Σελίδα 2 από 2

Απάντηση: Μετά το Easy Star.....

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 14, 2010 12:12 am
από gxaid
John Χάλαρης έγραψε: Θα πρότεινα στους φίλους να μην φοβηθούν να πάνε σε κάτι μεγαλύτερο, απαραίτητα ΟΜΩΣ τετρακάναλο, πάνω από 1100mmάνοιγμα φτερών και τουλάχιστον 1,5 κιλό βάρος.
Προσπαθώ να καταλάβω σε πρώτη φάση με πιο κριτήριο κάποιος διαλέγει σαν πρώτο αεροπλανάκι ένα μοντέλο που δεν έχει ailerons(βλέπε EasyStar) και δεν ξεκινά κατευθείαν με ένα μοντέλο τύπου Τ28 ή Mentor που μπορεί να πετάνε για πλάκα αλλά πετάνε με βάση τις αρχές που διέπουν όλα τα τετρακάναλα μοντέλα, και σε δεύτερη φάση, τι έχετε πάθει ρε παίδες όλοι με αυτό το EasyStar;
Υπάρχουν δεκάδες μοντέλα εκεί έξω…νισάφι


Πραγματικά όμως και τα δύο ερωτήματα/φάσεις που θέτεις παραμένουν και για μένα ένα τεράστιο μυστήριο.

Στο θέμα μας, η Cessna της ST είναι ωραιότατο αεροπλανάκι, αλλά δεν είναι για κάποιον που πρώτη φορά καλείται να προσγειωθεί με τροχούς και όχι απλώς με EasyStar-σούρσιμο στα πατώματα...

Η ευασθησία στα σκέλη της ST είναι γνωστή._Β_Ο

Απάντηση: Μετά το Easy Star.....

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 14, 2010 7:54 am
από ΑνδρεαςΛ
John Χάλαρης έγραψε: Θα πρότεινα στους φίλους να μην φοβηθούν να πάνε σε κάτι μεγαλύτερο, απαραίτητα ΟΜΩΣ τετρακάναλο, πάνω από 1100mmάνοιγμα φτερών και τουλάχιστον 1,5 κιλό βάρος.
Προσπαθώ να καταλάβω σε πρώτη φάση με πιο κριτήριο κάποιος διαλέγει σαν πρώτο αεροπλανάκι ένα μοντέλο που δεν έχει ailerons(βλέπε EasyStar) και δεν ξεκινά κατευθείαν με ένα μοντέλο τύπου Τ28 ή Mentor που μπορεί να πετάνε για πλάκα αλλά πετάνε με βάση τις αρχές που διέπουν όλα τα τετρακάναλα μοντέλα, και σε δεύτερη φάση, τι έχετε πάθει ρε παίδες όλοι με αυτό το EasyStar;
Υπάρχουν δεκάδες μοντέλα εκεί έξω…νισάφι


To Easy Star, αν και 3καναλο, έχει αρέτες που σε για κάποιους έχουν σημασία.
Προσωπικά, επειδή με ενδιαφέρουν τα ανεμόπτερα, το επέλεξα για να μπορώ να το πετάω σχεδόν όπου θέλω. Δεν είναι αρκετό/εφικτό να κατεβαίνω MarVal κάθε Κυριακή. Στο μέλλον θα πάρω κανένα "κανονικό" ανεμόπτερο στυλ ST Fox.

Συμφωνώ ότι το επόμενο μου θα είναι 4καναλο. Μ' αρέσει η ιδέα του πιο μεγάλου(>1.5) αν και το T-28 μάλλον φαίνεται μονόδρομος προς το παρόν.

Οι επιλογές Mentor / Cessna 182 ακόμα είναι στο μυαλό μου ακόμα όμως.

Απάντηση: Μετά το Easy Star.....

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 28, 2010 10:39 am
από ΑνδρεαςΛ
Τελικά πάω για το Mentor.

Οι λόγοι;

1. Μέγεθος/βάρος - πιο κοντά στα υπόψην μελλοντικά....
2. Ανθεκτικότητα - μέχρι να μάθω....
3. Πειραματική βάση για δοκιμές/εμπειρία στα ηλεκτρικά.

Μετά με βλέπω στα πολεμοπούλια 1.6-1.8 για τα βαθιά, ηλεκτρικά πάντα....

Απάντηση: Μετά το Easy Star.....

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 28, 2010 10:48 am
από Αντώνης Κριτζάς
ωραία θα έχουμε και σκάφος να ρυμουλκεί τα ανεμόπτερα μας^%^

Απάντηση: Μετά το Easy Star.....

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 28, 2010 7:24 pm
από ΑνδρεαςΛ
Χε, Χε... με μεγάλη μου χαρά.

Λόγω ταξιδιών κλπ.... το βλέπω έτοιμο σε καμμιά 10αρια μέρες.

Για μοτερ έχω 2 επιλογές, ενα στυλ axi 2820 και ένα 2826.
Για προπέλα θα δοκιμάσω διάφορες 11χ5.5, 12χ6, 12χ8.

ESC 60A με μπαραρίες 2X3S3000 παράλληλες.

Με βάση του υπολογισμούς μου θα πάω για το 2826 με 12χ8 που θα μου δίνει μέχρι 600w με 3S μπαταρία.

Εαν τα ανεμόπτερα σας είναι βαριά μια 4S θα κάνει τη δουλειά.;D