Ανάβυσσος

bladeskiller
Δημοσιεύσεις: 713
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm

Απάντηση: Ανάβυσσος

Δημοσίευση από bladeskiller »

Το φαντάστηκα...



Φιλικά Κώστας.
Nick1150
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 1:14 pm

Απάντηση: Ανάβυσσος

Δημοσίευση από Nick1150 »

......... ;;)
bladeskiller
Δημοσιεύσεις: 713
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm

Απάντηση: Ανάβυσσος

Δημοσίευση από bladeskiller »

Στην Ανάβυσσο έχεις πάει τελευταία? Ολα εντάξει ή το βρήκαν σύστημα τα στρουμφ να διώχνουν τον κόσμο? >:(



Φιλικά Κώστας.
Nick1150
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 1:14 pm

Απάντηση: Ανάβυσσος

Δημοσίευση από Nick1150 »

δυστυχώς Κώστα δεν έχω πάει.... από 19 Οκτωβρίου που τελείωσα με κάτι εξετάσεις που είχα, τα περισσότερα ΣΚ έχει αέρα, βροχή και γενικά ακατάλληλο καιρό. Ένα που είχε καλό καιρό, έπρεπε να φύγω εκτός για γάμο

Περιμένω πως και πως
Defender
Δημοσιεύσεις: 415
Εγγραφή: Παρ Απρ 04, 2008 1:26 pm

Απάντηση: Ανάβυσσος

Δημοσίευση από Defender »

H επιστροφη θα ειναι φαντασμαγορικη...
bladeskiller
Δημοσιεύσεις: 713
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm

Απάντηση: Ανάβυσσος

Δημοσίευση από bladeskiller »

Αναρωτιέμαι τι μαγειρεύεις άραγε. :-\



Φιλικά Κώστας
Corsair
Δημοσιεύσεις: 958
Εγγραφή: Τρί Δεκ 22, 2009 7:49 pm

Απάντηση: Ανάβυσσος

Δημοσίευση από Corsair »

Χτές, βρέθηκα ξανά στην Ανάβυσσο μετά από σχεδόν 10 μήνες.

Ο χώρος όπως θα έχετε παρατηρήσει φιλοξενεί και άλλες δραστηριότητες,
όπως παραπέντε, παραμοτέρ, παρατράικ, αετούς κ.α.

Εμείς στήσαμε το παραμοτέρ, και κάναμε τις δοκιμές μας, απογειωθήκαμε ,προσγειωθήκαμε.

Όλα καλά μέχρι, που ένα θερμικό 4κάναλο μοντελάκι 25-40 έσκασε κοντά μας 20-30 μέτρα.

Οι κίνδυνοι της συνέυρεσις μοντέλων με άλλα ιπτάμενα μέσα, θα μπορούσαμε να πούμε.
Δεν έδωσα περισσότερη σημασία αφού κάποιος Άγιος βοήθησε και δεν είχαμε κάποια πιό άσχημη εξέλιξη.
Πλησίασα στο σημείο πτώσης για να δώ τα αποτελέσματα της επαφής με το έδαφος.
Τα γνωστά ευρήματα.
Το μοντελάκι σπασμένο βέβαια. Η άτρακτος σε 2κομμάτια, ο κινητηρας 1μέτρο μπροστά μακρυά, τα φτερά σε2 κομμάτια, και η μπαταριοθήκη γύρω στο μέτρο από την άτρακτο.

Κοιτάζω καλύτερα την μπαταριοθήκη, και βλέπω να έρχονται 2 φιγούρες.

Δέν πλησίασα από την αρχή γιατί δεν ήθελα να είμαι εκεί χωρίς να έρθει ο ιδιοκτήτης του μοντέλου.

Είχε κόσμο, πέταγε 1ST. fox με μοτεράκι, 1 U Can Do με saito, 1 oxyalis kαι αυτό με saito 1μεγάλο με βενζινομηχανή, κ.α. είχε αρκετό κόσμο

Καθώς ήρθαν οι 2 μοντελιστές, ρωτάω: τί έγινε και έπεσε ρε παιδιά;
-Μάλλον παρεμβολή, μου απαντά ο τύπος που βαστά τον πομπό.@P@

Τί παρεμβολή, με μπαταρίες ENERGIGER απο το περίπτερο, του λέω.

-Μα είναι καινούργιες, τώρα τις πήρα από το περίπτερο.

Άκουσον, άκουσον, τετρακάναλο χαμηλοπτέρυγο με μπαταρίες δέκτη από το περίπτερο.

