Σελίδα 2 από 4

Απάντηση: Li-Fe A123 Batteries

Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 24, 2009 8:48 pm
από bladeskiller
CARAPIS έγραψε: ..., οοοοχι απαραιτητα, για ριξε μια ματια Αντωνη εδω http://www.aircraft-world.com/prod_datasheets/hp/lba10/LBA10-A123-Manual-ENG.pdf




Βέβαια αυτός είναι απλά ο balancer ο οποίος κάνει και για λίπο και για Α123. Θα χρειαστεί όμως και ο κατάλληλος φορτιστής που να περιλαμβάνει πρόγραμμα για Α123 εκτός κι αν κάποιος έχει ήδη φορτιστή με τέτοιο πρόγραμμα. Οπότε στην περίπτωση αυτή καλύτερα να έχει κανείς ένα φορτιστή με ενσωματωμένο balancer.
Σε κάθε περίπτωση πάντως τα λεφτά του θα τα βγάλει.



Φιλικά Κώστας.

Απάντηση: Li-Fe A123 Batteries

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 02, 2010 12:07 am
από politisvasilis
Παιδια γεια σας. Εχω ενα τρεχ 500 και πριν απο ενα χρονο ακουγοντας για τις α 123, ξελογιαστικα και εφτιαξα ενα πακετο με 7 απο αυτες (γιατι με 6 στοιχεια, το ελικοπτερο ηταν τελειως αδυναμο και με ποιο μικρο γραναζι στο μοτερ).
Ετσι εφτιαξα με 7 στοιχεια και το δοκιμασα. Αποτελεσμα; Το ε/π για μια απλη πτηση ηταν ενταξει, αλλα για ακροβατικα ηταν καταβαρο. Αυτες οι μπαταριες ειναι τελειες, οπως λεει και το αλλο μελος για δεκτη.
φιλικα Βασιλης.

Απάντηση: Li-Fe A123 Batteries

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 02, 2010 10:02 am
από GREEKROTORS
Αυτές οι μπαταρίες είναι ιδανικές προς το παρόν μόνο για δέκτη ( λόγο του βάρους τους).
Από την χρήση στα 3 χρόνια που κάναμε το συμπέρασμα είναι:
-Φορτίζουν και με 5 Amp και δεν παθαίνουν τίποτα.( ξαναπετάς σε 10 λεπτά )
- Κρατούν το ρεύμα τους χωρίς να το χάσουν τουλάστο για μία εβδομάδα ( τόσο το δοκίμασα εγώ).
- Δεν παθαίνουν τίποτα αν μείνουν φορτισμένες.
- Αν τσαλακωθούν τα στοιχεία από πτώση μην τις φοβάσε. Φόρτισε και ξαναπέτα. Η χωρητικότητά τους παραμένει η ίδια.

Απάντηση: Li-Fe A123 Batteries

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 02, 2010 10:25 am
από Nontas
Για την τροφοδότηση του δέκτη χρησιμοποιούμε τα ίδια bec με των LiPo ή κάτι διαφορετικό???

Απάντηση: Li-Fe A123 Batteries

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 02, 2010 3:42 pm
από DjBac
Συνήθως δε χρησιμοποιούν bec!! Αν τα ηλεκτρονικά είναι για 6v, τότε δε χρειάζεσαι bec!

Αν όμως είναι για πιο λίγα volt, τότε βάζεις ένα bec που θα έβαζες αν είχες 2σελη lipo!

Απάντηση: Li-Fe A123 Batteries

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 02, 2010 8:31 pm
από bladeskiller
GREEKROTORS έγραψε: ...
- Κρατούν το ρεύμα τους χωρίς να το χάσουν τουλάστο για μία εβδομάδα ( τόσο το δοκίμασα εγώ)...
.



Κι ακόμη παραπάνω. Δίσελη LiFe ,που έχω σε ένα Β-25 (όλα τα σερβό εξάβολτα) και το οποίο έχει να πετάξει από το Μάη, την έβαλα στην αποφόρτιση έτσι από περιέργεια και ήταν ακόμη σχεδόν γεμάτη.




Φιλικά Κώστας.

Απάντηση: Li-Fe A123 Batteries

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 02, 2010 8:35 pm
από DjBac
Ένα καλό αλλά παράλληλα κακό χαρακτηριστικό είναι η γραμμή από φόρτισης!

Πλήρως φορτισμένο το στοιχείο έχει τάση 3.6v όταν αρχίσει και δίνει ρεύμα τότε έχει ΣΤΑΘΕΡΗ τάση 3.3v καθόλη σχεδόν τη διάρκεια αποφόρτισή της. Αυτό σημαίνει πως όταν τεστάρουμε την μπαταρία μπορεί να έχει απομείνει ελάχιστη χωρητικότητα και να δείχνει 3.3v. Άρα προσοχή στον υπολογισμό του χρόνου και αριθμό πτήσεων για τα θερμικά!

