Kάστρο

palafdim
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: Τρί Ιαν 04, 2011 7:44 pm

Απάντηση: Kάστρο

Δημοσίευση από palafdim »

ΔΕΔΕΣ ΝΙΚΟΣ έγραψε: Μπραβο Δημητρη παρα πολυ ομορφες φωτο!!!Την επομενη φορα θα βγαλουμε και το spitfire.

Καλημέρα Νίκο...έχω βάλει στο άλμπουμ μου ...μπες και δες στο προφίλ μου...:)>)>):)>)>)
Mogolos
Δημοσιεύσεις: 3255
Εγγραφή: Δευ Ιουν 29, 2009 8:57 am

Απάντηση: Kάστρο

Δημοσίευση από Mogolos »

palafdim έγραψε: Καλημέρα Λυκούργο!
Ο ESM τα χαρακτηρίζει 120άρια τα αεροπλάνα αυτά αλλά δεν πετάνε με 120άρι τετράχρονο εκτός και εάν εννοεί δίχρονο..Το spit μου έχει βγει 7,5 κιλά και με τον 200άρι τον OS είναι περίπου 1:1 και η πτήση του επομένως scale καθαρά! Το corcair μου αρέσει πολύ αλλά το πρόβλημα είναι με τα retract που είναι αναδιπλούμενα και αυτά που δίνει ο ESM δε μου αρέσουν. Στραβώνουν εύκολα σε σχέση με τα Robart τα οποία όμως είναι πανάκριβα. Στο spit φοράω τα 700 RS Robart springdown και είμαι ευχαριστημένος. Τα ίδια έχω και στα άλλα warbirds...(ότι πληρώνεις παίρνεις).
Ποια η άποψή σου σε όλα αυτά;


Απαντώ εγώ :p
1. Πράγματι τα ΕSM δεν πετάνε με 120αρι. Στα δικά μου εχω 26cc βενζίνα στο p51 και 38cc βενζίνα στο hellcat.
2. Το corsair βγαίνει περί τα 9 κιλά (οσο και το hellcat)
3. Τε retracts του ESM ειναι μια χαρά... εαν κανεις βελούδινες προσγειώσεις. Σε περίπτωση "βαριας" προσγείωσης τα παίρνεις στα χέρια
4. Φυσικά ότι πληρώνεις παίρνεις
palafdim
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: Τρί Ιαν 04, 2011 7:44 pm

Απάντηση: Kάστρο

Δημοσίευση από palafdim »

Mogolos έγραψε: Απαντώ εγώ :p
1. Πράγματι τα ΕSM δεν πετάνε με 120αρι. Στα δικά μου εχω 26cc βενζίνα στο p51 και 38cc βενζίνα στο hellcat.
2. Το corsair βγαίνει περί τα 9 κιλά (οσο και το hellcat)
3. Τε retracts του ESM ειναι μια χαρά... εαν κανεις βελούδινες προσγειώσεις. Σε περίπτωση "βαριας" προσγείωσης τα παίρνεις στα χέρια
4. Φυσικά ότι πληρώνεις παίρνεις


Εάν το corsair βγαίνει 9 κιλά ο 180 το πάει καλά; Ο 200άρις με τα 7,5 κιλά του Spitfire είναι ικανοποιητικός αλλά σε καμμιά περίπτωση overpower!
Όσο για τις βελούδινες προσγειώσεις όλα είναι σχετικά...και ο καλύτερος κάποια στιγμή θα κάνει μια βαριά προσγείωση για οποιονδήποτε λόγο, οπότε εκεί τίθεται ένα ερώτημα στην επιλογή των retract. Εκείνο που δεν ξέρω είναι αν τα αντίστοιχα Robart (δεν έχει πολλά μοντέλα με περιστροφικά retract) θα ταιριάξουν καλά στο συγκεκριμένο μοντέλο.
Όσο για τις μηχανές δεν έχω πάει ακόμα σε βενζίνα..στο μέλλον ίσως.
Mogolos
Δημοσιεύσεις: 3255
Εγγραφή: Δευ Ιουν 29, 2009 8:57 am

Απάντηση: Kάστρο

Δημοσίευση από Mogolos »

