Το μεγαλύτερο τ/κ Αεροπλάνο στον κόσμο
Απάντηση: Το μεγαλύτερο τ/κ Αεροπλάνο στον κόσμο
Απλά σκέφτομαι ότι για να μπορέσει να σπάσει το ρεκόρ το οποίο είναι από το αεροπλάνο παραπάνω που φαίνεται στο video θα πρέπει να είναι ένα αεροπλάνο που από την φύση tου είναι τεράστιο.(B-25, B52, κλπ κλπ)
Αυτό σημαίνει ότι για να γίνει ένα τέτοιο εγχείρημα χρειάζονται σχέδια που είτε θα είναι σε φυσική κλίμακα μεγάλα (πάνω από 10 μέτρα που είναι το εκπέτασμα του παραπάνω αεροπλάνου) είτε αυτός που θα τα φτιάξει να έχει μερικές αν όχι πολύ καλές γνώσεις από CAD έτσι ώστε να μπορέσει να τα βγάλει. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων δεν θέλω να αμφιβάλλω για τις ικανότητες κανενός ούτε να επιστρέψω στις γνωστές διαφωνίες που υπήρξαν στο παρελθόν σε τούτο το forum σχετικά με τις γνώσεις και την τεχνογνωσία. Απλά να τονίσω ότι είναι δύσκολο. Όσο μεράκι και να έχει κανείς υπάρχουν κάποια πράγματα τα οποία χρειάζονται μελέτη για να μπορέσεις να τα πραγματοποιήσεις. Ο τύπος στο rcgroups έφτιαχνε επί μήνες στο CAD animation των σχεδίων του για να δει αν δουλεύουν.
Συμπερασματικά πιστεύω ότι μία τέτοια προσπάθεια εφόσον κάποιος δεν είναι καλός χειριστής του CAD και έμπειρος κατασκευαστής μοντέλων χρειάζεται την συνεργασία 2 ή και περισσοτέρων μερακλήδων ο καθένας στον τομέα του και έτσι είναι σίγουρο ότι θα μπορούσαν οι Ελληνες να βάλουν τα γυαλιά στα αμερικανάκια!!!!!
Φυσικά να μην ξεχνάμε το κόστος που επαναλαμβάνω ότι ξεπερνάει τα φυσιολογικά.
ΥΓ: (παρακαλώ να μην θεωρηθεί αμφισβήτηση των ικανοτήτων κανενός το παραπάνω κείμενο!!!) :)
Αυτό σημαίνει ότι για να γίνει ένα τέτοιο εγχείρημα χρειάζονται σχέδια που είτε θα είναι σε φυσική κλίμακα μεγάλα (πάνω από 10 μέτρα που είναι το εκπέτασμα του παραπάνω αεροπλάνου) είτε αυτός που θα τα φτιάξει να έχει μερικές αν όχι πολύ καλές γνώσεις από CAD έτσι ώστε να μπορέσει να τα βγάλει. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων δεν θέλω να αμφιβάλλω για τις ικανότητες κανενός ούτε να επιστρέψω στις γνωστές διαφωνίες που υπήρξαν στο παρελθόν σε τούτο το forum σχετικά με τις γνώσεις και την τεχνογνωσία. Απλά να τονίσω ότι είναι δύσκολο. Όσο μεράκι και να έχει κανείς υπάρχουν κάποια πράγματα τα οποία χρειάζονται μελέτη για να μπορέσεις να τα πραγματοποιήσεις. Ο τύπος στο rcgroups έφτιαχνε επί μήνες στο CAD animation των σχεδίων του για να δει αν δουλεύουν.
Συμπερασματικά πιστεύω ότι μία τέτοια προσπάθεια εφόσον κάποιος δεν είναι καλός χειριστής του CAD και έμπειρος κατασκευαστής μοντέλων χρειάζεται την συνεργασία 2 ή και περισσοτέρων μερακλήδων ο καθένας στον τομέα του και έτσι είναι σίγουρο ότι θα μπορούσαν οι Ελληνες να βάλουν τα γυαλιά στα αμερικανάκια!!!!!
Φυσικά να μην ξεχνάμε το κόστος που επαναλαμβάνω ότι ξεπερνάει τα φυσιολογικά.
ΥΓ: (παρακαλώ να μην θεωρηθεί αμφισβήτηση των ικανοτήτων κανενός το παραπάνω κείμενο!!!) :)
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Το μεγαλύτερο τ/κ Αεροπλάνο στον κόσμο
:/)-Ετσι ακριβώς οπως τα λές είναι!!!!
αλλα.......ποτέ δεν ξέρεις:--)!!
αλλα.......ποτέ δεν ξέρεις:--)!!
