Σελίδα 2 από 30
Απάντηση: JU-87B Stuka
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 19, 2014 8:55 pm
από Δημήτρης Άρτα
Γενική άποψη...
Απάντηση: JU-87B Stuka
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 19, 2014 8:56 pm
από Δημήτρης Άρτα
Αεροδυναμικά άκρα του σταθερού
και μια ιδέα του μεγέθους του......1m μήκος!!!!
Απάντηση: JU-87B Stuka
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 19, 2014 9:25 pm
από xristos
#**πολυ δουλεια και μονο για εμπειρους....
Απάντηση: JU-87B Stuka
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 19, 2014 10:09 pm
από Δημήτρης Άρτα
Πολύ δουλειά ναι ,αλλά μόνο για έμπειρους δε θα το έλεγα!Είναι η πρώτη μου μεγάλη κατασκευή και διάλεξα αυτό το αεροπλάνο γιατί έχει μια σχετική ευκολία στην κατασκευή του!Στην κλίμακα 1/5 είναι το πιό εύκολο και πτητικά και κατασκευαστικά και με τα λιγότερα έξοδα στα υλικά του!Όσο κι άν έψαξα δεν βρήκα άλλο μοντέλο και σχεδιαστή που να προσφέρει όλα τα παραπάνω!
Απάντηση: JU-87B Stuka
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 19, 2014 11:02 pm
από ankon
Όλοι απο κάπου ξεκινάνε τις κατασκευές και η εμπειρία έρχεται με τα χρόνια ! Ο σκοπός είναι να καταλάβεις το σχέδιο σωστά και έτσι θα αποφύγεις τα λάθη στην κατασκευή. Το σχέδιο που ακολουθείς έχει γίνει πριν αρκετά χρόνια και η κατασκευή μπορεί να ακολουθήσει καινούριες τεχνικές ως προς το καλύτερο. Για παράδειγμα στην πτέρυγα χρησιμοποιεί τον μοχλό μετάθεσης της κίνησης στο aileron , πράγμα που σήμερα δεν χρησιμοποιείται πια λόγω των μεγάλων ανοχών της κίνησης. Φαίνεται ότι εκεί χρησιμοποιεί ένα κεντρικό servo. Θα ήταν καλύτερο να χρησιμοποιήσεις άμεση σύνδεση και δύο servo (ένα για την κάθε πτέρυγα)πράγμα που θα σου επιτρέψει καλυτερη συμπεριφορά των πτερυγίων και ανεξαρτησία των δύο.
Θα σου έλεγα επίσης να μην χρησιμοποιείς την πεντάλεπτη εποξική ,που είναι μια κόλλα ανάγκης.Δεν πιάνει καλά το ξύλο γιατί δεν ποτίζει.Μια καλή κρυσταλιζέ λευκή κόλλα ξύλου σχετικά αργή,οι κυανοακρυλικές και η 24 ωρη εποξική είναι ότι χρειάζεσαι ! Βέβαια αυτό είναι μια προσωπική άποψη βασισμένη στην εμπειρία μου στις κατασκευές.
Απάντηση: JU-87B Stuka
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 20, 2014 11:10 am
από Red
Καλημερα , Χρονια πολλα.
Εχεις διαλεξει πολυ ωραιο θεμα και κανεις και καλη κατασκευη!! Με προγραμμα και χωρις βιασινες ολα γινονται. Απολαυσε το!!!
Απάντηση: JU-87B Stuka
Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 21, 2014 9:53 am
από klime
καλημερα και χρονια πολλα... ενα απο τα αεροπλανα που μου αρεσουν πολυ και εμενα... το σκεφτηκα να αρχισω κατι τετοιο αλλα θελει χωρο αρκετο και δυστυχως δεν εχω... φιλε μου ευχομαι τα καλυτερα για την κατασκευη και με το καλο να πεταξει...
Απάντηση: JU-87B Stuka
Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 21, 2014 3:33 pm
από Δημήτρης Άρτα
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις!!
Άγγελε έχεις απόλυτο δίκιο σε όλα,εννοείται ότι θα γίνουν όλες οι αλλαγές που αναφέρεις!!
Συνέχεια τώρα με το Fin....!
Απάντηση: JU-87B Stuka
Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 21, 2014 3:36 pm
από Δημήτρης Άρτα
Όσον αφορά το χώρο και αυτό ''σαλονάτο ''γίνεται στο μεγαλύτερο μέρος του...!!
Τοποθέτηση χείλους προσβολής από δοκάρι μπάλσας 6Χ6mm
και στη συνέχεια τα πλευρικά δοκάρια στήριξης μαζί με τις εσωτερικές βάσεις που θα ''καρφωθούν'' τα Hinges
Απάντηση: JU-87B Stuka
Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 21, 2014 3:37 pm
από Δημήτρης Άρτα
Απάντηση: JU-87B Stuka
Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 21, 2014 3:40 pm
από Δημήτρης Άρτα
Απάντηση: JU-87B Stuka
Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 21, 2014 3:42 pm
από Δημήτρης Άρτα
Πρώτη απόπειρα για scale βελτίωση!Τοποθέτηση ενός οδηγού(καλαμάκι του καφέ) για να περάσει το καλώδιο που θα δίνει ρεύμα στο λαμπάκι πορείας του rudder!
Κόλλημα των εσωτερικών βάσεων του rudder για τα Hinges
Απάντηση: JU-87B Stuka
Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 21, 2014 3:43 pm
από Δημήτρης Άρτα
Και έτοιμος ο σκελετός για την επικάλυψή του με 2mm μπάλσα
Απάντηση: JU-87B Stuka
Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 21, 2014 3:44 pm
από Δημήτρης Άρτα
Planking του fin με τη βοήθεια μπαταριών και περιοδικών.....!
Απάντηση: JU-87B Stuka
Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 21, 2014 3:45 pm
από Δημήτρης Άρτα