Nαί το πάει ο 180αρης. Εξάλλου scale σκάφος ειναι!! Με 0,6 ώση πετάς μια χαρά!!
200αρης σε 7,5 κιλά και δεν ειναι over???!!!
Οσων αφορα τις προσγειώσεις, με 9 κιλά ότι retracts και να βάλεις, εαν κάνεις βαριά προσγείωση ... τα χαιρετάς!
Σκεψου 9 κιλά με 50χλμ/ωρα πόση δυναμη ασκούν!!!
Οσο αφορά την βενζίνα...
...οσο πιο γρηγορα το αποφασίσεις τόσο πιο πολλά χρήματα κερδίζεις!!!
Με 1 γαλόνι (5 ευρώ) κάνω 25-35 10λεπτες πτήσεις!!!
Με το glow τον 200αρι πρέπει να βγαζεις 10 πτήσεις με το ζόρι στο γαλόνι!
palafdim
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: Τρί Ιαν 04, 2011 7:44 pm

Απάντηση: Kάστρο

Δημοσίευση από palafdim »

Mogolos έγραψε: Nαί το πάει ο 180αρης. Εξάλλου scale σκάφος ειναι!! Με 0,6 ώση πετάς μια χαρά!!
200αρης σε 7,5 κιλά και δεν ειναι over???!!!
Οσων αφορα τις προσγειώσεις, με 9 κιλά ότι retracts και να βάλεις, εαν κάνεις βαριά προσγείωση ... τα χαιρετάς!
Σκεψου 9 κιλά με 50χλμ/ωρα πόση δυναμη ασκούν!!!
Οσο αφορά την βενζίνα...
...οσο πιο γρηγορα το αποφασίσεις τόσο πιο πολλά χρήματα κερδίζεις!!!
Με 1 γαλόνι (5 ευρώ) κάνω 25-35 10λεπτες πτήσεις!!!
Με το glow τον 200αρι πρέπει να βγαζεις 10 πτήσεις με το ζόρι στο γαλόνι!

Δεν αντιλέγω στη βενζίνα απλά το μεγαλύτερο μοντέλο μου είναι το spit. Οπότε έχω το 200άρι...όταν λέμε over...εξαρτάται το πόσο over...μια χαρά πάει αλλά δεν τρελλαίνομαι...η αλήθεια είναι ότι τα πραγματικά πετούσαν με κινητήρα στα 3/4 περίπου...τεσπα...απόψεις!
palafdim
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: Τρί Ιαν 04, 2011 7:44 pm

Απάντηση: Kάστρο

Δημοσίευση από palafdim »

Όσο για τα Retract δεν θα συμφωνήσω....τα robostrat κυρίως είναι το πρόβλημα...και του Robart δεν παίζονται σε αντοχή...εξ ιδίας πείρας!!!!
Mogolos
Δημοσιεύσεις: 3255
Εγγραφή: Δευ Ιουν 29, 2009 8:57 am

Απάντηση: Kάστρο

Δημοσίευση από Mogolos »

Nαί ναι δεν παίζονται, απλα οταν το σκάφος ειναι βαρύ 8+ κιλά, καλύτερα ειναι να στραβώσουν τα σκέλη, παρά να βγουν τα ρετραξ από το φτερο
χαχαχαχα


ps: Αντώνη μετεφερε τα τελευταία μηνύματα, ειναι τεχνικού περιεχομένου και όχι για το "πεδια πτήσεων"
palafdim
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: Τρί Ιαν 04, 2011 7:44 pm

Απάντηση: Kάστρο

Δημοσίευση από palafdim »

Δε ξέρω αν καλύτερο είναι να αποκτήσει ευαισθησία το σκέλος και να στραβώνει μετά με το παραμικρό ή να ξαναγοράσεις retract ή σκέλη ή να ξανακολλήσεις 5 ξύλα....άλλωστε όταν φτιάχνονται σωστά οι θέσεις των retract σε περιπτώσεις τέτοιες ξεκολλούν τα ξύλα μόνο στη περιοχή και δε μεταδίδεται η ζημιά στο υπόλοιπο φτερό........ πάλι όμως και εδώ θα υπάρχουν δεκάδες απόψεις...ίδιον του χώρου...ο καθένας μας με την γνώμη του....:)
dgiatr
Δημοσιεύσεις: 242
Εγγραφή: Παρ Μάιος 28, 2010 1:48 pm

Απάντηση: Kάστρο

Δημοσίευση από dgiatr »

palafdim έγραψε: . ...η αλήθεια είναι ότι τα πραγματικά πετούσαν με κινητήρα στα 3/4 περίπου...τεσπα...απόψεις!



