Σελίδα 2 από 3
Απάντηση: Ανοητος πιλοτος
Δημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 11, 2013 11:00 pm
από sukhoi.su29
Ακολουθούν ,ως συνήθως,δεκάδες σελίδες με σχόλια.
Νομίζω είδα κάνα δυό να υποστηρίζουν ότι η ελάφρυνση του εμπρόσθιου
τμήματος απο το βάρος των δύο πιλότων καθώς και του Canopy , επηρέασε
στο να αρχίσει να παίρνει ύψος.
Τί λέτε....??? #**
Οσο για το αν πετάει ακόμα ...ας παραθέσουμε μια απάντηση :
" I think I saw that same aircraft the other day just cruising along the skyline." ^%^
Απάντηση: Ανοητος πιλοτος
Δημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 11, 2013 11:17 pm
από xristos
αφου πεταχτηκε η καλυπτρα εχασε σιγουρα απο αντωση
νομιζω οτι τα μικρα αεροπλανα τα δοκιμαζουν σε πτηση και χωρις καλυπτρα για αυτο τον λογο
μαλλον βοηθησε το λεγομενο Ground effect _Β_Ο
Απάντηση: Ανοητος πιλοτος
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 12, 2013 12:02 am
από Mogolos
1. Το σκάφος "έφαγε στην μαπα" 4 πυραύλους στο εμπρόσθιο τμήμα του και δεν κατεβασε μουση. Και εννοώ τους πυραύλους που εκτόξευσαν τους 2 πιλότους.
2. Το σκάφος είναι Grumman. Και ότι εχει βγάλει αυτή η εταιρία ΠΕΤΑΕΙ
3. Προφανέστατα πρίν εγκαταλύψουν οι χειριστές έδωσαν full γκάζια. Όπως όλα τα σκάφη, όταν δωσεις στοιχεία πέρνουν ύψος.
4. Οι πιλότοι ήταν για ΚΛΑΜΑΤΑ
Διότι ΠΟΤΕ δεν ακους τι σου λένε για να αντιδράσεις. Κοιτάς, υπολογίζεις και αντιδράς. Ειναι προφανές ότι οι συγκεκριμένοι ΤΑΓΚΑΛΟΙ ΔΕΝ ειδαν ουτε κάν το ΤΑΧΥΜΕΤΡΟ. Εγκατέληψαν ενα σκάφος που ΠΕΤΟΥΣΕ ακουγοντας τον άλλο ΛΑΛΑΚΑ να τους λέει "eject".
Σημειωση: Ο ίδιος ΛΑΛΑΚΑΣ λέει στο συνοδευτικό σκάφος ότι οι πιλότοι επεσαν ΔΕΞΙΑ του σκάφους και μετα κάνει διόρθωση και λέει αριστερα!!!
ps2: Με τέτοιους πιλότους θα κάνουν επίθεση στην Συρία? χαχαχαχααχα
:D+(*)`M`>F<Ru@%
Απάντηση: Ανοητος πιλοτος
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 12, 2013 7:46 am
από sukhoi.su29
Mogolos έγραψε: ↑1. Το σκάφος "έφαγε στην μαπα" 4 πυραύλους στο εμπρόσθιο τμήμα του και δεν κατεβασε μουση. Και εννοώ τους πυραύλους που εκτόξευσαν τους 2 πιλότους.
2. Το σκάφος είναι Grumman. Και ότι εχει βγάλει αυτή η εταιρία ΠΕΤΑΕΙ
3. Προφανέστατα πρίν εγκαταλύψουν οι χειριστές έδωσαν full γκάζια. Όπως όλα τα σκάφη, όταν δωσεις στοιχεία πέρνουν ύψος.
4. Οι πιλότοι ήταν για ΚΛΑΜΑΤΑ
Διότι ΠΟΤΕ δεν ακους τι σου λένε για να αντιδράσεις. Κοιτάς, υπολογίζεις και αντιδράς. Ειναι προφανές ότι οι συγκεκριμένοι ΤΑΓΚΑΛΟΙ ΔΕΝ ειδαν ουτε κάν το ΤΑΧΥΜΕΤΡΟ. Εγκατέληψαν ενα σκάφος που ΠΕΤΟΥΣΕ ακουγοντας τον άλλο ΛΑΛΑΚΑ να τους λέει "eject".
Σημειωση: Ο ίδιος ΛΑΛΑΚΑΣ λέει στο συνοδευτικό σκάφος ότι οι πιλότοι επεσαν ΔΕΞΙΑ του σκάφους και μετα κάνει διόρθωση και λέει αριστερα!!!
ps2: Με τέτοιους πιλότους θα κάνουν επίθεση στην Συρία? χαχαχαχααχα
- Τί είναι οι ΤΑΓΚΑΛΟΙ...???:-\:?<<>
- "...ps2: Με τέτοιους πιλότους θα κάνουν επίθεση στην Συρία? χαχα"
Πρός το παρόν... μόνον τουμπεκάκι ψιλοκομμένο κάνουν...:?<<>
Απάντηση: Ανοητος πιλοτος
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 12, 2013 9:20 am
από ΑνδρεαςΛ
Mogolos έγραψε: ↑
4. Οι πιλότοι ήταν για ΚΛΑΜΑΤΑ
Διότι ΠΟΤΕ δεν ακους τι σου λένε για να αντιδράσεις. Κοιτάς, υπολογίζεις και αντιδράς. Ειναι προφανές ότι οι συγκεκριμένοι ΤΑΓΚΑΛΟΙ ΔΕΝ ειδαν ουτε κάν το ΤΑΧΥΜΕΤΡΟ. Εγκατέληψαν ενα σκάφος που ΠΕΤΟΥΣΕ ακουγοντας τον άλλο ΛΑΛΑΚΑ να τους λέει "eject".
