Σελίδα 2 από 2

Απάντηση: Την γνωμη σας παρακαλω

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 10, 2011 12:25 am
από Τρύφωνας
Αν ψάξεις κι άλλο θα βρείς αρκετούς κλώνους. Το easystar της Multiplex είναι το καλλίτερο απο άποψη υλικών. Κολλάει εύκολα και σπάει δύσκολα.
Πήγαινε αβλεπί στο easystar.

Απάντηση: Την γνωμη σας παρακαλω

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 10, 2011 12:38 am
από Αντώνης Κριτζάς
............μαζί με τον Τρύφωνα και εγώ προτείνω το easystar Δεν είναι τυχαίο που όλοι προσπαθούν να το αντιγράψουν Μπορεί να μήν έχει aileron και να πετά με καρβουνάτο μοτερ αλλα πετάει καλύτερα απο όλα και αντέχει πολύ Στην Ελλάδα έχει και όλα τα ανταλακτικά του
Προσοχή αυτό του hobbyking και το dynam είναι EPO και όχι EPP (elapor) όπως το easystar
Αν δεν πάρεις easy star πάρε αυτο της DYNAM



EPO = Expanded PolyOlefin
EPO is a very strong yet lightweight expanded foam, similar to Styrofoam except more flexible and able to be glued with CA glue.
Although EPO is generally accepted to be superior to EPS foam (standard Styrofoam) it does have its disadvantages. EPO is generally around 10% heavier than EPS, depending on bead size and because EPO is more elastic it's difficult to mould fine lines and shapes such as panel liness.
There are several grades of EPO and manufacturers can adjust bead-size to suit weight,density and cavity fill requirements.
-EPO is generally a stronger material than EPS.
-EPO is usually heavier than EPS.
-EPO is less elastic than EPP.
-There are several types and grades of EPO

Απάντηση: Την γνωμη σας παρακαλω

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 22, 2011 11:16 pm
από Αλεξης
Λοιπον easystar και συνεχιζουμε...
θα το δουλεψω με το μαμισιο μοτερακι.
Γραφετε να περασω καλωδιο για μελλοντικο brushless μοτερ.
Mα αν αλλαξω το μοτερ θα χρειαστει να ανοιξω το αεροπλανο για να βαλω αναλογο esc, για ποιο λογο τοτε να το περασω απο την αρχη;
Για το μαμισιο μοτερακι lipo 2s 1600 ειναι καλα;
Τι ταινια κολλατε στα πηδαλια για να παιξει το ρολο του μεντεσε;
Eιναι καποια ειδικη;
Σερβο πρεπει να παρω στο μεγεθος της υποδοχης η να κανω πατεντα σε καποια μικροτερα;
Αν δεν κανω λαθος ολες οι ca κανουν σωστα;
Και τελος αν δεν χρησιμοποιησω activator για το κολλημα τι γινεται;
Θα εχω μειωμενη αντοχη συγκολλησης;

Απάντηση: Την γνωμη σας παρακαλω

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 22, 2011 11:36 pm
από Αντώνης Κριτζάς
όταν θέλεις να αλλάξεις το μοτέρ βάζεις το ξυράφι σου γύρω γύρο από το μοτέρ και αυτό απελευθερώνεται Έτσι κάνεις την αλλαγή με νέο Αν τώρα έχεις περάσει καλώδια για τριφασικό από την αρχή δεν θα χρειαστεί να ανοίξεις το μοντέλο

Η δίσελη δεν δίνει την δύναμη που χρειάζεται το μοτέρ Μία τρίσελη 2200 ζυγίζει το μοντέλο καλύτερα και σου δίνει την απαιτούμενη δύναμη για την στιγμή που θα την χρειαστείς Αυτό δεν σημαίνει ότι θα το πηγαίνεις συνεχώς τέρμα γιατί το μοτέρ θα παραδώσει σύντομα το πνεύμα Έτσι και αλλιώς η μαμίσια προπέλα από ένα σημείο και πάνω δεν αποδίδει αλλά πατινάρει Μια που μιλάμε για προπέλα μη ξεχάσεις να αγριέψεις την άξονα του μοτέρ πριν κολλήσεις

Μία πολύ καλή ταινία για τα πηδάλια είναι η coronα Υπάρχουν δύο τύποι ......καλύτερη είναι η ελαστική Ακόμη και μία άλλη διάφανη φαρδιά θα ήταν καλή αρκεί να είναι καλής ποιότητας και να κολλάει καλά
servo βάλε απλά και συμπλήρωσε με ένα κομμάτι balsa η χαρτί κουζίνας που θα ποτίσει από τη ca και θα γεμίσει το κενό

Πολύ καλή ca είναι η ZAP
Δεν ξέρω για ποιο λόγο δεν θα ήθελες να βάλεις activator αφού το προτείνει η multiplex Ακόμη και αν δεν βάλεις η κόλληση θα είναι ισχυρή

Απάντηση: Την γνωμη σας παρακαλω

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 22, 2011 11:42 pm
από Αλεξης
Αντωνη δεν χρειαζεται να ανοιξει το αεροπλανο για να αλλαχθει το esc απο καρβουνατο σε brushless;

Απάντηση: Την γνωμη σας παρακαλω

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 22, 2011 11:58 pm
από Αντώνης Κριτζάς
...........όχι φυσικά απλά να φρόντίσεις τα καλώδια που θα περάσεις να είναι τόσο μακρυά ωστε να μπορείς να το τραβήξεις έξω μόλις το ξεκολλήσεις Στην άκρη των καλωδίων μπορείς να κολλήσεις απο την αρχή τα βίσματα για το μελλοντικό τριφασικό Ολα είναι ζήτημα πρόβλεψης
Καλή επιτυχία

