Σελίδα 2 από 3
Απάντηση: JP TIGER MOTH 30 (1/7)
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 05, 2011 1:14 am
από ankon
John Χάλαρης έγραψε: ↑Το 35-40% της χορδής του άνω φτερού ακούγεται λογικό μιας και πέφτει στο 25% της MAC της συνολικής επιφανιακής χορδής, (βλέπε φωτό).
Και αφου το τριμαρεις εκει και πετα καλα ...μπορεις να πας το CG και λιγο ακομα πιο πισω εως 45%.Περισσοτερες πληροφοριες για τα διπλανα γενικα και για την πτηση τους μπορεις να διαβασεις εδω
http://findarticles.com/p/articles/mi_qa3819/is_200204/ai_n9049459/
Ελπιζω τα αγγλικα σου να ειναι καλα.
Απάντηση: JP TIGER MOTH 30 (1/7)
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 05, 2011 6:29 pm
από King Kostas
Άγγελε πολύ καλό το website, με πολύ πράμα μέσα. Νομίζω ότι ο υπολογισμός της MAC που δίνει είναι η καλύτερη λύση και συμπίπτει με την φωτό που έχω βάλει πιο πάνω......
Δημήτρη για αρχή ζύγισες στο 10.5 ή πιο μπροστά;
Απάντηση: JP TIGER MOTH 30 (1/7)
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 05, 2011 6:51 pm
από Δημήτρης Άρτα
Η απόσταση μεταξύ 10.5 και 11.5 είναι όσο το δάκτυλό μου(το μαύρο αυτοκόλλητο που είδες στη φώτο καλύπτει αυτήν την απόσταση)!
Ζύγισα εκεί για αρχή ,αλλά τώρα είμαι στο 10.5!Εκεί θα είσαι καλά πιστεύω!!
http://modelairplanenews.com/ME2/dirmod.asp?sid=&nm=&type=news&mod=News&mid=9A02E3B96F2A415ABC72CB5F516B4C10&tier=3&nid=3B6EF1CDD5CA40469E9AFAFAC98EBCE1
Απάντηση: JP TIGER MOTH 30 (1/7)
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 05, 2011 6:56 pm
από King Kostas
ΟΚ. Λογικό.
Ωραίο site Δημήτρη. Τhanks και πάλι φίλε.
Απάντηση: JP TIGER MOTH 30 (1/7)
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 15, 2011 11:58 pm
από King Kostas
Επισυνάπτω διάφορες φωτογραφίες με την έως τώρα πρόοδο του μοντέλου.
Απάντηση: JP TIGER MOTH 30 (1/7)
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 16, 2011 12:11 am
από King Kostas
Η αλήθεια είναι ότι το πράμα άρχισε να γίνεται αρκετά στριμωχτώ……, οπότε άρχισα από τώρα να σχεδιάζω τον τρόπο με τον οποίο θα συμμάζευα τα καλώδια......
Ο τρόπος που έπιανε η ντίζα του γκαζιού δε μου άρεσε, οπότε έκανα κάποιες μικρό-αλλαγές….
Απάντηση: JP TIGER MOTH 30 (1/7)
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 16, 2011 12:17 am
από King Kostas
Πολύ "string" ρε φίλε.....δηλαδή μιλάμε για πολύ πράμα...
Απάντηση: JP TIGER MOTH 30 (1/7)
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 16, 2011 12:22 am
από King Kostas
Ο τροχός της ουράς και ο τρόπος που έπιανε με βάση τον κατασκευαστή δε μου άρεσε οπότε έγινε μια μικρή παρέμβαση….
Απάντηση: JP TIGER MOTH 30 (1/7)
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 16, 2011 12:34 am
από King Kostas
Το επόμενο βήμα ήταν να βρω τον καλύτερο τρόπο να στηρίξω το Receiver και φυσικά το καλύτερο σημείο όπου να επιτρέπεται στις δυο κεραίες του 617 RX να έχουν την απαιτούμενη απόκλιση σε γωνία και φορά.
Η λύση στήριξης ήρθε με την χρήση Velcro και τα καλώδια απομονώθηκαν μέσο πλαστικών καλαμιών.
Πέρασα και τα σκέλη με τους τροχούς....
Απάντηση: JP TIGER MOTH 30 (1/7)
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 16, 2011 12:47 am
από King Kostas
Το επόμενο βήμα ήταν η εργασίες των φτερών……εδώ τα μαντάτα ήταν πολύ κακά μιας και τα δυο φτερά ήταν ελαφρός «αρπαγμένα» στα tips τους….κοινός ήταν twisted & warped……η λύση ήταν μόνο μια….
ΠΟΛΥ καλό σιδέρωμα με την βοήθεια ξύλινου τάκου ο οποίος μπαίνει πάντα αντικριστά από την επιφάνια που είναι επηρεασμένη και βάζοντας κόντρα ή πατώντας την επιφάνεια του φτερού σε διάφορα σημεία, επαναφέρεις την γεωμετρία της πτέρυγας σε μια επιθυμητή κατάσταση……βέβαια στην πτήση θα δούμε τι κάναμε στην ουσία, διότι όλα τα παραπάνω είναι απλά φιλοσοφίες της αμπέλου…..`M`
Στις φωτό δεν μπορώ να απεικονίσω την έκταση του προβλήματος, όμως πιστέψτε με….είναι μεγάλη….ελπίζω ότι με το σιδέρωμα να έκανα δουλειά….
Απάντηση: JP TIGER MOTH 30 (1/7)
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 16, 2011 12:59 am
από King Kostas
Μετά είχαμε τις αντιρήδες…..πολύ γέλιο….οι οδηγίες απλά ανύπαρκτες και η εφαρμογή τους στα slot των φτερών απλά για κλάματα…..μετά από αρκετό μοντάρησμα τα κατάφερα…..