Σωστό μόνο αν δεν υπάρχει κάποιος κανόνας που να λέει ότι οπωσδήποτε οι πιλότοι πρέπει να υπακούν τον πύργο ελέγχου αλλιώς...
Μήπως να το ψάξουμε λίγο...??
Απάντηση: Ανοητος πιλοτος
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 12, 2013 9:32 am
από Mogolos
ΑνδρεαςΛ έγραψε: ↑Σωστό μόνο αν δεν υπάρχει κάποιος κανόνας που να λέει ότι οπωσδήποτε οι πιλότοι πρέπει να υπακούν τον πύργο ελέγχου αλλιώς...
Μήπως να το ψάξουμε λίγο...??
Ψάχτο οσο θες Ανδρέα. Ο πιλότος ΔΕΝ ειναι υποχρεωμενος να ακουσει ΚΑΝΕΝΑΝ, παρά μονο τον εαυτό του.
Απάντηση: Ανοητος πιλοτος
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 12, 2013 9:35 am
από ΑνδρεαςΛ
Από το πρώτο ψάξιμο βρήκα την ανάλυση του συγκεκριμένου....
http://fly.historicwings.com/2013/05/eject-eject/
Οι πιλότοι ήταν νέοι αλλά το landing hook έσπασε και είχαν ήδη δώσει full power όπως πρέπει.
Out and Up
When the command comes over the radio to eject, you donʼt question it. Your knowledge in the cockpit isnʼt complete — maybe there is a fire you donʼt know about, or a piece of the plane maybe fell off or maybe thereʼs something else terribly wrong. You canʼt tell and in the one or two seconds that separate you from life and death, there isnʼt a lot of time to ask questions. Training takes over and you pull your legs in, grab the handles and pull. Ejecting is dangerous, but it is better than dying in a stricken airplane when it crashes.
Μεταφράζω:
"Οταν η διαταγή για eject έλθει μέσα από τον ασύρματο, δεν την αμφισβητείς.....
Όπως και στην εκπαίδευση, κάνεις αυτό που σου μάθανε...."
Αfter the fact, hundreds of armchair observers have questioned the flight crewʼs decision to eject from what looks like a perfectly flyable plane, at least based on the video. Theyʼre wrong to do so, in fact. The order was clear — whether it was the Air Boss or the LSO who called it out was immaterial and there was no time to ask questions. The words, “Eject! Eject! Eject!” had been called over the radio — in that context, they become an order from a superior officer to follow or face the consequences. In that context, the consequences were quite possibly fatal. Thus, for the two men, it was simply a matter of training and discipline to eject from the airplane.
The End of the Intruder
Pilotless, the A-6E Intruder, however, had no intention of landing. Suddenly freed of more than 800 pounds of equipment and perhaps another 400 or 500 pounds of combined pilots and uniform equipment, the CG had shifted aft. With a suddenly lighter weight, likewise the stall speed in the airplane was instantly lowered. What before had been a certain crash, now turned into a steady and ever increasingly steepening climb out. Unmanned, the Intruder dangerously soared up and away from the deck.
Aftermath
A later evaluation of the mishap by the US Navy determined that had the flight crew not ejected, the plane would have crashed into the water one or two seconds later anyway. Hitting the water at over 100 knots of speed would have likely been a very bad experience, injuring if not killing the crew outright. Only when relieved of more than 1,200 pounds of weight was the plane again flyable, though even that was a kind of an aerodynamic coincidence that the weight, balance, configuration, trim settings, etc., all added up to a plane that would fly itself.
LTJG Robert Rabuse went on to a full career in the Navy, commanding an S-3 squadron and later becoming an attorney and judge with the rank of a Captain.
H περίληψη : Σωστά κάνανε οι πιλότοι. Το αεροπλάνο θα έπεφτε στη θάλασσα αν δεν έφευγαν.
Απάντηση: Ανοητος πιλοτος
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 12, 2013 9:39 am
από ΑνδρεαςΛ
Mogolos έγραψε: ↑Ψάχτο οσο θες Ανδρέα. Ο πιλότος ΔΕΝ ειναι υποχρεωμενος να ακουσει ΚΑΝΕΝΑΝ, παρά μονο τον εαυτό του.
Mogg, Την έχουμε κάνει ξανά αυτή τη συζήτηση......
