Σελίδα 2 από 2
Απάντηση: Μπαταριες και Δεκτης!
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 17, 2012 1:23 pm
από Chris Calmato 40 Trainer
Αυτό που μπορεί να κάνει κάποιος αν θέλει περισσότερη σιγουριά είναι να γεφυρώσει επιπλέον με καλώδιο και τις 2 χαλκολωρίδες σε όλα τα κανάλια του δέκτη. (Οι κόκκινες γραμμές).
και παλι το να ενισχυσεις της λοριδες του τυπωμενου κυκλωματος υπερβολη ειναι νομιζω.Εδω σε αλλα κυκλωματα τετοιου τυπου περναν μεγαλυτερες τασεις κ δεν παθαινουν τπτ!
Απάντηση: Μπαταριες και Δεκτης!
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 17, 2012 1:35 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Πρώτα θα καούν τα καλώδια
Η απορία για τα C λύθηκε?
Απάντηση: Μπαταριες και Δεκτης!
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 17, 2012 2:03 pm
από orck
Chris Calmato 40 Trainer έγραψε: ↑Αυτό που μπορεί να κάνει κάποιος αν θέλει περισσότερη σιγουριά είναι να γεφυρώσει επιπλέον με καλώδιο και τις 2 χαλκολωρίδες σε όλα τα κανάλια του δέκτη. (Οι κόκκινες γραμμές).
και παλι το να ενισχυσεις της λοριδες του τυπωμενου κυκλωματος υπερβολη ειναι νομιζω.Εδω σε αλλα κυκλωματα τετοιου τυπου περναν μεγαλυτερες τασεις κ δεν παθαινουν τπτ!
Χρηστο δεν ειναι το προβλημα της τασης. Το καλωδιο δυσκολα να παθει κακο απο ταση αλλα εαν τα σερβο ζητησουν πολυ ρευμα επειδη ειναι κουπι το πηδαλιο η επειδη βρισκει αντισταση τοτε θα περασει μεγαλο ρευμα απο το συγκεκριμενο σημειο του δεκτη με αποτελεσμα θερμανση η υπερθερμανση. Μπορει εαν η μπαταρια ειναι μικρη για το ρευμα αυτο να πεσει και η ταση, κατι που μπορει να επηρεασει τον δεκτη (ειδικα σε Spectrum που εχουν προβλημα με την ταση).
Θεωρω υπερβολικο να κολλησει καποιος επιπλεον καλωδιο για ενισχυση. Εαν οντως θελουμε τοσο μεγαλο ρευμα για τα σερβο τοτε η λυση ειναι διαχειριση μπαταριας στυλ Power Box.
Απάντηση: Μπαταριες και Δεκτης!
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 17, 2012 2:08 pm
από Αντώνης Κριτζάς
orck έγραψε: ↑. Εαν οντως θελουμε τοσο μεγαλο ρευμα για τα σερβο τοτε η λυση ειναι διαχειριση μπαταριας στυλ Power Box.
.........η πολύ απλά ανεξάρτητη τροφοδοσία των servos με δική τους μπαταρία
Απάντηση: Μπαταριες και Δεκτης!
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 17, 2012 3:24 pm
από orck
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑.........η πολύ απλά ανεξάρτητη τροφοδοσία των servos με δική τους μπαταρία
Ειμαι σιγουρος οτι ειναι πολυ απλο απλα δεν το εχω δει ποτε μου θα ηθελα να μου εξηγησεις πως το κανεις. Με μια φωτογραφια θα ηταν ακομη καλυτερα.
Βγαζεις το σημα των σερβο (ασπρο η κιτρινο καλωδιο) και το συνδεεις στον δεκτη ενω το κοκκινο και μαυρο το συνδεεις με την μπαταρια των σερβο;
Απάντηση: Μπαταριες και Δεκτης!
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 17, 2012 4:52 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Το σύστημα απαιτεί δύο μπαταρίες Μία που τροφοδοτεί τον δέκτη και μία για τα servos
Το σκεπτικό είναι να παραμείνει η τάση στον δέκτη σταθερή ότι και να συμβαίνει στα servos Σε καμία περίπτωση δεν θα ξεκλειδώσει ο δέκτης απο βύθιση στην τάση
Η υλοποίηση είναι πολύ απλή
Τροφοδοτούμε κανονικά τον δέκτη
Μία NHMH 4,8V 2000ma είναι υπεραρκετή
Κόβουμε το κόκκινο καλώδιο απο την τριπολική σύνδεση δέκτη-servo και εκεί συνδεούμε το κόκκινο που έρχεται απο την δευτερη μπαταρία (στο κομμάτι που πάει στο servo για να το τροφοδοτήσουμε)
Αυτό είναι όλο
Απάντηση: Μπαταριες και Δεκτης!
