Σελίδα 2 από 2
Απάντηση: Calmato Sports 40 by Kyosho
Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 14, 2010 1:32 pm
από Mogolos
Εγώ ενα πράγμα ξέρω.
όσο βάζεις ώρες τόσο καλύτερος γίνεσαι
Ασχέτως εαν πετάς ηλεκτρικό, θερμικό, εκπαιδευτικό ή scale.
Μπορεί το 1ο σου αεροπλάνο να ειναι warbird! Μπορεί να ειναι και easy star. Δεν εχει και πολύ σημασία. Σημασία εχει να εμβαθύνεις στον τρόπο πτησης του και πάνω απ΄όλα να εχεις δίπλα σου ανθρώπους που θα σε βοηθήσουν στην "κακια στιγμή". Μετα το "νερο μπαίνει στο αυλάκι"
Απάντηση: Calmato Sports 40 by Kyosho
Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 14, 2010 2:10 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Κώστα μόνος σου έγραψες ότι έχει καλά χαρακτηριστικά ………
Πράγματι αυτά τα πολύ καλά χαρακτηριστικά είναι αυτά που το κάνουν πολυσυζητημένο
Η ισοροπημένη πτήση του είναι αυτή που θα βάλει τον νέο μοντελιστή στο νόημα του θερμικού με κάποια υπόσταση και συμπεριφορά
Ετσι μετά από αρκετές πτήσεις θα είναι έτοιμος για κάποιο άλλο ασχετα αν είναι scale η war bird η 3D μια και αυτό το μοντέλο σε προετοιμάζει για όλα αυτά
Ακόμη και αν πας σε άλλο βήμα το μοντελάκι αυτό πάντα θα είναι ευχάριστο στην πτήση
Τώρα το ότι δεν σου αρέσει οπτικά είναι άλλο θέμα αλλα τα περισσότερα μοντέλα αυτου του τύπου έτσι απλά είναι για να μπορεί ο πρωτάρης να βάζει χέρι ευκολα και για να είναι αρκετά οικονομικά
Γιατί λοιπόν να μην είναι από τα γνωστά και αγαπημένα μοντέλα πολλών
Όσοι το έχουν είναι ευχαριστημένοι και το πρωτείνουν σε άλλους
με αυτό το μοντέλο βάζεις ώρες ξεκούραστα με περιορισμένο ανχος (πολύ συμαντικό και για την ψυχολογία του νέου)
Εχω το αντίστοιχο της seagull και θα σου πώ ότι αυτό ήταν που μου έλυσε τοτε τα χέρια
Με το υψηλοπτέριγο απλά γύρναγα γύρω γύρω ενώ με το seagull αρχισα να κάνω τα πρώτα ακροβατικά χωρίς να με τρομάζει μια και δεν επεφυλατε εκπλήξεις
Όταν προτείνουμε η απορίπτουμε ένα μοντέλο για πρωτάρηδες καλό είναι να γυρνάμε πίσω και να θυμόμαστε την αισθηση των πρώτων πτήσεων
Μπορεί εσύ να είσαι από του γάτους που μετά από 10 πτήσεις κάνουν φιγούρες με 120 war bird αλλα δεν είναι όλοι έτσι ..........
Απάντηση: Calmato Sports 40 by Kyosho
Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 14, 2010 4:26 pm
από King Kostas
Ο καθένας στην επιλογή του πρώτου μοντέλου πράττει όπως νομίζει.
Προσωπικά, έχω δει και κόσμο που πετά εδώ και 4 χρόνια και ακόμα δεν ξέρει να προσγειώνετε ή να κάνει πέντε βασικά πράματα στον αέρα.
Όσο και αν θέλουμε να αλλάξουμε τα αεροπορικά standards, αυτό δε γίνετε, όλα έχουν κανόνες και νόμους….
Και ο κανόνας λέει……
Fly always demanding a/c to earn skills to depend on.
Μη σπαταλάτε πολύ χρόνο σε αεροπλάνα που δε σας πάνε ένα βήμα παραπέρα ούτε να πετάτε με φιλοσοφία «και άμα το σπάσω;»….δε πας πουθενά έτσι.
Εννοείτε ότι και ένα relaxing μοντέλο βοηθά για να κάνεις την πλάκα σου…και καλό είναι να έχουν όλοι από ένα…τα λεγόμενα Sunday afternoon flyer….anyway….αλλά μέχρι εκεί.
Υ.Γ.: Πάντα μιλάω με βάση την άποψη μου.
Απάντηση: Calmato Sports 40 by Kyosho
Δημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 15, 2010 10:33 am
από Λυκουργος
Εγώ ενα πράγμα ξέρω.
όσο βάζεις ώρες τόσο καλύτερος γίνεσαι
Ασχέτως εαν πετάς ηλεκτρικό, θερμικό, εκπαιδευτικό ή scale.