Μία καλή λύση είναι να μετράμε την τάση έχοντας παράλληλα και κατνάλωση π.χ. 0,3-0,5A!

Απάντηση: Li-Fe A123 Batteries

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 02, 2010 8:57 pm
από bladeskiller
Κι ένας onboard τσεκαδώρος με λεντάκια κάνει δουλειά αν το διακοπτάκι του πάει στα 6 βολτ. Απλά δεν θα περιμένουμε να πιάνει κόκκινα με την κίνηση των πηδαλίων όπως γίνεται με τις ΝΙΜΗ και τις καδμίου. Με το που φεύγει από την περιοχή με την ένδειξη PERFECT πάμε για φόρτιση.
Ετσι κι αλλιώς και να φορτίσουμε κάπως πρόωρα δεν τρέχει και τίποτα. Αυτές οι μπαταρίες δεν εμφανίζουν φαινόμενα μνήμης ή συμπίεσης τάσης και αντέχουν πολλούς κύκλους φορτοεκφόρτισης (πολύ περισσότερους από τις λίπο).



Φιλικά κώστας.

Απάντηση: Li-Fe A123 Batteries

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 02, 2010 10:43 pm
από politisvasilis
Για σας παιδια. κατα τη γνωμη μου το απλο τεστερ με τα λεντ στα 6βολτ δεν ειναι αξιοπιστο γιατι οπως τις δοκιμασα εγω τις α123 μολις σβησει το πρωτο λεντ τα υπολοιπα σβυνουν σε πολυ γρηγορο ρυθμο, σχεδον εφνιδιαστικα.. θα προτεινα ενα μικρο βολτομετρακι τις ντουρα λαιτ και οταν η ενδειξη παει 6,2 το πολυ παμε για φορτιση. ετσι τουλαχιστον κανω εγω. εαν καποιος εχει καλυτερη λυση ευχαριστος να την ακουγαμε.
φιλικα Βασιλης.

Απάντηση: Li-Fe A123 Batteries

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 03, 2010 1:16 am
από DjBac
politisvasilis έγραψε: Για σας παιδια. κατα τη γνωμη μου το απλο τεστερ με τα λεντ στα 6βολτ δεν ειναι αξιοπιστο γιατι οπως τις δοκιμασα εγω τις α123 μολις σβησει το πρωτο λεντ τα υπολοιπα σβυνουν σε πολυ γρηγορο ρυθμο, σχεδον εφνιδιαστικα.. θα προτεινα ενα μικρο βολτομετρακι τις ντουρα λαιτ και οταν η ενδειξη παει 6,2 το πολυ παμε για φορτιση. ετσι τουλαχιστον κανω εγω. εαν καποιος εχει καλυτερη λυση ευχαριστος να την ακουγαμε.
φιλικα Βασιλης.


Αυτό είναι το αποτέλεσμα αυτού που ανέφερα 2 ποστ πιο πάνω! Ένα βολτόμετρο χωρίς να δίνει φορτίο δεν κάνει δουλειά! Αυτό της duralite είναι πολύ καλό, έχει επιλογές 0.5A, 1.0A και 1.5A. Αυτό που χρησιμοποιώ είναι αυτό!

http://electrodynam.com/rc/EDR-207/index.shtml


Σου δείχνει την τάση σε φορτίο και ανά cell!

Απάντηση: Li-Fe A123 Batteries

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 03, 2010 9:54 am
από politisvasilis
Για σου φιλε μου. πολυ καλο το συγκεκριμενο αλλα καλο θα ηταν να βρισκαμε κατι που να μπορει να μενει στο ε/π σταθερα επανω για να αποφυγουμε την φασαρια βαλε βγαλε του τσεκερ.
φιλικα Βασιλις

Απάντηση: Li-Fe A123 Batteries

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 03, 2010 11:23 am
από CARAPIS
Γεια σας παιδια

Μην ανχωνστε, υπαρχοθν πλεον στην αγορα τσεκερακια για ηη και για Life, λιγο ακριβουτσικα ακομη αλλα οτι πρεπει για την σωστη μετρηση των πιο πανω μπαταριων...._Β_Ο

