Απάντηση: Περι μοτερ βενζινης
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 04, 2011 3:51 pm
από dimis
ναι οκ ηταν ενας παρορμητισμος.δε θα ξαναγινει παντως πως φαινεται το εχει το μοτερ?εχω και μια master airscrew 14x8 θα κανει δουλεια λες απο αυτην που εχω τωρα?
Απάντηση: Περι μοτερ βενζινης
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 04, 2011 4:45 pm
από Αντώνης Κριτζάς
dimis έγραψε: ↑ναι οκ ηταν ενας παρορμητισμος.δε θα ξαναγινει
Τώρα είσαι ωραίος Γουστάρω τους ανθρώπους που παραδέχονται το λάθος τους
Από την πρώτη στιγμή είδα τη ip και κανονικά έπρεπε να την μπλοκάρω για διπλοεγγραφή αλλά ήθελα να δω τι θα γίνει
Τέλος και μιλάμε για το μοντελάκι σου
Αυτό που θα πρέπει να δεις είναι τί στροφές βγάζεις με κάθε προπέλα και να βάλεις πίσω ένα κανταράκι να δεις τι τράβηγμα κάνει με κάθε προπέλα Αυτά τα δύο θα σου δώσουν ένα μπούσουλα για να ξέρεις τί γίνεται σε κάθε φάση και αλλαγή
Απάντηση: Περι μοτερ βενζινης
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 04, 2011 4:49 pm
από dimis
Μα και ποσταροντας το βιντεο ειπα οτι γινει.Οπως ειπες τελος και λεμε για το μοντελο.
Λοιπον με 15χ6 προπελα βγαζει max 8900-9100
με αυτην που εχω τωρα 14χ6 max 11000
τωρα γαι το κανταρακι που λες αν καταλαβα καλα λες να βαλω μια ζυγαρια χειρος στην ουρα και να κραταω να δω ποσα κιλα θα διξει ελξη?
ΥΓ μετα την πτωση του πρωτου ιδιου μοντελλου η προπελα 15χ6 εγινε μακαριτης οποτε δε θα μπορω να δοκιμασω
Απάντηση: Περι μοτερ βενζινης
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 04, 2011 4:53 pm
από Αντώνης Κριτζάς
για το κανταράκι αυτό λέω ..........
Για τις προπέλες ........όλο και κάποιος θα έχει να σου δώσει για την δοκιμή
Απάντηση: Περι μοτερ βενζινης
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 04, 2011 4:55 pm
από dimis
Δυστηχως φιλε αντωνη δεν γνωριζω καποιον που να εχει αλλα αυριο στο αεροδρομιο θα ρωτησω και θα βαλω τιμες αν ποτε καταφερω και τις παρω ;D ;D
Απάντηση: Περι μοτερ βενζινης
Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιουν 13, 2011 12:16 pm
από dimis
Εχω ενα προβλημα και πιστευω οτι είστε οι κατάλληλοι.Θελω να κοψω απο φλατζοχαρτο φλατζα για την κεφαλι αλλα οπως την ανοιξα η παλια κοπηκε και δεν μετρησα το παχος της.Ξερετε ποσο μπορει να ειναι?1mm η παραπανω?Γιατι δοκιμασα με 0,4 και σηκωνε θερμοκρασιες πολυ γρηγορα(ρυθμισεις δεν ειναι)
Απάντηση: Περι μοτερ βενζινης
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 15, 2011 9:04 pm
από dimis
τελικα δοκιμασα και με αλλη φλατζα και παλι τα ιδια.Τι λετε ρε παιδια τι μπορει να παιζει?
Απάντηση: Περι μοτερ βενζινης
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 15, 2011 10:35 pm
από ankon
Καλησπερα
Μπορεις να μου πεις το λογο που ανοιξες την κεφαλη...υπηρχε προβλημα στην μηχανη και προσπαθησες να δεις τι εχει και να το επιδιορθωσεις?
Μπορει να μην εχεις βαλει το ελατηριο σωστα ....μπορει να το εχεις βαλει σε διαφορετικη θεση με αποτελεσμα να χρειαστει να ξαναστρωσει η μηχανη..πολλα μπορει ! Αυτη η φλατζα καθοριζει και την συμπιεση του κινητηρα........Για πες μας.
