Σελίδα 2 από 3
Απάντηση: Πτωση με hirobo sdx χωρις να ξερω το γιατι ακομα
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 20, 2011 12:01 am
από DUKE
Καλησπέρα
Δείτε ένα video με τις καταναλώσεις ενός ελικοπτέρου στην περίπτωσή μας T-rex 700
Εκτός του ότι τα 130 amper τα έχει για πρωινό σε μαλακές μανούβρες φτανει σε ορισμένες "πιτσιές" τα 150 και ίσως παραπάνω amper
Στο επάνω μέρος της οθόνης βλέπετε ακόμα το esc τα volt της μπαταρίας την θερμοκρασία του esc και τις στροφές του στροφείου
Αν μπορείτε παρακολουθήστε το από το youtube σε full screen και σε 1080 ανάλυση φαίνεται πολύ καλύτερα
http://www.youtube.com/watch?v=JVI9hdK9wW8&feature
Απάντηση: Πτωση με hirobo sdx χωρις να ξερω το γιατι ακομα
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 20, 2011 1:08 am
από iliaskak
DUKE έγραψε: ↑Καλησπέρα
Δείτε ένα video με τις καταναλώσεις ενός ελικοπτέρου στην περίπτωσή μας T-rex 700
Εκτός του ότι τα 130 amper τα έχει για πρωινό σε μαλακές μανούβρες φτανει σε ορισμένες "πιτσιές" τα 150 και ίσως παραπάνω amper
Στο επάνω μέρος της οθόνης βλέπετε ακόμα το esc τα volt της μπαταρίας την θερμοκρασία του esc και τις στροφές του στροφείου
Αν μπορείτε παρακολουθήστε το από το youtube σε full screen και σε 1080 ανάλυση φαίνεται πολύ καλύτερα
http://www.youtube.com/watch?v=JVI9hdK9wW8&feature
Νομιζω οτι ειναι η απαντηση στο ερωτημα μου κ αυριο θα το μελετησω με πολυ ησυχια για να δω τι τραβαει το esc οταν πεταω γιατι χαλαρη πτηση δεν κανω οποτε μαλλον ξερω τι φταιει. Φιλε μου σε ευχαριστω πολυ θα επανελθω αυριο αφου το δω γιατι αν κατσω κ αλλο τωρα θα πεσει παντοφλα>:(,αν εισαι παντρεμενος μαλλον ξερεις.
Φιλικα Ηλιας.
Απάντηση: Πτωση με hirobo sdx χωρις να ξερω το γιατι ακομα
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 20, 2011 1:27 am
από Skywalker
Και εγώ που δεν είμαι παντρεμένος ξέρω... :./>,<
!@/-=}{{
Απάντηση: Πτωση με hirobo sdx χωρις να ξερω το γιατι ακομα
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 20, 2011 1:31 am
από DUKE
Αν ξέρω λέει Ru@%
Δες και ένα άλλο video Είναι εκτός θέματος αλλά δείχνει τις δυνάμεις G που ασκούνται στο ελικόπτερο κατά την πτήση 3D
http://vimeo.com/7636272
Απάντηση: Πτωση με hirobo sdx χωρις να ξερω το γιατι ακομα
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 20, 2011 9:33 am
από m1john
Μηπως οταν σεταρισες για πρωτη φορα το kontronik δεν ειχες πληρως φορτισμενες τις μπαταριες?
Απάντηση: Πτωση με hirobo sdx χωρις να ξερω το γιατι ακομα
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 20, 2011 12:48 pm
από iliaskak
m1john έγραψε: ↑Μηπως οταν σεταρισες για πρωτη φορα το kontronik δεν ειχες πληρως φορτισμενες τις μπαταριες?
Οι μπαταριες ηταν φορτισμενες κ δεν ηταν η πρωτη πτηση,παιζει ρολο οταν το προγραμματισεις να το πεταξεις αμεσως? Το εκανα σπιτι κ πηγα μετα για πτηση αλλα ηταν mode 4 οχι mode 11 που παιρνει στροφες απο την πρωτη πτηση κ απο το πιο παλιο σετ μπαταριες που εχεις.Πρεπει κ στο mode 4 να προγραμματισεις κ να πεταξεις αμεσως την πρωτη φορα?
Ηλιας.
Απάντηση: Πτωση με hirobo sdx χωρις να ξερω το γιατι ακομα
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 20, 2011 1:11 pm
από iliaskak
DUKE έγραψε: ↑Αν ξέρω λέει Ru@%
Δες και ένα άλλο video Είναι εκτός θέματος αλλά δείχνει τις δυνάμεις G που ασκούνται στο ελικόπτερο κατά την πτήση 3D
http://vimeo.com/7636272
Φιλε μου σε ευχαριστω για τα βιντεο ολα τα (λεφτα (υπαρχουν)) δεν τα ειχα δει ξανα αλλα κ αυτο με τα g σε πιανει λυπηση για το ε/π αλλα αυτο την δουλεια του κ εμεις την δικη μας^%^.Τα αμπερ παντως για αυτες τις στροφες που πετουσα μου φαινονται πολλα κατι δεν παει καλα με το μοτερ μαλλον.