στα πραγματικά warbirds όμως όταν στόλαρε το αεροπλάνο ο πιλότος κατά πάσα πιθανότητα, εάν δεν είχε προλάβει να πηδήξει απο το αεροπλάνο, σκοτωνότανε και επομένως δεν είχε να στεναχωρεθεί γιατι το αγαπημένο του αεροπλάνο καταστράφηκε!!! εμείς όμως που και κόπο και χρόνο και χρήμα διαθέτουμε για να φτιάξουμε ένα warbird δεν είναι κρίμα να στεναχωριόμαστε οταν σπάει επειδή σε μια πιθανή <<στραβή>> το μοτέρ δεν είχε αρκετή δύναμη να το τραβήξει και πιθανόν να το γλυτώσει; θέλω να πώ δηλαδή οτι είναι καλό να είναι λίγo overpower tο μοτέρ γιατι οι συνθήκες πτήσης αλλά και εμείς δεν ειμαστε πάντοται στα καλύτερά μας.
palafdim
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: Τρί Ιαν 04, 2011 7:44 pm

Απάντηση: Kάστρο

Δημοσίευση από palafdim »

dgiatr έγραψε: στα πραγματικά warbirds όμως όταν στόλαρε το αεροπλάνο ο πιλότος κατά πάσα πιθανότητα, εάν δεν είχε προλάβει να πηδήξει απο το αεροπλάνο, σκοτωνότανε και επομένως δεν είχε να στεναχωρεθεί γιατι το αγαπημένο του αεροπλάνο καταστράφηκε!!! εμείς όμως που και κόπο και χρόνο και χρήμα διαθέτουμε για να φτιάξουμε ένα warbird δεν είναι κρίμα να στεναχωριόμαστε οταν σπάει επειδή σε μια πιθανή <<στραβή>> το μοτέρ δεν είχε αρκετή δύναμη να το τραβήξει και πιθανόν να το γλυτώσει; θέλω να πώ δηλαδή οτι είναι καλό να είναι λίγo overpower tο μοτέρ γιατι οι συνθήκες πτήσης αλλά και εμείς δεν ειμαστε πάντοται στα καλύτερά μας.


Η παρατήρησή σου αν και κωμικοτραγική είναι ορθότατη σε ότι αφορά τον αερομοντελισμό και ειδικά όταν το μοντέλο σου ξεπερνά λίγο το μέσο όρο!!
palafdim
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: Τρί Ιαν 04, 2011 7:44 pm

Απάντηση: Kάστρο

Δημοσίευση από palafdim »

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Μια ωραία μέρα στο Κάστρο αν και οι προσγειώσεις σήμερα ήταν λίγο απογοητευτικές των warbirds.....Πολύ nose in....δεν έχουμε συνηθίσει ακόμα το χορτάρι...πρέπει να βοσκήσουμε ακόμα πολύ μέχρι να χορτάσουμε.....
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1735
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: Kάστρο

Δημοσίευση από CARAPIS »

Δημητροοοοο γεια σου κι απο εδω...

..., ευχαριστουμε για τις φωτο, πραγματι καταπληκτικη μερα σημερα, τελειες συνθηκες ωραια παρεα, αντε βρε καλες μας πτησεις και ακομη καλλιτερες προσγειωσεις σε οοολους μας...!!! _P_P

Χρησταρας
palafdim
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: Τρί Ιαν 04, 2011 7:44 pm

Απάντηση: Kάστρο

Δημοσίευση από palafdim »

Επίσης Χρήστο ...καλές μας πτήσεις ...την άλλη φορά θα κάνουμε καλύτερες προσγειώσεις...για μας μιλάω...εσείς σκίσατε!!!
Δημήτρης
george_karasoulas
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 6:52 pm

Απάντηση: Kάστρο

Δημοσίευση από george_karasoulas »

Γεια σας φίλοι

μήπως θα μπορούσατε να μας δώσετε κάποιες περισσότερες πληροφορίες γι αυτόν τον χώρο πτήσεων, όπως:

