After-run oil
Απάντηση: After-run oil
Νίκο γι'αυτές τις περιπτώσεις βάζεις το after-run oil από τη αναπνοή του backplate, που ούτως ή άλλως βγαίνει έξω από το cowl.
Απάντηση: After-run oil
Δυστυχως τα after run ειναι ολα κακης ποιοτητας .Αν το αεροπλανο ειναι τοποθετημενο για καιρο με την ελικα προς τα κατω το λαδι αυτο βουλωνει το καρμπυρατερ και κολλα το ρουλεμαν του στροφαλου.Η προσωπικη μου αποψη ειναι στο τελος της σαιζον ενας καλος καθαρισμος του κινητηρα και αυτο ειναι ολο.Σε τελευταια αναλυση αν ποτε χαλασουν τα ρουλεμαν ειναι πολυ απλο να αλλαχθουν. Οποτε μην μπαινεται σε τετοιες εξεζητημενες καταστασεις. Εχω σταματησει να το χρησιμοποιω.
Φιλικα
Αγγελος
Φιλικα
Αγγελος
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3471
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: After-run oil3
Αγαπητοί φίλοι σας παραθέτω μερικές φωτογ. απο τα "εντόσθια" OSmax AX46 ο οποίος έχει εργαστεί αρκετά εντατικά τα τελευταία περίπου 2,5 χρόνια.
Την καλή ,"καθαρή" κατά την γνώμη μου εικόνα χιτώνιου ,εμβόλου που έχουμε στις φωτό , θα απέδιδα σε ένα συνολικό "Πακέτο" συμπεριφοράς απέναντι στο μηχανάκι και όχι αποκλειστικά και μόνο στη χρήση after run
την οποία προσωπικά έχω υιοθετήσει (αφού κάψω τα υπολείμματα).
Στο "Πακέτο" αυτό βέβαια το πρώτο πράγμα που έγινε ήταν στρώσιμο με υπομονή και ιερή ευβλάβεια.
Το καύσιμο είναι ένα απο τα γνωστά της "Πιάτσας" , με λαδάκι συνήθως 18% , κρατάει σε γενικές γραμμές δροσερά τα μέταλλα, (δεν γράφω την μάρκα για να μην έχουμε τίποτα γκρίνιες ) και απο λαδάκι "after run" , αφού έχω δοκιμάσει διάφορα , χρησιμοποιώ αυτό της hobbico το οποίο θεωρώ ούτε πολύ παχύρευστο ούτε πολύ λεπτό .
Θα μπορούσαμε ίσως να παραθέσουμε τα παραπάνω και σε ένα καινούργιο thread που να αφορά γενικότερα το εσωτερικό των μηχανών και την κατάσταση τους με οπτικό περισσότερο υλικό (φωτό).
Παρ'ολα αυτά ,προκειμένου να μην επιβαρύνω το forum με κάτι που ίσως να μην έχει ανταπόκριση ,αφήνω την πρωτοβουλία στους παλαιότερους φίλους-μέλη του "petame".
Την καλή ,"καθαρή" κατά την γνώμη μου εικόνα χιτώνιου ,εμβόλου που έχουμε στις φωτό , θα απέδιδα σε ένα συνολικό "Πακέτο" συμπεριφοράς απέναντι στο μηχανάκι και όχι αποκλειστικά και μόνο στη χρήση after run
την οποία προσωπικά έχω υιοθετήσει (αφού κάψω τα υπολείμματα).
Στο "Πακέτο" αυτό βέβαια το πρώτο πράγμα που έγινε ήταν στρώσιμο με υπομονή και ιερή ευβλάβεια.
Το καύσιμο είναι ένα απο τα γνωστά της "Πιάτσας" , με λαδάκι συνήθως 18% , κρατάει σε γενικές γραμμές δροσερά τα μέταλλα, (δεν γράφω την μάρκα για να μην έχουμε τίποτα γκρίνιες ) και απο λαδάκι "after run" , αφού έχω δοκιμάσει διάφορα , χρησιμοποιώ αυτό της hobbico το οποίο θεωρώ ούτε πολύ παχύρευστο ούτε πολύ λεπτό .
Θα μπορούσαμε ίσως να παραθέσουμε τα παραπάνω και σε ένα καινούργιο thread που να αφορά γενικότερα το εσωτερικό των μηχανών και την κατάσταση τους με οπτικό περισσότερο υλικό (φωτό).
Παρ'ολα αυτά ,προκειμένου να μην επιβαρύνω το forum με κάτι που ίσως να μην έχει ανταπόκριση ,αφήνω την πρωτοβουλία στους παλαιότερους φίλους-μέλη του "petame".
- Συνημμένα
-
- xitonio 1.jpg (74.81 KiB) Προβλήθηκε 117 φορές
-
- embolo 3.JPG (32.71 KiB) Προβλήθηκε 117 φορές
-
- embolo 2.JPG (50.13 KiB) Προβλήθηκε 117 φορές
-
- embolo 1.JPG (51.67 KiB) Προβλήθηκε 117 φορές
Απάντηση: After-run oil3
sukhoi.su29 έγραψε: ↑Αγαπητοί φίλοι σας παραθέτω μερικές φωτογ. απο τα "εντόσθια" OSmax AX46 ο οποίος έχει εργαστεί αρκετά εντατικά τα τελευταία περίπου 2,5 χρόνια.
