Σελίδα 2 από 5

Απάντηση: Τελικα δεν αντεχω....και αυτο ξερω πως θα το πληρωσω ακριβα

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 21, 2011 10:37 pm
από RedCharly
Μαλιστα και επειδη το σκεφτηκα ξανα ειπα να παω λιγο πιο σιγα και για αυτο παραθετω τρία τέσσερα μοντέλα που θα ήθελα να πεταξω με βενζίνη (ακομη παραμενω δεμενος σε αυτο) αν γίνεται.

http://www.myhelis.com/HANGAR-9-Saratoga-40-ARF/


http://www.myhelis.com/Piper-Pawnee-40-ARF/


http://www.myhelis.com/Hangar-9-Taylorcraft-20cc-ARF/
ακριβο αλλα πανεμορφο....

http://www.myhelis.com/HANGAR-9-Piper-J-3-Cub-40-ARF/


Καμιά ιδέα - προτίμηση;

Απάντηση: Τελικα δεν αντεχω....και αυτο ξερω πως θα το πληρωσω ακριβα

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 21, 2011 11:18 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Δημήτρη (palafdim) θα έχεις καταλάβει πως τα spit τα γουστάρω και θέλω και εγώ ένα esm
Το μόνο που με κρατά είναι το οικονομικό πρόβλημα των καιρών που με έχει καθηλώσει σε ποιο light επιλογές αλλά η αλήθεια να λέγεται .......το αεροπλάνο έχει δυσκολότερο φτερό από άλλες επιλογές για νέο πιλότο ,πολύ κοντά τα σκέλη μεταξύ τους , είναι σχετικά κοντομούρικο με περίεργη ουρά Ακόμη και με τις αλλαγές που κάνουν στην ουρά για ευκολότερη πτήση πάλι κάνει τα δικά της
Θα έρθει και η ώρα του Σπύρου για spit
Προς στιγμή προτείνω 40αρι για να πάρει αέρα και όχι να πετά με άνχος Ενα μοντέλο που δεν θα τον κουράζει θα του επιτρέψει να βάλει ώρες πτήσεις και όχι ώρες θαυμασμού στα πιτ


Οσο για το χάρος που έγραψε ο Γιάννης φαντάζομαι οτι το είπε για να δώσει έμφαση στην δυσκολία σε σχέση με άλλα μοντέλα

Απάντηση: Τελικα δεν αντεχω....και αυτο ξερω πως θα το πληρωσω ακριβα

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 21, 2011 11:45 pm
από palafdim
Αντώνη για νέο πιλότο συμφωνώ ότι είναι δύσκολο αεροπλάνο. Όσο για το ESM καλό μοντέλο αλλά πάει ακριβά για να το εξοπλίσεις. Τώρα μάλιστα έχει βγάλει και MKII με 2 και, μέτρα φτερό. Το κλασσικό δηλαδή Spifire!!!!
Απάντησα για το Η9 γιατί δεν είναι πραγματικό Spifire και φυσικά δεν ξέρω τις ικανότητες του φίλου oav163. Κάποιος δε, πρέπει να του πει ότι οι βενζίνες είναι για μεγάλα μοντέλα και όχι για 40άρια, 60άρια ή 90άρια.
Πιθανόν ο Γιάννης γι αυτό να το έγραψε (από τα λίγα που έχω δει εδώ πρέπει να είναι πολύ καλός με τα scale), αλλά το έγραψα όχι για το Γιάννη αλλά διότι ξέρω πολλούς scale-άδες που το αποφεύγουν σαν τον διάολο το λιβάνι, αλλά έχουν νομίζω άδικο...εμένα προσωπικά το P-51 μου πιο πολύ με παιδεύει από τα Spit......^%^
Όταν δε έλεγα παλαιότερα ότι θέλω να πετάξω Spit οι "παλαιοί" με αποκαρδίωναν....ευτυχώς δεν τους άκουσα!!!
Σου εύχομαι να αποκτήσεις φίλε Αντώνη ένα και να το χαρείς όσο παίρνει....και όχι μόνο στο Stumorvick...:D

