Απάντηση: Storm 450, σωστές ρυθμίσεις και hints.
Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 01, 2011 5:03 pm
Ενα drift οσο εισαι κοντα στο εδαφος ειναι φυσιολογικο γιατι ο αερας που σπρωχνουν κατω οι λεπιδες ανακλαται στο εδαφος και σου σπρωχνει το ελικοπτερο δοκιμασε να το σηκωσεις κανα μετρο ψηλα να δεις πως παει με προσοχη δινωντας του αντιθετο aileronή elevatorαπο τη μερια που σου τραβαει.
Αν το swashplate σου ειναι leveled τοτε σημαινει οτι η μια πλευρα εχει βαρος μεγαλυτερο απ οσο πρεπει.
Βγαλε τις λεπιδες και ανεβασε το throttle στο 80-90% κοιταξε το απο πανω και παρατηρησε αν παιζει η κεφαλη. Στο πιο ψηλο κομματι της κεφαλης υπαρχει χαραγμενο ενας ασημενιος κυκλος http://www.helipal.com/stgc-096-rotor-head-stopper-flybarless.html
δες τον οταν γυρναει σε ολες τις ταχυτητες (αργα-μεσαια-γρηγορα) αν αυτος ο κυκλος παιζει εχεις στραβο αξονα οποτε ολη η ισσοροπεια παει περιπατο.
Βαλτου την μπαταρια να παρει το σωστο βαρος, γυρνα τα flybarνα ειναι καθετα στο σωληνα της ουρας και κρατα το απο το flybarαφηνωντας το να ισσοροπησει στον κατα μηκος αξονα του, αν πχ η μουρη ειναι βαρυτερη κουνα τη μπαταρια μπρος πισω μεχρι να ισσοροπει.
Εγω εχω βαλει Velcroταινια στη μπαταρια για να στεκεται. κανε το ιδιο γυρνωντας μετα την κεφαλη ωστε να ερθουν τα flybarπαραλληλα με την ουρα.
Το swashplateτο ισσοροπουμε με εργαλειο swashleveler http://www.youtube.com/watch?v=HtwDk18gTGw&feature=player_embedded
το οποιο εξασφαλιζει ισσοροπισμα ως προς τον κεντρικο αξονα περιστροφης και βλεπουμε αν τα σερβο μας εχουν το ιδιο travel , και τον ιδιο ρυθμο μετακινησης. Το «αν» το τραπεζι στο οποιο το ακουμπας εχει κλιση δε σε πειραζει. Το swashβασικα ειναι που μετραει να ειναι επιπεδο ακομα κι αν πετας αναποδα υπο γωνια πρεπει παντα να ειναι ισιο.
Πρεπει να μου δωσεις να καταλαβω το μεγεθος του drift. Torock 5 gyroπου εχει απο τη μαμα του ειναι των 10 δολλαριων μην περιμενεις και θαυματα, να σηκωθει εντελως καθετα δεν θα το κανει, ακομα κι αν εχεις περασει το ελικοπτερο απο μοιρογνωμονιο. Ισως να ανεβασεις λιγο την ευαισθησια του αλλα και παλι μην περιμενεις θαυματα.
Εγω οταν το πρωτοπηρα παντα του εδινα και λιγο aileronνα ερθει στα ισα του. Και για να μη του δινω καθε φορα το εβαλα καρφωτο απο τα trim.
Να σε ρωτησω εχεις φαει καποιο τρακαρισμα? Οι λεπιδες σου δε μου ειπες τελικα ζυγιζουν το ιδιο? Εχουν γδαρθει? Εχεις ψαλιδισμα? Πρεπει να ελενξεις και τα pullrodhttp://www.helipal.com/stgc-071-pull-rod.html
να εχουν τις σωστες αποστασεις.
Εχει δουλιτσα για να τα δεις αυτα και θα πρεπει να λυσεις το ελικοπτερο. Τωρα αν και μετα απο αυτο εχεις driftτοτε τι να πω....
Οταν το ανεβαζεις στα 1-2 μετρα εχει κι εκει drift?
Εγω οταν ξεθαρεψα λιγο αρχισα να το σηκωνω λιγο πιο αποτομα για να σηκωνεται καθετα (ε οσο καθετα μπορει ενα STORMεννοω)
Επισεις δες και τις μοιρες του οταν το throttleειναι κατω, στη μεση, και πανω. Συμφωνουν με το manual?