Για τα servos των ailerons δεν θα πω κάτι διότι ήταν πολύ απλή κατάσταση και αρκετά γρήγορη θα έλεγα. Ένα μεγάλο (-) ήταν το γεγονός ότι τα horns των ailerons είχαν πολύ κοντές βίδες για το πάχος των ailerons και έπρεπε να βρω άλλες πιο μακριές........`M`
Το μοντέλο σε γενικές γραμμές είναι πολύ μανουριτζίδικο και αρκετά ζόρικο στο να μεταφερθεί και φυσικά να στηθεί για πτήση...>:(...μετά την πρώτη πτήση το βλέπω να στολίζει το ταβάνι μου.....σαν στατικό είναι απλά άπαιχτο...
Θα συνεχίσω και με άλλες φωτό...
Απάντηση: JP TIGER MOTH 30 (1/7)
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 16, 2011 1:20 am
από King Kostas
Αφού τοποθέτησα και το πάνω φτερό δοκιμαστικά, ήρθε η ώρα να κάνω ένα πρόχειρο υπολογισμό της MAC όπως φαίνεται και στην φωτό (ΤΜ-30.35).
Αφού βρήκα το 25% της συνολικής MAC από το Leading Edge (LE) του άνω φτερού, έκανα μια νοητή κάθετη γραμμή του σημείου ως προς την άτρακτο του μοντέλου και το CG βγήκε ακριβός στα 10cm από το LE της καμπάνας του πάνω φτερού. Οπότε η ζύγιση θα γίνει σε εκείνο το σημείο και με το μοντέλο στημένο κανονικά.
Υ.Γ.: Το συνολικό μήκος της καμπάνας Leading-to-Trailing edge είναι 15,5cm.
Απάντηση: JP TIGER MOTH 30 (1/7)
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 16, 2011 8:30 am
από Δημήτρης Άρτα
Κώστα,πάντως για να πώ την αλήθεια σε μένα δεν έβγαλε ΤΟΣΑ προβλήματα το αεροπλανάκι!Τι να πώ....!!Μάλλον έπεσες σε προβληματικό κομμάτι.....!!
Απάντηση: JP TIGER MOTH 30 (1/7)
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 16, 2011 11:06 am
από King Kostas
Δημήτρης Άρτα έγραψε: ↑
Κώστα,πάντως για να πώ την αλήθεια σε μένα δεν έβγαλε ΤΟΣΑ προβλήματα το αεροπλανάκι!Τι να πώ....!!Μάλλον έπεσες σε προβληματικό κομμάτι.....!!
Δημήτρη δεν τα βλέπω ως προβλήματα. Το θέμα των φτερών ήταν κάτι αναμενόμενο για να πω την αλήθεια. Τα περσότερα φτερά που δεν έχουν balsa ντύσιμο στις άκρες και στα επίμαχα σημεία από όπου παίρνουν τα φορτία και τις πιέσεις είναι λογικό να κυρτώσουν με την πολυκαιρία. Μην ξεχνάμε ότι το μοντέλο ήταν στο «ψυγείο» για πολύ πολύ καιρό. Από την άλλη βέβαια, επειδή δεν υπήρχε το ντύσιμο με Balsa, κατάφερα με το σιδέρωμα να τα φέρω στα ίσα τους.
Τώρα σε ότι αφορά προβλήματα με το hardware, αυτά δεν με απασχολούν μιας και μου έχει τύχει και σε «καλύτερα – πρώτες μάρκες» μοντέλα να έχω λογιών λογιών θέματα.
Σε γενικές γραμμές και από παρουσιάσεις και στο RC Groups αλλά και στο RC Universe, το μοντέλο βγήκε λίγο του παιδεμού…..
Το καλό είναι ότι αισθητικά το αποτέλεσμα σε αποζημιώνει….
Δημήτρη, το δικό σου πως το μεταφέρεις ρε φίλε;
Απάντηση: JP TIGER MOTH 30 (1/7)
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 16, 2011 1:21 pm
από Δημήτρης Άρτα
Το αεροπλάνο το έχω λυμένο όλο μέσα στο κουτί του και αποθηκευμένο!!!
Απλά,όταν πάω για πτήσεις με το συγκεκριμένο, το δένω πρώτα σπίτι(εκτός των φτερών)!
Αυτό μου πέρνει το πολύ κανα 10λεπτο, και στο χώρο πτήσης δένω και τα φτερά(άλλα 10 λεπτά και αυτό)
Απλά σημείωσα κάθε αντιρρήδα που πάει που,(γιατί κάθε μία έχει συγκεκριμένη θέση....που μπαίνει)!
Η κάθε μονή άκρη των 4 συστημάτων των strings που κρατάνε τα φτερά ''δεμένα'',είναι τοποθετημένη μόνιμα στα φτερά και απλά με στριφτάρια ψαρέματος,''κουμπώνει'' κατευθείαν,δεν στρίβεται και τεντώνω όσο χρειάζομαι.....!Επίσης και το κάθε ένα από τα 4 συστήματα των strings έχει τη συγκεκριμένη θέση του πάνω στο φτερό(μπρός δεξιά-πίσω αριστερά κτλ.....!!Όλα αυτά, έχουν τα σακουλάκια τους που μπαίνουν μέσα,και γράφω απ'έξω που πάει το καθένα!!Έτσι εκείνη την ώρα δεν ψάχνω που πάει το καθένα,άν ταιριάζει σωστά και πόσο τέντωμα χρειάζεται....!Το καθένα έχει τη θέση του και το σακουλάκι του!
Δε θέλει κόπο,θέλει τρόπο......!