-
- Δημοσιεύσεις: 64
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 1:25 am
Απάντηση: Το μεγαλύτερο τ/κ Αεροπλάνο στον κόσμο
Κριτζάς Αντώνης ;28360)Ο λόγος που σήμερα οδηγάμε πετάμε πάμε στο διάστημα είναι ότι κάποιοι αψήφησαν τους νόμους της λογικής και του κόστους απέτυχαν ξανά απέτυχαν αλλά με επιμονή και υπομονή κατάφεραν επιτεύγματα που όλοι οι υπόλοιποι κορόιδευαν
Υπάρχουν μερικοί ξερόλες που νομίζουν ότι επειδή έχουν ένα πτυχίο παραπάνω είναι μόνο αυτοί που τους επιτρέπετε να φτιάξουν μία κατασκευή η ένα μοντέλο
w
Υπάρχουν μερικοί ξερόλες που νομίζουν ότι επειδή έχουν ένα πτυχίο παραπάνω είναι μόνο αυτοί που τους επιτρέπετε να φτιάξουν μία κατασκευή η ένα μοντέλο
w
-
- Δημοσιεύσεις: 64
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 1:25 am
Απάντηση: Το μεγαλύτερο τ/κ Αεροπλάνο στον κόσμο
Φιλέ pappy
το αεροπλάνο που θα κατασκευάσω δεν θα είναι κάποια αντιγραφή θα είναι της φαντασίας μου δικό μου σχέδιο παντός θα μοιάζει με το αντονοβ υπολογίζω να μου βγει κάνα 150-200 ευρώ εννοείτε εκτός της μηχανές σέρβο κλπ .
Οι ρόδες θα είναι από τα καροτσάκια που έχουν στης κάβες .
Θα είναι από κόντρα πλακέ καθόλου μπαλσα θα ζυγίζει κάνα 35-40 κιλά καμία σχέση με τα 200 κιλά του B-25 τον βέλγων
Θα έχει 2 τον 100cc η 4 τον 50cc κινητήρες
δεν θα έχει ρετραξ εκτός και αν βρω κοπιών οικονομικό τρόπο. όχι monokote αλλά φόδρα
θα έχει αμορτισέρ και φρένα αλλά και αερόφρενα οπωσδήποτε και θα είναι πανό από 10 μετρά
σε κάνα δυο τρις μήνες θα είναι έτυμο επειδή πρέπει να το σχεδιάσω και να φτιάξω και καλούπια αυτά είναι όλο το παίδεμα και όχι η συναρμολογήσει το.
Τώρα τα 15000ρικα που λες φυσικά αν πάει και αγοράζει μπαλσα και αεροπορικό κόντρα πλακέ και μονοκοτ και ρετραξ και κτλ όχι 15 αλλά και 20 μπορεί να φτάσει
το αεροπλάνο που θα κατασκευάσω δεν θα είναι κάποια αντιγραφή θα είναι της φαντασίας μου δικό μου σχέδιο παντός θα μοιάζει με το αντονοβ υπολογίζω να μου βγει κάνα 150-200 ευρώ εννοείτε εκτός της μηχανές σέρβο κλπ .
Οι ρόδες θα είναι από τα καροτσάκια που έχουν στης κάβες .
Θα είναι από κόντρα πλακέ καθόλου μπαλσα θα ζυγίζει κάνα 35-40 κιλά καμία σχέση με τα 200 κιλά του B-25 τον βέλγων
Θα έχει 2 τον 100cc η 4 τον 50cc κινητήρες
δεν θα έχει ρετραξ εκτός και αν βρω κοπιών οικονομικό τρόπο. όχι monokote αλλά φόδρα
θα έχει αμορτισέρ και φρένα αλλά και αερόφρενα οπωσδήποτε και θα είναι πανό από 10 μετρά
σε κάνα δυο τρις μήνες θα είναι έτυμο επειδή πρέπει να το σχεδιάσω και να φτιάξω και καλούπια αυτά είναι όλο το παίδεμα και όχι η συναρμολογήσει το.
Τώρα τα 15000ρικα που λες φυσικά αν πάει και αγοράζει μπαλσα και αεροπορικό κόντρα πλακέ και μονοκοτ και ρετραξ και κτλ όχι 15 αλλά και 20 μπορεί να φτάσει
Απάντηση: Το μεγαλύτερο τ/κ Αεροπλάνο στον κόσμο
Γεια σου Ρωμανέ και Χρόνια Πολλά.
Πιστεύεις ότι μπορείς να επιτύχεις την απαιτούμενη αντοχή σε μια πτέρυγα 10 μέτρων με τόσο μικρή μάζα (30-40 χιλιόγραμμα)?
