Σελίδα 2 από 20
Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων
Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 02, 2009 8:36 pm
από bladeskiller
Τρύφωνα ,δεν υπάρχει λόγος να πουλάς όλο σου το "βιος" εκτός αν βρήκες ευκαιρία για ανανέωση στόλου. :--)!! Θυμάσε πριν ενάμισι περίπου χρόνο που σε άλλα φορα είχαμε την ίδια κουβέντα? Κι εγώ σου λέω ότι δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα. Απλά, λόγω Ευρωπαικής νομοθεσίας, θα πρέπει η Υ.Π.Α. να εχει έναν έστω και τυπικό κανονισμό. Νομίζεις ότι η Υ.Π.Α. η οποία θα πρέπει να κάνει την καταγγελία, θα ψάχνει τον καθένα σε κάθε χωράφι και πλαγιά? Κι όχι μόνο αυτό. Αν ισχύσει τέτοιος κανονισμός κατά γράμμα, το κράτος είναι υποχρεωμένο να προβλέψει και τους ανάλογους χώρους πέρα από τις πρωτοβουλίες των ιδιωτών. Σε άλλες χώρες για παράδειγμα υπάρχουν μεγάλα πάρκα, που πετά κανείς μικρά ηλεκτρικά. Εδώ, που είναι αυτά τα πάρκα?
Για να σου το θέσω και καπως αλλιώς. Και το παιγνίδι μπάλας στην πλατεία αν ακολουθήσει κανείς το γράμμα του νομου απαγορεύεται κανονικά αλλά δεν έχω δει τίποτα ματατζήδες να κυνηγάνε τα παιδιά. Κι αυτό γιατί δεν υπάρχουν, σε επάρκεια, οι απαιτούμενοι αθλητικοι χώροι. Γιαυτό σου λέω, μην προτρέχουμε γιατί δεν τρέχει τίποτα. Σου θυμίζω ότι ,πριν ενάμισι χρόνο πάλι ο "θείος" έλεγε τα δικά του και μάλιστα εκείνος μιλούσε για διπλώματα και παπλώματα. Και έλεγε μάλιστα για ψήφιση νόμου από στιγμή σε στιγμή. Και τι έγινε? Τίποτα. Χαλάρωσε λοιπόν και ετοιμάσου για τις πτήσεις του Σ/Κ.
Αχ βρε Δημήτρη μεγάλος ανακατοσούρας είσαι. Φωτιές μας άναψες πάλι. Βρε προβοκάτορα μπας και θέλεις να αγοράσεις τα μοντέλα του Τρύφωνα κοψοχρονιά και έβαλες "μπουρλότο"? :D
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων
Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 02, 2009 9:22 pm
από pantelis
Καλησπερίζω όλη την παρέα.
Κατανοώ απολύτως τις απόψεις περί απαγορεύσεων, μαντρωμάτων κλπ κλπ. Κατανοείστε όμως και όλοι εσείς το γεγονός ότι είναι διαφορετικό ένα φομάκι ηλεκτρικό του μισού κιλού, ένα σαρανταράκι 2,5 κιλών, ένα scale 12.5 κιλών και ένα jet 15 κιλών. Φαντάζομαι ότι τα δύο τελευταία κανείς μας δεν θα τολμούσε να τα απογειώσει στην Ανάβυσο ή το ΣΕΦ. Επίσης κατανοήστε ότι ένα αερομοντέλο που πετάει είναι κάτι που μπορεί να γίνει πολύ επικύνδινο. Καλώς ή κακώς ένα αερομοντέλο έχει τις ίδιες ακριβώς απαιτήσεις για να πετάξει με ένα πραγματικό αεροσκάφος. Το χόμπυ μας δεν είναι ψάρεμα με καλάμι από την παραλία. Ελοχεύει κυνδίνους αναλόγους με το μέγεθος και το βάρος του μοντέλου. Είναι δυνατόν να προξενήσει σοβαρές υλικές ζημιές και τραυματισμούς προσώπων.
Όπως λοιπόν οι κυνηγοί υποχρεούνται να έχουν άδεια και να συμμορφόνονται σε συγκεκριμένους κανονισμούς (και αυτοί το χόμπυ τους κάνουν), έτσι πιστεύω και εμείς πρέπει να έχουμε συγκεκριμένους κανόνες για τον τόπο και τον τρόπο πτήσεων ανάλογα με το μέγεθος, το βάρος και το είδος πρόωσης.
