Σελίδα 2 από 2

Απάντηση: Πολύ μπέρδεμα λέμε!!!;;;;;

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 10, 2010 3:31 pm
από ditman
Τα αγοράζεις? ΤΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ?!?!?!? ΤΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ?!?!?!
Σοβαρά, τώρα, υπάρχει και λογισμικό που το αγοράζεις? Κοίτα να δεις τι μαθαίνει κανείς στα γεράματα, φίλε μου. :p



Απάντηση: Πολύ μπέρδεμα λέμε!!!;;;;;

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 10, 2010 3:47 pm
από mrkaza
Αρκετά καλό και δωρεαν ειναι αυτό http://www.drivecalc.de/


Aλλα ενα Wattmeter δεν το αντικαθιστα ΤΙΠΟΤΑ . Aκομα καλλιτερα δε το Eagle tree που δυστυχως δεν διαθέτω. Με αυτό μετρας "εν πτήσει" και οχι στατικα ;) αλλα βγηκαμε off topic .

Επισης αν αγορασεις ΕΠΩΝΥΜΟ Moter πχ Scorpion , Hyperion etc etc συνηθως σου δινουν και Data απο που μέχρι που πάει με ασφαλεια και τι θα καψει ενα moter .

Και πίστεψέμε σου μιλαει ενας μεγάλος FAN της σειρας Sk της Turnigy αλλα όταν εβαλα σε ένα μεγαλο μοντέλο (Η9 Frenzy) ενα Hyperion και ειδα οτι με 10 Α λιγοτερα εχω σαφεστατα περισοττερη δυναμη απο ότι ειχα με το Turnigy θα το σκευτω σοβαρα αν το επομενο Moter μου θα ειναι Turnigy ή ΕΠΩΝΥΜΟ ακομα και αν χρειαστει να αγορασω 1 μπαταρια λιγοτερο ;)

Πολύ μπέρδεμα λέμε!!!;;;;;

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 10, 2010 6:30 pm
από Γιάννης Ζαφείρης
Συμπληρώνω λέγοντας ότι με ένα επώνυμο αξιόλογο μοτέρ, όπως τα Scorpion, δε μειώνεις απλώς την κατανάλωση, αλλά αποκτάς κινητήρα ποιότητας με εγγύηση και με δυνατότητα αντικατάστασης σε περίπτωση κακής λειτουργίας.
Όσο για τη δεύτερη μπαταρία που θα χρειαζόσουν, με 10A λιγότερα θα έχεις σχεδόν τον ίδιο χρόνο πτήσης με τη μία.
Τα data όπως προανέφερε o mrkza, είναι λεπτομερή, σαφή και διατίθενται στην επίσημη ιστοσελίδα του κατασκευαστή, απομακρύνοντας πιθανότητες ζημιάς.

Το "τρικ" με τα υποτιθέμενα "φθηνά" μοτέρ τύπου turnigy, που όμως σκοτώνουν τις μπαταρίες λόγω αυξημένης κατανάλωσης και επιβάλλουν μεγαλύτερο (και άρα ακριβότερο ESC), αρχίζει επιτέλους να ξεκαθαρίζει. Αυτό είναι ευχάριστο.

Απάντηση: Πολύ μπέρδεμα λέμε!!!;;;;;

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιούλ 11, 2010 10:18 am
από mrkaza
Γιαννη δεν ειναι 10 Α η διαφορα αλλα παραπανω και εξηγουμε , στη μια περιπτωση το μοτερ δουλευει 6 cell με 14/7 και σηκωνει ενα Mustang 1.73 m 60αρη glow convvertion και στην αλλη ένα http://www.hangar-9.com/Products/Default.aspx?ProdId=HAN4700
οπου ειναι 100αρη .

Εχω 10 Αμπερ λιγοτερα με δυναμη να σηκωσω το τερατακι

Για να μη μιλαω στον αερα Sk 42/60 500 kv με 14/7 και 6 cell
hyperion ZS 4035-12 300 kv που γυρναει μια 18/10 ΠΛΑΣΤΙΚΗ και οχι -Ε (που να βαλω ξυλινη) με 66 cell ΙΔΙΑ μπαταρια . Ναι το μεγαλο μοντέλο εχει μεγαλύτερη αυτονομια απο το μικρο με την ιδια μπαταρια

Το ένα ακουγετε σα χαλασμενο το άλλο γλυκα οσο για δυναμη οποιος με γνωριζει ξερει οτι αδυναμο δεν ειναι ουτε το E-starter μου :P αρρα η διαφορα δεν ειναι οτι το H9 ειναι αδυναμο (αν και θα δυναμωσει λιγο ακομα )