6.3.6.5. Option 4 .................................................. .K = 7 8 56
6.3.6.6. Option 5 .................................................. .K = 7 8 56
6.3.6.7. Option 6 .................................................. .K = 7 8 56
6.3.6.8. Option 7 .................................................. .K = 7 8 56
6.3.6.9. Option 8 .................................................. .K = 7 8 56
6.3.6.10. Approach and Landing .............................K = 11 8 88
-
- Δημοσιεύσεις: 235
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 28, 2010 9:01 am
Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE
Όχι Αργύρη, δεν απασχολούν τον κριτή ούτε πτερυγικό φορτίο ούτε αεροδυναμική ούτε καιρικές συνθήκες. Τον απασχολούν μόνο ή ακρίβεια στην εκτέλεση των ασκήσεων και ο ρεαλισμός της πτήσης. Μην ξεχνάς ότι πλέον επιτρέπονται τα γυροσκόπια, τα οποία βοηθούν πολύ στα παραπάνω. Φαντάζομαι βέβαια ότι από ψυχολογικής και μόνο επιρροής, θα υπάρχει κάποια ανεκτικότητα στα πολύ παλαιάς σχεδίασης αεροπλάνα (πχ 1ου παγκοσμίου πολέμου), δεδομένου ότι αυτά τα αεροπλάνα ήταν ιπτάμενα φέρετρα. Παρά ταύτα, στον κανονισμό δεν είναι πουθενά γραμμένη τέτοια οδηγία προς κριτές ούτε και μου το επιβεβαίωσαν οι διεθνείς κριτές με τους οποίους έχω μιλήσει.
-
- Δημοσιεύσεις: 235
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 28, 2010 9:01 am
Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE
Γιώργο,
έχεις πετάξει ποτέ μοντέλο αεροπλάνου της πρώτης εποχής?(1ου παγκ. πολέμου πχ)
Θα σε πληροφορήσω ότι αεροπλάνα αυτής της εποχής είναι αφάνταστα δύσκολα στον χειρισμό και ας είναι πανάλαφρα (ξύλο και πανί) και με τεράστιες πτερυγικές επιφάνειες.
Τα περισσότερα είναι με under cambered αεροτομές, τεράστια επιφάνεια εκτεθημένη στο αερόρευμα, και πολύ κακή αεροδυναμική. Αρκετά μάλιστα ελέγχουν την κλίση τους με στρέβλωση των φτερών (warping).
Δεν έχω πετάξει jet αλλά έχω πετάξει τέτοιο αεροπλάνω και σε πληροφορώ ότι είναι αφάνταστα δύσκολα πτητικά, με πολύ κακή συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες, ακόμη και με πλήρη άπνοια. Δεν σου συζητάω τι γίνεται με μια απλή πνοή ανέμου από το πλάι... Ούτε το πόσο μίζερα και ασταθή είναι στην προσγείωση (λες και είναι σταθερά σε ο,τιδήποτε άλλο).
Ό,τι είναι ελαφρύ ΔΕΝ πετάει απαραιτήτως καλύτερα.
Και εδώ υπάρχει άλλη μια αδυναμία στην (ατεκμηρίωτη μέχρι στιγμής) πρότασή σου.
έχεις πετάξει ποτέ μοντέλο αεροπλάνου της πρώτης εποχής?(1ου παγκ. πολέμου πχ)
Θα σε πληροφορήσω ότι αεροπλάνα αυτής της εποχής είναι αφάνταστα δύσκολα στον χειρισμό και ας είναι πανάλαφρα (ξύλο και πανί) και με τεράστιες πτερυγικές επιφάνειες.
Τα περισσότερα είναι με under cambered αεροτομές, τεράστια επιφάνεια εκτεθημένη στο αερόρευμα, και πολύ κακή αεροδυναμική. Αρκετά μάλιστα ελέγχουν την κλίση τους με στρέβλωση των φτερών (warping).
Δεν έχω πετάξει jet αλλά έχω πετάξει τέτοιο αεροπλάνω και σε πληροφορώ ότι είναι αφάνταστα δύσκολα πτητικά, με πολύ κακή συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες, ακόμη και με πλήρη άπνοια. Δεν σου συζητάω τι γίνεται με μια απλή πνοή ανέμου από το πλάι... Ούτε το πόσο μίζερα και ασταθή είναι στην προσγείωση (λες και είναι σταθερά σε ο,τιδήποτε άλλο).