Την καλή ,"καθαρή" κατά την γνώμη μου εικόνα χιτώνιου ,εμβόλου που έχουμε στις φωτό , θα απέδιδα σε ένα συνολικό "Πακέτο" συμπεριφοράς απέναντι στο μηχανάκι και όχι αποκλειστικά και μόνο στη χρήση after run
την οποία προσωπικά έχω υιοθετήσει (αφού κάψω τα υπολείμματα).
Στο "Πακέτο" αυτό βέβαια το πρώτο πράγμα που έγινε ήταν στρώσιμο με υπομονή και ιερή ευβλάβεια.
Το καύσιμο είναι ένα απο τα γνωστά της "Πιάτσας" , με λαδάκι συνήθως 18% , κρατάει σε γενικές γραμμές δροσερά τα μέταλλα, (δεν γράφω την μάρκα για να μην έχουμε τίποτα γκρίνιες ) και απο λαδάκι "after run" , αφού έχω δοκιμάσει διάφορα , χρησιμοποιώ αυτό της hobbico το οποίο θεωρώ ούτε πολύ παχύρευστο ούτε πολύ λεπτό .
Θα μπορούσαμε ίσως να παραθέσουμε τα παραπάνω και σε ένα καινούργιο thread που να αφορά γενικότερα το εσωτερικό των μηχανών και την κατάσταση τους με οπτικό περισσότερο υλικό (φωτό).
Παρ'ολα αυτά ,προκειμένου να μην επιβαρύνω το forum με κάτι που ίσως να μην έχει ανταπόκριση ,αφήνω την πρωτοβουλία στους παλαιότερους φίλους-μέλη του "petame".
Εχω την εντυπωση οτι οτι και να εκανες το αλουμινιο του πιστονιου και ο μπρουτζος του χιτωνιου δεν θα ειχαν παθει κατι. Τα ρουλεμαν ειναι που παθαινουν την ζημια, οξειδωνονται. Εχεις φωτογραφια απο αυτα;
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3471
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: After-run oil
Orck , συμφωνώ μαζί σου.
Θα ήθελα να συμπληρώσω εκτός απο τα ρουλεμάν ,-που αναφέρεις- και τον στρόφαλο , όπως τουλάχιστον έχω παρατηρήσει με σημαντικά σημάδια οξείδωσης σε δυο τρείς μηχανές στο παρελθόν (τις οποίες είχα αφήσει
για μεγάλα χρονικά διαστήματα (τρία-τέσσερα έτη και παραπάνω ίσως) .
Πράγματι θα έπρεπε λοιπόν να παραθέσω φωτό με τα ρουλεμάν και τον στροφαλοφόρο - ήταν και αυτά σε άψογη κατάσταση- δυστυχώς όμως το μισό μοτέρ αποφάσισε να αναπαυτεί είς τόπο χλοερό !@/-=}{{ .
Συνεχίζοντας το θέμα πέρα απο το ζήτημα της οξείδωσης ,επειδή το βρίσκω πολύ ενδιαφέρον ,- γι' αυτό και αναφέρθηκα σε πιθανή δημιουργία ξεχωριστού thread - θα ήθελα να αναφέρω και για το έμβολο μία πρόσφατη παρατήρηση.
Σε Os55 στον οποίο μετά απο μια περίπου διετία λειτουργίας έκανα έλεγχο -λύσιμο κεφαλής και backplate- το έμβολο είχε στην επιφάνειά του ένα βερνικοσκούρο χρώμα (θα προσπαθήσω να αναρτήσω σύντομα φωτό) . Σημάδι κατ' εμέ πως ξεπεράστηκε θερμοκρασιακά το "ανώτερο όριο" καύσης του λιπαντικού του καυσίμου κι έτσι το λάδι άφησε πάνω στο έμβολο τα σημάδια του.
Το ζήτημα ξεκίνησε το τελευταίο δίμηνο όπου ο κινητήρας μετά απο τις πρώτες τρείς τέσσερεις βόλτες αρχίζει να "ξεψυχάει" αργά και σταθερά και ...σβήνει.
Το θέμα που με προβληματίζει λοιπόν σχετικά με το τι έπαθε το μοτεράκι ,για αυτό και αναφέρθηκα στο σύνολο της συμπεριφοράς μας στα μοτεράκια είναι ότι χρησιμοποιώ το ίδιο καύσιμο καθώς και το ίδιο after-run τουλάχιστον σε άλλα τέσσερα μοτεράκια (δίχρονα και τεράχρονα) χωρίς κανένα πρόβλημα.
