Σελίδα 2 από 3
Απάντηση: Radial ή Rotary? και ποιά η διαφορά?
Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 28, 2014 12:17 pm
από sukhoi.su29
....μήπως να το βάζαμε στα μηχανολογικά ?? #**.(μόνο αν θέλει και ο Χρήστος που το έχει "ανοίξει" ? )
υ.γ. Κύριε Κριτζά Α. διαγράψτε παρακαλώ το παρόν αργότερα ...
Απάντηση: Radial ή Rotary? και ποιά η διαφορά?
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 13, 2014 3:32 pm
από sukhoi.su29
Evolution 77cc Radial Engine :/)-:/)-
Originally designed in Germany
specifically for use in scale R/C models, these engines are particularly suited to models with radial cowls such as the
F4U Corsair -- Sea Fury or firewall mounted on vintage aircraft with no cowling such as the Stearman PT17.
http://www.youtube.com/watch?v=x0rxRcaEEcg
Απάντηση: Radial ή Rotary? και ποιά η διαφορά?
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 13, 2014 3:56 pm
από coolfever
ντάξ τώρα τι να λέμε...είναι άλλη φάση να βλέπεις τα ωστήρια να ¨χορεύουν¨αρμονικά και να βγάζουν αυτό τον γλυκό θόρυβο...
Απάντηση: Radial ή Rotary? και ποιά η διαφορά?
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 13, 2014 3:58 pm
από coolfever
Απάντηση: Radial ή Rotary? και ποιά η διαφορά?
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 10, 2014 10:40 pm
από sukhoi.su29
Δεκα-τετρακύλινδρη radial
διπλής σειράς !!
Κυβισμός 97 cm3 και... 7 κύλινδροι στην εξωτερική και 7 στην εσωτερική σειρά.
http://www.youtube.com/watch?v=C_83Y_QZDwQ&list=PLFAA7F2B42E90F40E
Απάντηση: Radial ή Rotary? και ποιά η διαφορά?
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 10, 2014 11:06 pm
από coolfever
τι να πει κανείς...κόσμημα.
Η μίζα Coffman - the Coffman shotgun starter
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 12, 2014 10:44 am
από sukhoi.su29
*
**
Η μίζα Coffman - γνωστή και ως " μίζα shotgun " (εκπυρσοκρότησης ή πυροβολισμού επί το πιο ελεύθερον ) - ήταν σύστημα εκκίνησης , που χρησιμοποιείτο σε πολλούς piston engines , εμβολοφόρους κινητήρες , αεροσκαφών της δεκαετίας του 1930 και του 1940.
Tα περισσότερα αμερικανικά στρατιωτικά αεροσκάφη που χρησιμοποιούσαν ακτινωτές μηχανές ήταν εξοπλισμένα με αυτό το σύστημα.
Η μίζα Coffman λειτουργούσε ως εξής :
Χρησιμοποιούσε ένα μεγάλο φυσίγγιο (cartridge) , που περιείχε άκαπνη πυτιρίδα . Κατά την εκπυρσοκρότηση του φυσιγγίου , η εκτόξευση αερίου που προκαλείτο έσπρωχνε πρός τα μπροστά ένα έμβολο του οποίου το ένα άκρο οδηγούσε ένα σπείρωμα κοχλία που εμπλέκετο με τον κινητήρα και συγκεκριμένα με τον στροφαλοφόρο άξονα .
Η εξαναγκασμένη κίνηση του στροφαλαφόρου προκαλούσε ακολούθως την βίαιη κίνηση των πιστονιών εντός των κυλίνδρων και επακόλουθα την ανάφλεξη του μίγματος ... και την εκκίνηση του κινητήρα.
Η όλη διάταξη αποτελείτο από ένα κλείστρο , στο οποίο τοποθετείτο το φυσίγγιο.