Επίσης για την κεντρική υποστήρικτική δοκό της πτέρυγας, τι σκέφτεσαι να χρησιμοποιήσεις? Αν βάλεις carbon θα είναι πολύ ακριβό, αν βάλεις κάτι άλλο θα είναι πολύ βαρύ...
Σου εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία, αν και νομίζω πως οι πιθανότητες δεν είναι με το μέρος σου (αναφέρομαι στο στόχο 35-40 kg και κόστος υλικών αεροσκάφους περί τα 500 ευρώ)
Ενδεικτικά να πω πως υπο κλίμακα (1/2 ή 1/2,25) ανεμόπτερα με εκπέτασμα 9-10 μ. φταγμένα απο συνθετικά υλικά, φτάνουν σε βάρος τα 30 kg, αν και είναι φταγμένα από συνθετικά υλικά.
Μια και το έφερε ο λόγος, ισως θα ήταν μια καλή ιδέα να σκεφτείς ανεμόπτερο αντί για κανονικό αεροπλάνο...
Και πάλι καλή επιτυχία!!
Βαγγέλης
Πιστεύεις ότι μπορείς να επιτύχεις την απαιτούμενη αντοχή σε μια πτέρυγα 10 μέτρων με τόσο μικρή μάζα (30-40 χιλιόγραμμα)?
Επίσης για την κεντρική υποστήρικτική δοκό της πτέρυγας, τι σκέφτεσαι να χρησιμοποιήσεις? Αν βάλεις carbon θα είναι πολύ ακριβό, αν βάλεις κάτι άλλο θα είναι πολύ βαρύ...
Σου εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία, αν και νομίζω πως οι πιθανότητες δεν είναι με το μέρος σου (αναφέρομαι στο στόχο 35-40 kg και κόστος υλικών αεροσκάφους περί τα 500 ευρώ)
Ενδεικτικά να πω πως υπο κλίμακα (1/2 ή 1/2,25) ανεμόπτερα με εκπέτασμα 9-10 μ. φταγμένα απο συνθετικά υλικά, φτάνουν σε βάρος τα 30 kg, αν και είναι φταγμένα από συνθετικά υλικά.
Μια και το έφερε ο λόγος, ισως θα ήταν μια καλή ιδέα να σκεφτείς ανεμόπτερο αντί για κανονικό αεροπλάνο...
Και πάλι καλή επιτυχία!!
Βαγγέλης
-
- Δημοσιεύσεις: 64
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 1:25 am
Απάντηση: Το μεγαλύτερο τ/κ Αεροπλάνο στον κόσμο
Φίλε romanos να σου αναφέρω κάτι που ξέχασα εχτές...
απαραίτητη προϋπόθεση για να μπορέσει ένα ΤΚ μοντέλο να μπει στο
βιβλίο του Guinness είναι:
Το μοντέλο σου να είναι αντίγραφο ενός πραγματικού αεροπλάνου.
-Σχετικά με τον κανόνα αυτόν στο παρελθόν κάποιοι επιχείρησαν να πάρουν ένα αεροπλάνο σε φυσικό μέγεθος (πχ piper) και να του φορέσουν ηλεκτρονικά και να το κάνουν TK αλλά φυσικά απορρίφθηκαν αμέσως.
-Να είναι φτιαγμένο εξ' ολοκλήρου στο χέρι και όχι κάποιο έτοιμο κιτ
-Να είναι τουλάχιστον 90% scale του πραγματικού.
Οπως καταλαβαίνεις αυτό περιπλέκει τα πράγματα και φυσικά ανεβάζει τον πήχη. Οταν ανέφερα για σχέδια CAD και υπολογιστές αυτό εννοούσα.
Στο παρελθόν ασχολήθηκα με το θέμα και ψάχνοντας στο rcuniverse αλλά και στο rcgroups αλλά και σε άλλα fora μάζεψα αρκετές πληροφορίες.Πρόσεξε τώρα το μυστικό αυτών που έφτιαξαν το Β36D.
Το συγκεκριμένο αεροπλάνο είναι σχετικά (!!!) εύκολο μπροστά σε ένα CATALINA. Είναι ένας συνεχόμενος σωλήνας με ένα καρούμπαλο(χαχαχα!!! άκου καρούμπαλο!!!!) για cockpit και ένα καρούμπαλο (πάάάάλι!!!) πίσω για έναν gunner!!!! Δηλαδή σχετικά ευκολοδούλευτο στο CAD αφού δεν παρουσιάζει δύσκολα σημεία στην σχεδίαση του!!!!
To CATALINA ας πούμε σε τέτοια κλίμακα υψιλοπτέρυγο με αντιρίδες να στηρίζουν το φτερό σε κλίμακα τέτοια και με τέτοια φορτία θα ήταn δύσκολο να επιτευχθεί!!!!