Αν ο πιλότος αφεθεί να κρίνει μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτου χωρίς ολοκληρωμένη εικόνa και δεν ακολουθήσει διαδικασίες που έχουν γραφτεί μέσα από συλλογική σκέψη και εμπειρία σε βάθος δεκαετιών τότε το πιο πιθανόν είναι να κρίνει λάθος....
Μπορεί να είναι τυχερός και να πέσει μέσα.... αλλά αν κάνει λάθος.... The END.
Απάντηση: Ανοητος πιλοτος
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 12, 2013 10:46 am
από Αντώνης Κριτζάς
Αν δεν κάνω λάθος ο πιλότος λειτουργεί με βάση τη εκπαίδευση και την πείρα (ώρες )
Μέσα στην εκπαίδευση υπάρχουν κάποια πρωτόκολλα (διαδικασίες) που πρέπει να τηρούνται για κάθε περίπτωση
Σημαντικός παράγοντας της σωστής εκπαίδευσης είναι και η απόλυτη πειθαρχία
Αλλοίμονο αν ο κάθε πιλότος έκανε ότι του καπνίσει Όταν παίρνει εντολή για εγκατάλειψη τη εκτελεί πάραυτα
Φαντάζομαι θα υπάρχουν και εξαιρέσεις αλλά δεν ξέρουμε τον επίλογο
Απάντηση: Ανοητος πιλοτος
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 12, 2013 1:46 pm
από sukhoi.su29
Αμα δε μου πείτε τι είναι οι Τάγκαλοι ,δε σας ξαναμιλάω....:'(:'(
Απάντηση: Ανοητος πιλοτος
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 12, 2013 2:11 pm
από King Kostas
Καλές όλες οι απόψεις, ωστόσο πιστεύω ότι στα αεροπλανοφόρα (τουλάχιστον US και ΝΑΤΟ) κάποια πράματα είναι standard και ακολουθούνται από όλους.
Όλοι οι χειριστές περνάνε από συγκεκριμένη σχολή και μόνο το 15% συνεχίζει σε αεροπλανοφόρα. Οπότε θεωρώ πολύ δύσκολο να βρεθεί κάποιος χειριστής που να μην είναι καταρτισμένος, εκπαιδευμένος, διαβασμένος και ικανός...
Επίσης σε αεροπλανοφόρο δεν μπορείς να παραβιάσεις κανένα κανόνα...και να περάσει στα ψιλά γράμματα. Με βάση τις NATOικες διαδικασίες, το βασικότερο πράγμα πάνω σε ένα αεροπλανοφόρο είναι το ανθρώπινο δυναμικό και το πλοίο ΟΧΙ τα α/φη.
Από όσο ξέρω, απαράβατος κανόνας σε αεροπλανοφόρα είναι το ότι αν το α/φος δεν καταφέρει να σταματήσει στο deck...ο χειριστής θα πρέπει να το εκτρέψει προς την θάλασσα για να μην προκαλέσει απώλειες σε ζωές ή στο αεροπλανοφόρο και μετά ακολουθεί τη διαδικασία ελεγχόμενης εγκατάλειψης...
Από το video δεν μπορώ να κρίνω τους χειριστές. Ωστόσο, σε ότι αφορά στο τεχνικό μέρος, μου φαίνεται ότι για κάποιο λόγο ο γάντζος του α/φους δεν κατάφερε να τους συγκρατήσει...οπότε από την στιγμή που χάνεις τα σύρματόσχοινα του deck, τα πράματα παίρνουν από μόνα τους το δρόμο τους...προς την θάλασσα...κοινός κιούρτος...
Απάντηση: Ανοητος πιλοτος
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 12, 2013 2:52 pm
από sukhoi.su29
Απάντηση: Ανοητος πιλοτος
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 12, 2013 5:21 pm
από xristos
αυτο ειχε προβλημα με καποιο ηλεκτρονικο συστημα του. ετσι εχω διαβασει παλιοτερα. απλα ο πιλοτος δοκιμασε να το σωσει αλλα δεν τα καταφερε
Απάντηση: Απίστευτος πιλότος
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 12, 2013 7:01 pm
από sukhoi.su29
Κι άλλο ένα που σίγουρα το έχετε δεί , αλλά αξίζει να υπάρχει.
Και πάνω απ' όλα ,
αξίζουν όλα τα video που είδαμε μέχρι τώρα , γιατί σε όλα , είτε με το αεροσκάφος στη θάλασσα , είτε με το αεροσκάφος στον αέρα , οι πιλότοι -
δηλαδή οι Άνθρωποι πάνω απ' όλα - έμειναν ζωντανοί.
Και τα σίδερα ας γίνουν κιούρτος.
Κάτι μου λέει ότι αυτός ο πιλότος θα έχει την εκτίμηση του
Mog.^%^
Sukhoi Su-33 Flanker-D Extreme Landing Attempt
http://www.youtube.com/watch?v=h97RUPvdg1o
Απάντηση: Ανοητος πιλοτος
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 12, 2013 7:20 pm
από sukhoi.su29
Μήπως......να έμπαινε στα σκαριά ένα καινούργιο thread με όλα αυτές τις συναρπαστικές απο-προσνηώσεις , μια και υπάρχει μπόλικο υλικό στο διαδίκτυο. #**