διπλάνο Rutan Quickie
Απάντηση: διπλάνο Rutan Quickie
Μια ακόμα ερώτηση:
Τα πηδαλια στην κύρια πτέρυγα είναι flaps ή ailerons?
Πολύ ενδιαφέρουσες μίξεις θα μπορούσε να κάνει κάποιος με τα πηδάλια αυτά ...
Τα πηδαλια στην κύρια πτέρυγα είναι flaps ή ailerons?
Πολύ ενδιαφέρουσες μίξεις θα μπορούσε να κάνει κάποιος με τα πηδάλια αυτά ...
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: διπλάνο Rutan Quickie
καλημέρα
Από το αγγλοελληνικό λεξικό αεροναυπηγικών όρων διαβάζουμε
Tandem aeroplane : αεροπλάνο πτερύγων εν σειρά
Canards: ρινιαία πηδάλια ανόδου /καθόδου
τα πτερύγια canard ονομάζονται καi πτερύγια ελιγμών, μικρού σχετικά εμβαδού, τοποθετημένα ακριβώς μπροστά από το κύριο φτερό του αεροπλάνου, τα οποία έχει αποδειχθεί ότι αυξάνουν ραγδαία τις ικανότητες στροφής και ελιγμών επιδρώντας στο κατώρευμα της κεντρικής πτέρυγας (χαρακτηριστικό παράδειγμα στα μαχητικά αεροσκάφη με πτέρυγα τύπου δελτα)
Τα πτερύγια canards εξυπηρετούν και τη λειτουργία του κάθετου πηδαλίου. Κατευθύνουν προς τα εκεί ικανές ποσότητες αέρα κατά την πτήση σε υψηλές γωνίες προσβολής, όπου η μεγάλη πτέρυγα "σκιάζει" το πηδάλιο αεροδυναμικά
Επίσης, κατά τη διάρκεια της προσγείωσης, μπορούν να χρησιμεύσουν ως επιφάνειες παραγωγής οπισθέλκουσας, πράγμα που σημαίνει ότι συντελούν στη μείωση της αναγκαίου μήκους διαδρόμου για την προσγείωση
Το Quickie βασικά είναι διπλάνο και εκμεταλλεύεται την υψηλή απόδοση εμπετάσματος που του δίνουν τα δύο φτερά και λόγο του ότι είναι αρκετά μπροστά το ένα από το άλλο θα μπορούσε να πει κανείς ότι θα μπορούσαμε να το κατατάξουμε στα tandem wings planes
ο σχεδιαστής του Burt Rutan είναι ίσως ο καλύτερος αεροδιαστημικός μηχανικός αφαίρεσε το stabilizer μειώνοντας το dragκαι το βάρος από την ουρά και εκμεταλλεύτηκε την αμεσότητα κίνησης που δίνουν τα πηδάλια ανόδου καθόδου εμπρός
Από το αγγλοελληνικό λεξικό αεροναυπηγικών όρων διαβάζουμε
Tandem aeroplane : αεροπλάνο πτερύγων εν σειρά
Canards: ρινιαία πηδάλια ανόδου /καθόδου
τα πτερύγια canard ονομάζονται καi πτερύγια ελιγμών, μικρού σχετικά εμβαδού, τοποθετημένα ακριβώς μπροστά από το κύριο φτερό του αεροπλάνου, τα οποία έχει αποδειχθεί ότι αυξάνουν ραγδαία τις ικανότητες στροφής και ελιγμών επιδρώντας στο κατώρευμα της κεντρικής πτέρυγας (χαρακτηριστικό παράδειγμα στα μαχητικά αεροσκάφη με πτέρυγα τύπου δελτα)
Τα πτερύγια canards εξυπηρετούν και τη λειτουργία του κάθετου πηδαλίου. Κατευθύνουν προς τα εκεί ικανές ποσότητες αέρα κατά την πτήση σε υψηλές γωνίες προσβολής, όπου η μεγάλη πτέρυγα "σκιάζει" το πηδάλιο αεροδυναμικά
Επίσης, κατά τη διάρκεια της προσγείωσης, μπορούν να χρησιμεύσουν ως επιφάνειες παραγωγής οπισθέλκουσας, πράγμα που σημαίνει ότι συντελούν στη μείωση της αναγκαίου μήκους διαδρόμου για την προσγείωση