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 17, 2012 5:02 pm
από ditman
Βρε παιδιά, ολα τα παραπάνω έρχονται σε αντίθεση με το τι λέει η εμπειρία μου. Να με συγχωρείτε αν κάνω λάθος, αλλά να τι έχω δει εγώ:
Δεν υπάρχει περίπτωση να κάψεις δέκτη με το ρεύμα, εκτός αν τον δέσεις σε αλεξικέραυνο. Όταν η ένταση που περνάει από τον δέκτη ανέβει πολύ, τότε αυτός κάνει brownout ή blackout, κόβει το κύκλωμα και συνέρχεται μετά από ένα σύντομο reset.
Απ' όσο έχω καταλάβει, αυτό έχει να κάνει με την αντοχή ΤΗΣ ΠΗΓΗΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ, και όχι με την αντοχή του δέκτη. Για παράδειγμα, έχω τσεκάρει ότι 6 12γραμμα σέρβο που κινούνται με ένταση όλα μαζί, θα προκαλέσουν brownout σε ένα BEC των 3Α - αν όμως προστεθεί δεύτερο BEC σε παραλληλία, το σύστημα δουλεύει μια χαρά.
Από τα παραπάνω, μπορώ να φανταστώ ότι θα ήταν δυνατό να καεί ένας δέκτης που τροφοδοτείται από μπαταρία ή άλλη πηγή που μπορεί να δώσει πολλά C, αν είχε να σηκώσει πολλές συσκευές, καθώς η πηγή θα μπορούσε να δίνει όλο και περισσότερα Α, μέχρι που τα καλώδια να λυώσουν. Πρακτικά, όμως, δεν μπορώ να φανταστώ ότι θα περάσει τόσο ρεύμα για ένα σκάφος! Η μεγαλύτερη ένταση που έχω δει ποτέ ήταν 6Α σε ένα αεροπλανο 2,5 μέτρα με 8 Digital servos των 15Kg και ο δέκτης τα κατάφερνε μια χαρά!
Τεσπα, δεν είμαι και ο πιο ειδικός σε αυτό το θέμα, οπότε ανυπομονώ να ακούσω και τι έχουν να πουν οι υπόλοιποι _P_P
Απάντηση: Μπαταριες και Δεκτης!
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 17, 2012 5:04 pm
από ditman
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑
Κόβουμε το κόκκινο καλώδιο απο την τριπολική σύνδεση δέκτη-servo και εκεί συνδεούμε το κόκκινο που έρχεται απο την δευτερη μπαταρία (στο κομμάτι που πάει στο servo για να το τροφοδοτήσουμε)
Αυτό είναι όλο
Ή, πιο απλά, κόβουμε το κόκκινο καλώδιο απο ένα καλώδιο Υ, ώστε να μη χαλάσουμε το καλώδιο του σέρβο, και συνδέουμε στην κομένη απόλυξη τον δέκτη.
Απάντηση: Μπαταριες και Δεκτης!
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 17, 2012 5:51 pm
από Chris Calmato 40 Trainer
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑Πρώτα θα καούν τα καλώδια
Η απορία για τα C λύθηκε?
Ναι φιλε Αντωνη η απορια για τα c λυθηκε και το συμπερασμα το εβγαλα θα συνδεσω 2 μπαταριες σε ενα ubec της Turnigy Redundant Dual Ubec 8A
και απο κει στον δεκτη και τελος!!!
Απάντηση: Μπαταριες και Δεκτης!
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 17, 2012 5:57 pm
από Αντώνης Κριτζάς
ditman έγραψε: ↑ Όταν η ένταση που περνάει από τον δέκτη ανέβει πολύ, τότε αυτός κάνει brownout ή blackout, κόβει το κύκλωμα και συνέρχεται μετά από ένα σύντομο reset.
Πρέπει να μή μπερδευουμε την τάση(V) με την ένταση (A)