Gilmore Red Lion Wedell – Williams

Chris Calmato 40 Trainer
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: Πέμ Απρ 28, 2011 1:22 pm

Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams

Δημοσίευση από Chris Calmato 40 Trainer »

Πολυ ομορφο καλοριζικο και καλες πτησεις!
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

Σήμερα ολοκληρώθηκαν οι ντίζες και τα horn των aileron και άρχισαν οι ετοιμασίες για το κόλλημα της πτέρυγας
Κάτι που κάνω πάντα είναι να μετρήσω την αλουμινοσωλήνα και να βρω το κέντρο της Αυτό το κάνω γιατί θέλω να είναι το ίδιο μέσα σε κάθε φτερό έτσι ώστε να έχουν το ίδιο ακριβώς βάρος τοποθετώ την βεργα με εποξική στην μία πτέρυγα μέχρι το σημείο που έχω σημαδέψει και περιμένω στεγνώσει
Συνημμένα
P190511_19.15.jpg
P190511_19.15.jpg (84.04 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
P190511_19.16.jpg
P190511_19.16.jpg (83.37 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
P190511_19.14.jpg
P190511_19.14.jpg (93.97 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
P190511_19.08.jpg
P190511_19.08.jpg (84.16 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

……..Ενα κόλπο για να κολλήσει σωστά η πτέρυγα είναι η χρήση μία καβίλιας στο πίσω μέρος του φτερού έτσι ώστε να μη υπάρχει περίπτωση να γλιστρήσει το ένα φτερό από το άλλο και να μας βγει λοξά

Εικόνα
Αφού κάνω μερικές μικρές τρύπες στις επιφάνειες που θα κολλήσουν (μπαίνει μέσα η εποξική και κρατά καλύτερα) βάζω κόλλα τουλάχιστον 30 λεπτών και όχι δεκάλεπτη στην άλλη πλευρά της βέργας και στις επιφάνειες προς κόλλημα και ενώνω
Ανάλογα το είδος του φτερού βάζω ταινία η νταβίδια
Συνημμένα
P190511_19_13.jpg
P190511_19_13.jpg (16.98 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

Μέχρι να στεγνώσει το φτερό ασχολήθηκα με την ουρά όπου μετά την αφαίρεση της επικάλυψης πάνω κάτω από το stabilizer και 40 μετρήματα το κόλλησα πάνω στην άτρακτο
Η διαδικασία επαναλήφθηκε για το ουραίο προσέχοντας να είναι απόλυτα κάθετο
Μπήκε και το ruder στην θέση του
Ε! αφού στέγνωσε κόλλησα και τα αυτοκόλλητα*SAR*

Οταν κόβουμε την επικάλυψη πρέπει να το κάνουμε πολύ απαλά για να μή κόψουμε την μπάλσα
Συνημμένα
P190511_22.05.jpg
P190511_22.05.jpg (98.51 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
P190511_20.20.jpg
P190511_20.20.jpg (89.84 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
P190511_19.50_[01].jpg
P190511_19.50_[01].jpg (88.61 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

.......στέγνωσε η 30λεπτη και αφού μπήκε το φτερό στην άτρακτο κόπηκε και τοποθετήθηκε η κοιλιά
Για άλλη μια φορά αλλού είναι τα σημάδια στην κοιλιά για τις οπές επίσκεψης των βιδών που συγκρατούν το φτερό στη άτρακτο και αλλού οι βίδες με αποτέλεσμα οι τρυπούλες να γίνουν τρυπάρες αλλά έχω κρατήσει υλικό από την επικάλυψη και θα το βάλω εκεί για καλύτερη όψη
Συνημμένα
P190511_21.16.jpg
P190511_21.16.jpg (96.65 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
MaRkoS
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 27, 2011 11:51 pm

Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams

Δημοσίευση από MaRkoS »

Μπράβο Αντώνη, είσαι κορυφή, το κάνεις τέλειο .......πανέμορφο !!!!!!
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

