Σελίδα 2 από 8
Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF
Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 10, 2008 4:44 pm
από CARAPIS
..., οι μηχανισμοι κηνισης που επιλεχτηκαν ειναι
4 Hitec HS-564MG Digital High Torque Servo, δυο για τα πηδαλια κλισης & δυο για τα πηδαλια ανοδου-καθοδου
- Speed: 0.23 / 0.18 @ 60 degrees (4.8v/6v)
- Torque: 143.03 / 168.03 oz.in (4.8v/6v)
- Size: 1.59" x 0.77" x 1.48"
- Weight: 2.11 oz.
1 Ηitec HS-7985MG, για το πηδαλιο διευθυνσης, δεξια-αριστερα
Specifications:
Motor Type: Coreless
Bearing Type: Dual Ball Bearing
Speed: 0.16 / 0.13 sec @ 60 deg.
Torque: 144 / 172 oz.in (4.8v/6v) (10.4 / 12.4 kg.cm)
Size: 1.57″ x 0.78″ x 1.45″ (40.00 x 20.00 x 37.00mm)
Weight: 2.18oz (62.00g)
Detailed Feature Descriptions:
- G2 Digital Circuit
- Coreless Motor
- Dual Ball Bearing Supported Output Shaft
- Metal Gear Train (MK first gear)
Programmable Features Include:
- Dead Band Width
- Direction of Rotation
- Speed of Rotation (slower)
- End Points
- Neutral Points
- Fail Safe On/Off
- Fail Safe Point
- Resolution* (default is high resolution)
- Overload Protection* (default is off)
*these features are only programable with the HFP-20 field programmer
και τελος
1 JR DS 820G, για το γκαζι
High-speed gyro servo
- με συνολικο βαρος 320gr & μπαταρια μια Sanyo 1700SCR NiCad στα 4,8V με βαρος 220gr, δηλαδηεχουμε εως τωρα 2,420+320+220=2,960 Kgr
Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF
Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 10, 2008 5:03 pm
από CARAPIS
..., και τελος αφησα τον κινητηρα, χι, χι,χι,...
OS Max 120AX :p
MAX-120AX
For large sized sport models
Displacement
19.96cc(1.218cu.in)
Output
3.1ps/9,000r.p.m.
Bore
30.4mm(1.197in.)
Practical r.p.m.Range
1,800-9,500r.p.m.
Stroke
27.5mm(1.083in.)
Weight
647g(20.88oz.)
με συνολικο βαρος, μηχανη+εξατμιση 900g !!!
Αρα λοιπον εχουμε και λεμε 2,960+900=
3,860Kgr !!!
Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF
Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 10, 2008 5:47 pm
από topg
Καλησπερα και καλοπεταχτο !!!! Λοιπον στα 3,860Kgr βαλε και καπου 350 με 500gr αερα αναμεσα στα ξυλα και εισαι ΟΚ !!!!! :-X !@/-=}{{
Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF
Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 10, 2008 6:28 pm
από CARAPIS
Να'σε καλα,ευχαριστω, topg, οταννννν τελειωσει με το καλο, θαααα το ξαναμετρησουμε και θα δουμε, χι, χι, χι,...?! @P@
Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF
Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 10, 2008 7:57 pm
από topg
:>) Ενταξει !! Ελπιζω και εγω να εχω τελειωσει το QQ Yak 54 50cc και το βαρος να ειναι καπου εκει που λεει η πλειοψηφεια @P@
Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF
Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 10, 2008 9:21 pm
από ankon
Χρηστο ,αστο γιατι δεν εχεις καλη ζυγαρια!!! Αυτη ειναι για να ζυγιζει τα αλευρια για τους κουραμπιεδες.Λοιπον ακου τι θα γινει ....θα το βαλεις στο κουτι και θα το φερεις στο Χαλανδρι να το ξαναζυγισουμε απο την αρχη .....κατι λιγοτερο θα βγει.
Αυτος ο Αγιος Βασιλης τι κανει βρε παιδι μου ? Του γραψες γραμμα και στο εστειλε η απο μονος του πηρε την πρωτοβουλια? Αντε να το φτιαξεις καλα και Καλοπεταχτο!!!s!1!s!1 του χρονου να σου φερει ενα μεγαλυτερο....
Αγγελος
Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF
Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 10, 2008 11:04 pm
από CARAPIS
Αγγελε, καλησπερα, σε ευχαριστω γιατις ευχες σου και να 'σε σιγουρος πως περιμενω 'του χρονου...' να δω εαν η ευχη σου βγει...αληθινη, χο, χο, χο,...!!!
Τωρα για τοοο θεμα του Αι Βασιλη,..., 'εσπρωξα' κι εγω λιγακι!s!2, η**** ομως και καλο παιδι, ετσιιιι !
Το να βγει λιγοτερο δεεεεν με πειραζει καθολου, ετσι ισως χρειαζεται εφοσον ειναι 3D, ετσι λοιπον γλιτωνεις τοοοο ζυγισμα !@/-=}{{,χι,χι,χι,...
Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 11, 2008 11:18 am
από mrkaza
Χρηστάρα αν δέν κανω λαθος ειναι για 120 4 stroke και οχι 2 stroke πως και εβαλες την 120 ax και οχι την 90 FX ?
Εχω ακουση οτι ρουφαει σα δεμονισμενη το καυσιμο η 120 :( αλλα τι λεω ξερει ο ελικοπττερας απο ρουφιγμα χιχι .
Αντε με το καλό να το δουμε :)
Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 11, 2008 2:22 pm
από CARAPIS
Παναγιωτη, εαν προσεξεις, πανω στο κουτι οι προδιαγραφες λενε..., 120 2Τ η 120 4Τ, χε,χε, χε, ..., κατι σεεεε overpower μου κανει, οεοοοο ! (στο 3D, δεν πειραζει, ισα-ισα που ειναι χρειαζουμενο...!)
http://www.petame.gr/forumv/attachment.php?attachmentid=10638&stc=1&thumb=1&d=1228911636
..., οοοο αν θα αντεξειειειει, ειναι ααααλλο θεμα ?!
Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 11, 2008 3:29 pm
από CARAPIS
..., συνεχιζουμε με ενισχυση ολων των 'ραφη-ων' με κυανο και ξυλοκολλα, ωστε να καλυψουμε καθε πιθανο κενο κολλησης μεταξυ επιφανειων που εγιναν κατα τη διαδικασια της αρμολογησης-συγκολλισης του μοντελου ωστε η κατασκευη να δεσει 100% (το βαρος της κολλας που χρησιμοποιηθηκε ηταν 70gr περιπου, κυανο & ξυλοκολλα)
Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 11, 2008 3:36 pm
από CARAPIS
..., κολλα, κολλα, κολλα,...
Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 11, 2008 3:47 pm
από CARAPIS
..., και συνεχιζουμε...,να κολλαμε...
Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 11, 2008 6:25 pm
από Ανδρεας
Μεγια το καινουριο YAK ..φαινετε πολυ καλο και ελαφρυ ..ισως θα το ηθελα ποιο μακρυ αλλα ...οκ ,οσο για το μοτερ ..δεν μπορουσες να κανεις καλυτερη επιλογη και δεν ειναι καθολου φαγανο στο καυσημο ..καθε αλλο.Επισης στην 120αρα μπορεις να βαλεις μεχρι και 17χ6 ξυλινη προπελα ...μια που η μεγηστη δυναμη βγαινει χαμηλα ..περ 9000 rpm . οποτε εισαι JET.!s!2
Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF
Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 12, 2008 12:17 am
από CARAPIS
Γεια σου Ανδρεα, ευχαριστω γιατις ευχες, νασε καλα, εχω δει αρκετα βιντεακια σου και τα εχω ευχαριτηθει, ωραιαιαιαιος!
Για τον κινητηρα το εψαξα αρκετα και στα ξενα φορα, ετσι κατεληψα εκει, πιστευω θα ειναι 'αστερι'.
Το σκαφος τωρα,μετα το Bossanova που εχω,με τον 91 II pump 4T με 15χ6 APC, ηταν δυσκολη επιλογη,οπως καταλαβαινεις. Ο τροπος που πεταει-φλοταρει κaι το wing-load που εχει το Bossanova to κανoυν να πεταει καταπληκτικα & με διαφορετικα set=up. Ετσι λοιπον το 'ψαξιμο ηταν πολυ και δυσκολο ωσπου να καταληξω εκει (YAK 54).
Σε ευχαριστω και παλι για τις ευχες σου, καλες μας πτησεις!!!@P@
Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF
Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 12, 2008 10:44 am
από CARAPIS
Αρχιζουμε τωρα την τοποθετηση των πηδαλιων κλισης (aelaron). Bασικο, ''...7 φορες μετραμε, μια κοβουμε!!!''. αποφασιζουμε τιιι ειδους μεντεσεδες θα βαλουμε (υπαρχουν αρκετοι, διαφορετικοι, στο εμποριο), εαν δεν τοποθετησουμε αυτους που εχει ο κατασκευαστης. Ρετουσαρουμε- φινιρουμε τις σχισμες στο φτερο και στο κηνιτο μερος και κανουμε δοκιμη,δοκιμη,δοκιμη...,μαρκαρουμε με ενα μαρκαδορακι τα σημεια εφαρμογης, προσαρμοζου τους μεντεσεδες αναλογα, ωστε να ειναι ευθυγραμοι και οι επιφανειες να 'καθονται' σωστα και οταν ειμαστε ευχαριστημενοι απο το τελικο αποτελεσμα, περναμε πλεον στο σταδιο δοκιμης του ευρους της κινησης. Οταν τελος ειναι οοολα ισα, με σωστη εφαρμογη, χωρις μεγαλο κενο αναμεσα στις επιφανειες και η κινηση ειναι ανεμποδιστη και καλυπτη οοολο το ευρος κλισης, τοτε σιγουρα δεν εχει γινει κατι λαθος & ειμαστε ετοιμοι για κολλημα.
Δεν ξεχναμε να 'λαδωσουμε' η γρασαρουμε κατα τη φαση του κολληματος τους πειρους των μεντεσεδων.!