Οι κανόνες δεν είναι κάτι απαραίτητα κακό. Αντιθέτως, προστατεύουν πρώτα από όλα τους ίδιους τους ενδιαφερομένους. Σκεφτείτε ένα 60άρι μοντέλο να πετάει στο ΣΕΦ και από παρεμβολή ή σβύσιμο ή κακό χειρισμό μα μπει σε περιδύνιση και να πέσει πάνω σε διερχόμενο αυτοκίνητο στην παραλιακή λεωφόρο.... Υπαρχόντων κανόνων δεν θα έπρεπε να πετάει εκεί. Και μην ξεσηκωθούν οι ΣΕΦάδες. Κατανοώ το πρόβλημα έλλειψης χώρων πτήσης στην Αττική. Όμως στο ΣΕΦ δεν θα έπρεπε να πετάει κανείς λόγω άμεσης γειτνείασης με την παραλιακή.
Ασφάλιση. Από τη στιγμή που το αντικείμενο του χόμπυ μας μπορεί να προκαλέσει υλικές ζημιές, σωστό είναι ο αερομοντελιστής να ασφαλίζεται, καθώς η αστική ευθύνη για το τσαλάκωμα του ουρανού ενός αυτοκινήτου είναι δεν είναι €3000 ενώ για ένα κάταγμα το δικαστήριο μπορεί να επιδικάσει πάνω από €20000. Το ελάχιστο ποσό που θα πρέπει να ασφαλίζουν τις πτήσεις οι εταιρίες είναι κάτι που θα πρέπει να οριστεί στον κανονισμό.
Πιστοποιητικά πτητικής ικανότητας. Δεν καταλαβαίνω γιατί πολλοί φίλοι αερομοντελιστές αντιδρούν σε αυτά τα πιστοποιητικά. Σε όλες τις χώρες με ανεπτυγμένο αερομοντελισμό υπάρχουν και είναι κλιμακωτά. Όπως χρειάζεσαι άλλο δίπλωμα για παπάκι, άλλο για μοτοσυκλέτα 125, άλλο για αυτοκίνητο, άλλο για φορτηγό, άλλο για αγωνιστικό. Όταν υπάρχουν άνθρωποι και περιουσίες στον χώρο που πετάς καλό είναι τουλάχιστον η ικανότητά σου να είναι πιστοποιημένη. Θυμάμαι μια Κυριακή στον Ασπρόπυργο που πετούσαν εκπαιδευόμενοι ελικοπτεράδες δίπλα σε τρία παιδάκια 6-12 ετών, που τα είχε φέρει μαζί του άλλος αερομοντελιστής. Ένα ελικόπτερο τελικά έπεσε δίπλα στο αυτοκίνητό μου και σε απόσταση 2 μέτρων από εμένα. Ευτυχώς όχι στα παιδιά.
Αφού εμείς οι ίδιοι δεν είμαστε ικανοί να λειτουργήσουμε με την ελάχιστη λογική για την προστασία τη δική μας και των γύρω μας, ας μας την επιβάλουν κάποιοι κανόνες.
Λέσχες. Η συμμετοχή σε λέσχη είναι δωρεάν. Το δικαίωμα χρήσης μοντελοδρομίου δεν είναι, καθώς ΟΛΑ τα μοντελοδρόμια είναι ιδιωτικά. Το κόστος είναι περίπου €200 το χρόνο. Το κόστος ενός εκπαιδευτικού μοντέλου είναι σίγουρα πολύ μεγαλύτερο. Μην μπαίνουμε σε αντιδικία για το αν θα έπρεπε να είναι δωρεάν.Το χόμπυ είναι χόμπυ γιατί το πληρώνεις με σκοπό την ευχαρίστησή σου.
Όσον αφορά εκείνους οι οποίοι έκαναν προτάσεις για τη σύνταξη του κανονισμού ή και τον συνέταξαν. Δεν θα τους υπερασπιστώ ούτε θα εκφέρω άποψη για το ποιόν τους. Ενδεχομένως να έχουν δίκιο όσοι τους κατηγορούν. Όμως αφού τόσο εύκολα απαξιώνουν κάποιοι την δουλειά τους, προτείνω οι ίδιοι (οι απαξιωτές) να αναλάβουν την σύνταξη ενός, κατά τη γνώμη μου, απαραίτητου κανονοσμού για τις πτήσεις αερομοντέλων.
Δημοκρατία δεν είναι να κάνω ότι θέλω, όπως θέλω, όπου θέλω. Είναι ο σεβασμός στους γύρω μου ώστε και εκείνοι να σεβαστούν εμένα και το χόμπυ μου. Και επειδή είναι σαφές ότι αυτό δεν γίνεται, υπάρχουν οι νόμοι για να το διασφαλίζουν. Δημοκρατία είναι πρίν από όλα ο σεβασμός και η τήρηση των νόμων.
Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων
Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 02, 2009 9:57 pm
από Τρύφωνας
pantelis έγραψε: ↑Καλησπερίζω όλη την παρέα.
Κατανοώ απολύτως τις απόψεις περί απαγορεύσεων, μαντρωμάτων κλπ κλπ. Κατανοείστε όμως και όλοι εσείς το γεγονός ότι είναι διαφορετικό ένα φομάκι ηλεκτρικό του μισού κιλού, ένα σαρανταράκι 2,5 κιλών, ένα scale 12.5 κιλών και ένα jet 15 κιλών.
Φαντάζομαι ότι τα δύο τελευταία κανείς μας δεν θα τολμούσε να τα απογειώσει στην Ανάβυσο ή το ΣΕΦ. ..................................................................................................
Αγαπητέ Παντελή πολύ σωστά φαντάζεσαι. Και αυτό γιατί οι αερομοντελιστές του σήμερα και του χθές δεν είναι ΖΩΑ. Είναι άνθρωποι και μάλιστα άνθρωποι ποιότητας οι περισσότεροι που κάνουν το χόμπι τους και σίγουρα το τελευταίο πράμα που έχουν κατά νού είναι να αυξήσουν τα προβλήματά της καθημερινότητάς τους.
pantelis έγραψε: ↑
Ασφάλιση. Από τη στιγμή που το αντικείμενο του χόμπυ μας μπορεί να προκαλέσει υλικές ζημιές, σωστό είναι ο αερομοντελιστής να ασφαλίζεται, καθώς η αστική ευθύνη για το τσαλάκωμα του ουρανού ενός αυτοκινήτου είναι δεν είναι 3000 ενώ για ένα κάταγμα το δικαστήριο μπορεί να επιδικάσει πάνω από 20000.
Το ελάχιστο ποσό που θα πρέπει να ασφαλίζουν τις πτήσεις οι εταιρίες είναι κάτι που θα πρέπει να οριστεί στον κανονισμό.
Δυστυχώς αγαπητέ Παντελή αυτά δεν τα ορίζουν οι κανονισμοί της ΥΠΑ. Αυτά τα ορίζουν οι ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ!!!!! Αν τους συμφέρει σε ασφαλίζουν!!!!! Κατάλαβες;;;
pantelis έγραψε: ↑
Πιστοποιητικά πτητικής ικανότητας. Δεν καταλαβαίνω γιατί πολλοί φίλοι αερομοντελιστές αντιδρούν σε αυτά τα πιστοποιητικά. Σε όλες τις χώρες με ανεπτυγμένο αερομοντελισμό υπάρχουν και είναι κλιμακωτά. Όπως χρειάζεσαι άλλο δίπλωμα για παπάκι, άλλο για μοτοσυκλέτα 125, άλλο για αυτοκίνητο, άλλο για φορτηγό, άλλο για αγωνιστικό. Όταν υπάρχουν άνθρωποι και περιουσίες στον χώρο που πετάς
καλό είναι τουλάχιστον η ικανότητά σου να είναι πιστοποιημένη. ............................τελικά έπεσε δίπλα στο αυτοκίνητό μου και σε απόσταση 2 μέτρων από εμένα. Ευτυχώς όχι στα παιδιά.
Και τους ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΕΣ ποιός θα τους πιστοποιήσει;;;;;;;
Ρε φίλε είναι δυνατόν να συγκρίνουμε τα παπάκια με τα αερομοντελάκια;;;; Και σε ερωτώ και εγώ με την σειρά μου.
Πόσα πολύνεκρα δυστυχήματα γίνονται στην Ελλάδα με τα πιστοποιημένα διπλώματα οδήγησης και με τα παπάκια και λοιπά μέσα μεταφοράς;;;;;
Να σου δώσω την απάντηση;; ΧΙΛΙΑΔΕΣ!!!!!!
Πόσα πολύνεκρα έγιναν
απο αρχής μοντελιστικής δραστηριότητας στην Ελλάδα με αερομοντελάκια που χειριζόντουσαν ΜΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ (άχρηστοι κατά την έννοια σου) αερομοντελιστές μέχρι σήμερα;;;;
Να σου δώσω την απάντηση;;; ΚΑΝΕΝΑ!!!!!!!!
pantelis έγραψε: ↑
Αφού εμείς οι ίδιοι δεν είμαστε ικανοί να λειτουργήσουμε με την ελάχιστη λογική για την προστασία τη δική μας και των γύρω μας, ας μας την επιβάλουν κάποιοι κανόνες.