Ειχα φαει απιστευτες ωρες για την ισσοροπεια του και τελικα συμφιλιωθηκα με την ιδεα οτι σαν κλωνος εχει και τις ατελειες του. Διαβασε εδω: http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=8199
Αν το swashplate σου ειναι leveled τοτε σημαινει οτι η μια πλευρα εχει βαρος μεγαλυτερο απ οσο πρεπει.
Βγαλε τις λεπιδες και ανεβασε το throttle στο 80-90% κοιταξε το απο πανω και παρατηρησε αν παιζει η κεφαλη. Στο πιο ψηλο κομματι της κεφαλης υπαρχει χαραγμενο ενας ασημενιος κυκλος http://www.helipal.com/stgc-096-rotor-head-stopper-flybarless.html
δες τον οταν γυρναει σε ολες τις ταχυτητες (αργα-μεσαια-γρηγορα) αν αυτος ο κυκλος παιζει εχεις στραβο αξονα οποτε ολη η ισσοροπεια παει περιπατο.
Βαλτου την μπαταρια να παρει το σωστο βαρος, γυρνα τα flybarνα ειναι καθετα στο σωληνα της ουρας και κρατα το απο το flybarαφηνωντας το να ισσοροπησει στον κατα μηκος αξονα του, αν πχ η μουρη ειναι βαρυτερη κουνα τη μπαταρια μπρος πισω μεχρι να ισσοροπει.
Εγω εχω βαλει Velcroταινια στη μπαταρια για να στεκεται. κανε το ιδιο γυρνωντας μετα την κεφαλη ωστε να ερθουν τα flybarπαραλληλα με την ουρα.
Το swashplateτο ισσοροπουμε με εργαλειο swashleveler http://www.youtube.com/watch?v=HtwDk18gTGw&feature=player_embedded
το οποιο εξασφαλιζει ισσοροπισμα ως προς τον κεντρικο αξονα περιστροφης και βλεπουμε αν τα σερβο μας εχουν το ιδιο travel , και τον ιδιο ρυθμο μετακινησης. Το «αν» το τραπεζι στο οποιο το ακουμπας εχει κλιση δε σε πειραζει. Το swashβασικα ειναι που μετραει να ειναι επιπεδο ακομα κι αν πετας αναποδα υπο γωνια πρεπει παντα να ειναι ισιο.
Πρεπει να μου δωσεις να καταλαβω το μεγεθος του drift. Torock 5 gyroπου εχει απο τη μαμα του ειναι των 10 δολλαριων μην περιμενεις και θαυματα, να σηκωθει εντελως καθετα δεν θα το κανει, ακομα κι αν εχεις περασει το ελικοπτερο απο μοιρογνωμονιο. Ισως να ανεβασεις λιγο την ευαισθησια του αλλα και παλι μην περιμενεις θαυματα.
Εγω οταν το πρωτοπηρα παντα του εδινα και λιγο aileronνα ερθει στα ισα του. Και για να μη του δινω καθε φορα το εβαλα καρφωτο απο τα trim.
Να σε ρωτησω εχεις φαει καποιο τρακαρισμα? Οι λεπιδες σου δε μου ειπες τελικα ζυγιζουν το ιδιο? Εχουν γδαρθει? Εχεις ψαλιδισμα? Πρεπει να ελενξεις και τα pullrodhttp://www.helipal.com/stgc-071-pull-rod.html
να εχουν τις σωστες αποστασεις.
Εχει δουλιτσα για να τα δεις αυτα και θα πρεπει να λυσεις το ελικοπτερο. Τωρα αν και μετα απο αυτο εχεις driftτοτε τι να πω....
Οταν το ανεβαζεις στα 1-2 μετρα εχει κι εκει drift?
Εγω οταν ξεθαρεψα λιγο αρχισα να το σηκωνω λιγο πιο αποτομα για να σηκωνεται καθετα (ε οσο καθετα μπορει ενα STORMεννοω)
Επισεις δες και τις μοιρες του οταν το throttleειναι κατω, στη μεση, και πανω. Συμφωνουν με το manual?
Ειχα φαει απιστευτες ωρες για την ισσοροπεια του και τελικα συμφιλιωθηκα με την ιδεα οτι σαν κλωνος εχει και τις ατελειες του. Διαβασε εδω: http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=8199