Σελίδα 2 από 8

Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 12, 2011 9:58 am
από Δημήτρης Άρτα
John Χάλαρης έγραψε:
Να ξέρεις ότι σαν μοντέλο δεν «ξεφουσκώνει εύκολα» όταν έρχεται στο glide slope και ότι στρίβει πρώτα με το rudder και μετά με τα ailerons, ως εκ τούτου καλό είναι να κάνεις setup με τα δυο servo των ailerons σε ξεχωριστά κανάλια (συνήθως Channel 1 = AIL#1 και Channel 6 = AIL#2) έτσι ώστε να μπορέσεις να βάλεις μια μικρή διαφορική κίνηση (αποφεύγοντας τις τάσεις του spin) αλλά και να κάνεις τα ailerons να βυθίζονται περσότερο από ότι να σηκώνονται.

Υ.Γ.: Το CG σου θα πρέπει να βγει μέσα στο εύρος των 95-105mm για αρχή.

Κώστα,μήπως κάνεις λάθος για την κίνηση των ailerons?Μήπως πρέπει να ''σηκώνονται'' περισσότερο απ'ότι να βυθίζονται??

Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 12, 2011 10:09 am
από Chris Calmato 40 Trainer
Καλοριζικο και καλες πτησεις!!!!!!

Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 12, 2011 10:10 am
από King Kostas
Δημήτρης Άρτα έγραψε: Κώστα,μήπως κάνεις λάθος για την κίνηση των ailerons?Μήπως πρέπει να ''σηκώνονται'' περισσότερο απ'ότι να βυθίζονται??


Σωστός, έκανα λάθος, το έγραψα ανάποδα `M`.

Το λοιπόν στο 100% της UP διαδρομής του αριστερού aileron θα πρέπει το δεξί να κατεβαίνει μέχρι το 35% της κίνησης του και αντόστροφά.

Με αυτό τον τρόπο το μοντέλο στρίβη αλλά δεν stallάρει το φτερό που μπαίνει πρώτο στην στροφή (το φτερό που είναι μέσα στην στροφή έχει πάντα μικρότερη ταχύτητα από το άλλο), έτσι αποφεύγεται η όποια τάση για spin μπορεί να δημιοργηθεί.

Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 12, 2011 10:21 am
από Δημήτρης Άρτα
hkousoulos έγραψε: Ναι...θα κοψω το cowl για την κεφαλη σιγουρα... αλλα την εξατμηση η αληθεια ειναι οτι θα ηθελα να την κρυψω λιγο...

Δέν ξέρω άν είναι περίπου ίδια ,αλλά στο δικό μου Piper της HANGAR 9,τοποθέτησα τον Saito Fa-62a με την κεφαλή να βγαίνει αριστερά και λίγο κάτω(8:30 η ώρα)ώστε τα καπάκια των βαλβίδων να είναι ακριβώς στα ζωγραφισμένα καπάκια του κινητήρα πάνω στο cowl!Έτσι η εξάτμιση μου βγαίνει ακριβώς από κάτω, και έτσι έχω κόψει λιγότερο το cowl!!Και ο κινητήρας μου έχει και την κατάλληλη γωνία ώστε κατά την αποθήκευση να κρατάει αρκετό λαδάκι μέσα στις βαλβίδες του,λόγω βαρύτητας!!
Αλήθεια τι είναι το "τσιμπουκόφωνο"??Το διάφραγμα της εξάτμησης?

Εικόνα

Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 12, 2011 10:26 am
από King Kostas
Δημήτρης Άρτα έγραψε:
Αλήθεια τι είναι το "τσιμπουκόφωνο"??Το διάφραγμα της εξάτμησης?


Λογικά θα έννοούν το καζανάκι ή mufler της εξάτμισης.....

Είναι αυτοκινητιστικός όρος και λέμε ότι "έβαλα ένα τσιμπουκόφωνο στο αμάξι/μηανάκι, πολύ πρώτο".....:p

Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 12, 2011 10:58 am
από palafdim
Όντως είναι αυτοκινιστικός όρος...εννοώ το διάφραγμα που υπάρχει στο muffler για μείωση του θορύβου της εξάτμισης...απαραίτητο για τα Αμερικάνικα δεδομένα μιας και έχουν όρια θορύβου...εντο όμως Ελλαντα....
νομίζω ότι οι νέες εξατμίσεις των τετράχρονων μηχανών της OS έχουν και αυτό μειώνει την εξαγωγή των καυσαερίων οπότε κόβει και τον κινητήρα.

Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 12, 2011 11:53 am
από Corsair
Μεγιά και καλοπέταχτο αργό και απολαυστικό για σκαίηλ και απολαυστικές πτήσεις.please wait 2 seconds for an uncompressed image, or press Ctrl+F5 for original quality page

Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 12, 2011 12:58 pm
από bladeskiller
Επειδή το έχω κι εγώ αυτό το αεροπλάνο ,θα σου πω κι εγώ δυο πραγματάκια να τα έχεις υπόψη.
Καταρχήν στη συναρμολόγηση δεν θα έχεις προβλήματα, η ποιότητα είναι αρκετά στοιβαρη και δεν θα χρειαστείς ενισχυσεις. Ενα σημείο μόνο είναι που θέλει αλλαγή. Για συνδέσμους των αντιρήδων, δεν θα χρησιμοποιησεις τους κυανοακρυλικούς που έχει η συσκευασία γιατί κάθε δυο πτήσεις ,ειδικά με αέρα,σκορπάνε. Και το πρόβλημα είναι ότι τα φτερά δεν συνδέονται με ξυλοδόκαρο μεγάλου μήκους παρά με ένα μικρό δικαράκι ,που περισσότερο για οδηγός είναι παρά για να δώσει αντοχή στη σύνδεση των φτερών. Οπερ, οι αντιρήδες είναι λειτουργικές (το γράφουν και οι οδηγίες) και παρότι κάποιοι λένε ότι πετάει κι έτσι ,φύλα καλύτερα τα ρούχα σου. Εγώ λοιπόν ,μετά από δυο τρία κοψίματα των συνδέσμων, έβαλα αντί για κυανοακρυλικούς συνδέσμους στις αντιρήδες, μεντεσέδες πηδαλίων και ησύχασα μια και καλή.
Τον κινητήρα τώρα ας τον όπως τον έχει η μαμά γιατί η δύναμη που θα σου δώσει είναι αρκετή για να μην πω υπερβολική. Σου λέω ενδεικτικά ότι το δικό μου το πετάω με τον OS 56Fsa και 13Χ6 προπέλλα και το πάει ορθοπεταλιά. Μιλάμε πάντα με τα δεδομένα ενός μακρύφτερου καμπ ,το οποίο φυσικά δεν προορίζεται για χόβερ.




Φιλικά Κώστας.

Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 12, 2011 7:40 pm
από hkousoulos
Kαναμε λιγη δουλιτσα και σημερα...
Φτερο (τεραστιο..),σερβο,μεντεσεδες...(δεν μου αρεσε καθολου το υφασμα που ειχε μεσα και ηθελα κατι πιο στιβαρο...)Ανοιγματα στο cowl...και τοποθετηση του μοτερ στην βαση και στο fuselage..Σιγα σιγα του περνω τον αερα ....που θα παει????....!@/-=}{{
Και μερικες φωτο....

Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 13, 2011 8:03 pm
από hkousoulos
και συνεχιζουμε....

Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 13, 2011 8:10 pm
από Αντώνης Κριτζάς
..........ελπίζω εκεί που κολλάς να αφαιρείς το monocote Το λέω γιατι στην φώτο δεν το βλέπω καλά

Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 13, 2011 8:45 pm
από hkousoulos
Ναι Αντωνη...οτι κολλησεις εχω κανει ειναι σε καθαρο ξυλο...απλα αφηνω κανα δυο χιλιοστα να μπαινει μεσα για πιο καλη αισθητικη...

Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 13, 2011 8:46 pm
από King Kostas
hkousoulos έγραψε: Ναι Αντωνη...οτι κολλησεις εχω κανει ειναι σε καθαρο ξυλο...απλα αφηνω κανα δυο χιλιοστα να μπαινει μεσα για πιο καλη αισθητικη...


Μερακλής......._P_P

Θέλουμε και άλλο υλικό

Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 14, 2011 10:25 am
από Μάριος Παπαδόπουλος
Αλήθεια μιά από τις καλύτερες κατασκευές που έχω δει και εγώ.
Εγώ θα προσθέσω ότι το αεροπλάνο αυτό έχει μιά από τις σημαντικότερες θέσεις στη
καρδιά μας παρόλο που έχει φτιαχτεί χιλιάδες ως εκατομμύρια φορές από μοντελιστές
και όχι μόνο. Τυχαίο, δεν νομίζω!!!!
Ενα αεροπλάνο που εκπέδευσε εκατομμύρια χειριστές με πολλαπλούς ρόλους εργασίας
που συμπληρώνει αρκέτες δεκαετίες σε υπηρεσία και ακόμα παραμένει εν ενεργεία, ευκολοσυντήρητο και λιτό ως σαν ο προπομπός των υπερέλαφρων αεροσκαφών της
σημερινής γενιάς.
Μπράβο για την επιλογή σου και μπράβο στην όμορφη κατασκευή σου.
Καλές πτήσεις και καλές προσγειώσεις χώρις αβαρείες σου εύχομαι, και να το χαρείς
όπως πολύ πολύ χειριστές την πτήση του που πραγματικά λίγα αεροπλάνα σαν αυτό
μπορούν να σου την δώσουν.

Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 15, 2011 12:31 pm
από hkousoulos
Πραγματικα πολλοι μαθανε να πετανε με αυτο το αεροπλανο...
Εχει τις ιδιαιτεροτητες του σαν πτηση και χειρισμος ...αλλα νομιζω οτι για βελτιωση των ικανοτητων και μονο οτι θα ειναι οτι καλυτερο....
Απλα ανυπομονω να το δω και στην πραξη....!@/-=}{{