Απάντηση: Τελικα δεν αντεχω....και αυτο ξερω πως θα το πληρωσω ακριβα

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 21, 2011 11:48 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Σπύρο δεν ξέρω τί αποφάσεις θα πάρεις αλλά είναι σημαντικό το μοντέλο να σου αρέσει
Να το βλέπεις όταν περνά απο μπροστά σου και να φτιάχνεσαι......... Να πετάς μαζί του

Απάντηση: Τελικα δεν αντεχω....και αυτο ξερω πως θα το πληρωσω ακριβα

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 21, 2011 11:49 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Δημήτρη μου απο το στόμα σου και στου θεού το αυτί ............
όσο για την βενζίνη το έχω πεί στον Σπύρο κατ ιδίαν

Απάντηση: Τελικα δεν αντεχω....και αυτο ξερω πως θα το πληρωσω ακριβα

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 21, 2011 11:51 pm
από DjBac
Σπύρο από τα μοντέλα που αναφέρεις είχα το Saratoga και το Cub! Μου αρέσει το Taylorcraft, αλλά πας σε άλλο μέγεθος/κιλά και δε θα στο πρότεινα!! Το Pawnee ωραίο επίσης, αν και περίεργο στην εμφάνιση!!

Το Saratoga με 46άρι OS 2-stroke πήγαινε άψογα!! Είχε μεγάλη ταχύτητα, χωρίς περίεργα χαρακτηριστικά και γενικός ένα εύκολο tail-dragger που μπορεί να έρθει και αργά για προσγείωση και να σε βάλει εύκολα στα βασικά ακροβατικά!

Το Cub με 82 Saito είχε πολλή ροπή! Αν μιλάς για βενζίνη τότε θα λες για τα 14 κυβικά Saito! Το Cub, κατά τη γνώμη μου πολύ όμορφο σκάφος, μπορεί να πετάξει αργά, αλλά όχι πολύ γρήγορα! Έρχεται αργά, ίσως βασανιστικά αργά στην προσγείωση, αλλά έχει και αυτά τα τερτίπια του! Θέλει τροχοδρόμιση πριν την απογείωση, να σηκωθεί μόνο του και δε συμπαθεί πολύ το να ρίχνεις φτερό σε μεγάλη γωνία στις στροφές, άρα παίζεις με rudder κυρίως. Αυτό βελτιώνεται αν το έχεις λίγο μπροστόβαρο!

Στη θέση σου θα έπαιρνα το Saratoga με έναν τετράχρονο κινητήρα. Για πρώτο σου θερμικό θα το λατρέψεις, πίστεψέ με!!!

Πιο εύκολο στη μεταφορά/στήσιμο.
Έχει μεγαλύτερο εύρος πτήσεις και θα το ευχαριστηθείς σίγουρα περισσότερο!

Σε αυτά τα μεγέθη η γνώμη μου είναι πως δεν αξίζει η βενζίνη! Γιατί??

- Σε δυσκολεύει ο χώρος για να βάλεις την ηλεκτρονική/μπαταρία της/διακόπτη της, ειδικά μακρυά από τα άλλα ηλεκτρονικά.
- Περισσότεροι κραδασμοί για τόσο μικρή άτρακτο.
- Πολύ βάρος για τόσο ελαφριά μοντέλα.
- Τα glow, στρώνουν πιο εύκολα και ρυθμίζονται πιο εύκολα.
- Θα χρειαστεί να ενισχύσεις αρκετά το σκάφος και τα πηδάλια για αυτούς τους κραδασμούς.
- Εφόσον πετάς μόνο ηλεκτρικά μέχρι τώρα, πιο απλό και βατό θα είναι το Glow!!!

