Μπαταρίες NiMH = Γενικά =

Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Μπαταρίες NiMH = Γενικά =

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

ο καλύτερος τρόπος είναι μία θήκη για 2-3-4-6 μπαταριών σαν αυτήν της φώτο που την βρίσκεις εύκολα σε όλα τα καταστήματα ηλεκτρονικών Μπορείς να κολλήσεις στα καλώδια βύσμα από ένα χαλασμένο servo (μαυρο κόκκινο) οπότε είναι πολύ εύκολο να χρησιμοποιήσεις τον φορτιστή σου Έτσι φορτίζω τις enellop που βάζω στην δική μου μηχανή και τα παιχνίδια της κόρης μου
Ποτέ μα ποτέ μη βάλεις αυτό το πακ πάνω σε μοντέλο
Συνημμένα
2465.jpg
2465.jpg (90.98 KiB) Προβλήθηκε 57 φορές
Kilomeater
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 16, 2011 10:38 am

Απάντηση: Μπαταρίες NiMH = Γενικά =

Δημοσίευση από Kilomeater »

οκ ευχαριστω
πατεντιτσα θα παιξει , λιγο πολυ οπως ειπατε ;-)
Kilomeater
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 16, 2011 10:38 am

Απάντηση: Μπαταρίες NiMH = Γενικά =

Δημοσίευση από Kilomeater »

Λοιπον, βρηκα ενα παλαιο αμαξακι απο τα παιδια που επαιρνε 4χΑΑ
ξεβιδωσα το πλαισιο και εσπασα προσεκτικα απο αυτο το κομματι που επαιρνε τις μπαταριες.
ουσιαστικα εφτιαξα κατι σαν αυτο που εχεις βαλει στη φωτο πιο πανω

Υποθετω κανει ετσι? το μονο προβλημα ειναι οτι αυτο για να δουλεψει πρεπει να εχειες και τις 4 μπαταριες μεσα

για χ μπαταριες 2500mhA τι ρυθμισεις να βαλω ..?
nickboul
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: Δευ Μαρ 21, 2011 10:22 am

Απάντηση: Μπαταρίες NiMH = Γενικά =

Δημοσίευση από nickboul »

Καλησπέρα.
'Εχω ένα πακάκι ΑΑ 4,8 1600 mAh και όταν το φορτίζω πικάρει στα 5,62V.Είναι φυσιολογικό;

Μέχρι πόσο μπορεί να κατέβει για να είμαι ασφαλής στον αέρα και να αποδίδουν σωστά τα servo δεδομένου ότι ο δέκτης μου παίζει από 3.5V-10.0V?
bladeskiller
Δημοσιεύσεις: 714
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm

Απάντηση: Μπαταρίες NiMH = Γενικά =

Δημοσίευση από bladeskiller »

Μη σου φαίνεται παράξενο, που η τάση ανέβηκε κατά τη φόρτιση αρκετά πάνω από την ονομαστική. Η ονομαστική των 4.8 βολτς είναι απλά ένας μέσος όρος της τάσης της μπαταρίας κατά την εκφόρτιση.
Κατά τη φόρτιση ,ειδικά αν η φόρτιση είναι γρήγορη ,μπορεί να δεις ένα πακάκι 4.8 βολτς να ξεπερνάει και τα 6 βολτς κατά τη φόρτιση. Μόλις όμως το βγάλεις από το φορτιστή και το μετρήσεις με λίγο φορτίο, η τάση έρχεται περίπου στα 5.5-5.6 βολτς. Με λίγη χρήση φτάνει τα 5.3 βολτς και γενικά η τάση διατηρείται κοντά στα 5.1-5.3 βολτς για μεγάλο μέρος της εκφόρτισης.
Οταν τώρα η τάση πέφτει από τα 4,8 βολτς, με φορτίο ,είναι ώρα για φόρτιση.
Να θυμάσαι πάντα ότι ,σωστή μέτρηση της τάσης γίνεται μόνο με φορτίο. Σου το λέω αυτό γιατί πολλά αεροπλάνα έγιναν σπιρτόξυλα επειδή οι κάτοχοί τους πίστευαν πως η μπαταρία τους είναι σε καλή κατάσταση επειδή μετρούσαν τάση με απλό πολύμετρο και τους φαινόταν ικανοποιητική. Σε μια περίπτωση το πακάκι ,μετά την πτώση (συντριβή) έδειχνε μεν με το πολύμετρο 5.4 βολτς αλλά μόλις μετρήθηκε με ένα οργανάκι της prolux που βάζει στην μπαταρία 300ma φορτίο η τάση έπεσε στα 3 βολτς!!!
Καλύτερα να έχεις έναν τσεκαδώρο πάνω στο αεροπλάνο, συνδεδεμένον σε ένα ελεύθερο κανάλι ή ,αν δεν περισσεύει, σε κάποιο κανάλι με Υ. Αν δεις ότι ,ανακατεύοντας τα στικ ,ο τσεκαδώρος μπαίνει βαθιά στα κόκκινα καλύτερα μην πετάξεις πριν φορτίσεις την μπαταρία σου. Φυσικά, αν η μπαταρία είναι φορτισμένη και ο τσεκαδώρος κοκκινίζει ,τότε ή η μπαταρία είναι για τον κάδο ή κάποιο πρόβλημα έχουν τα ηλεκτρονικά σου και τραβάνε υπερβολικό ρεύμα.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Φορτιστές - Μπαταρίες - Φόρτιση & Αποφόρτιση”