3DJunk έγραψε: ↑Συγχαρητήρια σε όλους. Φαίνεται ότι περνάτε καλά εκεί στο Μεσολόγγι...θα ήθελα να ήμουν και εγώ να δω από κοντά.
Σχετιικά με τα αναπάντεχα γεγονότα...κρίμα αλλά καταλαβαίνω το ζήλο και τον ενθουσιασμό του αερομοντελιστή / πιλότου / αεραθλητή / performer κτλ. Εχω βρεθεί αρκετές φορές σε παρόμοιες καταστάσεις (ενθουσιασμού) σε επίπεδο αγώνων και events σε διεθνές επίπεδο αλλά και τοπικό επίπεδο και συνεπώς μπορώ να μπω στα παπούτσια κάποιων εδώ (τόσο των πιλότων όσο και των διοργανωτών)._Β_Ο Είσης κάποιοι πιλότοι λόγω χορηγίας, υποχρεούνται να φοράνε συγκεκριμένα ρούχα και να προωθούν συγκεκριμένα προιόντα μέσω κάποιων τρόπων. Αυτό είναι πάγια τακτική στο εξωτερικό. Δεν μπορώ να καταλάβω πού είναι το πρόβλημα στην Ελλάδα.
Δυο γενικότερα σχόλια:
- Αν μου έκοβαν τη μουσική σε ένα aeromusical θα συνέχιζα κανονικά σαν να μην έχει ανοίξει μύτη...χωρίς στρες κτλ. Πρέπει να είσαι ψυχρός στα στικ χωρίς συναισθηματισμούς...+(*) :-)/ Αν διασκεδάζεις εσύ ως χειριστής θα διασκεδάσει και το κοινό πιστέψτε με...;-)
- Στη Γερμανία ειδικά στα jet τα επίπεδο είναι σε άλλες σφαίρες και εννοώ πλήρως αυτό που γράφω. Ωστόσο οι Γερμανοί ξέρετε πότε διασκεδάζουν περισσότερο στα μεγάλα event? Οχι όταν πετάνε ή παρακαλοθούν κάποιους πιθανώς καλύτερους πιλότους ΑΛΛΑ όταν πίνουν τις μπύρες και τρώνε τα λουκανικάκια τους είτε στα διαλείματα είτε το βράδυ με τα fireworks. Συνεπώς προσπαθήστε να κάνετε το ίδιο και στο Μεσολλόγι ή οπουδήποτε αλλού γίνει ξανά κάτι παρόμοιο.
Συγχαρητήρια και πάλι. Καλή συνέχεια...θα το πω στα Αγγλικά...it's just a fucking hobby don't be so serious about it..;-) Απλώς αναρωτηθείτε για την υπόσταση σας χωρίς αυτό το hobby (βάζω και το εαυτό μου μέσα)...και την προβολή που πιθανώς έχουν κάποιοι μέσω αυτού .Εαν αισθάνεστε ολοκληρωμένοι χωρίς την πιθανή προβολή και image που αποκτάτε στον πολύ μικρό και κλειστό κύκλο των μοντελιστών, τότε όλα καλά. Αν όχι, τότε ή προσπαθείστε να αναπτύξετε και άλλές πτυχές της προσωπικότητας σας και να επιτυχετε και κάπου αλλού ίσως. Εσχατη λύση αποτελεί η επίσκεψη σε ειδικό...ΠΛΑΚΑ κάνω φυσικα...`M`χαχα
Χαιρετισμούς σε όλους,
Νίκος
Καλημέρα Νίκο!
Η συγχρονισμένη πτήση με κάποιο ηχητικό θεωρώ ότι είναι το ανώτατο επίπεδο και ότι πιο δύσκολο είτε με ακροβατικό είτε με Σπορ Jet και ο στόχος δεν είναι απλά να πηγαίνεις όπου σε πάει .
Το να κάνεις πρόγραμμα με jet είναι διαφορετικό απ ότι με βενζίνα :
Το πρόγραμμα μου έχει
διάρκεια 5 λεπτά και 30 δευτερόλεπτα αυστηρά .Τότε έχω εξαντλήσει τα 4 λίτρα καυσιμου που κουβαλάω ενώ ταυτόχρονα προσπαθώ να κάνω οικονομία να μου φτάσουν τα 4 λίτρα καπνού καθ όλη την διάρκεια της πτήσης.
Τα δυο χρονόμετρα του πομπού τα ξεκινάω μόλις ακουστεί το "take off". Το πρώτο χρονόμετρο με ειδοποιεί τη στιγμή που περνώ από την νωχελική πτήση των 150 χιλιομετρων στην γρηγορη πάνω από 400.Ενώ το δεύτερο χρονόμετρο με προετοιμάζει πότε πρέπει να γίνουν συγκεκριμένα ακροβατικά γιατί μπαίνει συγκεκριμένο ηχητικό.
Επειδή δεν έχω τρίτο χρονόμετρο, το τελείωμα της μουσικής στα 5 λεπτά και 30 δευτερόλεπτα μου δείχνει ότι κατεβαίνω
τώρα με καύσιμα για
μια προσπάθεια "abort and go around" .
Όπως καταλαβαίνεις
δε μπορούσα να συνεχίσω να πετάω αλλα είναι κάτι που δε περιμένω κανεις να καταλάβει που δεν έχει επιχειρήσει τέτοια πτήση !
Όλο το ηχητικό είναι επίτηδες ηχογραφημένο και αποτελεί χρονόμετρο και ταυτόχρονα υπόδειξη για μένα σε πολλά σημεία.Kαι όπως
παρακάλεσα τον διοργανωτή και εξήγησα να μην χρησιμοποιήσουν το μικρόφωνο για τι πρέπει να ακούω την μουσική.
Πληροφορία που όπως αποδείχτηκε την χρησιμοποίησε. Γιατί μετά από γνώμες ανθρώπων που εκτιμώ δε νομίζω πια ότi ο λόγος του sabotage ήταν η "προσπάθεια διαφήμισης" .
Κάτι που σε καμια περίπτωση δε δικαιολογεί την αυθόρμητη συμπεριφορά μου λόγο τhς κούρασης.
Φέρθηκα αυθόρμητα αλλα βλακωδώς
Το λάθος στην τελική ήταν δικό μου και ΜΟΝΟ ΕΓΩ ευθύνομαι που οποιος ήθελε δεν είδε το πρόγραμμα μου:
"Don't expect a professional result when you involve an amateur in the procedure.
Never get involved your self in the first place."
p.s. .ανέβασε καμια φωτό από το μεγάλο το μωρό ..να πετάξουμε σχηματισμό με το ultimate _P_P
.