Το Quickie βασικά είναι διπλάνο και εκμεταλλεύεται την υψηλή απόδοση εμπετάσματος που του δίνουν τα δύο φτερά και λόγο του ότι είναι αρκετά μπροστά το ένα από το άλλο θα μπορούσε να πει κανείς ότι θα μπορούσαμε να το κατατάξουμε στα tandem wings planes
ο σχεδιαστής του Burt Rutan είναι ίσως ο καλύτερος αεροδιαστημικός μηχανικός αφαίρεσε το stabilizer μειώνοντας το dragκαι το βάρος από την ουρά και εκμεταλλεύτηκε την αμεσότητα κίνησης που δίνουν τα πηδάλια ανόδου καθόδου εμπρός
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: διπλάνο Rutan Quickie
Το μοντέλο του Αργύρη πετά με 91 saito (και με 60αρη παλιότερα)
Το μήκος του είναι 178cm
To μπροστά φτερό 123cm
Το πίσω 140cm
Βαγγέλη δεν έχει flaps ……..μόνο ailerons
Ps οι διαστάσεις είναι στο περίπου μα θα έχω τις ακριβείς από το σχέδιο σύντομα)
Ps2 προγραμματίζουμε πτήση και σαφώς θα ανεβάσω βίντεο
Το μήκος του είναι 178cm
To μπροστά φτερό 123cm
Το πίσω 140cm
Βαγγέλη δεν έχει flaps ……..μόνο ailerons
Ps οι διαστάσεις είναι στο περίπου μα θα έχω τις ακριβείς από το σχέδιο σύντομα)
Ps2 προγραμματίζουμε πτήση και σαφώς θα ανεβάσω βίντεο
Απάντηση: διπλάνο Rutan Quickie
Το κατασκευασε απο το μηδεν εδω και 12 χρονια περιπου (και το εχει ακομα) ο Γιωργος ο Ασλανιδης απο την Κοζανη.Φαινετε και λιγο στο βιντεο απο την 1 Παννεληνια συναντηση στον Βολο πριν 2-3 χρονια.Το πεταει με 46 αν δεν κανω λαθος.Οντως υπεροχο αεροπλανο.
-
- Δημοσιεύσεις: 472
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 17, 2010 12:14 pm
Απάντηση: διπλάνο Rutan Quickie
Πάντως στο fms που το βάζουμε για simulation δεν διεκδικεί πτητικές δάφνες...
Απάντηση: διπλάνο Rutan Quickie
Σε καμία όμως περίπτωση δεν είναι κριτήριο κάποιος εξομοιωτής (και ίσως περισσότερο από όλους ο FMS) για τα πτητικά χαρακτηριστικά ενός μοντέλου...
Βαγγέλης
Βαγγέλης
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: διπλάνο Rutan Quickie
κοιτώντας το παρελθόν μπορούμε να δούμε ότι τα canard ήταν γνωστά από παλιά
ένα δείγμα είναι το γιαπωνέζικο Shinden
βλέπουμε 2 φωτογραφίες από το real και από το home made μοντέλο για το οποίο θα μαζέψω στοιχεία για μία εκτενή παρουσίαση
ένα δείγμα είναι το γιαπωνέζικο Shinden
βλέπουμε 2 φωτογραφίες από το real και από το home made μοντέλο για το οποίο θα μαζέψω στοιχεία για μία εκτενή παρουσίαση
- Συνημμένα
-
- P5273097_resize.jpg (68.9 KiB) Προβλήθηκε 30 φορές
-
- Shinden_3.jpg (29.96 KiB) Προβλήθηκε 30 φορές
Απάντηση: διπλάνο Rutan Quickie
Το πρώτο επιτυχημένο αεροσκάφος με κάναρντ είναι το Wright Flyer που πέταξε το 1903 των αδελφών Ράιτ
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/86/First_flight2.jpg/300px-First_flight2.jpg
η φωτό απο το wikipedia
είναι γνωστό και ώς Κίτυ χόκ.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/86/First_flight2.jpg/300px-First_flight2.jpg
η φωτό απο το wikipedia
είναι γνωστό και ώς Κίτυ χόκ.