Και ισχυρίζεται ότι οι μπαταρίες είναι σωστές.
Του λέω, βάλε επαναφορτιζόμενες, μην ξανα χρησιμοποιήσεις αλκαλικές, τώρα το έσπασες το μοντέλο σου και θα το θυμάσαι, έαν έπεφτε σε ένα αυτοκίνητο, ή χειρότερα σε κανένα άνθρωπο θα τον σκότωνες γιατί έβαλες μπαταρίες από περίπτερο;

Δέν είσαι και αρχάριος γιατί πετάς χαμηλοπτέρυγο, τινα πώ άλλο;

Έχω την απορία,
είναι δυνατόν σήμερα με τόση πληροφόρηση, περιοδικά, φόρουμ, μοντελιστικά καταστήματα, μοντελοδρόμια, μοντελιστές, μπαταρίες lipo, life κ.α. ακόμα και ο ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ πουλάει επαναφορτιζόμενες, να γίνονται ΄τετοια λάθη;

Οι αλκαλικές είναι μόνο για δοκιμές εδάφους, όταν δεν έχουμε επαναφορτιζόμενες.

Σκέψου να κόλαγαν τα σέρβο καθώς πέταγε κοντά τους, στα αυτοκίνητα.

Δέν πετάμε με αλκαλικές μπαταρίες.R:/
King Kostas
Δημοσιεύσεις: 1361
Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am

Απάντηση: Ανάβυσσος

Δημοσίευση από King Kostas »

Ότι και να πεις έχεις δίκιο.......το θέμα είναι τεράστιο.

Και εσύ να προσέχεις εκεί που πετάς, το πεδίο μαζεύει τα πάντα όλα.....προσοχή, διότι πέρα από το άναρχο RC-κόσμο, έχω δει και παραπετάμενους να κάνουν πολύ χοντρές π@παριές.
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Ανάβυσσος

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

Το έχουμε πεί και να το ξαναπούμε οτι στο μοντέλο πάντα καλά πονταρισμένες μπαταρίες διότι με τον κραδασμό μια στιγμιαία διακοπή της επαφής έχει μοιραία αποτελέσματα
bladeskiller
Δημοσιεύσεις: 713
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm

Απάντηση: Ανάβυσσος

Δημοσίευση από bladeskiller »

d.corsair μη σπαταλάς τα λόγια σου γιατί δεν πρόκειται να πείσεις τον κάθε τσίπη να πάρει σοβαρές μπαταρίες και φυσικά το φορτιστή που χρειάζεται. Του εξηγείς τη χαζομάρα του και σου απαντάει "μα αφού δουλεύει". Το να του ζητήσεις να σκεφτεί ΓΙΑ ΠΟΣΟ θα δουλεύει κι ότι τα κεφάλια του κόσμου δεν του φταίνε σε τίποτα είναι πολύ ψιλά γράμματα. Αλλά και επαναφορτιζόμενες να έβαζε, μη φανταστείς ότι δεν θα μπορούσε να γίνει το ίδιο. Καταρχήν η μπαταριοθήκη ,με τα ελατήρια που χαλαρώνουν από τους κραδασμούς ή οξειδώνονται ,είναι από μόνη της ένα θέμα ακόμη και καλής ποιότητας μπαταρίες να χρησιμοποιηθούν. Χρειάζεται οπωσδήποτε πακάκι. Αλλά και πάλι, ο τσίπης θα είναι πάντα τσίπης. Θα πάρει από τίποτα πεθαμένες μπαταρίες για δράπανα τα λιγότερο πεθαμένα στοιχεία και θα τα κολλήσει μεταξύ τους νομίζοντας ότι έτσι έφτιαξε πακάκι ενώ οι άλλοι που πληρώνουν καλές μπαταρίες είναι βλάκες. Κι όταν πέσει το αεροπλάνο θα φωνάξει κλασικά "παρεμβολή". Οταν όμως είσαι πιο ψαγμένος και του ελένξεις την μπαταρία με τσεκαδώρο φορτίου και δείξει 3.5 βολτς (ηχητικό εφέ ελατηρίου) αποδεικνύοντας ποιος είναι ο πραγματικός βλάκας κι ότι η παρεμβολή είναι στον εγκέφαλό του και πουθενά αλλού ,θα πάρει το κλασικό ηλίθιο ύφος και θα σου πει "μα αφού τη φόρτισα και έδειχνε γεμάτη". Και άμα του βάλεις τις φωνές γίνεσαι και ο κακός μετά.
Γιαυτό σου λέω άσε γιατί δεν βρίσκεις άκρη...