Αν τώρα ρίξεις μία ματία στο thread του Β36 θα δεις ότι εκτός από την κεντρική δοκό στήριξης των φτερών ο τύπος βάζει στα μισά spars κολλητή με εποξική, ταινία carbon για να μειώσει την ταλάντωση των φτερών.
κοίτα αυτό λίγο για να καταλάβεις:
http://www.youtube.com/watch?v=pe9PVaFGl3o&feature=PlayList&p=C6154E2D03D0A20E&playnext=1&playnext_from=PL&index=44
αν κάποιος αποφασίσει να κρεμάσει σε ένα φτερό ότι κινητήρα να είναι
δυστυχώς θα πρέπει να υπολογίσει και το παραπάνω φαινόμενο.
η απότομη άνοδος ή κάθοδος μπορεί να επιφέρει κάτι σαν .....αυτό:
http://www.youtube.com/watch?v=4bDNCac2N1o
το παραπάνω φυσικά συνέβει για αλλο λόγο αλλά δυστυχώς σε Video Που δεν το θυμάμαι δείχνει ένα giant scale αεροπλάνο ΤΚ λίγο μετά την προσγείωση λόγω καταπόνησης να τροχοδρομεί προς το χώρο του μοντελιστή ιδιοκτήτη με ένα φτερό να κρέμεται κυριολεκτικά από κλωστές από την ρίζα του φτερού.
Φυσικά όταν μιλάμε για ένα αεροπλάνο των 11μ που φιλοδοξεί να σπάσει το ρεκόρ GUINNESS φυσικά μιλάμε για κάτι περίπου στα 50kgr (όπως το υπολογίζεις) οπότε μιλάμε για μία ρουκέτα που πέφτοντας από ύψος πχ 30 μέτρων αναπτύσσει ταχύτητα 150km ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ!!!
Εχοντας λοιπόν καλύψει το θέμα πτέρυγας καταλήγουμε στο ότι για να φτιαχτεί μία πτέρυγα δεν αρκεί μόνο φούλ ξύλο αλλά και συνθετικά υλικά που χωρίς να προσθέσουν βάρος θα βελτιώσουν την αντοχή!!!
Αυτά είναι μερικά πράγματα ενδεικτικά τα οποία ίσως θα πρέπει να λάβεις υπόψη σου όταν αποφασίσεις να κατασκευάσει κάτι μεγάλο.
Στα μικρά μοντέλα μερικά φαινόμενα αντιμετωπίζονται εύκολα γιατί δεν είναι εκτεταμένης κλίμακας και δεν επιφέρουν αλλαγή στα πτητικά χαρακτηριστικά ενός αεροσκάφους.
Για παράδειγμα τα vortex generators ή τα Inverted slats σε κλίμακες μέχρι και 4 ή 5m μοντέλο δεν παίζουν και τόσο μεγάλη σημασία.
Ένα canadair ας πούμε σε κλίμακα 1:14 δεν χρειάζεται καταστροφέα άντοσης στο δεξί χείλος προσβολής ούτε vortex generators στα φτερά ούτε και στο rudder ούτε inverted slat στο δεξί έσω κομμάτι του elevator. Σε κλίμακα όμως 1:9 ή 1:5 αν δεν είχε το inverted slat απλά δεν θα έστριβε και θα έβαζε φτερό πάντα αριστερά σε ευθεία πτήση και σε συνάρτηση με το rudder που από κατασκευής του έχει 2μοίρες κλήση standard για να πετάει ευθεία κάνει το αεροπλάνο να πετάει ίσια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ανεβαίνοντας σε κλίμακα αυτά τα φαινόμενα αυξάνονται εκθετικά και εισέρχονται σαν παράγοντες μείωσης της πτητικής ικανότητας για πτήση σε ένα αντικείμενο.
Τα παραπάνω φίλε romanos σε παρακαλώ να μην τα εκ λάβεις ως επίδειξη γνώσεων. Συμμερίζομαι το μεράκι σου και καταλαβαίνω την κ@βλ@ που σε πιάνει να φτιάξεις κάτι μεγάλο. Απλά επειδή τα πέρασα και γώ και είμαι οπαδός του the bigger the better σου αναφέρω τι αντιμετώπισα τόσο στο τελευταίο μου project όσο και στο μελλοντικό που το προχωράω αργά αλλά σταθερά!!!!
ΜΦΧ
Θάνος Παπαντωνόπουλος
απαραίτητη προϋπόθεση για να μπορέσει ένα ΤΚ μοντέλο να μπει στο
βιβλίο του Guinness είναι:
Το μοντέλο σου να είναι αντίγραφο ενός πραγματικού αεροπλάνου.