http://www.voltmagic.com/

Απάντηση: Li-Fe A123 Batteries

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 16, 2012 12:43 am
από toni31
Καλησπέρα σε όλα τα παιδιά…
Δεν ασχολούμαι με τον αερομοντελισμό, απλά φτιάχνω ένα όχημα (ιδιοκατασκευή) και βρήκα στην παρέα σας πολλές χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τις μπαταρίες, αλλά εξακολουθώ να έχω και κάποιες απορίες. Θα ήθελα να αγοράσω 2 LIFEPO4 (4200mAh,2S2P / 6.6v, 30C Constant / 40C Burst,Max Charge Rate: 2C) και να τις συνδέσω παράλληλα οπότε και να πάρω 6.6v, 8400mAh, 30C. Και οι απορίες είναι οι εξής:
1)Κατά την φόρτιση οι μπαταρίες θα πρέπει να εξακολουθούν να είναι σε παράλληλη σύνδεση? Αν τις φορτίζω μια-μια υπάρχει πρόβλημα? Ποιο είναι το καλύτερο
2)Η φόρτιση πρέπει να γίνεται με Balance?
3)Charge rate τι είναι αυτό? Δηλ. πόσα Αμπερ και τι τάση?
4) Άλλο Li-Fe άλλο LifePo4 και άλλο Α123?
5)Αν ξεφορτώσει εντελώς χαλάει και πως το προλαμβάνω?
6)Έχω 6 μοτέρ περίπου 20 Α κάνει αυτό το είδος μπαταρίας? (δεν θέλω Lipo διότι θέλει προσοχή και δεν νομίζω να την έχω).
Με συγχωρείται για τον όγκο των ερωτήσεων αλλά ήταν συσσωρευμένες εδώ και μέρες.
Αν υπάρχει και κανένα λινκ με οδηγό για μπαταρίες και φορτιστές θα το ήθελα _Β_Ο.

Απάντηση: Li-Fe A123 Batteries

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 16, 2012 1:49 am
από orck
toni31 έγραψε: Καλησπέρα σε όλα τα παιδιά…
Δεν ασχολούμαι με τον αερομοντελισμό, απλά φτιάχνω ένα όχημα (ιδιοκατασκευή) και βρήκα στην παρέα σας πολλές χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τις μπαταρίες, αλλά εξακολουθώ να έχω και κάποιες απορίες. Θα ήθελα να αγοράσω 2 LIFEPO4 (4200mAh,2S2P / 6.6v, 30C Constant / 40C Burst,Max Charge Rate: 2C) και να τις συνδέσω παράλληλα οπότε και να πάρω 6.6v, 8400mAh, 30C. Και οι απορίες είναι οι εξής:
1)Κατά την φόρτιση οι μπαταρίες θα πρέπει να εξακολουθούν να είναι σε παράλληλη σύνδεση? Αν τις φορτίζω μια-μια υπάρχει πρόβλημα? Ποιο είναι το καλύτερο
2)Η φόρτιση πρέπει να γίνεται με Balance?
3)Charge rate τι είναι αυτό? Δηλ. πόσα Αμπερ και τι τάση?
4) Άλλο Li-Fe άλλο LifePo4 και άλλο Α123?
5)Αν ξεφορτώσει εντελώς χαλάει και πως το προλαμβάνω?
6)Έχω 6 μοτέρ περίπου 20 Α κάνει αυτό το είδος μπαταρίας? (δεν θέλω Lipo διότι θέλει προσοχή και δεν νομίζω να την έχω).
Με συγχωρείται για τον όγκο των ερωτήσεων αλλά ήταν συσσωρευμένες εδώ και μέρες.
Αν υπάρχει και κανένα λινκ με οδηγό για μπαταρίες και φορτιστές θα το ήθελα _Β_Ο.


1) Οχι απαραιτητα. Οπως σε βολευει εσενα, προτεινω ξεχωριστα.
2) Οχι απαραιτητα αλλα συστηνω να φορτιζεις παντα με balancer, διαρκει λιγο περισσοτερο αλλα θεωρειται πιο καλο για την μπαταρια.
3) Οι μπαταριες σου λενε charging rate 2C, αυτο σημαινει οτι μπορεις να φορτιζεις μεχρι 8,4Α εαν ειναι η καθε μια μονη της, προσεξε οτι θες και φορτιστη αλλα και τροφοδοτικο που μπορουν να δωσουν περιπου 9-9,5Α ρευμα.
4) To ιδιο πραγμα ειναι, η κανονικη ονομασια ειναι LiFePo4, Life ειναι η συντομη ονομασια που χρησιμοποιειται στα φορουμ και οι Α123 ειναι μαρκα μπαταριας και ειναι συνηθως σε κυλινδρικη μορφη.
5)...(δεν ξερω με σιγουρια την ταση που χαλανε τα κελια)
6) Θα δινεις ρευμα και στα 6 μοτερ; Ταυτοχρονα; Παραλληλη συνδεσμολογια; Με καποιον ελεκτη η απευθειας; Χρειαζεται περισσοτερες πληροφοριες εδω.

Απάντηση: Li-Fe A123 Batteries

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 16, 2012 6:38 am
από nasa
...'toni31' για δες και εδώ ... http://www.hangtimes.com/a123rxsetup.html