- μπορεί να πετάξει οποιοσδήποτε αερομοντελιστής εκεί, με κάποια συνδρομή;
-πόση είναι η συνδρομή, (εάν υπάρχει);
-ποιος είναι ο ιδιοκτήτης/διαχειριστής του χώρου; Είναι κάποια ιδιωτική λέσχη (δηλαδή κάποιοι ιδιοκτήτες-φυσικά πρόσωπα) ή κάποια λέσχη που ανήκει στην ΕΛΑΟ;
- μπορεί κάποιος να επισκεφθεί τον χώρο σαν απλός επισκέπτης, για να παρακολουθήσει πτήσεις μοντέλλων;
- Ο χώρος πτήσεων είναι περιφραγμένος; Υπάρχουν κάποιες ευκολίες για τα μέλη, όπως πιθανόν στέγαστρα ή τουαλέττες κλπ.;
- Έάν γίνονται ταυτόχρονα και πτήσεις αληθινών αεροπλάνων, υπάρχει ασφάλεια; Υποθέτω τα μέλη θα έχουν και κάποια ασφαλιστική κάλυψη.
- Κάποιες πληροφορίες επικοινωνίας (τηλέφωνα κλπ.) με τους διαχειριστές του χώρου και πρόσβασης σε αυτόν.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Με φιλικούς χαιρετισμούς

Γιώργος Καρασοούλας
Lemon
Δημοσιεύσεις: 395
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 2:23 pm

Απάντηση: Kάστρο

Δημοσίευση από Lemon »

Καλησπέρα...
Ειμαι τακτικός επισκέπτης του χώρου. Ειναι ενας πολυ μεγάλος χώρος,δεν υπαρχει περίφραξη και ο διάδρομος,ή μάλλον οι διάδρομοι ειναι απο πατημένο χόρτο. (Πρακτικά δεν υπάρχουν διάδρομοι απλώς ειναι νοητοί ως προς τον χώρο στους 3 άξονές του.
Καλύπτει μια έκαταση περιπου 50στρ και ΄περιμετρικα απο αυτην χωράφια... (το Hobbybox X 4)

Υπάρχουν 2 υπόστεγα που φιλοξενούν υπερελαφρά αεροσκάφη (trike).
To 1o και κύριο ανήκει στην αερολέσχη. Το 2ο ειναι ίδιωτκό και ειναι ενας χώρος φύλαξης μικρών αεροσκαφων,με τον δικό του διάδρομο.
Δεν υπάρχουν σύνορα μεταξύ των 2 χώρων.
Μπορει να χρησημοποιηθουν και οι 2 χώροι για πτήσεις αερομοντέλων
χωρις προβλημα απο τους ιδιοκτήτες.

Συνδρομή για μοντελιστες ακομη δεν υπαρχει σε εφαρμογη (αρα δεν υπαρχει και ασφαλιστικη κάλυψη).
Ειναι κατι το οποιο το δρομολογουν για να γινει καποια στιγμη.
Μπορει ομως οποιος επιθυμει να γινει μελος στην αερολέσχη με 90ευρω/ετος, δεν γνωριζω ομως τι καθεστως επικρατει και τι παροχες υπάρχουν.
(Συνηθως Κυριακή ανεβαίνουν στον χώρο μέλη,οποτε μπορει να ρωτησει κανείς.)

Για την ωρα οι πτησεις των αερομοντελιστων γινονται ελευθερα.

Υπόστεγα (pits) δεν υπάρχουν,ουτε και σκέπαστρα για τα αυτοκίνητα (parking). Ειναι λίγο χύμα... Χώμα καλύτερα,ή μάλλον χόρτο για την ακρίβια!

Ωστοσω υπαρχει ενα βασικο προβλημα ασφαλειας,οταν στον ιδιο χωρο τυχαινει να πετουν και υπερελαφρα (trikes).
Εκει πρεπει να υπαρχει αρκετη προσοχη,εφ'οσον αρκετες φορες μου εχει συμβει να χρησημοποιούμε τον ιδιο διάδρομο.
Συνήθως γινετε συνενόηση στο εδαφος.
(Εχει τυχει να περιμενει το trike να προσγειωθει μοντελο,και το αντιστροφο).
Εχει καποια πλάκα παρα τη σοβαρότητα της υποθεσης.
Ευτυχως όμως δεν συμβαίνει συχνά να πετούν trikes.
Χρήση WC μπορει να κάνει κάποιος στις εγκαταστάσεις της αερολέσχης εφ'οσον ειναι ανοιχτά...
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πεδία Πτήσεων - Μοντελοδρόμια/flight fields”