Εδώ είναι που διαφωνώ και ριζικά μαζί σου. Δεν θεωρώ τον εαυτό μου ΑΝΙΚΑΝΟ φίλε μου όπως δεν θεωρώ και τους υπόλοιπους συναδέλφους αερομοντελιστές ανίκανους επίσης. Η προστασία των γύρω μας ξεκινάει απο εμάς τους ίδιους. Η προστασία δεν έρχεται με την πιστοποίηση.
Του λόγου το αληθές βρίσκεται στο κατάλογο των δυστυχημάτων της ΤΟΤΑ όλων των "πιστοποιημένων" οδηγών κάθε Σαββατοκύριακο.
Παρόλα αυτά εμείς οι "μή πιστοποιημένοι" αερομοντελιστές δεν έχουμε ΚΑΝΕΝΑ δυστύχημα μέχρι τώρα.
pantelis έγραψε: ↑
Λέσχες. Η συμμετοχή σε λέσχη είναι δωρεάν. Το δικαίωμα χρήσης μοντελοδρομίου δεν είναι, καθώς ΟΛΑ τα μοντελοδρόμια είναι ιδιωτικά. Το κόστος είναι περίπου 200 το χρόνο. Το κόστος ενός εκπαιδευτικού μοντέλου είναι σίγουρα πολύ μεγαλύτερο. Μην μπαίνουμε σε αντιδικία για το αν θα έπρεπε να είναι δωρεάν.Το χόμπυ είναι χόμπυ γιατί το πληρώνεις με σκοπό την ευχαρίστησή σου.
Όσον αφορά εκείνους οι οποίοι έκαναν προτάσεις για τη σύνταξη του κανονισμού ή και τον συνέταξαν. ........................................................
Όμως αφού τόσο εύκολα απαξιώνουν κάποιοι την δουλειά τους, προτείνω οι ίδιοι (οι απαξιωτές) να αναλάβουν την σύνταξη ενός, κατά τη γνώμη μου, απαραίτητου κανονοσμού για τις πτήσεις αερομοντέλων.
Δημοκρατία δεν είναι να κάνω ότι θέλω, όπως θέλω, όπου θέλω. Είναι ο σεβασμός στους γύρω μου ώστε και εκείνοι να σεβαστούν εμένα και το χόμπυ μου. Και επειδή είναι σαφές ότι αυτό δεν γίνεται, υπάρχουν οι νόμοι για να το διασφαλίζουν. Δημοκρατία είναι πρίν από όλα ο σεβασμός και η τήρηση των νόμων.
Η συμμετοχή σε καμμία λέσχη δεν είναι ΔΩΡΕΑΝ. Οι πηγές σου είναι ΛΑΘΟΣ. Αν υπάρχει τέτοια λέσχη που τα μέλη της είναι ασφαλισμένα ΔΩΡΕΑΝ έφυγα για να εγγραφώ απο αύριο κιόλας!!!!!
Άλλο αεραθλητής και άλλο μέλος. Μην τα μπερδεύεις αυτά τα δύο πράματα φίλε.
Τρύφωνας
Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων
Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 02, 2009 10:39 pm
από mastoras
Τρύφωνας έγραψε: ↑
Η συμμετοχή σε καμμία λέσχη δεν είναι ΔΩΡΕΑΝ. Οι πηγές σου είναι ΛΑΘΟΣ. Αν υπάρχει τέτοια λέσχη που τα μέλη της είναι ασφαλισμένα ΔΩΡΕΑΝ έφυγα για να εγγραφώ απο αύριο κιόλας!!!!!
Άλλο αεραθλητής και άλλο μέλος. Μην τα μπερδεύεις αυτά τα δύο πράματα φίλε.
Τρύφωνας
Λάθος Τρύφωνα. Σε κάθε σύλλογο υπάρχουν χομπιστες και αθλητές, ασφαλισμένοι όμως είναι όλοι, καταβάλλοντας ο καθένας 6 τον χρόνο για ασφάλιστρα, που αυτό το ποσό συμπεριλαμβάνεται στην ετήσια συνδρομή, που ξεκινάει από 30 έως και 100 τον χρόνο, ανάλογα από σύλλογο σε σύλλογο.
Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων
Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 02, 2009 10:44 pm
από Τρύφωνας
mastoras έγραψε: ↑Λάθος Τρύφωνα. Σε κάθε σύλλογο υπάρχουν χομπιστες και αθλητές, ασφαλισμένοι όμως είναι όλοι, καταβάλλοντας ο καθένας 6 τον χρόνο για ασφάλιστρα, που αυτό το ποσό συμπεριλαμβάνεται στην ετήσια συνδρομή, που ξεκινάει από 30 έως και 100 τον χρόνο, ανάλογα από σύλλογο σε σύλλογο.