Απάντηση: Περι μοτερ βενζινης
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 15, 2011 11:17 pm
από dimis
λοιπον μετα απο την πτωση και επειδη εκτος οτι πηρε χωμα μεσα χτυπησε και ενα ρουλεμαν αναγκαστικα να τον ανοιξω.Λαθος ελατηριο να το εβαλα δε νομιζω γιατι εχει πυρο στο αυλακι.Μηπως στην ενωση τησ κασας του στροφαλου που ειχε φλατζοκολλα μπορει να περνει αερα απο εκει και να κανει τα συμπτωματα αυτα?
Απάντηση: Περι μοτερ βενζινης
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 16, 2011 12:50 am
από ankon
Αν επαιρνε αερα απο εκει δεν θα σου τραβουσε καυσιμο καλα οποτε δεν θα δουλευε σωστα ο κινητηρας. Δοκιμασε να φτιαξεις μια φλαντζα απο καλο χαρτι (βελανιδοχαρτο η περλιτη) 0,6 η 0,8 και δες την θερμοκρασια.Οσο αυξανεις ομως το παχος πεφτει η συμπιεση.Επισης καθαρισε καλα τα δυο μερη με βενζινη .
Καλα δεν την μετρησες την φλαντζα πριν την πεταξεις?
Κατι τελευταιο ...μηπως πειραξες το καρμπυρατερ και δουλευει με αλλες συνθηκες? Τι θερμοκρασια βρισκεις και πως την μετρας? Την δουλευεις χωρις cowl τωρα στις δοκιμες , το περιβαλλον τι θερμοκρασια εχει? Το ρουλεμαν μπηκε σωστα ? Ολα αυτα παιζουν ρολο!
Απάντηση: Περι μοτερ βενζινης
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 16, 2011 10:24 am
από Chris Calmato 40 Trainer
Να πω κ γω οτι εγιναν ολα σωστα ισως να παιρνει αερα απο τον στροφαλοθαλαμο,το ρουλεμαν του ειχε μπει σωστα εγω νομιζω οτι τωρα λογικο ειναι να ανεβασει θερμοκρασια διοτι εχουν αλλαξει και οι συνθηκες του μοτερ αλλα και του περιβαλοντος.
Απάντηση: Περι μοτερ βενζινης
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 16, 2011 7:05 pm
από dimis
τι εννοεις αλλες συνθικες?Καυσιμο δεν τραβαει καλα εξ ου και η θερμοκρασια μιας και η αναλογια καυσιμο λαδι ειναι 40:1.Δοκιμες γινοντε χωρις cowl
Απάντηση: Περι μοτερ βενζινης
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 16, 2011 8:38 pm
από ankon
Λεγοντας αλλες συνθηκες ,εννοω,αλλες ρυθμισεις στο καρμπυρατερ! Αλλα αν οπως λες δεν τραβαει καλα καυσιμο σιγουρα περνει αερα.
Μηπως ειναι διαφορετικο το ρουλεμαν που εβαλες? Αλλιως αν την εχεις σφιξει καλα δεν θα επρεπε να το κανει! Αν την ειχα μπροστα μου ισως να μπορουσα να σε βοηθησω καλυτερα ,αλλα εισαι μακρια.
Απάντηση: Περι μοτερ βενζινης
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 16, 2011 9:47 pm
από dimis
Λοιπόν ακούστε το πρόβλημα. Βρίσκετε στο στραφαλοθαλαμο επειδή είναι κομμάτια. Λοιπόν βγάζοντας με τον chris calmato 40 trainer την παλαιά φλατζοκολλα και κλείνοντας τα 2 κομμάτια της κάσας χωρίς το στρόφαλο μέσα είδαμε ότι δεν σφραγίζει καλά (χωρις κόλλα)τι λύση προτείνεται φλατζοκολλα πάλι η φλάντζα από χαρτί?
Απάντηση: Περι μοτερ βενζινης
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 16, 2011 9:56 pm
από dimis