Ό,τι είναι ελαφρύ ΔΕΝ πετάει απαραιτήτως καλύτερα.
Και εδώ υπάρχει άλλη μια αδυναμία στην (ατεκμηρίωτη μέχρι στιγμής) πρότασή σου.
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1721
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE
Pantelis papageorgiou έγραψε: ↑Γιώργο,
έχεις πετάξει ποτέ μοντέλο αεροπλάνου της πρώτης εποχής?(1ου παγκ. πολέμου πχ)
Θα σε πληροφορήσω ότι αεροπλάνα αυτής της εποχής είναι αφάνταστα δύσκολα στον χειρισμό και ας είναι πανάλαφρα (ξύλο και πανί) και με τεράστιες πτερυγικές επιφάνειες.
Τα περισσότερα είναι με under cambered αεροτομές, τεράστια επιφάνεια εκτεθημένη στο αερόρευμα, και πολύ κακή αεροδυναμική. Αρκετά μάλιστα ελέγχουν την κλίση τους με στρέβλωση των φτερών (warping).
-Καλημέρα Παντελή! ....όχι δεν έχω πετάξει .Συμφωνώ ότι ο χειρισμός τους είναι εξαιρετικά δύσκολοs. ΑΛΛΑ είναι η στρατηγική του αθλητή να διαλέξει τέτοιο αεροπλάνο = επιλογή του = πρόβλημα του .
Tι δεν είναι επιλογή του αθλητή?
Dell Gatto Grande έγραψε: ↑Αυτό που δεν είναι επιλογή του αθλητή , είναι υπόλοιπες συμμετοχές με μικρότερο wingloading που διαγωνίζονται για το ίδιο κύπελλο.
Pantelis papageorgiou έγραψε: ↑ Δεν έχω πετάξει jet .......
-Ποτέ δεν επικεντρώθηκα στο τι κινητήρα χρησιμοποιεί ένα μοντέλο.
Dell Gatto Grande έγραψε: ↑Τα Jet δεν μειονεκτούν καθόλου .Αυτός είναι και ο λόγος που δεν επιδιώκω τον διαχωρισμό τους.
Pantelis papageorgiou έγραψε: ↑ .... αλλά έχω πετάξει τέτοιο αεροπλάνω και σε πληροφορώ ότι είναι αφάνταστα δύσκολα πτητικά, με πολύ κακή συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες, ακόμη και με πλήρη άπνοια. Δεν σου συζητάω τι γίνεται με μια απλή πνοή ανέμου από το πλάι... Ούτε το πόσο μίζερα και ασταθή είναι στην προσγείωση (λες και είναι σταθερά σε ο,τιδήποτε άλλο).
-Εάν έχεις να προτείνεις έναν κανόνα ώστε να μπορέσουμε να περιορίσουμε μια αδικία , μαζί σου!
Αλλα σου αντικρούω ότι: "...είναι η στρατηγική του αθλητή να διαλέξει τέτοιο αεροπλάνο = επιλογή του = πρόβλημα του .Αυτό που δεν είναι επιλογή του αθλητή , είναι υπόλοιπες συμμετοχές με μικρότερο wingloading που διαγωνίζονται για το ίδιο κύπελλο."
Γιατί έχω κολλήσει με το wingloading?
Γιατί έχουμε στην διάθεση μας στους αγώνες το βάρος του κάθε μοντέλου , το οποιο το χρησιμοποιούμε για να δούμε μονο εάν είναι έγκυρη η συμμετοχή. Και προσπαθώ να το αξιοποιήσω για κάτι περισσότερο. Όχι δεν έχω καθίσει να σκεφτώ κάποια φόρμουλα ακόμα. Ακόμα μάχομαι με τα μελομακάρονα .!s!1
Αλλα έχω κάτι στο μυαλό μου. Χρειάζομαι προτάσεις όμως πιο είναι το πιο δύσκολο χειριστικά μοντέλο που θα μπορούσε να είναι ανταγωνιστικό στους scale αγώνες μας με γνώμονα το μεγάλο βάρος (MAX 15KG ) και την μικρή του πτερυγικη επιφάνεια.
Μην με παρεξηγείς δεν έχω πρόθεση να αδικηθεί κάποιος. Αντίθετος προσπαθώ να περιορίσω μια αδικία χωρίς να προκαλέσω άλλες.