Δέν μπορώ να καταλάβω πού είδες το λάθος Δημήτρη.
Ο Παντελής είπε οτι είναι ΔΩΡΕΑΝ. Αυτός έχει λάθος.
Εγώ είπα οτι ΤΙΠΟΤΑ δεν είναι δωρεάν. Υπάρχει και συνδρομή και ασφάλεια με κόστος.
Εγώ μιλάω για μέλη. Απαντάω στον Παντελή που μιλάει για μέλη.
ΟΧΙ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΕΣ!
Τρύφωνας
Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων
Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 02, 2009 10:48 pm
από mastoras
Τα 30 που έχουν οι περισσότεροι σύλλογοι, είναι δωρεάν. Για εμένα και το 100αρι ακόμα δωρεάν είναι, εάν έχουν να σου προσφέρουν έστω ένα καθαρό και κουρεμένο μοντελοδρόμιο πάντα, και όχι μόνο όταν έρθει η ώρα να πετά η "ηγεσία"
Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων
Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 02, 2009 10:52 pm
από Τρύφωνας
Για εμένα φίλε μου τα 5 = 5 τα 30=30 και τα 100=100.
Δεν χαρίζω τίποτα. Αν θέλω χαρίζω. Και με αυτούς τους τρόπους που ακολουθούν για να μας τα πάρουν δεν έχω καμμιά διάθεση να χαρίσω. Προτιμώ να πουλήσω τα μοντέλα μου και να βοηθήσω καμμιά φτωχή οικογένεια.
Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων
Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 02, 2009 11:16 pm
από bladeskiller
mastoras έγραψε: ↑Τα 30 που έχουν οι περισσότεροι σύλλογοι, είναι δωρεάν. Για εμένα και το 100αρι ακόμα δωρεάν είναι, εάν έχουν να σου προσφέρουν έστω ένα καθαρό και κουρεμένο μοντελοδρόμιο πάντα, και όχι μόνο όταν έρθει η ώρα να πετά η "ηγεσία"
Για βρες μου Δημήτρη αυτό το μοντελοδρόμιο που περιγράφεις σε κάποια επαρχιακά μέρη που δεν υπάρχει όχι "κουρεμένο" αλλά ούτε ακούρευτο. Για πες μου εσύ αυτή τη στιγμή που πετάς το ελικοπτερό σου? Μήπως να σου θυμίσω τότε που είχαμε ανέβει Θεσαλονίκη? Υπάρχει σύλλογος που καλύπτει πτήση σε χωράφι?
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων
Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 02, 2009 11:52 pm
από pantelis
Αγαπητέ φίλε Τρύφων. Έχουμε ξανασυζητήσει το θέμα κατ' ιδίαν. Ποτέ όμως δεν κατάλαβα γιατί έχεις τέτοια άρνηση στην εφαρμογή ενός σωστού κανονισμού. Καλώς ή κακώς (κακώς) δεν έχουν όλοι οι αερομοντελιστές τη δική σου ικανότητα να καταλαβαίνεις τι είναι σωστό ούτε τον κώδικα συμπεριφοράς σου. Έδωσα το παράδειγμα παραπάνω με το συμβάν στον Ασπρόπυργο. Φυσικά και έχουν γίνει ατυχήματα με αερομοντέλα. Ακόμα και σε οργανωμένα μοντελοδρόμια (θυμίσου πέρισυ στην κοπή της πίττας). Απλώς είναι σαφώς λιγότερα από αυτά που γίνονται στους δρόμους από "πιστοποιημένους" οδηγούς, πολύ απλά γιατί κυκλοφορούν 6,000,000 οχήματα καθημερινά αλλά πετούν το πολύ 500 αερομοντέλα κάθε Κυριακή. Και έχουν και σαφώς μικρότερες συνέπειες λόγω μικρότερου μεγέθους. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να συμβεί ακόμα και θανατηφόρο ατύχημα με αερομοντέλο. Μην κρίνεις εξ' ιδίων τα αλλώτρια και κυρίως μην ταυτίζεις τον εαυτό σου με τους άλλους. Δεν είσαι το τυπικό δείγμα, γι' αυτό μην τους (μας) εκπροσωπείς. Μακάρι όλοι να λειτουργούσαν όπως εσύ.