Το κλείστρο συνδέετο με τον κινητήρα μέσα απο ένα κοντό σωλήνα από χάλυβα . Το σύστημα κλείστρο -σωλήνας δρούσε απλούστατα σαν ένα .... όπλο.
Το άσφαιρο φυσίγγιο αφού προσαρμόζετο εντός του κλείστρου ενεργοποιείτο ηλεκτρικά ή μηχανικά.
Όταν ο πιλότος γυρνούσε τον διακόπτη ignition το φυσίγγιο εκπυρσοκροτούσε και αέριο υψηλής πίεσης της τάξης των 1000 psi κινούμενο με ταχύτητα περί τα 600 feet /sec ή περίπου 200 m /sec διοχετεύετο δια μέσου του σωλήνα , πίεζε έμβολο στου οποίου το άκρο ενεπλέκετο γρανάζι που συνδεόταν με τον στροφαλοφόρο άξονα.
Τα πλεονεκτήματα σε σχέση με άλλα συστήματα εκκίνησης εκείνη την εποχή ήταν αρκετά .
Η εκκίνηση με ηλεκτρική μίζα απαιτούσε μεγάλο και βαρύ φορτίο απο μπατταρίες , γεγονός που αλλοίωνε τα χαρακτηριστικά πτήσης ενώ ταυτόγχρονα θα έπρεπε να μεταφέρεται ή να υπάρχει στα σημεία απο-προσγείωσης , πάντα , εξοπλισμός φόρτισης των μπατταριών .
Τα μηχανικά αδρανειακά συστήματα εκκίνησης (κοντολογίς μανιβέλα) τα οποία λεγόντουσαν έτσι , διότι η δύναμη του ανθρώπινου χεριού πολλαπλασιαζόταν μέσω του βαρέως τροχού συνήθως από ορείχαλκο , δια της αδράνειας περιστροφής του , και έτσι η αντίστοιχα μεγάλη ροπή που παράγετο καθίστατο ικανή να περιστρέψει τον άξονα , απαιτούσαν λοιπόν κι αυτά το βαρύ φορτίο του τροχού.
Το σύστημα Coffman λοιπόν ήταν πιο ελαφρύ και συμπαγές από τα αδρανειακά ή ηλεκτρικά με μπαταρίες συστήματα και δεν απαιτούσε κανένα βοηθητικό εξοπλισμό, πράγμα πάρα πολύ σημαντικό όταν το αεροπλάνο έπρεπε να βρεθεί σε απομεμακρυσμένες περιοχές.
Το μόνο μειονέκτημα της μίζας coffman ήταν η ανάγκη να υπάρχει ένα απόθεμα φυσιγγίων , και κάθε φορά να χρησιμοποιείται απο ένα για να ξεκινήσει ο κινητήρας.
Η μίζα Coffman ήταν ο πιο κοινός τρόπος εκκίνησης κατά τα μέσα της δεκαετίας του 1930.
* (no copy paste)
**το παρόν μπορεί να θεωρηθεί και συμπληρωματικό στο νήμα για τους radial και rotary engines.
Απάντηση: Η μίζα Coffman - the Coffman shotgun starter
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 12, 2014 10:47 am
από sukhoi.su29
Απάντηση: Η μίζα Coffman - the Coffman shotgun starter
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 12, 2014 10:55 am
από sukhoi.su29
...και δυο όμορφα μηχανικά σκαριφήματα..
Να αναφέρουμε επίσης ότι ένα απο τα αγαπημένα πολεμόπουλα που χρησιμοποίησαν coffman starter ήταν μερικά supermarine spitfire με κινητήρες rolls royce merlin , κάποιες παραλλαγές των οποίων εκκινούσαν με το συγκεκριμένο σύστημα.
Απάντηση: Η μίζα Coffman - the Coffman shotgun starter
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 12, 2014 11:13 am
από coolfever
Ωραίο θέμα! μπράβο Νικόλα! αυτά τα ωραία θέματα βάζεις,και ζηλεύει ο νάσας που δεν σε προλαβαίνει...τώρα εξηγούνται όλα...!@/-=}{{
Απάντηση: Radial ή Rotary? και ποιά η διαφορά?