Αυτά, πάντα φιλικά και είναι όλα προσωπικές απόψεις/εμπειρίες!!

Απάντηση: Τελικα δεν αντεχω....και αυτο ξερω πως θα το πληρωσω ακριβα

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 21, 2011 11:59 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Νομίζω οτι ο Αντώνης επιβεβαίωσε και πολύ αναλυτικά μάλιστα αυτά που λέγαμε και μαζί Σπύρο
Εχεις αρκετά στοιχεία για να πάρεις αποφάσεις!!!!!!

Απάντηση: Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 22, 2011 12:13 am
από hkousoulos
Συμφωνω με τους προλαλισαντες αλλα και κατι ακομα...το οικονομικο...αλλο τα 300 και αλλο τα 1300....!@/-=}{{

Απάντηση: Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 24, 2011 11:23 pm
από RedCharly
Παιδια ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας.
Τελικα αγορασα και οπως λεει και ο τιτλος θα εχω καποιες ..... περιεργες τουλαχιστον στιγμες.

Αγορασα το Helcat της Hangar 9 αλλα ακομα δεν εχω αγορασει κινητηρα. Ειμαι μεταξυ ενος ASP .91 ή ενος SAITO 20 βενζινη.

Στο rcuniverse ειναι ενας παληκαρι που πεταει zenoa.... θα ανοιξω νεο topic με ερωτησεις και φωτο πανω στην κατασκευη.

Το λινκ του rcuniverse
http://www.rcuniverse.com/magazine/article_display.cfm?article_id=773#assembly

Απάντηση: Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 24, 2011 11:33 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Πολύ καλό μοντέλο και σχετικά εύκολο στην πτήση για το μέγεθος του
Αφού αποφάσισες να πέσεις στα βαθειά τουλάχιστον έκανες καλή επιλογή Με την ανάλογη βοήθεια πιστεύω ότι θα τα πας μια χαρά
Μη το πλακώσεις στην κατασκευή μια και είναι το πρώτο σου Υπάρχουν μερικά σημεία που θα χρειαστεί να ενισχύσεις όπως το firewall ,τις σέλλες ,το cowl ,τις φωλιές των τροχών και λοιπά

Απάντηση: Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 24, 2011 11:37 pm
από hkousoulos
Χεχεχεχε....2 πλεον τα Hangar 9 Hellcat στην μοιρα.....!@/-=}{{
Θα γεμισει ο τοπος Διαολογατες....

Απάντηση: Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 24, 2011 11:38 pm
από RedCharly
Πραγματικα αισθανομαι λιγο χαμενος αλλα δεν γινοταν αλλιως.

Το εχω κλειστο, και απλα διαβαζω forum κλπ να βγαλω μια ιδεα. Εχω στοχο να το σηκωσω μετα τις 8 Ιουλιου που θα λειπει η οικογενεια.

Απάντηση: Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 24, 2011 11:41 pm
από hkousoulos
Μην μασας Σπυρο...ευκολο ειναι,καλη ποιοτητα...και με ενα manual που αν το πας τυφλοσουρτη και με την βοηθεια για καποια κολπακια που θελει....θα γινει τουμπανο....

Απάντηση: Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 24, 2011 11:44 pm
από RedCharly
hkousoulos έγραψε: Χεχεχεχε....2 πλεον τα Hangar 9 Hellcat στην μοιρα.....!@/-=}{{
Θα γεμισει ο τοπος Διαολογατες....


Ηρακλη παω Κουτσουλα και μου λεει δεν ξερω αν εχω πηρε εχτες ο Ηρακλης.... Γελαγα αλλα τελικα ειχε δυο. Αντε να δω αντε να δω

Απάντηση: Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 24, 2011 11:46 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Αντε να δούμε παράληλη κατασκευή και με το καλό να τα δούμε να πετούν στο μοντελοδρόμιο της ΠΕΤΜΕ