Σελίδα 2 από 2
Απάντηση: E-flite P-47 Razorback 1.2m BNF
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 29, 2017 10:28 pm
από socratesb
Eπιτέλους βρέθηκε στον φυσικό του χώρο... Φυσικά ο ΑΚ +(*) με την πρώτη ευκαιρία θα μας το δείξει πολύ πολύ καλύτερα! :>)
Απάντηση: E-flite P-47 Razorback 1.2m BNF
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 30, 2017 11:54 am
από Αντώνης Κριτζάς
Ω!!! πώς πήγε??? πες εντυπώσεις...............
Απάντηση: E-flite P-47 Razorback 1.2m BNF
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 30, 2017 10:23 pm
από socratesb
To μοντέλο στον αέρα είναι ένα θαύμα. Με τρίσελη που είναι το εργοστασικό setup κάνει τα πάντα αλλά θέλεις να το δεις και λίγο πιο γρήγορο γι αυτό πολλοί βάζουν 4cell. Η τροχοδρόμηση με προβλημάτισε αρκετά καθώς το μοντέλο ενώ τροχοδρομεί καλά στον διάδρομο εάν ο αέρας του αλλάξει διευθυνση αισθάνομαι ότι υπακούει αλλά με καθυστέρηση. Το αποτέλεσμα είναι υπερδιόρθωση με καταλήγει η πορεία σε S πολλές φορές κάνοντας βόλτες στην φαρδιά χωμάτινη επέκταση του Ερμή μας. Πάντως με τα φλαπς το μοντέλο έχει τόσο lift που απογείωνεται στα 3 μέτρα! Ανυπομονώ να το ξαναπετάξουμε!
Απάντηση: E-flite P-47 Razorback 1.2m BNF
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 01, 2017 12:11 am
από Αντώνης Κριτζάς
το gyro δεν κρατά την ουρά?
Απάντηση: E-flite P-47 Razorback 1.2m BNF
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 01, 2017 11:03 am
από socratesb
Τα γυροσκόπια των αεροπλάνων δεν ρυθμίζονται είναι σαν της ουράς του ε/π που εάν δεν δώσεις την ανάλογη κίνηση κρατάνε σταθερά - η λειτουργία αυτή λέγεται heading hold. Στα α/π βάζουν rate mode που η διόρθωση γίνεται στιγιμαία πχ στην ριπή αέρα που θα θέλει να αλλάξει την πορεία του α/π αλλά φυσικά δεν θα σε κρατήσει σε ευθεία στο crosswind εάν δεν διορθώσεις. Φυσικά θα βοηθήσει κάνοντας την τάση για εκτροπή μικρότερη. Για το φαινόμενο όμως της περίεργης τροχοδρόμησης αισθάνομαι ότι μπορεί να οφείλεται στην γεωμετρία των σκελών. Εάν υπήρχε η δυνατότητα να ρθυμίσω ομαλά και όχι βάζοντας δύναμη ώστε να στρεβλώσω τα σκέλη όπως θα ήθελα να κάνω δοκιμές θεωρώ ότι θα υπάρχει μια ιδανική γωνία ειδικά στην σύγκλιση των τροχών που το μοντέλο τροχοδρομεί ευθεία χωρίς τάσεις για εκφυγή και παράλληλα θα είναι εφικτή η αλλαγή πορείας με το rudder γραμμικά και ομάλα μόνο με το πηδάλιο - όταν το πίσω το ροδάκι θα έχει σηκωθεί. Δοκίμασα με τον "παραδοσιακό" τρόπο να αλλάξω λίγο τις γωνίες αλλά δεν σε αφήνουν τα dummy σκέλη να τα πιάσεις σωστά οπότε η βάζοντας δύναμη το μονο που κατάφερα ήταν να χαλαρώσει το ένα σκέλος στην βάση του `M`
PS και στο ε/π εάν ρυθμίσεις την ουρά σε rate κράταει η ουρά την τάση που δημιουργεί το κεντρικό στροφείο αλλά και η πτήση γίνεται σαφώς πιο scale. Είναι όμως σχεδόν αδύνατο να κάνεις ακροβατικά.
Απάντηση: E-flite P-47 Razorback 1.2m BNF
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 15, 2017 8:58 pm
από Αντώνης Κριτζάς
μερικές φώτο όσο ανεβαίνει το βιντεο
Απάντηση: E-flite P-47 Razorback 1.2m BNF
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 15, 2017 9:00 pm
από Αντώνης Κριτζάς
μία ακόμα στον αέρα και την επόμενη φορά καλύτερες
Απάντηση: E-flite P-47 Razorback 1.2m BNF
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 16, 2017 10:22 am
από Αντώνης Κριτζάς
Απάντηση: E-flite P-47 Razorback 1.2m BNF
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 18, 2017 10:39 am
από georgerc
Πολύ ωραίο....:>) άντε και 4cell... !@/-=}{{
Απάντηση: E-flite P-47 Razorback 1.2m BNF
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 18, 2017 10:55 am
από CARAPIS
Σωκράτηηη καλοπεταχτόοοο..., πολύ ωραίο, μπραβο σας... :>)
Χρησταρας
Απάντηση: E-flite P-47 Razorback 1.2m BNF
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 18, 2017 9:15 pm
από socratesb
CARAPIS έγραψε: ↑Σωκράτηηη καλοπεταχτόοοο..., πολύ ωραίο, μπραβο σας... :>)
Χρησταρας
Eυχαριστούμε Χρήστο, με το καλό να βρεθούμε από κοντά και να το πιάσεις στα χέρια σου @P@