...........σήμερα μπήκαν τα servos του ruder,του elevator και του γκαζιού στη θέση τους To elevator είναι σε δύο ανεξάρτητα κομάτια με ξεχωριστές ντίζες τα οποία πρέπει να έρθουν σε απόλυτη ευθεία
......Στερεώθηκε ακόμη ο πίσω τροχός

Σημ: δεν μου αρέσει ο τρόπος στερέωσης του τροχού. Θα το ξαναδώ γιατί έτσι που είναι θα πιέζει το ruder προς τα πάνω
Συνημμένα
P200511_20.08.jpg
P200511_20.08.jpg (88.44 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
P200511_20.09.jpg
P200511_20.09.jpg (88.76 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

...........μέχρι στιγμής το μόνο λάθος που είχε το κιτ ήταν τα σημάδια στην κοιλιά για το σημείο που έπρεπε να περνούν οι βίδες στερέωσης του φτερού
Σήμερα όμως συνάντησα μεγάλο πρόβλημα με τα σκέλη τα οποία με ταλαιπώρησαν πολύ ώρα για να τα τριμάρω κόβοντας και στραβώνοντας
Ακόμη και η θέση που μπαίνουν τα πλαστικά που συγκρατούν τα σκέλη ήταν σε λάθος σημείο Από αυτό που είδα κανονικά θα έπρεπε να ανοίξω το φτερό από κάτω και να κάνω ενισχύσεις στις βάσεις των τροχών με πανί και έποξυ
Μεγάλη δουλειά και θα μου χάλαγε την μόστρα
Έτσι αποφάσισα να το αφήσω εργοστασιακό με την ελπίδα ότι θα αντέξει
………. Κάτι άλλο που θα αλλάξω είναι η μέθοδος στερέωσης των πα*****ιών Αντί για κολλητά θα τα βάλω βιδάκια για να μπορούμε να παρεμβαίνουμε στα σκέλη ευκολότερα
Συνημμένα
P200511_21.27_[01].jpg
P200511_21.27_[01].jpg (89.85 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
P200511_21.27.jpg
P200511_21.27.jpg (94.41 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

..............με αυτά και αυτά το gilmore στάθηκε για πρώτη φορά στα ποδαράκια του........Τώρα μάλιστα αρχίζει να δείχνει racer!!!!!!!




Τα αυτοκόλλητα στα πα*****άκια για να αγκαλιάσουν την καμπύλη θέλουν ζέσταμα με το πιστολάκι αφού πρώτα έχουμε ρίζει απο κάτω azax ετσι ώστε να γλυστράνε Σιγά σιγά με το χέρι θα έρθουν εκεί που θέλουμε χωρίς τσαλακώματα
Συνημμένα
P200511_21.42_[02].jpg
P200511_21.42_[02].jpg (94.32 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
P200511_21.42_[01].jpg
P200511_21.42_[01].jpg (94.44 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
P200511_21.42.jpg
P200511_21.42.jpg (95.17 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
KM
Δημοσιεύσεις: 1167
Εγγραφή: Τρί Μάιος 13, 2008 7:22 am

Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams

Δημοσίευση από KM »

Αντώνη αν είχες βάλει ένα wheelcolar εκεί που σου δείχνω δεν θα πίεζε ο τροχός το rudder. Μπορείς να το φτιάξεις εύκολα.
Συνημμένα
wheeelcolar.jpg
wheeelcolar.jpg (83.69 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

.........κάτι τέτοιο θα ήταν το καλύτερο αλλά το όλο σύστημα ήταν έτοιμο και δεν ήθελα να ξεστραβώσω το σύρμα για να περάσω κάτι μέσα ........για να μή το αδυνατίσω
Προς στιγμή θα στραβώσω λίγo περισσότερο την πάνω πλευρά και για κάτω σκέπτομαι κάποιο κολάρο απο Ty-Rap Αν δεν σταθεί κάτι που το βλέπω δύσκολο ίσως κόψω ένα wheelcolar που προτείνεις να το βάλω απο το πλάι και θα το κολλήσω με έποξυ
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

