Σελίδα 2 από 2

Απάντηση: Λαδι Καπνου...

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 10, 2009 12:19 am
από PaNt
Ναι ομως γιατι ενω δουλελευι αψογα το παθαινει καποιες φορες...
Σπανια δλδ... μηπως χρειαζεται κατι για συντηρηση???
τι να πω δεν ξερω..!

Απάντηση: Λαδι Καπνου...

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 10, 2009 12:53 am
από CARAPIS
MaSt0RaS έγραψε: Ναι ομως γιατι ενω δουλελευι αψογα το παθαινει καποιες φορες...
Σπανια δλδ... μηπως χρειαζεται κατι για συντηρηση???
τι να πω δεν ξερω..!

Απάντηση: Λαδι Καπνου...

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 10, 2009 1:09 am
από 3DJunk
MaSt0RaS έγραψε: Ναι ομως γιατι ενω δουλελευι αψογα το παθαινει καποιες φορες...
Σπανια δλδ... μηπως χρειαζεται κατι για συντηρηση???
τι να πω δεν ξερω..!


Η τροφοδοσια δηλαδη η μπαταρια που δουλευει ο φιλος την αντλια ειναι η προτεινομενη? Μπορει να τα κανει αυτα λογω στιγμιαιας πτωσης τασης...για τη Slimiline δε γνωριζω ,η Sullivan θελει μια 2S LiPo/Liοn γυρω στα 1200-1500 mAh για να δουλεψει για αρκετη ωρα χωρις διακοπες, εξαρταται παντως και απο τη χρηση που κανει καποιος.

Χριστο στο μοντελο μου μαλλον θα τα κανω "πακετακι" αντλια, τανκ και μπαταρια για να βγαινουν ολα μαζι σε περιπτωση που θελω να πεταει "ελαφρυα" εχεις σκεφτει να κανεις το ιδιο?

Νικος

Απάντηση: Λαδι Καπνου...

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 10, 2009 1:18 am
από CARAPIS
Nικο γεια σου και παλι

Πακετακι λογο χωρου δεν μπορεσα να κανω, ομως το τεποζιτο βγαινει με μια κινηση ξεσφυγκωντας εναν ιμαντα. Η αντλια με δυο βιδακια φευγει κι αυτη και με δυο ταπες στα σωληνακια ειμαι ετοιμος και ελαφρυς παλι.

Απάντηση: Λαδι Καπνου...

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 10, 2009 1:22 am
από CARAPIS
3DJunk έγραψε: Η τροφοδοσια δηλαδη η μπαταρια που δουλευει ο φιλος την αντλια ειναι η προτεινομενη? Μπορει να τα κανει αυτα λογω στιγμιαιας πτωσης τασης...για τη Slimiline δε γνωριζω ,η Sullivan θελει μια 2S LiPo/Liοn γυρω στα 1200-1500 mAh για να δουλεψει για αρκετη ωρα χωρις διακοπες, εξαρταται παντως και απο τη χρηση που κανει καποιος.

Νικος


Παιζω με δυο μπαταριες LI-Fe Hyperion 2100 2S, μια για τον δεκτη και μια για την αντλια και στις δοκιμες εδαφους δεν ειχα κανενα προβλημα απο αποδωση, διαρκεια, παρεμβολες, κλπ

Χρηστος

Απάντηση: Λαδι Καπνου...

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 10, 2009 9:14 am
από v.chris
καλημερα και απο μενα
οπως σας ειπε ο μαστορας εχω αυτη την αντλια περιπου ενα χρονο (Slimline)
στην αρχη δουλεψε καλα για περιπου 10 τεποζιτα μετα πανω σε μια πτηση ενω δουλευε εκλεισα διακοπτη και οταν το ξαναανοιξα τπτ κολησε την εβγαλα τη καθαρισα και ξαναδουλεψε
μετα απο 3 μηνες που ξαναπεταξα το μοντελο δουλεψε παλι κανονικα για αλλες 3 πτησεις και μετα απο μια εβδομαδα που πηγα να ξαναπεταξω ηταν παλι κολημενη
εσεις οταν τη χρησιμοποιειτε μετα την αφηνετε ως εχει η τη καθαριζετε η βαζετε κατι αλλο να καθαρισει απο το λαδι πχ οινοπνευμα?
μπαταρια βαζω lipo με reguletor στα 6 volt γιατι με ποιο πολλα volt πεταει πολυ λαδι
(και παλι πολυ ειναι αφου κατω απο τη μεση το γκαζι που σχεδον σταματαει η αντλια μου μπουκωσε μια φορα το κινητηρα)

Απάντηση: Λαδι Καπνου...