-Σχετικά με τον κανόνα αυτόν στο παρελθόν κάποιοι επιχείρησαν να πάρουν ένα αεροπλάνο σε φυσικό μέγεθος (πχ piper) και να του φορέσουν ηλεκτρονικά και να το κάνουν TK αλλά φυσικά απορρίφθηκαν αμέσως.
-Να είναι φτιαγμένο εξ' ολοκλήρου στο χέρι και όχι κάποιο έτοιμο κιτ
-Να είναι τουλάχιστον 90% scale του πραγματικού.
Οπως καταλαβαίνεις αυτό περιπλέκει τα πράγματα και φυσικά ανεβάζει τον πήχη. Οταν ανέφερα για σχέδια CAD και υπολογιστές αυτό εννοούσα.
Στο παρελθόν ασχολήθηκα με το θέμα και ψάχνοντας στο rcuniverse αλλά και στο rcgroups αλλά και σε άλλα fora μάζεψα αρκετές πληροφορίες.Πρόσεξε τώρα το μυστικό αυτών που έφτιαξαν το Β36D.
Το συγκεκριμένο αεροπλάνο είναι σχετικά (!!!) εύκολο μπροστά σε ένα CATALINA. Είναι ένας συνεχόμενος σωλήνας με ένα καρούμπαλο(χαχαχα!!! άκου καρούμπαλο!!!!) για cockpit και ένα καρούμπαλο (πάάάάλι!!!) πίσω για έναν gunner!!!! Δηλαδή σχετικά ευκολοδούλευτο στο CAD αφού δεν παρουσιάζει δύσκολα σημεία στην σχεδίαση του!!!!
To CATALINA ας πούμε σε τέτοια κλίμακα υψιλοπτέρυγο με αντιρίδες να στηρίζουν το φτερό σε κλίμακα τέτοια και με τέτοια φορτία θα ήταn δύσκολο να επιτευχθεί!!!!
Αν τώρα ρίξεις μία ματία στο thread του Β36 θα δεις ότι εκτός από την κεντρική δοκό στήριξης των φτερών ο τύπος βάζει στα μισά spars κολλητή με εποξική, ταινία carbon για να μειώσει την ταλάντωση των φτερών.
κοίτα αυτό λίγο για να καταλάβεις:
http://www.youtube.com/watch?v=pe9PVaFGl3o&feature=PlayList&p=C6154E2D03D0A20E&playnext=1&playnext_from=PL&index=44
αν κάποιος αποφασίσει να κρεμάσει σε ένα φτερό ότι κινητήρα να είναι
δυστυχώς θα πρέπει να υπολογίσει και το παραπάνω φαινόμενο.
η απότομη άνοδος ή κάθοδος μπορεί να επιφέρει κάτι σαν .....αυτό:
http://www.youtube.com/watch?v=4bDNCac2N1o
το παραπάνω φυσικά συνέβει για αλλο λόγο αλλά δυστυχώς σε Video Που δεν το θυμάμαι δείχνει ένα giant scale αεροπλάνο ΤΚ λίγο μετά την προσγείωση λόγω καταπόνησης να τροχοδρομεί προς το χώρο του μοντελιστή ιδιοκτήτη με ένα φτερό να κρέμεται κυριολεκτικά από κλωστές από την ρίζα του φτερού.
Φυσικά όταν μιλάμε για ένα αεροπλάνο των 11μ που φιλοδοξεί να σπάσει το ρεκόρ GUINNESS φυσικά μιλάμε για κάτι περίπου στα 50kgr (όπως το υπολογίζεις) οπότε μιλάμε για μία ρουκέτα που πέφτοντας από ύψος πχ 30 μέτρων αναπτύσσει ταχύτητα 150km ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ!!!
Εχοντας λοιπόν καλύψει το θέμα πτέρυγας καταλήγουμε στο ότι για να φτιαχτεί μία πτέρυγα δεν αρκεί μόνο φούλ ξύλο αλλά και συνθετικά υλικά που χωρίς να προσθέσουν βάρος θα βελτιώσουν την αντοχή!!!
Αυτά είναι μερικά πράγματα ενδεικτικά τα οποία ίσως θα πρέπει να λάβεις υπόψη σου όταν αποφασίσεις να κατασκευάσει κάτι μεγάλο.
Στα μικρά μοντέλα μερικά φαινόμενα αντιμετωπίζονται εύκολα γιατί δεν είναι εκτεταμένης κλίμακας και δεν επιφέρουν αλλαγή στα πτητικά χαρακτηριστικά ενός αεροσκάφους.
Για παράδειγμα τα vortex generators ή τα Inverted slats σε κλίμακες μέχρι και 4 ή 5m μοντέλο δεν παίζουν και τόσο μεγάλη σημασία.
