ο καλύτερος τρόπος είναι μία θήκη για 2-3-4-6 μπαταριών σαν αυτήν της φώτο που την βρίσκεις εύκολα σε όλα τα καταστήματα ηλεκτρονικών Μπορείς να κολλήσεις στα καλώδια βύσμα από ένα χαλασμένο servo (μαυρο κόκκινο) οπότε είναι πολύ εύκολο να χρησιμοποιήσεις τον φορτιστή σου Έτσι φορτίζω τις enellop που βάζω στην δική μου μηχανή και τα παιχνίδια της κόρης μου
Ποτέ μα ποτέ μη βάλεις αυτό το πακ πάνω σε μοντέλο
Μπαταρίες NiMH = Γενικά =
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Μπαταρίες NiMH = Γενικά =
- Συνημμένα
-
- 2465.jpg (90.98 KiB) Προβλήθηκε 57 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 117
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 16, 2011 10:38 am
Απάντηση: Μπαταρίες NiMH = Γενικά =
οκ ευχαριστω
πατεντιτσα θα παιξει , λιγο πολυ οπως ειπατε ;-)
πατεντιτσα θα παιξει , λιγο πολυ οπως ειπατε ;-)
-
- Δημοσιεύσεις: 117
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 16, 2011 10:38 am
Απάντηση: Μπαταρίες NiMH = Γενικά =
Λοιπον, βρηκα ενα παλαιο αμαξακι απο τα παιδια που επαιρνε 4χΑΑ
ξεβιδωσα το πλαισιο και εσπασα προσεκτικα απο αυτο το κομματι που επαιρνε τις μπαταριες.
ουσιαστικα εφτιαξα κατι σαν αυτο που εχεις βαλει στη φωτο πιο πανω
Υποθετω κανει ετσι? το μονο προβλημα ειναι οτι αυτο για να δουλεψει πρεπει να εχειες και τις 4 μπαταριες μεσα
για χ μπαταριες 2500mhA τι ρυθμισεις να βαλω ..?
ξεβιδωσα το πλαισιο και εσπασα προσεκτικα απο αυτο το κομματι που επαιρνε τις μπαταριες.
ουσιαστικα εφτιαξα κατι σαν αυτο που εχεις βαλει στη φωτο πιο πανω
Υποθετω κανει ετσι? το μονο προβλημα ειναι οτι αυτο για να δουλεψει πρεπει να εχειες και τις 4 μπαταριες μεσα
για χ μπαταριες 2500mhA τι ρυθμισεις να βαλω ..?
Απάντηση: Μπαταρίες NiMH = Γενικά =
Καλησπέρα.
'Εχω ένα πακάκι ΑΑ 4,8 1600 mAh και όταν το φορτίζω πικάρει στα 5,62V.Είναι φυσιολογικό;
Μέχρι πόσο μπορεί να κατέβει για να είμαι ασφαλής στον αέρα και να αποδίδουν σωστά τα servo δεδομένου ότι ο δέκτης μου παίζει από 3.5V-10.0V?
'Εχω ένα πακάκι ΑΑ 4,8 1600 mAh και όταν το φορτίζω πικάρει στα 5,62V.Είναι φυσιολογικό;
Μέχρι πόσο μπορεί να κατέβει για να είμαι ασφαλής στον αέρα και να αποδίδουν σωστά τα servo δεδομένου ότι ο δέκτης μου παίζει από 3.5V-10.0V?
-
- Δημοσιεύσεις: 714
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Μπαταρίες NiMH = Γενικά =
Μη σου φαίνεται παράξενο, που η τάση ανέβηκε κατά τη φόρτιση αρκετά πάνω από την ονομαστική. Η ονομαστική των 4.8 βολτς είναι απλά ένας μέσος όρος της τάσης της μπαταρίας κατά την εκφόρτιση.
Κατά τη φόρτιση ,ειδικά αν η φόρτιση είναι γρήγορη ,μπορεί να δεις ένα πακάκι 4.8 βολτς να ξεπερνάει και τα 6 βολτς κατά τη φόρτιση. Μόλις όμως το βγάλεις από το φορτιστή και το μετρήσεις με λίγο φορτίο, η τάση έρχεται περίπου στα 5.5-5.6 βολτς. Με λίγη χρήση φτάνει τα 5.3 βολτς και γενικά η τάση διατηρείται κοντά στα 5.1-5.3 βολτς για μεγάλο μέρος της εκφόρτισης.