Απάντηση: Την γνωμη σας παρακαλω

Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 20, 2011 6:42 pm
από eolos
συνχομπιτες καλησπερα
βρισκομαι σε τριλημμα τι να διαλεξω για επομενη αγορα
και θελω τη γνωμη σας

1) αυτο?
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__20850__Durafly_T_28_Trojan_w_flaps_retracts_lights_gear_doors_1100mm_PNF_.html


2) αυτο?
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__20851__Durafly_F4U_Corsair_w_flaps_retracts_lights_1100mm_PNF_.html


3) ή αυτο
http://www.coolmodels.gr/parkzone-trojan-plug-play-p-1493.html


τα δυο πρωτα ειναι παραφωρτομενα (Wing Loading: 58.6g/dm2)



Απάντηση: Την γνωμη σας παρακαλω

Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 20, 2011 9:34 pm
από Αλεξης
Μονο εγω δεν μπορω να ανοιξω τις σελιδες;

Απάντηση: Την γνωμη σας παρακαλω

Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 20, 2011 9:36 pm
από thanos_marko
http://www.coolmodels.gr/parkzone-trojan-plug-play-p-1493.html

Σταθερή αξία....

Μια φορά το δανείστηκα απο φίλο και είναι υπέροχο. Δεν θα σε απογοητεύσει.
Πετά ακόμα και με αέρα.

Υ,

Απάντηση: Την γνωμη σας παρακαλω

Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 20, 2011 10:24 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Το τ28 της parkzone είναι δοκιμασμένο πτητικά και μηχανικά με πληθώρα οικονομικών ανταλλακτικών Κοίτα το ανάλογο θέμα στο petame
Το αντίστοιχο ΗΚ durafly δεν το ξέρουμε στην πράξη
Δείχνει όμορφο και τα πρόσθετα ανασυρόμενα πολύ ελκυστικά αλλά μπορεί να παρουσιάσουν πρόβλημα μετά από μερικές προσγειώσεις και μάλιστα χωμάτινες
Δεν είδα αναφορά στο υλικό κατασκευής αλλά φαντάζομαι ότι είναι EPO
Κάτι που με προβληματίζει είναι το αυξημένο βάρος σε σχέση με το parkzone

Απάντηση: Την γνωμη σας παρακαλω

Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 20, 2011 11:37 pm
από LotuS
απο την μια..το σκαφος που ονομαζει Τ-28 της durafly ο γουανγκ απο τα βαθη της κινας ειναι κατα τι μεγαλυτερο απο της Parkzone και κατα πολυ πιο λεπτομερες..
απο την αλλη...της ΡKZ ειναι δοκιμασμενο και απεδειχθη ΠΑΝΤΟΣ καιρου & εδαφους
ειναι δε μια αριστη δασκαλα με πολυ ελαχιστα ελλατωματα (οπως της λαγουδιερας του εμπροσθιου τροχου)
και σπανια βγαζει ζημια εαν δεν το χταποδιασεις(*χτυπησεις κατω) ανελεητα... ενα τετοιο ηταν το δευτερο αεροπλανο μου και ακομα ειναι λειτουργικοτατο μετα απο ΠΟΛΥ κακοποιηση....

Απάντηση: Την γνωμη σας παρακαλω

Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 21, 2011 7:26 am
από eolos
Αντώνης Κριτζάς έγραψε:
Δεν είδα αναφορά στο υλικό κατασκευής αλλά φαντάζομαι ότι είναι EPO
Κάτι που με προβληματίζει είναι το αυξημένο βάρος σε σχέση με το parkzone


αντωνη καλημερα
πραγματι αυτο με προβληματιζει και μενα το βαρος..που πιστευω θα ειναι δυστροπο πτητικα και εαν προσθεσω και αυτο που λεει ο φιλος ο lotus, σε κακοτραχαλα εδαφη οπως εκει που πεταω και το παρατηρησε στο βιντεακι
με το hellcat σιγουρα θα εχω προβλημα με τους τροχους.
να ρωτησω κατι ακομα η parkzone το t28 το εχει σε δυο εκδοσεις
διαφερουν σε κατι ως προς την ποιοτητα?
αυτο που παρατηρησα στο t28 ειναι οτι πισω το οριζοντιο stabilizer ειναι πολυ λεπτο

Απάντηση: Την γνωμη σας παρακαλω

Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 21, 2011 9:40 am
από Αντώνης Κριτζάς
Ολα τα νέα μοντέλα του τ28 είναι πλέον ίδια με την μόνη διαφορά στον χρωματισμό Στις πρώτες σειρές έγιναν κάποιες αλλαγες προς το καλύτερο μα τώρα δεν νομίζω οτι θα βρείς απο τα παλιά

Απάντηση: Την γνωμη σας παρακαλω

Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 21, 2011 10:28 am
από raptor30
Ταπεινη μου γνωμη και επειδη το εχω το μοντελο ειναι το E-Starter της GWS το οποιο ειναι trainer και Foam που σημαινει πολυ ευκολο στην επισκευη του. Σε συνδυασμο με ενα brushless μοτερακι πεταει πολυ καλα ακομα και σε πολυ αερα...
Ειναι επισις τετρακαναλο και το κοστος κατασκευης του πολυ χαμηλο

http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=214126


Εδω θα βρεις και αναλυτικη παρουσιαση του μοντελου...