Ένα canadair ας πούμε σε κλίμακα 1:14 δεν χρειάζεται καταστροφέα άντοσης στο δεξί χείλος προσβολής ούτε vortex generators στα φτερά ούτε και στο rudder ούτε inverted slat στο δεξί έσω κομμάτι του elevator. Σε κλίμακα όμως 1:9 ή 1:5 αν δεν είχε το inverted slat απλά δεν θα έστριβε και θα έβαζε φτερό πάντα αριστερά σε ευθεία πτήση και σε συνάρτηση με το rudder που από κατασκευής του έχει 2μοίρες κλήση standard για να πετάει ευθεία κάνει το αεροπλάνο να πετάει ίσια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ανεβαίνοντας σε κλίμακα αυτά τα φαινόμενα αυξάνονται εκθετικά και εισέρχονται σαν παράγοντες μείωσης της πτητικής ικανότητας για πτήση σε ένα αντικείμενο.
Τα παραπάνω φίλε romanos σε παρακαλώ να μην τα εκ λάβεις ως επίδειξη γνώσεων. Συμμερίζομαι το μεράκι σου και καταλαβαίνω την κ@βλ@ που σε πιάνει να φτιάξεις κάτι μεγάλο. Απλά επειδή τα πέρασα και γώ και είμαι οπαδός του the bigger the better σου αναφέρω τι αντιμετώπισα τόσο στο τελευταίο μου project όσο και στο μελλοντικό που το προχωράω αργά αλλά σταθερά!!!!
ΜΦΧ
Θάνος Παπαντωνόπουλος
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Το μεγαλύτερο τ/κ Αεροπλάνο στον κόσμο
Όπως σου ξαναείπα πρέπει να έρθεις σε επαφή με τους Έλληνες κριτές για να μάθεις τις απαιτήσεις
Τώρα αν θές την άποψη μου στο είδος scale θα σου πρότεινα κάτι σε bleriot η κάποιο παρόμοιο πρώτης εποχής μια και οι τότε κατασκευαστές είχαν πορόμοια θέματα να λύσουν Τα αεροπλάνα της τότε πρώιμης εποχής είχαν κατά κάποιο τρόπο λύσει το πρόβλημα της μηχανικής αντοχής της πτέρυγας με αντηρίδες
Η ακόμη και ποιο πίσω
Με slow flyer κατασκευή που μειώνει και τον κίνδυνο καταπονήσεων από άλλες δυνάμεις
το θέμα βάρους όμως θέλει πολύ ψάξιμο
Τώρα αν θές την άποψη μου στο είδος scale θα σου πρότεινα κάτι σε bleriot η κάποιο παρόμοιο πρώτης εποχής μια και οι τότε κατασκευαστές είχαν πορόμοια θέματα να λύσουν Τα αεροπλάνα της τότε πρώιμης εποχής είχαν κατά κάποιο τρόπο λύσει το πρόβλημα της μηχανικής αντοχής της πτέρυγας με αντηρίδες
Η ακόμη και ποιο πίσω
Με slow flyer κατασκευή που μειώνει και τον κίνδυνο καταπονήσεων από άλλες δυνάμεις
το θέμα βάρους όμως θέλει πολύ ψάξιμο
- Συνημμένα
-
- untitled.jpg (25.19 KiB) Προβλήθηκε 32 φορές
-
- WrightFlyer1.jpg (24.78 KiB) Προβλήθηκε 32 φορές
Απάντηση: Το μεγαλύτερο τ/κ Αεροπλάνο στον κόσμο
Φιλε Romanos παρακαλω οταν με το καλο το εχεις ετοιμο αυτο που λες βγαλε ανακοινωση πριν. Εχω μια θεια στην Αυστραλια που εχει καιρο να με δει. Ευκαιρια ειναι ενα ταξιδακι.... Ευχαριστω !@/-=}{{
Απάντηση: Το μεγαλύτερο τ/κ Αεροπλάνο στον κόσμο
Whirlwind έγραψε: ↑Φιλε Romanos παρακαλω οταν με το καλο το εχεις ετοιμο αυτο που λες βγαλε ανακοινωση πριν. Εχω μια θεια στην Αυστραλια που εχει καιρο να με δει. Ευκαιρια ειναι ενα ταξιδακι.... Ευχαριστω !@/-=}{{
αυτό που κάνεις δεν είναι σωστό. κανένας δεν σε υποχρέωσε να δεις
αυτό το θέμα και αν δεν συμφωνείς πες που, και αν ξέρεις δώσε λύση κ.τ.λ.
το να κοροϊδεύεις την σκέψη κάποιου δεν έχει θέση εδώ.
Απάντηση: Το μεγαλύτερο τ/κ Αεροπλάνο στον κόσμο
Συμφωνώ και εγώ στην άποψη του Rnio.