Φιλικά Κώστας.
anarchy
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Τρί Σεπ 14, 2010 1:02 pm

Απάντηση: Ανάβυσσος

Δημοσίευση από anarchy »

γεια παιδια ειμαι ο jp

d.corsair μεγαλεεεεεεε

ημουν και εγω εκει δεν ηταν δικο μου το αεροπλανακι καταλαβα οτι επεσε αλλα δεν το ειδα να πεφτει ,ετοιμαζα το δικο μου,να σου πω εσυ εισαι που κανεις χαμηλες διελευσεις και κλειστες στροφες? παει η ψυχη μας στην κουλουρη ρε φιλε , μια φορα με χαιρετησε και καποιος με ενα τριγωνικο αυτος πηγαινε ηρεμα αλλα ρε παιδια με πιανει η καρδια μου οταν σας βλεπω προσεχτε τα συρματα , τις κολωνες ,σας χαιρομαστε ολους που πετατε, πραγματικα ,αλλα προσεχτε ρε αν stallarete θα κλαιμε ρε ολοι μαζι
αυτα να στε καλα και να πετατε μακαρι να μπορουσα να πεταξω και εγω το τριγωνικο με τον κινητηρα μου αρεσει!!

φιλια

επισης να πω οτι οι περισσοτεροι που πετανε rc αναβυσσο σας εχουν στο μυαλο τους και προσπαθουν η συνυπαρξη να ειναι αρμονικη ετσι ωστε να μην σας κανουν κακο στην πτηση αυτα
palafdim
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: Τρί Ιαν 04, 2011 7:44 pm

Απάντηση: Ανάβυσσος

Δημοσίευση από palafdim »

Υπάρχει καταστηματάρχης αερομοντελιστής και εκπαιδευτής νέων που προτείνει αβίαστα αλκαλικές μπαταρίες με την δικαιολογία ότι η πτώση του ρεύματος σε αυτές γίνεται σταδιακά και όχι απότομα. Στην ερώτηση πότε καταλαβαίνεις ότι πρέπει να τις αλλάξεις , απαντά όταν καταλάβεις ότι οι κινήσεις έχουν γίνει μαλακές!!...επειδή αρχικά (ως αρχάριος) το έκανα κι εγώ διαπίστωσα πως οικονομικά δεν συμφέρει αλκαλικές γιατί από ασφάλεια τις άλλαζα κάθε φορά που πήγαινα για πτήση...με το πακάκι δεν είχα ποτέ πρόβλημα αλλά δεν το κράτησα για πολύ αυτό το έργο...γρήγορα κατάλαβα το λάθος πριν το πληρώσω με μοντέλο!!!!
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Ανάβυσσος

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

οι αλκαλικές πράγματι έχουν ποιό σταδιακή και ίσως προβλέψιμη απώλεια τάσης και θεωρητικά θα μπορούσες να τις χρησιμοποιείς μόνο αν έχεις μπάρμπα τον Δήσιο για να τις παίρνεις φθηνά και κολλητό αυτόν που τις ποντάρει γιατί κάθε άλλη επιλογή με θήκες είναι καταδίκη του μοντέλου
Ιδιοκατασκευή πακ με αλκαλικές και κολλητήρι είναι επικίνδυνη επειδή παθαίνουν θερμικό σοκ και μερικές φορές μπορεί να κάνει κάποιο στοιχείο απότομη βύθιση και η πτώση της τάσης να ξεκλειδώσει τον δέκτη Το είχα κάνει όταν ανακάλυψα ένα πρωινό ότι το βράδυ η γυναίκα μου έβγαλε τον φορτιστή από την πρίζα για να βάλει μια τοστιέρα και φυσικά όταν τον ξαναέβαλε αυτός είχε κάνει reset Ti να κάνω πιάνω στις 700 το πρωί το κολλητήρι και κολλάω με καλώδιο και ένα φισακι 4 αλκαλικές ............μετράω και όλα καλά
Έλα που ευτυχώς στο μοντελοδρόμιο όταν το έβαλα στο μοντέλο είδα την ένδειξη στο battery tester χαμηλή Φυσικά πέταξα με δανικό πακ και χάρη στο tester το μοντελάκι την γλύτωσε Στο σπίτι διαπίστωσα ότι η μία μπαταρία έχασε όλο το ρευμα (και ήταν αυτή που με παίδεψε στο κόλλημα)
Είχε χρειαστεί να το κάνω ξανά παλιότερα με επιτυχία αλλά πολλές φορές πάει η στάμνα στην βρύση ………….
Μάριος Παπαδόπουλος

Απάντηση: Ανάβυσσος

Δημοσίευση από Μάριος Παπαδόπουλος »