…………γιορτινή η σημερινή ημέρα και ο χρόνος λίγος μια και έχω να πάω κάποιες επισκέψεις Βρήκα λίγο χρόνο να "βάψω" όλο το κουτί του firewall me 30λεπτη εποξική
Αυτό θα το μονώσει απέναντι στην επίθεση των καυσίμων που ενδέχεται να τρέξουν
Με το πατρόν που δίνει το κιτ έκανα τις τρύπες για την βάση και την τοποθέτησα
Πάντα γκρόβερ στο κεφάλι και loctite στα καρφωτά παξιμάδια για να μη έχουμε απρόοπτα
Εδώ πρέπει να πω ότι στο φυλλάδιο δεν γίνεται καμία αναφορά για γωνία offset στο μοτέρ και αυτό με προβληματίζει
Σε ότι αφορά το δίλλημα για μοτέρ ………θα μπει το προτεινόμενο 46άρι διότι δεν χωρά τίποτα άλλο χωρίς τρύπα στο cowl
Το βίδωμα του μοτερ θα γίνει αργότερα μήπως χρειαστεί να ξεκλέψω λίγο βάζωντας το ποιο μπροστά για να βοηθείσει στο ζυγισμα
Βασικά το πρόβλημα είναι στην εξάτμιση που ακουμπά στο εσωτερικό του cowl οριακά
Μου έμεινε λίγος χρόνος για το ντεπόζιτο αλλά μετά από την εδώ και καιρό ενασχόληση με τα ηλεκτρικά ξέμεινα από σωληνάκι τροφοδοσίας
Συνημμένα
P210511_20.03_[01].jpg
P210511_20.03_[01].jpg (95.92 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
P210511_20.03.jpg
P210511_20.03.jpg (90.35 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
P210511_19.31.jpg
P210511_19.31.jpg (87.09 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
P210511_16.37.jpg
P210511_16.37.jpg (87.44 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

:>)..........τελικά μέτρησα το κουτί και έχει offset εργοστασιακό !!!!!!!
Γι αυτό δεν γράφει κατι στο φυλάδιο
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

........ τελευταία ημέρα εργασιών .........
Τελικά με μία καλύτερη μελέτη μπήκε το 52αρι με το πλάι και έτσι η εξάτμιση χώρεσε ίσα με τη εξαγωγή της ακριβώς κάτω στην κοιλιά Δοκιμάστηκε και δουλεύει μια χαρά
Έγινε η προσαρμογή του cowl και ολοκληρώσαμε με τα υπόλοιπα αυτοκόλλητα
Μιλάω στον πληθυντικό γιατί ήμασταν τρείς στο σπίτι του Μogolos όπου και το διασκεδάσαμε Ο Σωτηρης μες την τρελη χαρά που έβλεπε το μοντέλο να τελειώνει
Σίγουρα αν δουλεύεις μόνος έχεις άλλη συγκέντρωση αλλά με την τρελοπαρέα είναι κάτι διαφορετικό και ευχάριστο
Συνημμένα
P250511_21.31.jpg
P250511_21.31.jpg (91.94 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
P250511_21.55.jpg
P250511_21.55.jpg (93.64 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
P250511_21.54.jpg
P250511_21.54.jpg (91.93 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
P250511_21.29.jpg
P250511_21.29.jpg (92.2 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
P250511_21.28.jpg
P250511_21.28.jpg (93.51 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
hkousoulos
Δημοσιεύσεις: 331
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 6:37 pm

Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams

Δημοσίευση από hkousoulos »

Μπραβο...αυτα ειναι...καλη παρεα,υπογα,κατασκευες....δεν το ηξερα να φερω και το cub να κανουμε κανα tuning...!@/-=}{{
Απάντηση

Επιστροφή στο “Θερμικά Αεροπλάνα”