Οταν τώρα η τάση πέφτει από τα 4,8 βολτς, με φορτίο ,είναι ώρα για φόρτιση.
Να θυμάσαι πάντα ότι ,σωστή μέτρηση της τάσης γίνεται μόνο με φορτίο. Σου το λέω αυτό γιατί πολλά αεροπλάνα έγιναν σπιρτόξυλα επειδή οι κάτοχοί τους πίστευαν πως η μπαταρία τους είναι σε καλή κατάσταση επειδή μετρούσαν τάση με απλό πολύμετρο και τους φαινόταν ικανοποιητική. Σε μια περίπτωση το πακάκι ,μετά την πτώση (συντριβή) έδειχνε μεν με το πολύμετρο 5.4 βολτς αλλά μόλις μετρήθηκε με ένα οργανάκι της prolux που βάζει στην μπαταρία 300ma φορτίο η τάση έπεσε στα 3 βολτς!!!
Καλύτερα να έχεις έναν τσεκαδώρο πάνω στο αεροπλάνο, συνδεδεμένον σε ένα ελεύθερο κανάλι ή ,αν δεν περισσεύει, σε κάποιο κανάλι με Υ. Αν δεις ότι ,ανακατεύοντας τα στικ ,ο τσεκαδώρος μπαίνει βαθιά στα κόκκινα καλύτερα μην πετάξεις πριν φορτίσεις την μπαταρία σου. Φυσικά, αν η μπαταρία είναι φορτισμένη και ο τσεκαδώρος κοκκινίζει ,τότε ή η μπαταρία είναι για τον κάδο ή κάποιο πρόβλημα έχουν τα ηλεκτρονικά σου και τραβάνε υπερβολικό ρεύμα.
Κατά τη φόρτιση ,ειδικά αν η φόρτιση είναι γρήγορη ,μπορεί να δεις ένα πακάκι 4.8 βολτς να ξεπερνάει και τα 6 βολτς κατά τη φόρτιση. Μόλις όμως το βγάλεις από το φορτιστή και το μετρήσεις με λίγο φορτίο, η τάση έρχεται περίπου στα 5.5-5.6 βολτς. Με λίγη χρήση φτάνει τα 5.3 βολτς και γενικά η τάση διατηρείται κοντά στα 5.1-5.3 βολτς για μεγάλο μέρος της εκφόρτισης.
Οταν τώρα η τάση πέφτει από τα 4,8 βολτς, με φορτίο ,είναι ώρα για φόρτιση.
Να θυμάσαι πάντα ότι ,σωστή μέτρηση της τάσης γίνεται μόνο με φορτίο. Σου το λέω αυτό γιατί πολλά αεροπλάνα έγιναν σπιρτόξυλα επειδή οι κάτοχοί τους πίστευαν πως η μπαταρία τους είναι σε καλή κατάσταση επειδή μετρούσαν τάση με απλό πολύμετρο και τους φαινόταν ικανοποιητική. Σε μια περίπτωση το πακάκι ,μετά την πτώση (συντριβή) έδειχνε μεν με το πολύμετρο 5.4 βολτς αλλά μόλις μετρήθηκε με ένα οργανάκι της prolux που βάζει στην μπαταρία 300ma φορτίο η τάση έπεσε στα 3 βολτς!!!
Καλύτερα να έχεις έναν τσεκαδώρο πάνω στο αεροπλάνο, συνδεδεμένον σε ένα ελεύθερο κανάλι ή ,αν δεν περισσεύει, σε κάποιο κανάλι με Υ. Αν δεις ότι ,ανακατεύοντας τα στικ ,ο τσεκαδώρος μπαίνει βαθιά στα κόκκινα καλύτερα μην πετάξεις πριν φορτίσεις την μπαταρία σου. Φυσικά, αν η μπαταρία είναι φορτισμένη και ο τσεκαδώρος κοκκινίζει ,τότε ή η μπαταρία είναι για τον κάδο ή κάποιο πρόβλημα έχουν τα ηλεκτρονικά σου και τραβάνε υπερβολικό ρεύμα.