- Brushed motors-ξεπερασμενος τυπος σπανια συνανταται
- Brushless motors
- τριφασικα απο εκει και περα διαφερουν στο παχος του αξονα,στο ποσους μαγνητες(πολους) εχει το καθε τριφασικο,και την ισχυ που βγαζουν αναλογα με το ρευμα που παιρνουν 1-6s,συνηθως το μεγιστο σε watt που διαλαλουν οι κατασκευαστες ειναι στα 6s 22.2V αν και οι μπαταριες φτανουν μεχρι τα 37V στα 10s
- οσον αφορα τα θερμικα ειναι ειτε glow (νιτρομεθανολη) ειτε βενζινα διχρονα η τετραχρονα..καλο θα ειναι να αναλυσει τους τυπους καποιος που ειναι το χουι του αναλυτικα
Αρχάριος σε... απόγνωση!
Απάντηση: Αρχάριος σε... απόγνωση!
2 ειναι οι τυποι ηλεκτρικων μοτερ...
Απάντηση: Αρχάριος σε... απόγνωση!
jbkhellas έγραψε: ↑@Ankon: Βόλο μένω, μετά απο 7 χρόνια
.......................
Πόσα είδη κινητήρων υπάρχουν?
Αν κατάλαβα σωστα...
Ηλεκτρικοι
Θερμικοί
Νίτρο
Βενζίνη
.................
Σωστα? ή τα έμπλεξα?
Ξέρουμε αν στο Βόλο είναι ενεργοί? Δηλαδή αν πάω στο μοντελοδρόμιο θα βρω καμια ψυχη να... ζαλίσω?
Τα είδη των κινητήρων είναι δύο, ηλεκτρικά και θερμικά.
Τα ηλεκτρικά χωρίζονται σε brushed,brushless kai 3Φ όπως ανέφερε και ο Lotus , τα θερμικά χωρίζονται
- Glow (nitro)
- Gas (βενζίνης)
- ΒΙΟ-ethanol
Τα glow kai gas χωρίζονται σε 4-χρονα ή 2-χρονα. Τα bio είναι μόνο 2-χρονα λόγω διαφορετικής μιξης του καυσίμου.Αυτά
Απάντηση: Αρχάριος σε... απόγνωση!
Στα ηλεκτρικα εχουμε
Τα τριφασικα με τα brushless ειναι το ιδιο μοτερ.
ΥΓ Ο θειος Γιαννης τα γραφει καλυτερα, ειναι ενα ηλεκτρονικο βιβλιο για αερομοντελιστες, διαβασε λιγο θα βρεις πολλες γνωσεις εκει μεσα, http://jkon.aeromodelling.gr/
- τα καρβουνατα μοτερ (brushed) και τα
- τριφασικα χωρις καρβουνα (brushless).
Τα τριφασικα με τα brushless ειναι το ιδιο μοτερ.
ΥΓ Ο θειος Γιαννης τα γραφει καλυτερα, ειναι ενα ηλεκτρονικο βιβλιο για αερομοντελιστες, διαβασε λιγο θα βρεις πολλες γνωσεις εκει μεσα, http://jkon.aeromodelling.gr/