Σελίδα 2 από 4

Απάντηση: ASW 28 VOLANTEX LANYU

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 03, 2016 12:00 am
από Αντώνης Κριτζάς
Το manual δεν έχει ρυθμίσεις για το esc και το μοντέλο ήρθε χωρίς brake
Οι ρυθμίσεις του esc σε pdf .......για να το κατεβάσετε

παλαιό το βίντεο αλλά ακούγεται ο ήχος του Ανοίξτε ηχεία
https://www.youtube.com/watch?v=GhZhMAg2Bhw

Απάντηση: ASW 28 VOLANTEX LANYU

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 03, 2016 3:49 am
από sukhoi.su29
Αυτή είναι παρουσίαση....και κατασκευή σε χρόνο dt ...και maiden fligth ....εύγε ΑΚ.

( Το μόνο που με ανησυχεί , είναι που πετά πολύ κοντά στα Airbus ...άντε να το μάθουν τώρα στο Κοτρώνι και να μας πάρουν τις άδειες.....^%^) .

Απάντηση: ASW 28 VOLANTEX LANYU

Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 04, 2016 9:15 pm
από ΑνδρεαςΛ
Αντώνη, φαίνεται εντυπωσιακό στον αέρα....

καλοπέταχτο!

Άντε να δούμε τι λέει στην πλαγιά.

Απάντηση: ASW 28 VOLANTEX LANYU

Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 04, 2016 10:57 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Πράγματι είναι πολύ όμορφο
Πρώτα θα μεγαλώσουμε τις κινήσεις των πηδαλίων και μετά θα πάμε πλαγιά να το ....ακούσουμε!!!

Απάντηση: ASW 28 VOLANTEX LANYU

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 20, 2016 8:23 am
από GALE
Αντώνη εχω αρχίσει και το ζηλεύω
Σε τι τελικό βάρος σου βγήκε με μπαταρία?
Συνηθως τα ανεμόπτερα scale θελουν γρηγορη πτηση γιατί αλλιώς κάνουν tip stalls
Έτσι δεν δουλεύουν καλά στα θερμικά
Το Asw ακολουθεί αυτόν τον κανόνα?
Επιβραδύνει ισως με flaps για στροφές σε θερμικα?
Μήπως με μικρότερη μπαταρία μπορείς να αποφύγεις τα 30 gr στην ουρα?

Απάντηση: ASW 28 VOLANTEX LANYU

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 20, 2016 8:38 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Είναι πράγματι αξιοζήλευτο και πολύ όμορφο στον αέρα
Το βάρος δεν το μετρήσαμε με την 2200 για να σου πω
Το μοντέλο αυτό δεν είναι για πρωτάρη όπως έχω γράψει αλλά δεν θα το έλεγα και απαιτητικό
Θα ρίξει φτερό μόνο αν πέσει υπερβολικά η ταχύτητα (σε κλειστή στροφή) αλλά διορθώνει σχετικά εύκολα
Μπορεί να πετάξει αρκετά αργά χωρίς προβλήματα Λόγω μεγέθους δείχνει ότι πετά ποιο αργά από ότι πραγματικά πάει
Αντίθετα με αυτό που φανταζόμουν διαβάζει πολύ καλά και ανταποκρίνεται στα θερμικά ειδικά με ρύθμιση Camber
Σίγουρα δεν θα απογοητεύσει αυτόν που αναζητά θερμικά Φυσικά και δεν είναι Thermal με απαιτήσεις αλλά κάνει την δουλειά
Για να έχω πλήρη εικόνα θα πρέπει να το δούμε σε περισσότερες πτήσεις και μετά από μελέτη
Το δοκίμασα με 1600 μα και πάλι ήθελε βαρος στην ουρά
Τα scale πηδάλια είναι στενά και το μοντέλο αργεί να αντιδράσει μα έγιναν νέες ρυθμίσεις με μεγαλύτερες κινήσεις
Μία καλή ιδέα θα ήταν μία μελλοντική αντικατάσταση με μπάλσινα λίγο μεγαλύτερα Το έκανα στο swift μου και έιναι η νύχτα με την ημέρα
Ανεμόπτερο σε αυτό το μέγεθος, με πλήρη εξοπλισμό, με αυτές τις επιδόσεις και σε αυτή την τιμή είναι πολύ καλό deal

Απάντηση: ASW 28 VOLANTEX LANYU

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 29, 2016 10:28 am
από Αντώνης Κριτζάς
είχα γράψει στην γρήγορη παρουσίαση .............
Αυτό που δεν μου αρέσει πολύ είναι ότι το stabilizer βιδώνεται με απλές λαμαρινόβιδες σε ένα μέτριας ποιότητας πλαστικό οπότε δεν είναι εύκολο να το αφαιρείς για την μεταφορά Θα χαλάσουν σύντομα οι βόλτες η θα σπάσει
Πατέντα με πλαστικές βίδες και παξιμάδια μπορεί να γίνει εύκολα