Μπορεί το 1ο σου αεροπλάνο να ειναι warbird! Μπορεί να ειναι και easy star. Δεν εχει και πολύ σημασία. Σημασία εχει να εμβαθύνεις στον τρόπο πτησης του και πάνω απ΄όλα να εχεις δίπλα σου ανθρώπους που θα σε βοηθήσουν στην "κακια στιγμή". Μετα το "νερο μπαίνει στο αυλάκι"
παιδιά καλημέρα.καταρχήν να συμφωνήσω απόλυτα με τον Γιάννη.δεύτερον να ξέρετε ότι υπάρχουν μοντελιστές που πετανε εκ πεποιθήσεως χαλαρά μοντέλα γιατί μετά το στρεσάρισμα της ημέρας τους θέλουν να χαλαρώσουν και όχι να τσιτώσουν
Απάντηση: Calmato Sports 40 by Kyosho
Δημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 15, 2010 12:28 pm
από King Kostas
Λυκουργος έγραψε: ↑
.......δεύτερον να ξέρετε ότι υπάρχουν μοντελιστές που πετατανε εκ πεποιθήσεως χαλαρά μοντέλα γιατί μετά το στρεσάρισμα της ημέρας τους θέλουν να χαλαρώσουν και όχι να τσιτώσουν.....
+1000....και εγώ πλέον κλείνω προς αυτή τη φάση του αερομοντελισμού....γιατί όλα τα άλλα γύρο μου πάνε τσίτα.....^%^
Απάντηση: Calmato Series - Kyosho
Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 24, 2010 6:52 pm
από Foivos
Καλησπέρα σε όλους του forum!
Είμαι σε ένα δίλημμα σχετικά με το επόμενο (δεύτερο) μοντέλο που θα πάρω.
Γενικά με έχει τραβήξει και θεωρώ πολύ ελκυστική την σειρά των Calmato της Kyosho.
Με τράβηξαν οι σειρές των κατωπτέριγων Calmato και συγκεκριμένα τα μοντέλα: CALMATO 40 SPORTS, Calmato SP GP 1400 και Calmato ST GP 1400
Δυστυχός πληροφορήθηκα πως το Calmato ST GP 1400 δεν είναι διαθέσιμο ακόμα στην Ευρώπη οπότε αναγκαστικά καταφεύγω στα άλλα δυο μοντέλα που μένουν.
Παρ' όλα αυτά στο site της Kyosho είδα πως το Calmato SP GP 1400 μπορεί εύκολα να μετατραπεί στο Calmato ST GP 1400 γιατί είναι τα ίδια καλούπια!
Θα ήθελα λοιπόν την γνώμη σας σχετικά με τα μοντέλα αυτά, ποιο κατά την γνώμη σας είναι καλύτερο συγκριτικά με τα άλλα;
Επίσης έχω ένα κινητήρα Eco .40 από το προηγούμενο μοντέλο μου (Robbe Charter) το οποίο θα προσαρμόσω στο Calmato
Τα τρία μοντέλα αυτά έχουν τις εξής απαιτήσεις:
CALMATO 40 SPORTS: 2-Cycle 40-Class
Calmato SP GP 1400: 2-Cycle 36-Class
Calmato ST GP 1400: 2-cycle 25-35
@P@
Ορίστε και τα link των τριών αυτών μοντέλων στο site της Kyosho:
CALMATO 40 SPORTS: 2-Cycle 40-Class:
http://www.kyosho.com/eng/products/rc/detail.html?product_id=100306
Calmato SP GP 1400:
http://www.kyosho.com/eng/products/rc/detail.html?product_id=106452
Calmato ST GP 1400:
http://www.kyosho.com/eng/products/rc/detail.html?product_id=106258
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Νοέμ 27, 2010 12:44 am
από Merlin
Μόλις εδώ και λίγο καιρό έγινα κάτοχος και ενός CALMATO SPORT 40,(μεταχειρο το πήρα ).
Το αεροπλανάκι το έχω χαρή αρκετά εχω κάψει είδη 7 ντεπόζιτα. πετάει με το 1/4 του γκαζιού. Εχει ικανοποιητική σταθεότητα στην πτήση του, Πλανάρει εύκολα. Δεν σε φοβίζει καθόλου. Το συνιστώ για ένα ξεκίνημα στον χώρο του μοντελισμού.
... SUPER...
Απάντηση: Calmato Series - Kyosho
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Νοέμ 27, 2010 4:52 pm
από CARAPIS
Foivos έγραψε: ↑Καλησπέρα σε όλους του forum!
Είμαι σε ένα δίλημμα σχετικά με το επόμενο (δεύτερο) μοντέλο που θα πάρω.
Γενικά με έχει τραβήξει και θεωρώ πολύ ελκυστική την σειρά των Calmato της Kyosho.
Με τράβηξαν οι σειρές των κατωπτέριγων Calmato και συγκεκριμένα τα μοντέλα: CALMATO 40 SPORTS, Calmato SP GP 1400 και Calmato ST GP 1400
Δυστυχός πληροφορήθηκα πως το Calmato ST GP 1400 δεν είναι διαθέσιμο ακόμα στην Ευρώπη οπότε αναγκαστικά καταφεύγω στα άλλα δυο μοντέλα που μένουν.