Ηλιας
Απάντηση: Πτωση με hirobo sdx χωρις να ξερω το γιατι ακομα
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 20, 2011 1:13 pm
από iliaskak
Skywalker έγραψε: ↑Και εγώ που δεν είμαι παντρεμένος ξέρω... :./>,<
!@/-=}{{
Ακομα δεν ξερεις τιποτα μετα θα >F< το κεφαλι σου αλλα τι να κανουμε κ χωρις αυτες δεν γινεται:D.
Απάντηση: Πτωση με hirobo sdx χωρις να ξερω το γιατι ακομα
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 20, 2011 2:34 pm
από m1john
iliaskak έγραψε: ↑Οι μπαταριες ηταν φορτισμενες κ δεν ηταν η πρωτη πτηση,παιζει ρολο οταν το προγραμματισεις να το πεταξεις αμεσως? Το εκανα σπιτι κ πηγα μετα για πτηση αλλα ηταν mode 4 οχι mode 11 που παιρνει στροφες απο την πρωτη πτηση κ απο το πιο παλιο σετ μπαταριες που εχεις.Πρεπει κ στο mode 4 να προγραμματισεις κ να πεταξεις αμεσως την πρωτη φορα?
Ηλιας.
Δεν ειναι για να πεταξεις αμεσως απλα τσεκαρει το ρευμα της μπαταριας για να ξερει ποσα αμπερ θα τραβηξει ετσι ωστε να μην τις φουσκωσει. Αυτο πρεπει να γινει μονο στο πρωτη ρυθμισει του kontronik.
Απάντηση: Πτωση με hirobo sdx χωρις να ξερω το γιατι ακομα
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 20, 2011 3:07 pm
από iliaskak
m1john έγραψε: ↑Δεν ειναι για να πεταξεις αμεσως απλα τσεκαρει το ρευμα της μπαταριας για να ξερει ποσα αμπερ θα τραβηξει ετσι ωστε να μην τις φουσκωσει. Αυτο πρεπει να γινει μονο στο πρωτη ρυθμισει του kontronik.
Τοτε ειχα πραξει τα δεοντα,ηταν η 4ρτη πτηση εξαλλου κ η πρωτη που πιεσα το ε/π αν λεγεται πιεση το roll γιατι τοτε το 550 που πεταξα πριν κ μετα την πτωση του Hirobo θα γυριζε να με πυροβοληση κ μαλιστα κατα ριπας.Ro:o/
Ηλιας
Απάντηση: Πτωση με hirobo sdx χωρις να ξερω το γιατι ακομα
Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 21, 2011 9:21 am
από Mogolos
Χτες το απόγευμα ειχαμε αναλογο φαινομενο στο Μαραθώνα, αλλα με αεροπλανο. Ξαφνικά εκοψε το μοτερ και ηθρε κάτω μαλιοκούβαρα, μιας και πάντα τελειες ατυχίες σε βρήσκουν την χειρωτερη στιγμη. Μετρήσαμε την μπαταρία και ηταν στο 75%. Κάναμε να αγκίξουμε το ecs και πάθαμε εγκαυμα!!!!. Παρ' ότι ηταν 35Α και το μοτερ τραβαγε (θεωρητικα πάντα) 25Α max, ΕΒΡΑΖΕ. 10 λεπτα πέρασαν μεχρι να μπορούμε να το πιασουμε ανετα. Ειναι προφανες οτι το esc εκανε cut λογο θερμοκρασίας. Πιθανότατα το ιδιο να έγινε και σε σενα Λιακο! Βάλτο με το μοτερ να δουλεύει και τσεκαρε τι θερμοκρασίες ανεβάζει.
Απάντηση: Πτωση με hirobo sdx χωρις να ξερω το γιατι ακομα
Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 21, 2011 1:37 pm
από iliaskak
Mogolos έγραψε: ↑Χτες το απόγευμα ειχαμε αναλογο φαινομενο στο Μαραθώνα, αλλα με αεροπλανο. Ξαφνικά εκοψε το μοτερ και ηθρε κάτω μαλιοκούβαρα, μιας και πάντα τελειες ατυχίες σε βρήσκουν την χειρωτερη στιγμη. Μετρήσαμε την μπαταρία και ηταν στο 75%. Κάναμε να αγκίξουμε το ecs και πάθαμε εγκαυμα!!!!. Παρ' ότι ηταν 35Α και το μοτερ τραβαγε (θεωρητικα πάντα) 25Α max, ΕΒΡΑΖΕ. 10 λεπτα πέρασαν μεχρι να μπορούμε να το πιασουμε ανετα. Ειναι προφανες οτι το esc εκανε cut λογο θερμοκρασίας. Πιθανότατα το ιδιο να έγινε και σε σενα Λιακο! Βάλτο με το μοτερ να δουλεύει και τσεκαρε τι θερμοκρασίες ανεβάζει.