Pantelis papageorgiou έγραψε: ↑ Ό,τι είναι ελαφρύ ΔΕΝ πετάει απαραιτήτως καλύτερα.
Και εδώ υπάρχει άλλη μια αδυναμία στην (ατεκμηρίωτη μέχρι στιγμής) πρότασή σου.
-Δεν αναφέρθηκα στα ελαφριά μοντέλα. Φαντάζομαι έναν κανόνα "wingloading" που να επιβραβεύει βαριές κατασκευές = καταδικασμένες πτητικά .
Dell Gatto Grande έγραψε: ↑
2. Πλεονέκτημα θα έχει μόνο όποιος ξεπερνά το όριο του συντελεστή .Όλοι οι υπόλοιποι καμια επίπτωση..
Επιστροφή στα μελομακάρονα !s!2
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1721
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE
Dell Gatto Grande έγραψε: ↑.....Χρειάζομαι προτάσεις όμως πιο είναι το πιο δύσκολο χειριστικά μοντέλο που θα μπορούσε να είναι ανταγωνιστικό στους scale αγώνες μας με γνώμονα το μεγάλο βάρος (MAX 15KG ) και την μικρή του πτερυγικη επιφάνεια. .....
anyone? _P_P
.
-
- Δημοσιεύσεις: 235
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 28, 2010 9:01 am
Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE
Και πάλι λάθος η θέση σου.
Όπως ακριβώς είναι επιλογή του αθλητή να φτιάξει ένα αεροπλάνο 1ης εποχής, έτσι στην απόλυτη επιλογή του είναι να φτιάξει ένα βαρύ μοντέλο με μκρό φτερό. Δεν κατανοώ γιατί πρέπει να επιβραβεύσουμε τον δεύτερο με κριτήριο πτερυγικού φορτίου και όχι τον πρώτο με ένα κριτήριο εποχής ή αεροδυναμικής.
Καταλαβαίνεις πόσο παράλογη είναι η πρότασή σου;
Έτσι όπως το τοποθετείς πάμε σε κατηγορίες πτερυγικού φορτίου, αεροδυναμικής, ισχύος, εποχής και λίγο scale από δίπλα...
Όπως ακριβώς είναι επιλογή του αθλητή να φτιάξει ένα αεροπλάνο 1ης εποχής, έτσι στην απόλυτη επιλογή του είναι να φτιάξει ένα βαρύ μοντέλο με μκρό φτερό. Δεν κατανοώ γιατί πρέπει να επιβραβεύσουμε τον δεύτερο με κριτήριο πτερυγικού φορτίου και όχι τον πρώτο με ένα κριτήριο εποχής ή αεροδυναμικής.
Καταλαβαίνεις πόσο παράλογη είναι η πρότασή σου;
Έτσι όπως το τοποθετείς πάμε σε κατηγορίες πτερυγικού φορτίου, αεροδυναμικής, ισχύος, εποχής και λίγο scale από δίπλα...
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1721
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE
Pantelis papageorgiou έγραψε: ↑....Όπως ακριβώς είναι επιλογή του αθλητή να φτιάξει ένα αεροπλάνο 1ης εποχής, έτσι στην απόλυτη επιλογή του είναι να φτιάξει ένα βαρύ μοντέλο με μκρό φτερό.
-Δεν είναι εσκεμμένη επιλογή του αθλητή να φτιάξει βαρύ αεροπλάνο . Είναι κατασκευαστικό λάθος.
Pantelis papageorgiou έγραψε: ↑ Δεν κατανοώ γιατί πρέπει να επιβραβεύσουμε τον δεύτερο με κριτήριο πτερυγικού φορτίου και όχι τον πρώτο με ένα κριτήριο εποχής ή αεροδυναμικής.
-Δεν πρότεινα να μην επιβραβεύσουμε με κάποιο άλλο κριτήριο. Εάν έχεις κάποια πρόταση μαζί σου. Απλά λέω ότι μήπως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την μέτρηση βάρους που κάνουμε ώστε τουλάχιστον να μειώσουμε αυτήν την αδικία σε κάποιο βαθμό?
Pantelis papageorgiou έγραψε: ↑ Καταλαβαίνεις πόσο παράλογη είναι η πρότασή σου;
Έτσι όπως το τοποθετείς πάμε σε κατηγορίες πτερυγικού φορτίου, αεροδυναμικής, ισχύος, εποχής και λίγο scale από δίπλα...