Πιστεύοντας ότι μια αιτία θα μπορούσε να είναι το "στρίμωγμα" του κινητήρα στο μικρό cowl συγκεκριμένου μοντέλου και επομένως η υπερθέρμανσή του θα κάνω σύντομα δοκιμή σε άλλο μοντέλο με μπόλικο "εξαερισμό" , και θα εκθέσω στην συζήτηση τα όποια αποτελέσματα.
Θα ήθελα να συμπληρώσω εκτός απο τα ρουλεμάν ,-που αναφέρεις- και τον στρόφαλο , όπως τουλάχιστον έχω παρατηρήσει με σημαντικά σημάδια οξείδωσης σε δυο τρείς μηχανές στο παρελθόν (τις οποίες είχα αφήσει
για μεγάλα χρονικά διαστήματα (τρία-τέσσερα έτη και παραπάνω ίσως) .
Πράγματι θα έπρεπε λοιπόν να παραθέσω φωτό με τα ρουλεμάν και τον στροφαλοφόρο - ήταν και αυτά σε άψογη κατάσταση- δυστυχώς όμως το μισό μοτέρ αποφάσισε να αναπαυτεί είς τόπο χλοερό !@/-=}{{ .
Συνεχίζοντας το θέμα πέρα απο το ζήτημα της οξείδωσης ,επειδή το βρίσκω πολύ ενδιαφέρον ,- γι' αυτό και αναφέρθηκα σε πιθανή δημιουργία ξεχωριστού thread - θα ήθελα να αναφέρω και για το έμβολο μία πρόσφατη παρατήρηση.
Σε Os55 στον οποίο μετά απο μια περίπου διετία λειτουργίας έκανα έλεγχο -λύσιμο κεφαλής και backplate- το έμβολο είχε στην επιφάνειά του ένα βερνικοσκούρο χρώμα (θα προσπαθήσω να αναρτήσω σύντομα φωτό) . Σημάδι κατ' εμέ πως ξεπεράστηκε θερμοκρασιακά το "ανώτερο όριο" καύσης του λιπαντικού του καυσίμου κι έτσι το λάδι άφησε πάνω στο έμβολο τα σημάδια του.
Το ζήτημα ξεκίνησε το τελευταίο δίμηνο όπου ο κινητήρας μετά απο τις πρώτες τρείς τέσσερεις βόλτες αρχίζει να "ξεψυχάει" αργά και σταθερά και ...σβήνει.
Το θέμα που με προβληματίζει λοιπόν σχετικά με το τι έπαθε το μοτεράκι ,για αυτό και αναφέρθηκα στο σύνολο της συμπεριφοράς μας στα μοτεράκια είναι ότι χρησιμοποιώ το ίδιο καύσιμο καθώς και το ίδιο after-run τουλάχιστον σε άλλα τέσσερα μοτεράκια (δίχρονα και τεράχρονα) χωρίς κανένα πρόβλημα.
Πιστεύοντας ότι μια αιτία θα μπορούσε να είναι το "στρίμωγμα" του κινητήρα στο μικρό cowl συγκεκριμένου μοντέλου και επομένως η υπερθέρμανσή του θα κάνω σύντομα δοκιμή σε άλλο μοντέλο με μπόλικο "εξαερισμό" , και θα εκθέσω στην συζήτηση τα όποια αποτελέσματα.
Απάντηση: After-run oil
Τι εννοείς όταν λες ότι "το μισό μοτέρ αποφάσισε να αναπαυτεί εις τόπο χλοερό "
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3471
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: After-run oil
Φίλε yanko Καλημέρα.
Αναφέρομαι σε δυο ξεχωριστά κινητηράκια (Οsmax46 και Osmax55) .
Σχετικά με το πρώτο λοιπόν,είχα "αεροπορικό ατύχημα" .
Αναφέρομαι σε δυο ξεχωριστά κινητηράκια (Οsmax46 και Osmax55) .
Σχετικά με το πρώτο λοιπόν,είχα "αεροπορικό ατύχημα" .
Απάντηση: After-run oil
Ωχ κατάλαβα... πίκρα.
Απάντηση: After-run oil
πλύσιμο με οινόπνευμα,φύσηγμα,στέγνωμα και λαδάκι ραπτομηχανής μετά από κάθε πτήση...
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3471
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: After-run oil
viper1 έγραψε: ↑πλύσιμο με οινόπνευμα,φύσηγμα,στέγνωμα και λαδάκι ραπτομηχανής μετά από κάθε πτήση...
Σωστός.
Ανάβυσσος...μπόλικο λεπτό κόκκινο ξερόχωμα (με τους καλοκαιρινούς αέρηδες των Αλυκών έκανες και λούσιμο) ένα πινέλο ,μπλέ οινόπνευμα και η μηχανή γινόταν λαμπίκο.Φύσημα...κι αν έχεις και κομπρεσέρ είσαι αρχηγός,ο αέρας μπορεί να διώχνει τα χώματα που ξεχάσαμε να καθαρίσουμε σε δύσκολα σημεία όταν αυτά έχουν ξεραθεί (αρθρώσεις ailerons , elevator , rudder , γωνιάσματα στο cowl κλπ.) .