Κάποιος, νιώθει την ανάγκη κάτι να κάνει,και χρειάζεται βοήθεια,συμπαράσταση.
Ισως ένα ενδιαφέρον.
Δέν ξέρω την ηλικεία του φίλου που άνοιξε το θέμα, και εγώ όταν ήμουν μικρότερος σκεφτόμουν να φτιάξω κάτι μεγάλο.
Τώρα δεν έχω ούτε τον χώρο ούτε τον χρόνο.
Τέτοιες μέρες ας προσπαθήσουμε να γίνουμε λίγο παιδιά,
και επειδή είμαστε μεγαλύτεροι τώρα, ας βοηθησουμε όπως μπορούμε.
Δημήτριος Κορασίδης
Κάποιος, νιώθει την ανάγκη κάτι να κάνει,και χρειάζεται βοήθεια,συμπαράσταση.
Ισως ένα ενδιαφέρον.
Δέν ξέρω την ηλικεία του φίλου που άνοιξε το θέμα, και εγώ όταν ήμουν μικρότερος σκεφτόμουν να φτιάξω κάτι μεγάλο.
Τώρα δεν έχω ούτε τον χώρο ούτε τον χρόνο.
Τέτοιες μέρες ας προσπαθήσουμε να γίνουμε λίγο παιδιά,
και επειδή είμαστε μεγαλύτεροι τώρα, ας βοηθησουμε όπως μπορούμε.
Δημήτριος Κορασίδης
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Το μεγαλύτερο τ/κ Αεροπλάνο στον κόσμο
αν δεν υπήρχαν οι άνθρωποι με οράματα θα πηγαίναμε ακόμη με το κάρο
Πες μας και εσύ ποιο είναι το όραμα σου εκτός του ότι θες να πας στην Αυστραλία αεροπορικώς
(όλοι κάτι έχουμε στο μυαλό μας λίγο η πολύ)
Πες μας και εσύ ποιο είναι το όραμα σου εκτός του ότι θες να πας στην Αυστραλία αεροπορικώς
(όλοι κάτι έχουμε στο μυαλό μας λίγο η πολύ)
Απάντηση: Το μεγαλύτερο τ/κ Αεροπλάνο στον κόσμο
Ωραια !!! Πρεπει να εξηγησω το αυτονοητο. Λοιπον οσο "λαθος" ειμαι εγω με αυτο που εγραψα αλλο τοσο εισαστε και εσεις με ολα αυτα τα "ρομαντικα". Πολυ καλο το οραμα και η συμπαρασταση σε αυτο αλλα να ειναι στα πλαισια της λογικης. Ολοι ειχαμε (εχουμε..) την σκεψη να φτιαξουμε ενα πραγματικο GIANT αλλα ξερουμε πολυ καλα τι χρειαζεται. Μονο η σκεψη "ελα μωρε κοντρα πλακε θα βαλω θα το περασω φοδρα και θα "κωτσαρω" 2 κατοσταρες - 4 πενηνταρες - 15 εικοσιπενταρες και σιγα τι ξερουν οι εταιριες" σας φαινεται ενταξει ????? Και αντε και φτιαχτικε το αεροπλανο, που θα πεταξει και ποιος ????? Το ειδατε το παλικαρι πως δυσκολευτικε να προσγειωσει το αεροπλανο που εφτιαξε και με ποιο τροπο. Το θεμα δεν ειναι αυτο... στα πρωτα μας βηματα οι πτησεις μας μπορει να ηταν χειροτερες, με σπασιματα, κλπ...
Το θεμα ειναι οτι ο romanos1983 μπορει να το φτιαξει αυτο το αεροπλανο, οπως μας εδειξε προηγουμενως και μπραβο του αλλα.... δεν τον βλεπω διατεθειμενο να ακουσει συμβουλες... ( εχω σταματησει να δινω πολλα χρονια τωρα, ΠΑΝΤΑ οι αλλοι ξερουν καλυτερα οποτε χασιμο χρονου και υπομονης και αρχιζουμε και γερναμε..)
Αρα δεν μπορει απο την μια να βαζουμε τις φωνες σχετικα με την ασφαλεια, οταν πεταει διπλα μας ενα ελικοπτερακι η φοαμενιο 3d και απο την αλλη να "χαιδευουμε" για οραματα και αλλα τετοια για το "τερας" που συζηταμε. Ουτε καμμια "σοβαρη" συμβουλη ειδα ουτε διαθεση να ακουστει
Δεν το βλεπω σωστο επισης να δινετε σαν παραδειγμα τον τυπο με το Β-36.... διαβαστε ολο το thread και τις 100 τοσες σελιδες και πειτε μου τι σχεση εχει το ενα με το αλλο.