ο κινητήρας , η αεροτομή , τα υλικά , η εργασία , το χρώμα
Dell Gatto Grande έγραψε: ↑..είναι η στρατηγική του αθλητή να διαλέξει τέτοιο αεροπλάνο = επιλογή του = πρόβλημα του .Αυτό που δεν είναι επιλογή του αθλητή , είναι υπόλοιπες συμμετοχές με μικρότερο wingloading που διαγωνίζονται για το ίδιο κύπελλο."
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1721
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE
Dell Gatto Grande έγραψε: ↑...Χρειάζομαι προτάσεις όμως πιο είναι το πιο δύσκολο χειριστικά μοντέλο που θα μπορούσε να είναι ανταγωνιστικό στους scale αγώνες μας με γνώμονα το μεγάλο βάρος (MAX 15KG ) και την μικρή του πτερυγικη επιφάνεια.
Πιστεύω ότι τα warbird μπορούν να θέσουν το ανώτατο όριο .
-Φίλε Αργύρη , μπορείς να μετρήσεις με ένα σκοινάκι την περίμετρο του φτερού από tip σε tip στο p47 , το εκπετασμα και να μας πεις το βάρος?
-Γιάννη(mog) μπορείς να μας δώσεις αντίστοιχες πληροφορίες από to F6f 2.5m?
-Αντώνη έχεις τις αντίστοιχες πληροφορίες για το ηλεκτρικό p-47 που είχες φτιάξει?
-Παντελή μετράς το spitfire?
-Ankon το Gladiator?
-Δημήτρη (Άρτα) το Stuka?
-Αύριο θα ξεθάψω το p-51 να το μετρήσω ..
Αφού παρουσιάσω κάποια αποτελέσματα είστε ευπρόσδεκτοι όλοι να βρείτε τρόπο πως μπορείτε να εκμεταλλευτείτε αυτόν τον κανόνα προς όφελος της βαθμολογίας.
Φιλικά Γιώργος
_P_P
-
- Δημοσιεύσεις: 235
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 28, 2010 9:01 am
Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE
Dell Gatto Grande έγραψε: ↑-Δεν είναι εσκεμμένη επιλογή του αθλητή να φτιάξει βαρύ αεροπλάνο . Είναι κατασκευαστικό λάθος.
Δηλαδή τί εννοείς; Πρέπει να επιβραβεύεται ο κακός κατασκευαστής που χτίζει βαρειά;
-
- Δημοσιεύσεις: 235
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 28, 2010 9:01 am
Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE
Dell Gatto Grande έγραψε: ↑Πιστεύω ότι τα warbird μπορούν να θέσουν το ανώτατο όριο .
-Φίλε Αργύρη , μπορείς να μετρήσεις με ένα σκοινάκι την περίμετρο του φτερού από tip σε tip στο p47 , το εκπετασμα και να μας πεις το βάρος?
-Γιάννη(mog) μπορείς να μας δώσεις αντίστοιχες πληροφορίες από to F6f 2.5m?
-Αντώνη έχεις τις αντίστοιχες πληροφορίες για το ηλεκτρικό p-47 που είχες φτιάξει?
-Παντελή μετράς το spitfire?
-Ankon το Gladiator?
-Δημήτρη (Άρτα) το Stuka?
-Αύριο θα ξεθάψω το p-51 να το μετρήσω ..
Αφού παρουσιάσω κάποια αποτελέσματα είστε ευπρόσδεκτοι όλοι να βρείτε τρόπο πως μπορείτε να εκμεταλλευτείτε αυτόν τον κανόνα προς όφελος της βαθμολογίας.
Φιλικά Γιώργος
_P_P
Sorry I won't!
Δεν βρίσκω καμία βάση σε αυτά που λες.
Δεν θεωρώ λογικό να επιβραβεύεται ο κακός κατασκευαστής.
Δεν θεωρώ λογικό να επιβραβεύονται τα μοντέλα με υψηλό πτερυγικό φορτίο
Δεν θεωρώ λογικό να μπαίνουν κριτήρια βάρους, αεροδυναμικής, εποχής στους αγώνες scale.
H F4 είναι κατηγορία αντιγραφής και αναπαράστασης. Τον μόνο περιορισμό που καταλαβαίνω είναι αυτός του βάρους.