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 10, 2009 10:03 am
από pani
Χρηστο καλημερα. Οι συγκεκριμενες θελουν καθαρισμα που και που περνοντας μεσα απο το κυκλωμα καθαρο οινοπνευμα. Ειδαλως πιανουν μακα απο το λαδι και το αποτελεσμα ειναι οτι κολλανε.
Επισης ενα κολπακι ειναι στη μιξη με το γκαζι να μην χρησιμοποιεις 100% διαδρομη στο καναλι της τρομπας γιατι ετσι κι αλλοιως πανω απο 60% δινει το ιδιο που οπως εχεις παρατηρησει κι εσυ ειναι υπερβολικα πολυ για μονοκυλινδρο. Μην ξεχνατε ομως οτι οι αντλιες αυτες εχουν σχεδιαστει να δουλευουν και με δικυλινδρα κοκ. Βγαλε το σταθεροποιητη και απλως μειωσε τις διαδρομες.

Απάντηση: Λαδι Καπνου...

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 10, 2009 1:10 pm
από v.chris
pani έγραψε: Χρηστο καλημερα. Οι συγκεκριμενες θελουν καθαρισμα που και που περνοντας μεσα απο το κυκλωμα καθαρο οινοπνευμα. Ειδαλως πιανουν μακα απο το λαδι και το αποτελεσμα ειναι οτι κολλανε.
Επισης ενα κολπακι ειναι στη μιξη με το γκαζι να μην χρησιμοποιεις 100% διαδρομη στο καναλι της τρομπας γιατι ετσι κι αλλοιως πανω απο 60% δινει το ιδιο που οπως εχεις παρατηρησει κι εσυ ειναι υπερβολικα πολυ για μονοκυλινδρο. Μην ξεχνατε ομως οτι οι αντλιες αυτες εχουν σχεδιαστει να δουλευουν και με δικυλινδρα κοκ. Βγαλε το σταθεροποιητη και απλως μειωσε τις διαδρομες.


καταλαβα θα βαζω απο δω και περα λιγο οινοπνευμα στο τελος της ημερας
οσο για τη μιξη στο γκαζι την εχω στο λιγοτερο δυνατο αλλα και παλι ειναι πολυ γιαυτο το εχω ρυθμισει να ανοιγει απο τη μεση και πανω οταν εχει πολλες στροφες ο κινητηρας και μειωσα και τα volt
ευχαριστω

Απάντηση: Λαδι Καπνου...

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 20, 2013 1:33 pm
από 3DJunk
Σημερα βρηκα καποια παλια video χαζευοντας στο You Tube. Μια synchro flight μαζι με το φιλο Alex και τα ΥΑΚ 54 100cc. Στο τελος εχουμε πολυ καπνο...:D

http://www.youtube.com/watch?v=jfoxV0qY1pE

Απάντηση: Λαδι Καπνου...

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 20, 2013 6:51 pm
από 3DJunk
και μερικές φωτογραφίες...smoke oil 3W, Emcotec Smoke Pump...

Απάντηση: Λαδι Καπνου...

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 23, 2013 12:05 am
από 3DJunk
Nοσταλγία από το 2010...πτήση πάλι με το φίλο Alex.

http://www.youtube.com/watch?v=tLife85EvK8


Ευχαριστούμε το Βαγγέλη (coolvag)

Απάντηση: Λαδι Καπνου...

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 24, 2013 12:00 pm
από 3DJunk
Δοκιμη με λαδι της Powerbox

http://www.youtube.com/watch?v=UwlvM9NKDhc