Ηταν ομως οι πρωτες πτησεις οπως σ'εμενα η εγινε μετα απο καιρο γιατι τοτε μπορει το μοτερ να τα εφτυσε η το esc.Το δικο μου δεν εκαιγε αλλα μου απαντησε ενα φιλος απο Αμερικη οτι δεν ανεβασε θερμοκρασια ουτε τραβηξε πολλα αμπερ αλλα οτι τα fet του esc οταν δουλευουν με χαμηλες στροφες κανουνε τρελα peak κ εκοψε για να μην καει καποιο κ οντως δεν εκαιγε ουτε κ το μοτερ εκαιγε.Οταν πηγα σπιτι δουλευε ρολοι το μοτερ κ το esc απλα εκοψε για να μην καει.
Οταν στο τρεξ600 επαθε ζημια το μοτερ εψησα 2 δαχτυλα.
Απάντηση: Πτωση με hirobo sdx χωρις να ξερω το γιατι ακομα
Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 21, 2011 2:43 pm
από ΑνδρεαςΛ
iliaskak έγραψε: ↑Κωστα αν δεν μπορει το kontronik 120 να με καλυψει στα αμπερ τοτε μαλλον τιποτα δεν μπορει το μοτερ τραβαει 85α συμφωνα με την scorpion κ 120α για 5 δευτερα peak.Παιζει ρολο αραγε που ηταν στα πρωτα δευτερολεπτα της πτησης κ οι μπαταριες ειχαν πολυ δυναμη?
Χωρίς να είμαι ελικοπτεράς....
Από τα λεγόμενα σου, και διόρθωσε με αν κατάλαβα λάθος, μάλλον δεν έχεις συνδέσει wattoμετρο για να ελέγξεις πριν πετάξεις πόσο ρεύμα τραβάει το όλο σεταπ.
Ότι και να λέει ο κατασκευάστης ότι υποστήριζει το ESC η το μοτέρ δεν έχει σημασία αφού δεν ξέρεις τι κατανάλωση έχεις στο δικό σου μοντέλο.
Το scorpion είναι για max 12S. Με 48V τάση, το μοτέρ μπορεί να τραβήξει πολυ ρεύμα στιγμιαία στην αρχή της πτήσης και να υπερφορτώσει το ESC η τις μπαταρίες.
Γιατί δεν πας με 10S για να είσαι πιο ασφαλείς?
Απάντηση: Πτωση με hirobo sdx χωρις να ξερω το γιατι ακομα
Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 21, 2011 4:27 pm
από iliaskak
ΑνδρεαςΛ έγραψε: ↑Χωρίς να είμαι ελικοπτεράς....
Από τα λεγόμενα σου, και διόρθωσε με αν κατάλαβα λάθος, μάλλον δεν έχεις συνδέσει wattoμετρο για να ελέγξεις πριν πετάξεις πόσο ρεύμα τραβάει το όλο σεταπ.
Ότι και να λέει ο κατασκευάστης ότι υποστήριζει το ESC η το μοτέρ δεν έχει σημασία αφού δεν ξέρεις τι κατανάλωση έχεις στο δικό σου μοντέλο.
Το scorpion είναι για max 12S. Με 48V τάση, το μοτέρ μπορεί να τραβήξει πολυ ρεύμα στιγμιαία στην αρχή της πτήσης και να υπερφορτώσει το ESC η τις μπαταρίες.
Γιατί δεν πας με 10S για να είσαι πιο ασφαλείς?
Σωστα καταλαβες οχι δεν ειχα συνδεσει βατομετρο αλλα το θεμα δεν ειναι τοσο 10 η 12σελο αλλα τα peak απο τα fet που ζοριζονται με συνθηκες βαριας πτησεις 3d,δεν ειχα προβλημα με τα αμπερ το esc δεν ηταν ζεστο απλα δεν εκανα χαλαρη πτηση εκανα πτηση σαν να ειχα πολλες στροφες με ζορια κ στο roll που πηγα να κανω το εκανα σχετικα βιαια δηλαδη τερμα γκαζι κ σηκωμα μυτης με 1500 στροφες,αν ειχα 1700 μαλλον δεν θα ειχε συμβει το κακο αλλα φροντισα να το μαθω με τον αγριο τροπο.
Τι βατομετρο μπορω να χρησιμοποιησω κ πως το παρεμβαλεις στο ηλεκτρικο κυκλωμα?
Ηλιας
Απάντηση: Πτωση με hirobo sdx χωρις να ξερω το γιατι ακομα
Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 21, 2011 5:15 pm
από iliaskak
Παρακολουθωντας ξανα το βιντεο με το τρεξ 700 ειδα οτι το roll δεν ειναι κ τοσο αθωο 130 αμπερ σχεδον οπου τραβηξε καλο pitch κ μια εφτασε σχεδον 150.Σε λιγο θα φοβαμαι να του πιω το αιμα κ θα πεταω χαλαρα με το φοβο οτι κατι δεν θα παει καλα.
Ηλιας.:-\