Διαβάζοντας στα ξένα forum διαπίστωσα ότι σωστά δεν μου άρεσε η μέθοδος στερέωσης του stabilizer και χάθηκαν μοντέλα από αυτό

Ήρθε λοιπόν η ώρα να κάνουμε το mod για να μη έχουμε παρατράγουδα

Πρώτα αφαιρέσαμε το πλαστικό Π που θέλουμε να βελτιώσουμε (κατόπιν διαπίστωσα ότι δεν ήταν απαραίτητο μα τουλάχιστον ξανα κολλήθηκε σωστά)

Απάντηση: ASW 28 VOLANTEX LANYU

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 29, 2016 10:35 am
από Αντώνης Κριτζάς
Κόπηκαν τα πλαστικά σπειρώματα και στην θέση τους έγιναν τρύπες που προχώρησαν και μέσα στο foam
Αντικαταστάθηκαν από πολυγωνικούς μεταλλικούς αποστάτες πλακέτας με σπείρωμα μήκους 4cm


Στο stabilizer φάρδυναν ελάχιστα οι τρύπες για να υποδεχθούν τα νέα στηρίγματα (φώτο)





Με epoxy γέμισαν οι τρύπες στο foam (του fin) και το πλαστικό Π κολλήθηκε στη θέση του

Για σιγουριά βιδώθηκε το stabilizer στην θέση του μέχρι να στεγνώσει η κόλλα έτσι ώστε να είμαστε σίγουροι για τις γωνίες
Για να μη κολλήσει και αυτό βάλαμε ανάμεσα στα πλαστικά μέρη βαζελίνη όπως και στις βίδες

Όταν στέγνωσαν είχαμε αυτό το αποτέλεσμα
Μία σίγουρη και δεμένη τοποθέτηση
Οι βίδες μεταλλικές μα θα προτείνω πλαστικές

Απάντηση: ASW 28 VOLANTEX LANYU

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 29, 2016 10:56 am
από Αντώνης Κριτζάς
έτοιμο για την επόμενη πτήση

Απάντηση: ASW 28 VOLANTEX LANYU

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 02, 2017 11:47 pm
από jkatsou
Πανέμορφο! Φαντάζομαι στην πλαγιά πετάει με τις ώρες...!

Απάντηση: ASW 28 VOLANTEX LANYU

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 02, 2017 11:58 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Πλαγιά ακόμα δεν το πήγαμε αλλά είναι σίγουρο οτι θα είναι υπέροχο
Είχαμε κάτι παρθενικές στον Ερμή ήταν και το Πάσχα στην μέση οπότε έμεινε λίγο πίσω η δοκιμή στην πλαγιά
Οταν βρεθείς Αθήνα έλα να σε δούμε

Απάντηση: ASW 28 VOLANTEX LANYU

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 03, 2017 12:59 pm
από Red
Πολυ ωραιο Αντωνη.
Καλες πτησεις να εχει και ασφαλεις προσγειωσεις.

Απάντηση: ASW 28 VOLANTEX LANYU

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 19, 2018 10:17 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Σήμερα το πρωί είπα να κάνω μικρές χαζές παρεμβάσεις στο πιλοτήριο του μοντέλου γιατί η πλαστικούρα με χάλαγε.

Με flat black έφυγε η ενοχλητική γυαλάδα,
μία πλαστικοποιημένη φώτο μπήκε στη θέση των οργάνων,
έγιναν μικρές χρωματικές παρεμβάσεις στο εσωτερικό που προσομοιάζουν πάνελ με διακόπτες και χειριστήριο,
έβαψα και τον πιλότο για να φύγει η κακο βαμμένη πλαστική όψη. Σιγουρα ένας fullbody πιλότος θα ήταν πολύ καλύτερος αλλα δεν υπάρχει διαθέσιμος.

Ε! νομίζω οτι τώρα το πιλοτήριο είναι αρκετά καλύτερο αν σκεφθεί κανείς τον ελάχιστο χρόνο που διέθεσα για τις αλλαγές

Απάντηση: ASW 28 VOLANTEX LANYU

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 20, 2018 8:15 am
από sukhoi.su29
''..πλαστικοποιημένη φώτο..'' .
Πιο αληθινά κι από το αληθινά φαίνονται , εύγε Αντώνη.

Απάντηση: ASW 28 VOLANTEX LANYU

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 20, 2018 1:32 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Για την εκτύπωση και πλαστικοποίηση τα εύσημα ανήκουν στον Σωκράτη+(*)
......... κάτσε να δεις έρχονται αρκετές αλλαγές ακόμα

Όλοι ξέρουμε πόσο σημαντικό ρόλο παίζουν οι ακμές στο χείλος εκφυγής στα πηδάλια και γενικά στο φτερό μας
Ακόμα όλοι ξέρουμε οτι στα φοαμένια το χείλος εκφυγής είναι τραπέζιο κάτι που προκαλεί κακή ροή του αέρα, αρκετό drag με όλα όσα συνεπάγονται απο αυτό.w