Σελίδα 2 από 4

Απάντηση: FTL 45cc

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 05, 2009 7:44 pm
από Τρύφωνας
Hey yankos

Μην "καργάρεις" τις βελόνες οταν τις κλείνεις!!! Πρόσεξε γιατί θα θέλει επισκευή το καρμπυρατέρ μετά!!!!
Τα καρμπυρατέρ βενζίνας δεν είναι σαν τα Glow. Επίσης όταν αλλάζεις ρύθμιση θα πρέπει να περιμένεις περισσότερο για να την ξανααλλάξεις. Και εκεί δεν είναι σαν τις Glow. Οι βενζίνες αργούν να σου δείξουν την καινούργια ρύθμιση. Τέλος πάντων τι μάρκα είναι το carb? Walbro, Tilotson ή Bing????
Τρύφωνας

Απάντηση: FTL 45cc

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 05, 2009 7:47 pm
από yankos
Το walbro έχει πάνω

Απάντηση: FTL 45cc

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 05, 2009 7:48 pm
από Τρύφωνας
Το λάδι είναι σε αναλογία 2-3% max. Απλή αμόλυβδη είναι μια χαρά!!

Απάντηση: FTL 45cc

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 05, 2009 7:50 pm
από yankos
2.5% συνθετικό έβαλα σήμερα

Απάντηση: FTL 45cc

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 05, 2009 7:51 pm
από Τρύφωνας
yankos έγραψε: Το walbro έχει πάνω


Λοιπόν ξεκίνα απο την ρύθμιση του εργοστασίου χρησιμοποιόντας την προτεινόμενη προπέλα. Όσο πιο μικρή προπέλα βάζεις τόσο πιο πολύ θα το "σφυρίξεις" έπειτα ...Αφού στρώσει!!!
Οι βενζίνες δεν στρώνουν όπως οι glow σε 4 τεπόζιτα. Οι βενζίνες είναι άστρωτες και μετά απο 4 ώρες λειτουργία!!!!!
Στις 6 ώρες και μετά τις σφυρίζεις για να μην έχεις σβυσίματα στον αέρα και ακολουθήσουν και τα ενδεχόμενα σπασίματα!!!

Απάντηση: FTL 45cc

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 05, 2009 7:54 pm
από true blue
γιάννη
ελπίζω να πήρες το PM.
Χρησιμοποιώ βενζίνη 95αρα αμόλυβδη και προς το παρόν επειδή
οι μηχανές μου στρώνουν ακόμα η αναλογία είναι 35/1 που σημαίνει
28,60 ml λαδιού στο 1 λίτρο βενζίνης. Οι ρυθμίσεις είναι αυτές που σου είπα πρίν. Πρόσεξε να δείς αν το καρμπυρατέρ σου τραβάει καύσιμο.
Δεν πιστεύω να έχεις ανοίξει το καρμπυρατέρ για να δείς πως είναι μέσα γιατί τότε πρέπει να ξέρεις πως θα το κλείσεις. Εάν το έχεις κάνει αυτό μπορεί να έχεις κάνει ζημιά στην μεμβράνη. Το άλλο που μπορώ να σου πώ είναι αν έχεις ξεβιδώσει το HALL switch και δεν το έχεις ξαναβάλει σωστά στην θέση του. Αυτό έχει συγκεκριμένες μοίρες που μπαίνει.
Αν όλα είναι εντάξει η μηχανή πρέπει να πάρει, είναι αδιανόητο να μην παίρνει γιατί είναι πολύ απλές μηχανές.

Απάντηση: FTL 45cc

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 05, 2009 7:55 pm
από Τρύφωνας
yankos έγραψε: 2.5% συνθετικό έβαλα σήμερα


Ωραία ....
Απο την εργοστασιακή ρύθμιση, (με χρήση ελαφριάς προπέλλας) ανοίγεις την High περί τα 1/4 της στροφής και την αφήνεις να δουλέψει σε μέσες στροφές..(όχι "τσίτες"...)
Ο κινητήρας είναι σφικτός στην αρχή και δεν αποδίδει κανονικά!!
όταν αρχίζει να στρώνει θα δείς βελτίωση στις ψηλές και μεσαίες στροφές. Εκεί θα πειράξεις την βελόνα του Low (συνήθως κλείνεις μέχρι να πετύχεις το καλλίτερο "άρπαγμα"..)
Κατάλαβες?

