Σελίδα 2 από 2
Απ: SPITFIRE .40 KYOSHO
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 03, 2008 7:41 am
από Λυκουργος
φιλε μου karafla καλημερα,το συγκεκριμενο μοντελο θελει 1 servo low profile ;;)
Απ: SPITFIRE .40 KYOSHO
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 03, 2008 9:07 am
από karaflas
Ευχαριστώ Λυκούργο.
Επίσης,μετά από mail που έστειλα σε αγγλικό site,μου είπαν ότι τα servo,είναι κατηγορίας micro.
Εσύ τέτοια servo χρησιμοποίησες; ??? ??? :)>)>)
Απ: SPITFIRE .40 KYOSHO
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 07, 2008 11:09 am
από alex
Φίλε μου Λυκούργο
Σκέφτηκες ποτέ να κατασκευάσεις ένα SPITFIRE εξ αρχής και να μην ασχοληθείς με έτοιμο ;
Αναλογίστηκες τη χαρά της δημιουργίας ;
Δοκίμασέ το.
Απ: SPITFIRE .40 KYOSHO
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 05, 2008 6:36 pm
από bf109e
Τελικα εγινε η παρθενικη πτηση του μοντελου?Επισης πως ελυσες το προβλημα με το καυσιμο που χτυπα στο φτερο και το ξεβαφει?
Εχω 3 κιοσακια. 109 μασταγκ και π40.Το 109 πεταει τα αλλα 2 κουτι.
το π40 το ειχα ξανα και πεταγε θαυμασια αλλα μια μερα εφυγε το elevator στον αερα και μπαμ :-&&Και αυτο το ιδιο προβλημα ειχε με το καυσιμο στο φτερο.Ξεβαφε το μονοκοτ.
Απ: SPITFIRE .40 KYOSHO
Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιουν 09, 2008 5:59 pm
από Τρύφωνας
Αγαπητέ Bf 109,
Κατ' αρχήν καλωσόρισες και χαίρομαι που τουλάχιστον θα τα λέμε απο εδώ μιας και πλέον δεν έχω την πολυτέλεια του χρόνου για να μπαίνω σε όλα τα σάϊτ.
Όσων αφορά το "ξέβαμα" δοκίμασε να τα ψεκάσεις πρίν να ξεκινήσεις τις πτήσεις - όσο δεν έχουν επαφή με λάδια και καύσιμο, με Lustercoat μάτ-διάφανο FuelProofer έχει ο Κουτσός. (Αυτό κάνει φίλμ επάνω στην επικάλυψη με αποτέλεσμα να μην ξεβάφει).
http://bestrcshop.com/eshop/index.php?language=gr
ΜΦΧ
Τρύφωνας
Απ: SPITFIRE .40 KYOSHO
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 11, 2008 3:04 pm
από bf109e
Γεια σου Τρυφωνα!!!Εχω ενα φιλο που παει στον Κουτσο με μηχανακι.Θα του το πω γιατι και αυτος εχει το ιδιο προβλημα με το παλιο σπιτφαιρ της κιοσο!!! @P@
Απ: SPITFIRE .40 KYOSHO
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 18, 2008 4:31 pm
από dmodelers
έγραψε:
Παιδια καλημερα απο την Χιο.
Τα scale αεροπλανα της kyosho πετανε θαυμασια και χωρις να ειναι μπροστοβαρα με τετραχρονη 70 os και ελικα aps 14/4 3d η 13/6. Με αυτη την μηχανη γινονται πανευκολα στην
απογειωση και στην προσγειωση καθως εχουν πολυ δυναμη (ροπη) αλλα και φρεναρουν (ανεμοπτερουν)καλυτερα λογω της μεγαλης ελικας.
Εδω εχουμε στησει hien, spitfire,αλλα και p-51 mustang ετσι και ολα πετανε υπεροχα!!
Παντως και η 55 καλη ακουγεται.
Καλο στησιμο και περιμενουμε εντυπωσεις.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ΚΑΙ ΠΡΟΣΘΕΤΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΦΤΙΑΞΗ ΚΑΙ ΤΟ ME-109, ΚΑΙ ΤΟ P-40 ,ΚΑΙ ΤΟ ZERO ΟΛΑ ΑΞΙΟΛΟΓΑ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΡΒΟ ΤΩΝ RETACTS Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ LOW PROFILE SERVO FUTABA ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ.
ΤΟ SPITFIRE ΟΜΩΣ ΘΕΛΕΙ ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΑΚΡΟΠΤΕΡΥΓΙΟΥ ΤΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΥΤΕΡΟ ΒΕΛΟΝΟΕΙΔΕΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΑΚΡΟΠΤΕΡΥΓΙΑ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΩΝ ΑΕΡΟΠΛΑΝΩΝ ΤΗΣ ΑΥΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ.
ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΣΟΥΜΕ ΣΕ ΑΠΩΛΕΙΑ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΟΥ ΑΚΡΟΠΤΕΡΥΓΙΟΥ.
ΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΘΕΛΟΥΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΗ ΓΙΑΤΙ ΣΤΡΑΒΩΝΟΥΝ ΤΑ ΣΚΕΛΗ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΒΑΜΑ ΜΗΝ ΑΝΥΣΗΧΗΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΧΙΜΟ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΟ.
ΚΑΛΕΣ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΕΙΣ
ΦΙΛΙΚΑ ΔΗΜΗΤΡΗΣ.