Παρ' όλα αυτά στο site της Kyosho είδα πως το Calmato SP GP 1400 μπορεί εύκολα να μετατραπεί στο Calmato ST GP 1400 γιατί είναι τα ίδια καλούπια!
Θα ήθελα λοιπόν την γνώμη σας σχετικά με τα μοντέλα αυτά, ποιο κατά την γνώμη σας είναι καλύτερο συγκριτικά με τα άλλα;
Επίσης έχω ένα κινητήρα Eco .40 από το προηγούμενο μοντέλο μου (Robbe Charter) το οποίο θα προσαρμόσω στο Calmato
Τα τρία μοντέλα αυτά έχουν τις εξής απαιτήσεις:
CALMATO 40 SPORTS: 2-Cycle 40-Class
Calmato SP GP 1400: 2-Cycle 36-Class
Calmato ST GP 1400: 2-cycle 25-35
@P@
Ορίστε και τα link των τριών αυτών μοντέλων στο site της Kyosho:
CALMATO 40 SPORTS: 2-Cycle 40-Class:
http://www.kyosho.com/eng/products/rc/detail.html?product_id=100306
Calmato SP GP 1400:
http://www.kyosho.com/eng/products/rc/detail.html?product_id=106452
Calmato ST GP 1400:
http://www.kyosho.com/eng/products/rc/detail.html?product_id=106258
..., γιαααα ριξε μια ματια εδω....
http://www.imcmodels.gr/1/6/2579.xhtml
Απάντηση: Calmato Series - Kyosho
Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 08, 2010 10:47 pm
από Flying Knight
Παιδιά κι εγώ με Calmato 40 ψιλοπτέρηγο ξεκίνησα... όλοι απο κάπου ξεκινάνε.
Μετά πήγα στο Great Planes Super Sporster 40 το οποίο είναι χαμηλοπτέρηγο 40αρι.
Τώρα έχω ένα Kyosho Flip 40 και ένα Pilot-rc Sbach 342 50cc (φώτο όλων των μοντέλων έχω σε άλμπουμ στο προφίλ μου).
Που θέλω να καταληξώ;
Ότι χόμπυ και να κάνεις πιστεύω ότι πάντα ξεκινάς με ένα απλό μοντέλο εύκολο στην πτήση και μετά πας σε πιο δύσκολα μοντέλα. Αυτό λέω εγώ πάντα σε όσους θέλουν να ξεκινήσουν τον μοντελισμό και νομίζουν ότι θα εχουν ένα μοντέλο για όλη τους την ζωή και ωάχνουν από την αρχή σε κάτι εξιζητημένο.
Απάντηση: Calmato Sports 40 by Kyosho
Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 24, 2011 4:35 pm
από nasosxatz
το calmato sport είναι ενα μοντέλο που σε χαλαρώνει και κατα την γνώμη μου έχει την πιο ομαλή προσγείωση. Το πέταγα για 1,5 χρόνο και ήταν τέλειο , το σημαντικότερο είναι οτι μετα απο 2,5 χρονια που είχα να πετάξω , το έβγαλα απο την αποθήκη και αρχισα να γράφω ώρες και να λύνονται τα χέρια.
Το μόνο μείον του είναι οτι ξεκολάνε τα μονοκότ και θέλει λίγο κυανο στα τελειώματα για να μην ξεκολάνε. Ίσως να ήταν στα παλιά μοντέλα και τώρα να το διόρωσε η kyosho.
Απάντηση: Calmato Sports 40 by Kyosho
Δημοσιεύτηκε: Δευ Φεβ 14, 2011 11:11 pm
από Ροδόλφος Μπάκας
Έχω και εγώ το CALMATO το χαμηλοπτέρυγο το 60άρι.Το προτείνω για μοντέλο για την φάση μετά το επίπεδο του αρχάριου.Το δουλεύω με 90άρι και πάει σφαίρα.Αξιόπιστο και προβλέψιμο.Το συνειστώ για ατελείωτες ώρες ξένιαστης πτήσης.
Απάντηση: Calmato Sports 40 by Kyosho
Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 15, 2011 10:48 am
από King Kostas
nasosxatz έγραψε: ↑
Το μόνο μείον του είναι οτι ξεκολάνε τα μονοκότ και θέλει λίγο κυανο στα τελειώματα για να μην ξεκολάνε.
Όλα τα μοντέλα με monokot έχουν το ίδιο θέμα. Η CA (πολύ λεπτή) όπως λες κάνει δουλειά μόνο.
Απάντηση: Calmato Sports 40 by Kyosho
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 30, 2011 10:13 pm
από engexpert
Το calmato 40 έχει πολύ καλά χαρακτηριστικά, Είναι όντως πολύ καλό αεροπλάνο για κάποιο αρχαριο και κανει βασικά ακροβατικά (loop, roll, immelman) με ταχύτητα ως χαμηλοπτερυγο. Πιστευω να το κρατησω αρκετο καιρο, το μονο μειονεκτημα ειναι οτι ξεκολλανε τα μονοκοτ..#**