Όσον αφορά τη συμμετοχή στους συλλόγους και επειδή αυτοί ανήκουν στη ΓΓΑ, δεν νομιμοποιείται κανείς να ζητά συνδρομή. Αν υπάρχει τέτοια μόνο προεραιτική μπορεί να είναι και ο καθένας έχει δικαίωμα να αρνηθεί. Συνδρομή πληρώνουν τα μέλη του νομικού προσώπου με δικαίωμα ψήφου και δικαίωμα εκλέγεσθαι. Σωστά λες ότι οι υπόλοιποι που δεν πληρώνουν λογίζονται ως αθλητές. Πού είναι το πρόβλημα? Ποιός απαγορεύει να είσαι αθλητής? Απλά ο αθλητής δεν συμμετέχει στις αρχαιρεσίες. Αυτό εννοούσα πριν.
Επίσης , στο μοντελοδρόμιο που πετάμε δεν είμαστε ασφαλισμένοι?
Ποτέ δεν υπονόησα καν, ότι οι μη πιστοποιημένοι μοντελιστές είναι άχρηστοι και δεν καταλαβαίνω πως το συμπέρανες. Είπα απλά ότι δεν θα ήταν κακό (και ίσως χρήσιμο)να υπάρχει μια πιστοποίηση όπως στην Αγγλία, τις ΗΠΑ κλπ κλπ.
Και κάτι τελευταίο. Αν συνεχίσουμε να πετάμε πάνω από πολυσύχναστους δρόμους, βενζινάδικα και σπίτια τότε ναι, είμαστε άξιοι της (κακής) μοίρας μας.
Με φιλικούς χαιρετισμούς (και καμμία διάθεση αντιδικίας)
Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 03, 2009 12:54 am
από mastoras
bladeskiller έγραψε: ↑Για βρες μου Δημήτρη αυτό το μοντελοδρόμιο που περιγράφεις σε κάποια επαρχιακά μέρη που δεν υπάρχει όχι "κουρεμένο" αλλά ούτε ακούρευτο. Για πες μου εσύ αυτή τη στιγμή που πετάς το ελικοπτερό σου? Μήπως να σου θυμίσω τότε που είχαμε ανέβει Θεσαλονίκη? Υπάρχει σύλλογος που καλύπτει πτήση σε χωράφι?
Φιλικά Κώστας.
Κώστα υπάρχουν πάρα πολλά οργανωμένα μοντελοδόμια, στην επαρχία. Και αναφέρομαι για Μακεδονία,Θράκη, Λάρισα, Μαγνησία.....πιο κάτω δεν ξέρω.
Αυτή την στιγμή και εδώ και έναν περίπου χρόνο πετάω στα χωράφια, αν και είμαι μέλος συλλόγου, που λόγω μεγάλης απόστασης δεν μπορώ να πηγαίνω τακτικά. Παρόλα αυτά το έχουμε πει αρκετές φορές στα πιο επάνω ποστ, ότι όταν είσαι ασφαλισμένος σε σύλλογο, η ασφάλεια αυτή δεν σε καλύπτει για πτήσεις σε αλάνα, χωράφι η οπουδήποτε αλλού.
Και βέβαια θυμάμαι τότε που ήρθατε επάνω, και μας έδιωξαν από το μοντελοδρόμιο του συλλόγου. Από τότε φυσικά έχω "λυσιάξη" μαζί τους.
Μας παρακολουθούσαν στο φόρουμ, που ανταλλάσσαμε μηνύματα για την συνάντηση μοντελιστών Αθήνας Θεσ/νίκης, και με το που εμφανιστήκατε το πρωί στο μοντελοδρόμιο, ξάφνου για πρώτη φορά ξεφύτρωσε "επόπτης" με ταμπελάκι στο "πέτο" :D
Ποτέ άλλοτε δεν είχα ξαναδεί επόπτη σε αυτό το μοντελοδρόμιο. `M`
Και τι κάναμε ? Φύγαμε όλοι μαζί, ακόμα και τα μέλη του μοντελοδρομίου, και πετάξαμε σε αλάνα !!!!
Και έμεινε μόνος ο επόπτης να εποπτεύει τους τυφλοπόντικες του μοντελοδρομίου.
Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 03, 2009 2:05 am
από bladeskiller
Είδες που το λες και μόνος σου? Κι εσύ πετάς σε χωράφια πολλές φορές. Και μια που ανέφερες μοντελοδρόμια σε συγκεκριμένα μέρη να σου πω κι εγώ ένα παράδειγμα για να δεις ότι δεν είναι παντού έτσι. Στο χωριό μου για παράδειγμα. Λιδωρίκι Φωκίδας. Ποιο μοντελοδρόμιο? Τίποτα δεν υπάρχει. Μιλάμε για εκεί γύρω όχι να πας 100 χιλιόμετρα παραπέρα. Μην ξεχνάμε ότι μοντελιστής δεν είναι μόνο αυτός που σκάει κάτι χιλιάρικα για ένα τζετ και κατά συνέπεια το φυσάει και δεν έχει πρόβλημα να κάνει και 300 χιλιόμετρα. Μοντελιστής είναι και ο φελιζολάς των 200 ευρώ. Φυσικά δεν θα πάω με δίμετρο να πετάξω σε κάποιο άδειο και επίπεδο ξεροτόπι. Ενα ηλεκτρικούλι όμως ναι ή ένα ελικόπτερο. Και υπάρχουν πολλά τέτοια μέρη που δεν έχουν μοντελοδρόμιο σε λογική απόσταση.Για να μη μιλήσω για πολλά νησιά που δεν έχουν μοντελοδρόμια. Τι θα γίνει με τους εκεί μοντελιστές? Αναγκαστικά σε κάποια αλάνα, οροπέδιο , χωράφι θα πετάνε. Πως θα είναι υποχρεωμένος κάποιος σε αυτές τις περιπτώσεις να έχει ασφάλεια αφού κανείς δεν πρόκειται να τον ασφαλίσει? Καταλαβαίνεις γιατί σου λέω ότι αυτά τα πράγματα είναι ανεφάρμοστα?
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 03, 2009 2:19 am
από Τρύφωνας
bladeskiller έγραψε: ↑Είδες που το λες και μόνος σου? Κι εσύ πετάς σε χωράφια πολλές φορές. Και μια που ανέφερες μοντελοδρόμια σε συγκεκριμένα μέρη να σου πω κι εγώ ένα παράδειγμα για να δεις ότι δεν είναι παντού έτσι. Στο χωριό μου για παράδειγμα. Λιδωρίκι Φωκίδας. Ποιο μοντελοδρόμιο? Τίποτα δεν υπάρχει. Μιλάμε για εκεί γύρω όχι να πας 100 χιλιόμετρα παραπέρα. Μην ξεχνάμε ότι μοντελιστής δεν είναι μόνο αυτός που σκάει κάτι χιλιάρικα για ένα τζετ και κατά συνέπεια το φυσάει και δεν έχει πρόβλημα να κάνει και 300 χιλιόμετρα. Μοντελιστής είναι και ο φελιζολάς των 200 ευρώ. Φυσικά δεν θα πάω με δίμετρο να πετάξω σε κάποιο άδειο και επίπεδο ξεροτόπι. Ενα ηλεκτρικούλι όμως ναι ή ένα ελικόπτερο. Και υπάρχουν πολλά τέτοια μέρη που δεν έχουν μοντελοδρόμιο σε λογική απόσταση.
Για να μη μιλήσω για πολλά νησιά που δεν έχουν μοντελοδρόμια. Τι θα γίνει με τους εκεί μοντελιστές? Αναγκαστικά σε κάποια αλάνα, οροπέδιο , χωράφι θα πετάνε. Πως θα είναι υποχρεωμένος κάποιος σε αυτές τις περιπτώσεις να έχει ασφάλεια αφού κανείς δεν πρόκειται να τον ασφαλίσει? Καταλαβαίνεις γιατί σου λέω ότι αυτά τα πράγματα είναι ανεφάρμοστα?
Φιλικά Κώστας.
Συμφωνώ 100% φίλε Κώστα. Χτύπησες διάνα Μπράβο σου!!!
Αναγκαστικά πετάγανε στην αλάνα - χωράφι. Τώρα όμως αυτοί γίνονται "παράνομοι".....Αν γίνει και κανένα ψιλοατυχηματάκι...Άρον Αρον Σταύρωσον αυτόν (το φουκαρά τον νησιώτη που ήθελε να είναι μοντελιστής). Θα του πούν "καλά δεν ξέρεις το νόμο;;; Απαγορεύεται εδώ να πετάς αερομοντελο!!!!!" . Όλα αυτά Thanks στίς κεφάλες του μοντελισμού !!!! Μπράβο τους που κατάφεραν να βγάλουν την μισή Ελλάδα εκτός μοντελιστικού στερεώματος. Μπράβο τους που κατάφεραν να νομοθετήσουν και να χαρακτηρίσουν παράνομο τον μέχρι χτές επαρχιώτη μοντελιστή επειδή δεν έχει εκεί κοντά Σύλλογο και μοντελοδρόμιο!!!!`M`
Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 03, 2009 8:50 am
από mastoras
Τα αερομοντέλα από calmato και πάνω, πρέπει να πετούν σε μοντελοδρόμια. Τελεία και παύλα !!!!!!! _P_P
Δεν μπορούμε να κάνουμε ότι μας γουστάρει. Οι αερομοντελιστές πρέπει να ενημερωθούν για όλους τους κανόνες ασφάλειας, και πτήσεων.