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 27, 2014 9:49 am
από sukhoi.su29
Ένας
Pratt & Whitney - Radial - 18-κύλινδρος που ανακάλυψε ο ...
Αντιπρόεδρος :/)- .
Ας τον θαυμάσουμε.
1/5th Scale model
Pratt & Whitney R-2800
18 cylinder radial engine Running
https://www.youtube.com/watch?v=aOexZOxw2HU
κι ένα αξιόλογο Link:
http://www.smokstak.com/forum/showthread.php?t=90078&page=3
Απάντηση: Radial ή Rotary? και ποιά η διαφορά?
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 27, 2014 1:29 pm
από sukhoi.su29
Ένας ακόμη radial ,o περίφημος Seidel 770 _UMS ,γερμανικό κομψοτέχνημα , εδώ στην φωτ. "φορεμένος " σ' ένα yak11.
Απάντηση: Radial ή Rotary? και ποιά η διαφορά?
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 02, 2017 7:37 pm
από sukhoi.su29
Rotary Engine Assemble & Working Video.
OS WANKEL ROTARY ENGINE 49PI
https://www.youtube.com/watch?v=1noNUBHaok4
Απάντηση: Radial ή Rotary? και ποιά η διαφορά?
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 02, 2017 7:55 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Αν δεν κάνω λάθος ένα απο τα χαρακτηριστικά του κινητήρα Wankel είναι η έλλειψη κραδασμών αν και εδώ μάλλον υπάρχουν
Απάντηση: Radial ή Rotary? και ποιά η διαφορά?
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 02, 2017 9:15 pm
από sukhoi.su29
Σωστός .
Διαβάζουμε για τους Wankel.
"Ο περιστροφικός κινητήρας έχει πολύ λιγότερα κινούμενα μέρη από τον κλασικό τετράχρονο παλινδρομικό κινητήρα.
Ένας τυπικός περιστροφικός κινητήρας Wankel έχει ώς κινούμενα μέρη μόνο τον ρότορα-ες και τον άξονά του . Δηλαδή δύο κινούμενα μέρη όλα κι όλα αν είναι μονού ρότορα , τρία αν είναι διπλού.
Αντίθετα , ο πιο απλός 4χρονος παλινδρομικός κινητήρας έχει περισσότερα από 40 κινούμενα μέρη , όπως τα έμβολα , τον εκκεντροφόρο , το στροφαλοφόρο , τους διωστήρες , τις βαλβίδες κ.λ.π .
Αυτή η ελαχιστοποίηση των κινουμένων μερών στους περιστροφικούς κινητήρες έχει πολύ θετικά αποτελέσματα στην αντοχή και την αξιοπιστία του κινητήρα . Για το λόγο αυτό , ορισμένοι κατασκευαστές μικρών ελικοφόρων αεροσκαφών χρησιμοποιούν περιστροφικούς κινητήρες και όχι παλινδρομικούς .
Ομαλότητα Λειτουργίας .
Όλα τα κινούμενα μέρη στον περιστροφικό κινητήρα , κινούνται συνεχώς προς μία και μοναδική διεύθυνση και δεν αλλάζουν απότομα διεύθυνση κίνησης , όπως κάνουν π . χ . τα έμβολα στους κλασικούς παλινδρομικούς κινητήρες .
Επίσης οι περιστροφικοί κινητήρες , κάνοντας χρήση αντίβαρων επιτυγχάνουν απόλυτη αντιστάθμιση των έκκεντρα κινούμενων μαζών , μηδενίζοντας όλων των ειδών τους κραδασμούς .
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα , την ομαλότατη και αθόρυβη λειτουργία των κινητήρων χωρίς ίχνος παλινδρομήσεων και κραδασμών ..."