Οπως λεει και ο παραπανω προλαλισαντας ειναι αληθεια οντως Δημητρη οτι υπαρχει κατοχος μονελιστικου καταστηματος και εκπεδευτης νεον στο χωρο που προτεινει αλκαλικες μπαταριες για πτηση!!!!! Και μαλιστα τον εχω δει με τα ιδια μου τα ματια να το κανει και στα δικα του μοντελα και μαλιστα αν σου πω που θα σου σηκωθει η τριχα κανγκελο (στο 90 χλμ Αθηνων-Λαμιας διπλα στην Εθνικη Οδο)!!!!!
Προταση λοιπον ενος παλιου μοντελιστη ειναι κανεις να μην χρησιμοποιει τετοιες μπαταριες στο δεκτη τουλαχιστον γιατι πολλες φορες τα ρευματα που καταναλωνονται ειναι τεραστια και οι μπαταριες αυτες ειναι κατασκευασμενες να λειτουργουν σε ηλεκτρονικες κατασκευες μικρης καταναλωσεις!!!!
Επισης θα προτεινα οτι καλυτερα θα ηταν να προτιμουνται μπαταριες επαναφορτιζομενες Ni-Cad παρα Lion η NiMh που στο τελος της εκφορτισης τους η ταση και η ικανοτητα για αντληση ρευματος πεφτει αποτομα και κατακορυφα χωρις εμφανεις προειδοποιησεις!
Τελος καλα ειναι να χρησιμοποιουμε μεγαλυτερης χωριτικοτητας μπαταριες απο οτι λενε οι κατασκευαστες ιδιος σε θερμικα μοντελα ωστε να υπαρχει αποθεμα παντα μεσα σε αυτες και επισης το σημαντικοτερο αν για καποιο λογο δεν κανουμε κυκλους φορτισεως-αποφορτισεως σε αυτες η δημιουργια ''μνημης'' σε αυτες να ειναι κοντιτερα στο μαξιμουμ της χωριτικοτητας!
Καλο ειναι για εναν παλιο μοντελιστη μαζι του να εχει και μια συσκευη γρηγορης φορτισεως και μετα απο 5-6 πτησεις να λυνει το αεροπλανο και να του ριχνει και μια φορτιση ετσι για καλου-κακου.
Εγω κανωντας αυτα ποτε δεν ειχα προβλημα εστω και ειχα και πακ μπαταριων εως 6 χρονια!!!!!
Προταση βεβαια ειναι καθε 2,5 χρονια ενα τετοιο πακ να αντικαθισταται με καινουργιο
King Kostas
Δημοσιεύσεις: 1361
Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am

Απάντηση: Ανάβυσσος

Δημοσίευση από King Kostas »

Μάριος Παπαδόπουλος έγραψε:

….θα προτεινα οτι καλυτερα θα ηταν να προτιμουνται μπαταριες επαναφορτιζομενες

Ni-Cad

παρα

Lion η NiMh




Μάριε καλός ή κακός (και εγώ με Ni-Cad πέταγα για χρόνια από το 1995) η τεχνολογία προχώρησε. Η Ni-Cad μπαταρίες λόγω στοιχείων και χημείας έχουν τελειώσει πλέον μιας και για να είναι καλές και λειτουργικές σε αποδεκτά επίπεδα ασφάλειας σε ότι αφορά στο hobbyμας, θα πρέπει να ξοδεύεις περισσότερο χρόνο για συντήρηση παρά για φόρτιση.

Η χρυσή τομή πλέον είναι η χρήση NiMH (από 1400mAh και πάνω, με 5 στοιχεία στα σύνολό 6V) για μοντέλα που έχουν το πολύ 5 standardservos, και LiPo κτλ με regulator (από 1900mAh και πάνω) για μοντέλα με μεγαλύτερα servoμε retracts, flaps κτλ.

Πολύ δουλεύουν και LiPO ή και άλλες Lion μπαταρίες και στις T/K τους. Μέχρι στιγμής δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα με την NiMH (1700mAh) στην 8άρα την Futaba μου….ξεκινάω την πτήση με ονομαστική τάση στα 8.1V και μετά από μια ώρα πραγματικής λειτουργίας δεν έχω πέσει ποτέ κάτω από 7.5V. Φαντάσου ότι η T/K αρχίζει να χάνει σήμα (εμβέλεια) μετά την πτώση της τάσης σε 6.8V και πάλι παίζεται.

Υ.Γ. 1: Για όσους δουλεύουν NiMH στοιχεία, να φορτίζουν πάντα πριν την πτήση, δηλαδή κανονική φόρτιση το βραδάκι και άλλο ένα toping πριν πακετάρουν για το πεδίο. Επίσης καλό είναι κάθε 15-20 φορτίσεις να βάζουν σε κύκλο την μπαταρία τους. Με αυτό τον τρόπο θα έχετε εγγυημένη απόδοση για πάνω από ενάμιση χρόνο.

Υ.Γ. 2: ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ μην τσιγκουνεύεστε τα λεφτά που πάνε για T/K, φορτιστές, μπαταρίες, servos και εργαλεία….με αυτά πετάς και με αυτά γίνεται η μοντελιστική ζωή σου πιο εύκολή.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πεδία Πτήσεων - Μοντελοδρόμια/flight fields”