Καλως η κακως υπαρχουν ορισμενοι κανονες (και εμπειριες ) που πρεπει να ακολουθηθουν αλλιως υπαρχει σοβαρο προβλημα και προπαντως αμα μιλαμε για τετοια μεγεθη...
Η ημιμαθεια ειναι παντα πολυ χειροτερη απο την αμαθεια
ΥΓ (αν και δεν ειναι αναγκαιο) φιλε romanos1983 το ξερω οτι δεν σου αρεσουν αυτα που λεω και προτιμας τα "ομορφα" λογια ομως ειναι κριμα η προσπαθεια που κανεις ( εφτιαξες μονος ενα αεροπλανο χωρις σχεδιο, που πεταει ικανοποιητικα ενω οι περισσοτεροι εδω πεταμε ενα ARTF και καμαρωνουμε σαν "γυφτικο σκεπαρνι"), να σε οδηγησει σε λαθος δρομο
ΥΓ 1 Φιλε Rnio αυτη ειναι η αποψη μου ( ολοι εχουμε απο μια ετσι ???? )
φιλε sos.o ka ο καθενας εχει το δικο του οραμα που οι αλλοι παντα ειναι δυσκολο να το καταλαβουν οποτε το κραταω για μενα
Πρωτη φορα με επιασε πολυλογια και δεν μου αρεσει καθολου
Χρονια πολλα σε ολους και Ευτυχισμενο το 2010 !s!1
Το θεμα ειναι οτι ο romanos1983 μπορει να το φτιαξει αυτο το αεροπλανο, οπως μας εδειξε προηγουμενως και μπραβο του αλλα.... δεν τον βλεπω διατεθειμενο να ακουσει συμβουλες... ( εχω σταματησει να δινω πολλα χρονια τωρα, ΠΑΝΤΑ οι αλλοι ξερουν καλυτερα οποτε χασιμο χρονου και υπομονης και αρχιζουμε και γερναμε..)
Αρα δεν μπορει απο την μια να βαζουμε τις φωνες σχετικα με την ασφαλεια, οταν πεταει διπλα μας ενα ελικοπτερακι η φοαμενιο 3d και απο την αλλη να "χαιδευουμε" για οραματα και αλλα τετοια για το "τερας" που συζηταμε. Ουτε καμμια "σοβαρη" συμβουλη ειδα ουτε διαθεση να ακουστει
Δεν το βλεπω σωστο επισης να δινετε σαν παραδειγμα τον τυπο με το Β-36.... διαβαστε ολο το thread και τις 100 τοσες σελιδες και πειτε μου τι σχεση εχει το ενα με το αλλο.
Καλως η κακως υπαρχουν ορισμενοι κανονες (και εμπειριες ) που πρεπει να ακολουθηθουν αλλιως υπαρχει σοβαρο προβλημα και προπαντως αμα μιλαμε για τετοια μεγεθη...
Η ημιμαθεια ειναι παντα πολυ χειροτερη απο την αμαθεια
ΥΓ (αν και δεν ειναι αναγκαιο) φιλε romanos1983 το ξερω οτι δεν σου αρεσουν αυτα που λεω και προτιμας τα "ομορφα" λογια ομως ειναι κριμα η προσπαθεια που κανεις ( εφτιαξες μονος ενα αεροπλανο χωρις σχεδιο, που πεταει ικανοποιητικα ενω οι περισσοτεροι εδω πεταμε ενα ARTF και καμαρωνουμε σαν "γυφτικο σκεπαρνι"), να σε οδηγησει σε λαθος δρομο
ΥΓ 1 Φιλε Rnio αυτη ειναι η αποψη μου ( ολοι εχουμε απο μια ετσι ???? )
φιλε sos.o ka ο καθενας εχει το δικο του οραμα που οι αλλοι παντα ειναι δυσκολο να το καταλαβουν οποτε το κραταω για μενα
Πρωτη φορα με επιασε πολυλογια και δεν μου αρεσει καθολου
Χρονια πολλα σε ολους και Ευτυχισμενο το 2010 !s!1
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Το μεγαλύτερο τ/κ Αεροπλάνο στον κόσμο
εχεις δίκιο .....αλλα μπορεί και άδικο .........μονο και μόνο γιαυτό το μπορεί άσε τον άλλο να οραματίζεται και να είσαι σίγουρος οτι όλοι έχουμε τις επιφυλάξεις μας
Αν ακουσες κάτι παραπάνω ήταν μονο για τον ειρωνικό τρόπο και όχι για τις σωστές απόψεις που μόλις έγραψες
χρόνια πολλά και απο μένα
Αν ακουσες κάτι παραπάνω ήταν μονο για τον ειρωνικό τρόπο και όχι για τις σωστές απόψεις που μόλις έγραψες
χρόνια πολλά και απο μένα