Απάντηση: FTL 45cc

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 05, 2009 8:08 pm
από true blue
τρύφωνα γειά σου
αυτές είναι οι κινέζικες μηχανές και με το 1/4 δεν ξεκινάνε με τίποτα.

Απάντηση: FTL 45cc

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 05, 2009 8:15 pm
από Τρύφωνας
Δεν έχει δουλέψει ο κινητήρας??? Καθόλου??? (έστω καμμιά ωρίτσα...)
Αν δεν έχει δουλέψει καθόλου θα πρέπει να την ξεκινήσεις και να ανοίξεις την High τουλάχιστον μια με μιάμιση στροφή!!

(Την Low δεν την πειράζεις καθόλου ...ακόμα..)

Απάντηση: FTL 45cc

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 05, 2009 9:12 pm
από ankon
yankos έγραψε: 2.5% συνθετικό έβαλα σήμερα

Γιαννη ειναι καλο να μην ξεκινας με συνθετικο γιατι δεν στρωνει ο κινητηρας.Τουλαχιστον για 10 πρωτα λιτρα βενζινης ενα καλο ορυκτελαιο ειναι οτι χρειαζεται.Μετα βαλε οτι θελεις .Μονο να ξερεις οτι τα συνθετικα εχουν αλλη αναλογια.

Απάντηση: FTL 45cc

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 05, 2009 11:33 pm
από yankos
ankon έγραψε: Γιαννη ειναι καλο να μην ξεκινας με συνθετικο γιατι δεν στρωνει ο κινητηρας.Τουλαχιστον για 10 πρωτα λιτρα βενζινης ενα καλο ορυκτελαιο ειναι οτι χρειαζεται.Μετα βαλε οτι θελεις .Μονο να ξερεις οτι τα συνθετικα εχουν αλλη αναλογια.


Αχα, να μια πληροφορία που την ακούω για πρώτη φορά.
Και κάτι άλλο, αυτή η μηχανή πέρνει συνέχεια ανάποδες, 1 στις 3 κλωτσάει ανάποδα >:D

Απάντηση: FTL 45cc

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 07, 2009 7:30 pm
από yankos
:-&&:-&&
ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!
O FTL45 πήρε μπρος!!!
^hola^

Χάρη στη βοήθεια των συμφορουμιτών αλλά και των φίλων στη Σκύδρα πήρε επιτέλους μπροστά και πραγματοποιήθηκε η πρώτη αρύθμιστη ομολογουμένος πτήση!! Η ισχύς είναι αυτή που του χρειάζεται, ούτε περισσότερη ούτε λιγότερη. Σαν να μου φαίνεται πως ο σένσορας θέλει να μετατοπιστεί λίγο δεξιά ή αριστερά ώστε να δίνει το σπινθίρα σε καλύτερο χρόνο... Αύριο πάλι V:))

Απάντηση: FTL 45cc

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 07, 2009 9:41 pm
από ankon
Αντε ρε Γιαννη επιτελους ...τι εκανες τελικα..... ηταν αυτο που σου ειπα για το HALL switch ??

Απάντηση: FTL 45cc

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 07, 2009 9:46 pm
από yankos
Καταρχήν έβαλα τις βελόνες στις στροφές που μου είπες. :>)
Μετά χαμήλωσα το ρελαντί και πήγα το σένσορα λίγο πιο δεξιά όπως κοιτάς το μοντελο από μπροστά. Δυστυχώς ο σένσορας της MLD δεν έχει περιθώρια για πολλές μετακινήσεις... Θα παραγγείλω όμως το ignition της ftl όπου ο δικός της σένσορας έχει μεγάλη διαδρομή για ρύθμιση. Με πιο κριτίριο όμως να τον τοποθετήσω; Τι θέση πρέπει να έχει σε σχέση με το πιστόνι;

Απάντηση: FTL 45cc

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 07, 2009 9:57 pm
από pani