Και αυτό γίνεται μόνο μέσα από οργανωμένες κινήσεις. Ατυχήματα έχουν γίνει πολλά, και από έμπειρους και από άπειρους αερομοντελιστές, αλλά δεν τα γνωρίζουμε γιατί τα "πνίξανε"
Όταν υπάρχει νομοθεσία, και κανονισμός, ο αερομοντελιστής, θα ενημερώνεται και θα αναλαμβάνει τις ευθύνες του, από την πρώτη στιγμή της αγοράς αερομοντέλου (και όχι διαβάζοντας τις οδηγίες στο κουτί), ότι τα αερομοντέλα δεν είναι παιχνίδια, και διέπονται από κανόνες και ανάλογη νομοθεσία.
Από εκεί και πέρα ο καθένας, είναι ελεύθερος να κάνει ότι του καπνίσει.
Δεν θα το κάνει όμως γιατί, θα υπάρχει πάντα ο φόβος, και θα είναι περισσότερο προσεκτικός και ενήμερος.
Πχ. Εαν δεν υπάρχει κοντά του οργανωμένος χώρος πτήσεων, θα πάει να κάνει το χόμπι του, μακρυά από κόσμο. Η όταν θα πάει για πτήση στο γήπεδο του χωριού του, θα κανονίσει να πετάει σε ώρες που δεν θα μπορούν να μαζεύονται δίπλα του όλοι οι πιτσιρικάδες, και να τον χειροκροτούνε, και αυτός με καμάρι να επιδεικνύει τις χειριστικές του ικανότητες `M`
Πρόσφατα μας κάλεσε ένας αερομοντελιστής, να πετάξουμε στο χωριό του, στα πλαίσια μιας πολιτιστικής εκδήλωσης. Καλεσμένοι μάλιστα και από τον κοινοτάρχη.
Φυσικά και δεν πήγαμε, ενημερώνοντας τον φίλο αερομοντελιστή την επικινδυνότητα της κατάστασης, κάτι που μέχρι πρότινος δεν το είχε αντιληφθεί.
Όσο για μικρά φελιζολένια αερομοντελάκια, ναι νομίζω ότι ο κανονισμός που τα συμπεριλαμβάνει και αυτά, είναι υπερβολή, και ίσως θα μπορούσε να τροποποιηθεί μέχρι να εφαρμοσθεί.
Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 03, 2009 9:23 am
από mastoras
Στον κανονισμό επίσης δεν είδα να συμπεριλαμβάνονται σε ξεχωριστή κατηγορία τα ελικόπτερα.
Αερομοντέλα είναι και αυτά, με την διαφορά ότι σκοτώνουν ακαριαία !!!!
Για την απόκτηση τους και την κατοχή αυτών, θα έπρεπε να υπάρχει ειδική άδεια, κάτι ανάλογο του κυνηγίου. Και μιλάμε για την κατηγορία τύπου 500 και πάνω. Τα μικρότερα ελεύθερα όπως τα φελιζολένια αεροπλάνα.
Στα δε μοντελοδρόμια όπου δραστηριοποιούνται ελικόπτερα, ο "εσωτερικός" κανονισμός θα πρέπει να προβλέπει την χρήση διχτυών ασφαλείας ύψους 2.5 μέτρων, ιδίως για τις 3D πτήσεις.
Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 03, 2009 9:38 am
από mastoras
Στον κανονισμό επίσης είδα ότι απαγορεύονται οι πτήσεις, πέρα του ύψους των 400 ποδιών, από την επιφάνεια του εδάφους.
400 πόδια ? Τα 400 πόδια δεν είναι 1200 μέτρα ?
Μόνο τα ανεμόπτερα μπορούν πιθανόν (δεν ξέρω) να πετάξουν σε αυτό το ύψος.
Και εφόσον τα ανεμόπτερα είναι τα μοναδικά αερομοντέλα που μπορούν να πετάξουν τόσο ψηλά, θα πρέπει να απαγορεύονται δια ροπάλου οι πτήσεις αυτών, ακόμα και στα μοντελοδρόμια, εκτός εάν αυτά βρίσκονται κοντά στα σύνορα, η στους πρόποδες των βουνών, όπου εκεί δεν διέρχονται πάσης φύσεως πολιτικά η στρατιωτικά, η υπερελαφρά αεροπλάνα- ελικόπτερα.